Asia Today

Nieuwe Ebbingestraat 74 9712 NN Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Asia Today

Shared dining at fusion restaurant

Gelegen hoog in het noorden ligt het trendy Aziatische restaurant Asia Today. Het restaurant heeft een fusion keuken waar de geheimen van de Oosterse en Westerse keuken samen komen. Voor een vaste prijs kan je genieten van de heerlijkste gerechtjes in tapasstijl in een hippe ambiance.

Meer informatie over restaurant Asia Today

jjmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
miranda.werkman .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was redelijk, had er na alle recencies toch wel wat meer van verwacht. Bediening was vriendelijk, verder een leuke avond gehad met gemiddeld eten
A D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor herhaling vatbaar, nu met AH actie ontdekt. Maar we gaan zeker terug de menu kaart (zonder AH beperking)
biedt nog vele lekkere mogelijke gerechten om te proberen.
klaas K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was prima, maar de bediening af en toe wat traag. Wat betreft de prijs-kwaliteit verhouding: Als dit 3-gangen menu op de echte kaart - die we niet gezien hebben - inderdaad deze prijs had, dan kan dat wat minder. Maar in combinatie met de AH-kaart hebben we toch voor een mooie prijs goed gegeten.
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij kwamen hier met de AH restaurant actie en hebben hier heerlijk gegeten. We kregen het tweede 3-gangenmenu gratis. Wel een beetje jammer dat je normaal € 22,50 voor zo'n menu moet betalen (en dan zelfs 2 hoofdgerechten mag kiezen), AH klanten krijgen een aparte kaart, betalen € 34,95, krijgen 1 hoofdgerecht en de keuze is veel beperkter. Beetje misleidend. Toch was het eten helemaal prima en heeft de "normale" kaart een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een ontdekking dit restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!
BartBayern .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij zijn deze week hier gaan dineren met zijn tweetjes. Na een warm onthaal legde de ober vriendeljk het simpele concept uit . Voor maar 22,50 p.p. een complete 3 gangen diner. Exclusief de drankjes natuurlijk. De tom kha gai oftewel de kip kokossoep was heerlijk. Bijzonder is dat je bij de hoofdgang 2 hoofdgerechten mag kiezen per persoon met eventueel een bijgerecht erbij. De ossenhaas met geroosterde knoflook is echt om te smullen. Enkele gerechten konden niet met de 3 gangen diner besteld worden. Dus moeten we maar hier nog een keertje heen. Al met al een succesvolle avond!
maud E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
het eten was smaakvol alleen voor sommige van ons brandde de garnalensoep welk wat te heftig.
de temperatuur in het restaurant was duidelijk te koud! De wc is voor mensen die slecht ter been zijn niet te bereiken wat erg hinderlijk was!!!Al met al kunnen we er helaas niet meer naar toe.
martin.kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Modern en gezellig restaurant. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten ( all you can Eat) was van top kwaliteit. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag wezen eten met een groep van 5. Er waren maar 3 tafels gevuld op een zaterdagavond, maar toch kregen ze het nog voor elkaar om de bestellingen van een andere tafel door elkaar te halen.

Op de een of andere manier zat aan alle soep (en sommige salades) een of ander chemisch smaakje. Voor het eerst dus ook eten laten staan. De fusion gerechtjes zijn wel lekker, maar er is heel weinig keus qua sushi. De beef-today en het vogelnestje was wel de topper bij ons aan tafel.

Aangezien er veel meer keuze is voor fusion/sushi in Groningen zal ik hier niet snel weer heen gaan.
LorelaiG .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Leuk concept: meerdere gangen en per gang kun je een aantal gerechtjes bestellen. De gerechtjes komen uit verschillende aziatische landen. Ze waren heerlijk.
Ciano H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Erg goed restaurant, over de kwaliteits-prijs verhouding hoef je niet verder te kijken. Westerse keukens kunnen veel leren van de oosterse koks. Vriendelijk personeel, erg goed decor. Je voelde je echt te gast, en niet alsof je gewoon ergens heen gaat. Echt een aanrader.
Chen-Anita .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Een leuke variatie aan verschillende Aziatische gerechten. Het smaakte allemaal erg goed en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker ooit nog een keer terug.
Mara84 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Alweer ontzettend lekker en veel gegeten! Sinds een week is er all you can eat voor 20 euro. Hiervoor was het al niet duur dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Er is veel variatie in de verschillende gerechtjes, vooral de koreaanse bibim bap en vietnamese 'pho' waren erg lekker. Bediening was vriendelijk en erg attent. Wij komen zeker weer langs!
BartBayern .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Inmiddels heb ik hier al 3 keer gegeten en na de laatste keer ontzettend gezellig te hebben gehad, heb ik besloten om een recensie te schrijven. Alle drie keren heb ik me uitermate vermaakt dankzij de moderne rustgevende sfeer die de decor uitstraalt. Tot mijn blijdschap was ik de laatste keer dat ik er was achtergekomen dat ze een nieuwe menukaart hebben en dat er weer sushi op staat. Nu kan je de lekkere Chinese, Koreaanse, Thaise, Indonesische en Japanse gerechten combineren met verse sushi´s. Alhoewel ik je moet aanraden om geen sushi´s te nemen als je de 2-gangen menu kiest als je een grote eter bent (maar dan ga je toch überhaupt voor de all you can eat?), omdat je dan anders niet voldoende zal hebben gehad. Dat heeft de ober mij vriendelijk wijs gemaakt.
De service is prima, je wordt naar mijn ervaring altijd met een vriendelijke toon benaderd en geholpen. De bediening denkt altijd mee over welke optie ´t beste bij je situatie en wensen past. De porties zijn zoals ze zelf zeggen van de grootte als die van een Spaanse tapas restaurant, zodat je zoveel verschillende gerechten kan proeven en je avond een bijzonder smaakvolle wordt. Ik kan je zeker aanraden om de Beef Today en de Bibim Bap te proeven als je er gaat dineren.
Tenslotte hebben ze heerlijke geïmporteerde bieren uit Azië en de huiswijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Ik raad jullie zeker aan om hier te gaan eten als je van de Aziatische keuken houdt.
Marta S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Helaas hebben wij in vergelijking met de eerste keer hier zeer slecht gegeten. Je kan een keuze maken uit drie dinermogelijkheden. Ik had gekozen om per gang (drie gangen in totaal) 2 menu´s te kiezen. Mijn vriendin had gekozen om a la carte te eten. Volgens de serveerster waren de gerechten dan groter t.o.v mijn keuze. Daarna kwam een andere serveerster vermelden dat de a la carte porties niet groter waren. Dit is vreemd omdat je normaal gesproken ervan uit mag gaan dat a la carte gerechten groter zijn dan tapas/all you can eat, gerechten. In dit geval was het veel te weinig. De gerechten die we kregen geserveert waren niet goed. Sommige gerechten waren droog, fantasieloos en klein. Zelfs 1 gerecht was koud. Kennelijk was het gerecht niet voldoende opgewarmt in de magnetron, die we op de achtergrond veelvuldig hoorde. Wat we gedurende het diner als zeer vervelend hebben ervaren is dat de geur van rokende mensen in de onafgesloten loungeruimte direct het restaurant binnenkwam. Nadat we hadden geklaagt over de kwaliteit van het eten en de rookruimte hadden we niet het idee dat we serieus werden genomen. Dit bleek ook uit dat we toch de volledige rekening onder onze neus kregen gepresenteerd. Voor ons nooit meer.
uit-eten20 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Gisteren met me vriendin hier gegeten. Eerst kozen we voor het all you can eat concept maar het duurde wel ongeveer 40 min lang tot dat we alleen de sushi op tafel kregen. We hebben aangegeven dat het voor ons te lang duurde en of we konden switchen naar de 3 gangen concept. Ze gaven als reden dat het erg druk was in de keuken, maar er waren inclusief ons 3 tafels bezet. We mochten wel switchen van het concept. Maar ook bij de 3 gangen menu duurde het ontzettend lang tot dat we ons eten kregen. De kwaliteit van het eten was prima en verder was de vrouwelijke eigenaar totaal niet vriendelijk waardoor we ons ongemakkelijk voelden. Dus voor ons een grote NO go.
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Een leuk concept met goed eten voor een goede prijs: per persoon bestel je per gang 2 gerechten die je gedeeld kunt nuttigen.
Fusion keuken met gerechten uit verschillende Aziatische landen, maar de chinese afkomst van de uitbaters is wel te merken. Toch waren alle gerechten die we voorgeschoteld kregen erg lekker: Thaise viskoekjes en tom yam goong, lenterol uit Vietnam en tempura ebi uit Japan (1e gang); indonesche makreel (kon pittiger) chinese groenten, kipsate en curry garnalen (2e gang); babi rudjak, chinese coquilles, tofu en tongfilet (3e gang).
Nagerechten zijn simpel, de wijnkaart beperkt mar aardig. Gelukkig wel gewoon kraanwater op tafel.
Georgina27 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Heel erg lekker gegeten bij Asia Today. Helaas was er geen sushi omdat de sushi kok op vakantie was. De bediening gaf geen uitleg over het concept en de jongen die ons bediende leek verlegen te zijn. Wij hadden het all you can eat concept. Veel verschillende hapjes en dus voor iedereen wat wils. We kregen ons eten redelijk snel achter elkaar. Vis en vlees was even goed bereid. Vooral de beef today raad ik aan. De dungesneden zalm met citroen was helaas te zuur en hierdoor proefde je de verse zalm bijna niet meer. De coquilles waren perfect bereid. Je moest hiervoor alleen wel 2 euro extra betalen net zoals bij sommige andere hapjes. Maar dat was wel de moeite waard. Al het vlees was super mals en er zat overal lekker veel saus bij. Het toetje zat helaas niet bij de prijs in wat niet duidelijk was aangegeven. Wij zijn gewent dat het bij het concept in zit. Desondanks was het toetje wel erg lekker. We komen zeker terug vanwege het lekkere eten.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Voor de tweede keer gegeten. Blijft echt een toptent. Mooie gerechtjes die variëren tussen pikant en mild, terwijl alle gerechtjes in balans zijn.
Aanbeveling is de Thaise salade met rundvlees. Lekker pittig, mooi op smaak. Lekkere oosterse biertjes (mijn tip: Tsingtao). Vanwege de ontzettend goede prijs-kwaliteitverhouding een 9: we waren voor 60 euro klaar voor twee personen incl. een aantal biertjes.

Service was deze keer veel beter dan de vorige keer. Erg vriendelijke dame die hard werkte en ook hart had voor de zaak. Prima tempo van serveren.

Wij komen vast nog eens terug.