Asia Today

Nieuwe Ebbingestraat 74 9712 NN Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Asia Today

Shared dining at fusion restaurant

Gelegen hoog in het noorden ligt het trendy Aziatische restaurant Asia Today. Het restaurant heeft een fusion keuken waar de geheimen van de Oosterse en Westerse keuken samen komen. Voor een vaste prijs kan je genieten van de heerlijkste gerechtjes in tapasstijl in een hippe ambiance.

Meer informatie over restaurant Asia Today

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Asia Today

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten en super bediening. De zaak & de vriendelijke jongeman gaan het zeker goed doen. Ook succes met je studie!
Niklas V.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was echt heerlijk!
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat wanneer je de volle pond zou moeten betalen, dus 2 keer €34,95 , dat ik dat er niet voor over zou hebben.
Maar neemt niet weg dat het eten heerlijk was.

Qua service vond ik het jammer dat er niet één keer gevraagd is of het smaakte en er is maar 2 keer gevraagd of we wat wilden drinken.
Ondanks dat was het personeel wel super vriendelijk.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg lekker gegeten: kip curry en beefreepjes. in een restaurant dat nieuw oogt met een mooie inrichting. Bediening erg vriendelijk. Zeker een aanrader. Restaurant ligt op loopafstand van het centrum.
ingesme .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Sfeervol aziatisch restaurant, supervriendelijke bediening. Het eten is zeer goed, een aanwinst voor Groningen! Aanrader voor iedereen om te gaan eten!
natasha K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Smaak als van ouds heerlijk!!!! Alleen waren de bijgerechten (mie/rijst) niet heel erg warm. maar verder top.
Wij komen al 4 jaar iedere keer op mijn zoons verjaardag hier eten.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was perfect .De bediening zeer vriendelijk.Het eten geweldig .Wij komen hier zeker terug .Het was schoon en zeer verzorgt. Een geweldige ervaring.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Muziek beetje afwisselen
P V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was er rustig en sfeer is relaxed.
Enige tijd (best lang)wachten voordat het eten werd geserveerd. Vriendelijk personeel.
Eten was niet uitzonderlijk lekker en lauw bij serveren.
DameBlance als toetje ,helaas geen warme chocoladesaus en koude saus zat er al overheen...dus geen echte DameBlance.
Voor mij geen 2de bezoek, jammer
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Asia toddy vinden wij een gewone chinees. Wij vonden de prijs duur voor wat je krijgt. Je besteld drinken en daar krijg je kroepoek bij, helaas niet meer bij het eten.
Marielouisegroeneweg N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten. De ober gaf ons het advies om allemaal iets anders te bestellen, zodat we een soort rijsttafel kregen en de diverse smaken konden proeven!
Marjon L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten alleen het gerecht van tofu retour gestuurd omdat een bord vol tofublokjes geen geschikte hoofdmaaltijd is voor ons. Had als bijgetecht gekund. Verder heerlijk toetje en voorgerecht gegeten
Diana1976 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hier gegeten met een vriendin met de AH restaurantactie. We kregen konden kiezen uit verschillende voor-, hoofd-, en nagerechten. Heerlijk gegeten tegen een schappelijke prijs. De groene curry is een aanrader. Mijn vriend was erg te spreken over de kippendij met pikante saus en noten.
Ontvangst was prima. Maar wat uitleg bij de proeverij van voorgerechtjes was leuk geweest.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Service uitstekend! We komen zeker weer.
Boukje J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Asia, leuke inrichting. We hadden een leuk plekje bij het raam. Eten was heerlijk en zelfs met de A&h Bon genoeg keus. Drie gangen menu met heerlijke hapjes uit Azië en omstreken.
De bediening was nog wat onzeker en onhandig maar hij deed erg zijn best dus wij vonden dit niet heel erg.
Een geslaagde avond met lekker en goed eten. Top
L V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Er is een gezellige sfeer en we hebben heerlijk gegeten.
Het personeel was vriendelijk en de bediening was snel!
Echt een aanrader,
jjmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant-actie. Voor het Culinair 3gangen menu konden we kiezen uit 3 voorgerechten, 6 hoofdgerechten(waarvan 2 vegetarisch) en 3 nagerechten. We wilden beiden hetzelfde hoofdgerecht kiezen, maar kregen het advies 2 verschillende te nemen zodat we konden variëren. Vriendelijk en attent personeel, maar niet opdringerig
miranda.werkman .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was redelijk, had er na alle recencies toch wel wat meer van verwacht. Bediening was vriendelijk, verder een leuke avond gehad met gemiddeld eten
A D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor herhaling vatbaar, nu met AH actie ontdekt. Maar we gaan zeker terug de menu kaart (zonder AH beperking)
biedt nog vele lekkere mogelijke gerechten om te proberen.
klaas K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was prima, maar de bediening af en toe wat traag. Wat betreft de prijs-kwaliteit verhouding: Als dit 3-gangen menu op de echte kaart - die we niet gezien hebben - inderdaad deze prijs had, dan kan dat wat minder. Maar in combinatie met de AH-kaart hebben we toch voor een mooie prijs goed gegeten.