Asia Today

Nieuwe Ebbingestraat 74 9712 NN Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Asia Today

Shared dining at fusion restaurant

Gelegen hoog in het noorden ligt het trendy Aziatische restaurant Asia Today. Het restaurant heeft een fusion keuken waar de geheimen van de Oosterse en Westerse keuken samen komen. Voor een vaste prijs kan je genieten van de heerlijkste gerechtjes in tapasstijl in een hippe ambiance.

Meer informatie over restaurant Asia Today

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Martin.kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Modern en gezellig restaurant. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten ( all you can Eat) was van top kwaliteit. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag wezen eten met een groep van 5. Er waren maar 3 tafels gevuld op een zaterdagavond, maar toch kregen ze het nog voor elkaar om de bestellingen van een andere tafel door elkaar te halen.

Op de een of andere manier zat aan alle soep (en sommige salades) een of ander chemisch smaakje. Voor het eerst dus ook eten laten staan. De fusion gerechtjes zijn wel lekker, maar er is heel weinig keus qua sushi. De beef-today en het vogelnestje was wel de topper bij ons aan tafel.

Aangezien er veel meer keuze is voor fusion/sushi in Groningen zal ik hier niet snel weer heen gaan.
LorelaiG .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Leuk concept: meerdere gangen en per gang kun je een aantal gerechtjes bestellen. De gerechtjes komen uit verschillende aziatische landen. Ze waren heerlijk.
Ciano H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Erg goed restaurant, over de kwaliteits-prijs verhouding hoef je niet verder te kijken. Westerse keukens kunnen veel leren van de oosterse koks. Vriendelijk personeel, erg goed decor. Je voelde je echt te gast, en niet alsof je gewoon ergens heen gaat. Echt een aanrader.
Chen-Anita .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Een leuke variatie aan verschillende Aziatische gerechten. Het smaakte allemaal erg goed en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker ooit nog een keer terug.
Mara84 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Alweer ontzettend lekker en veel gegeten! Sinds een week is er all you can eat voor 20 euro. Hiervoor was het al niet duur dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Er is veel variatie in de verschillende gerechtjes, vooral de koreaanse bibim bap en vietnamese 'pho' waren erg lekker. Bediening was vriendelijk en erg attent. Wij komen zeker weer langs!
BartBayern .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Inmiddels heb ik hier al 3 keer gegeten en na de laatste keer ontzettend gezellig te hebben gehad, heb ik besloten om een recensie te schrijven. Alle drie keren heb ik me uitermate vermaakt dankzij de moderne rustgevende sfeer die de decor uitstraalt. Tot mijn blijdschap was ik de laatste keer dat ik er was achtergekomen dat ze een nieuwe menukaart hebben en dat er weer sushi op staat. Nu kan je de lekkere Chinese, Koreaanse, Thaise, Indonesische en Japanse gerechten combineren met verse sushi´s. Alhoewel ik je moet aanraden om geen sushi´s te nemen als je de 2-gangen menu kiest als je een grote eter bent (maar dan ga je toch überhaupt voor de all you can eat?), omdat je dan anders niet voldoende zal hebben gehad. Dat heeft de ober mij vriendelijk wijs gemaakt.
De service is prima, je wordt naar mijn ervaring altijd met een vriendelijke toon benaderd en geholpen. De bediening denkt altijd mee over welke optie ´t beste bij je situatie en wensen past. De porties zijn zoals ze zelf zeggen van de grootte als die van een Spaanse tapas restaurant, zodat je zoveel verschillende gerechten kan proeven en je avond een bijzonder smaakvolle wordt. Ik kan je zeker aanraden om de Beef Today en de Bibim Bap te proeven als je er gaat dineren.
Tenslotte hebben ze heerlijke geïmporteerde bieren uit Azië en de huiswijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Ik raad jullie zeker aan om hier te gaan eten als je van de Aziatische keuken houdt.
Marta S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Helaas hebben wij in vergelijking met de eerste keer hier zeer slecht gegeten. Je kan een keuze maken uit drie dinermogelijkheden. Ik had gekozen om per gang (drie gangen in totaal) 2 menu´s te kiezen. Mijn vriendin had gekozen om a la carte te eten. Volgens de serveerster waren de gerechten dan groter t.o.v mijn keuze. Daarna kwam een andere serveerster vermelden dat de a la carte porties niet groter waren. Dit is vreemd omdat je normaal gesproken ervan uit mag gaan dat a la carte gerechten groter zijn dan tapas/all you can eat, gerechten. In dit geval was het veel te weinig. De gerechten die we kregen geserveert waren niet goed. Sommige gerechten waren droog, fantasieloos en klein. Zelfs 1 gerecht was koud. Kennelijk was het gerecht niet voldoende opgewarmt in de magnetron, die we op de achtergrond veelvuldig hoorde. Wat we gedurende het diner als zeer vervelend hebben ervaren is dat de geur van rokende mensen in de onafgesloten loungeruimte direct het restaurant binnenkwam. Nadat we hadden geklaagt over de kwaliteit van het eten en de rookruimte hadden we niet het idee dat we serieus werden genomen. Dit bleek ook uit dat we toch de volledige rekening onder onze neus kregen gepresenteerd. Voor ons nooit meer.
Uit-eten20 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Gisteren met me vriendin hier gegeten. Eerst kozen we voor het all you can eat concept maar het duurde wel ongeveer 40 min lang tot dat we alleen de sushi op tafel kregen. We hebben aangegeven dat het voor ons te lang duurde en of we konden switchen naar de 3 gangen concept. Ze gaven als reden dat het erg druk was in de keuken, maar er waren inclusief ons 3 tafels bezet. We mochten wel switchen van het concept. Maar ook bij de 3 gangen menu duurde het ontzettend lang tot dat we ons eten kregen. De kwaliteit van het eten was prima en verder was de vrouwelijke eigenaar totaal niet vriendelijk waardoor we ons ongemakkelijk voelden. Dus voor ons een grote NO go.
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Een leuk concept met goed eten voor een goede prijs: per persoon bestel je per gang 2 gerechten die je gedeeld kunt nuttigen.
Fusion keuken met gerechten uit verschillende Aziatische landen, maar de chinese afkomst van de uitbaters is wel te merken. Toch waren alle gerechten die we voorgeschoteld kregen erg lekker: Thaise viskoekjes en tom yam goong, lenterol uit Vietnam en tempura ebi uit Japan (1e gang); indonesche makreel (kon pittiger) chinese groenten, kipsate en curry garnalen (2e gang); babi rudjak, chinese coquilles, tofu en tongfilet (3e gang).
Nagerechten zijn simpel, de wijnkaart beperkt mar aardig. Gelukkig wel gewoon kraanwater op tafel.
Georgina27 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Heel erg lekker gegeten bij Asia Today. Helaas was er geen sushi omdat de sushi kok op vakantie was. De bediening gaf geen uitleg over het concept en de jongen die ons bediende leek verlegen te zijn. Wij hadden het all you can eat concept. Veel verschillende hapjes en dus voor iedereen wat wils. We kregen ons eten redelijk snel achter elkaar. Vis en vlees was even goed bereid. Vooral de beef today raad ik aan. De dungesneden zalm met citroen was helaas te zuur en hierdoor proefde je de verse zalm bijna niet meer. De coquilles waren perfect bereid. Je moest hiervoor alleen wel 2 euro extra betalen net zoals bij sommige andere hapjes. Maar dat was wel de moeite waard. Al het vlees was super mals en er zat overal lekker veel saus bij. Het toetje zat helaas niet bij de prijs in wat niet duidelijk was aangegeven. Wij zijn gewent dat het bij het concept in zit. Desondanks was het toetje wel erg lekker. We komen zeker terug vanwege het lekkere eten.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Voor de tweede keer gegeten. Blijft echt een toptent. Mooie gerechtjes die variëren tussen pikant en mild, terwijl alle gerechtjes in balans zijn.
Aanbeveling is de Thaise salade met rundvlees. Lekker pittig, mooi op smaak. Lekkere oosterse biertjes (mijn tip: Tsingtao). Vanwege de ontzettend goede prijs-kwaliteitverhouding een 9: we waren voor 60 euro klaar voor twee personen incl. een aantal biertjes.

Service was deze keer veel beter dan de vorige keer. Erg vriendelijke dame die hard werkte en ook hart had voor de zaak. Prima tempo van serveren.

Wij komen vast nog eens terug.
JosRietveld .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Het enthousiasme over Asia Today gaat de Noord-Nederlandse grenzen voorbij: er komen regelmatig mensen van elders hier omdat ze gehoord of gelezen hebben over het bijzondere menu-aanbod. (Een paar dagen terug gasten helemaal uit Gouda, vertelt de supervriendelijke ober.) Drie keuzes: zoveel eten als je wilt, ruimschoots voldoende voor de gemiddelde eter, of een paar hapjes voor de kleine (of juist oudere) gast of voor mensen die kort willen tafelen. Wij zijn gemiddelde eters en kiezen, wederom, de driegangen-met-elk-twee'hapjes'.
Eigenlijk oosterse tapa's, van Indonesisch tot Thais, naar keuze met rijst of andere bijlage. Wanneer je met z'n tweeën bent, kun je dus 12 keer verschillend lekkers proberen. Porties ook nog eens voldoende om van elkaar te proeven. Alles te noemen zou hier teveel ruimte innemen maar zowel, vis, vlees als groenten is prima. Wijnen is prijs/kwantiteit nippertje, w.c. alleen 1e verdieping. Ik wil hier best nog wel een keer eten!
Jena .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
We hadden gekozen voor het all you can eat concept (in 2,5 uur per gang 3 gerechten kiezen). De eerste gang ( drie x sushi ) duurde een uur. De tweede ronde duurde wederom een uur. Tsja, het was druk met ophalen en bezorgen kregen we als reden. Het eten op zich was smakelijk maar de wachttijden onacceptabel. Voor ons geen Asia Today meer.
Nagelman .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Voor het eerst hier gegeten met een kortingsbon, om kennis te maken. En dat is ons zeer goed bevallen. Een erg mooi interieur, smaakvol in kleur en inrichting en een professionele, uiterst vriendelijke ontvangst. Als in een sterrenbedrijf. Mag ik uw jas in ontvangst nemen etc. etc.
Goede uitleg van een voor ons nieuwe formule en veel variatie in de verschillende gangen. En ja, dan is men zeer benieuwd naar de kwaliteit van de gerechten nietwaar?
"Heerlijk, zuiver, goede porties, mooie gerechten" zijn passende kwalificaties. En: "zeker voor herhaling vatbaar" is toch een onderstreping daarvan.
Het spontane contact met de jongedames van de bediening, die zeer vriendelijk doch zonder overdrijving hun taken verrichtten, vonden wij nog een extra leuke herinnering aan deze avond. Wij spraken daarover op de thuisreis.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Deze formule, telkens kleine gerechten bestellen, in combinatie met de vriendelijke service van de bediening, die tekens weer met de klant meedachten en ook met oplossingen kwamen was een verademing. Daarbij was het eten zeer goed bereid, porties waren ruim voldoende en een lust voor het oog.

Kan alleen maar zeggen dat het top was en hopelijk houden ze dit vol.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Voor het eerst gegeten bij Asia Today. We hadden een bon dat we van de kaart konden eten, hier stond expliciet bij dat de gerechten groter zouden zijn dan die van de all you can eat. Helaas was dat bij ons niet het geval. Het bleek later dat het niet goed was aangegeven bij de keuken dat we van de kaart aten. We hadden dus veel te weinig gehad aan het eind van de avond. Het eten was wel van goede kwaliteit en het meisje dat ons bediende was erg aardig en ze vond het oprecht vervelend dat ze ons niet iets extra's kon aanbieden. We moesten ook erg lang wachten op ons "hoofdgerecht" (een paar stukjes eend en een paar blokjes ossenhaas). Voor ons helaas niet weer. All you can eat en shared dining zullen ongetwijfeld beter zijn hier.
AAtjes .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
We hebben al enkele keren gegeten bij Asia Today, je wordt vriendelijk verwelkomd en je wordt begeleid naar je plaats. Wij vinden het heerlijk om zoveel mogelijk smaaksensaties te kunnen beleven, en dan ben je bij Asia Today op de juiste plek. Met het concept krijg je dan ook de mogelijkheid om uit de vele gerechten te kiezen. Als we met het hele gezin zijn, kiezen we de meest uiteenlopende gerechten, er is altijd voor iedereen wel wat lekkers. Zijn we met zijn tweeën dan beginnen we met de warme hapjes, vlees en/of vis en daarna een keus van de sushi kaart. Heerlijk! En als toetje vind ik zelf de banaan in cocosmelk een traktatie! Volop keus dus elke keer weer een andere invulling van de maaltijd, in een hele gezellige omgeving.
BlueIce .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Op mijn verjaardag hier gegeten, en dat is leuk want dan eet je gratis. Wat ook leuk was, zijn de verschillende gerechten die allemaal kan kiezen. Zowel het 3 gangen menu als de all-in keuze. De bediening was zeer netjes, het interieur past goed bij de zaak. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed geregeld. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Krieno H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Voor het eerst kennis gemaakt met Asia Today. Te kiezen valt uit Today 's Dinning met dubbel n, a la Carte en Today 's all you can eat. Van dat laatste concept gruwel ik altijd. We kozen voor Today's Dining, hierbij kun je per persoon 2 gerechten kiezen uit een 1e, 2e en 3e gang. Met z'n tweeën komt dat dus neer op 12 kleine gerechtjes. En dan is het feest, dit is Aziatische tapas!!! Helemaal goed, mooie gerechten, verschillende oosterse smaken.
Jammer dat het niet altijd lukte om de gerechten synchroon op te dienen.
Maar buiten dat, een aanrader!