Asia Today

Nieuwe Ebbingestraat 74 9712 NN Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Asia Today

Shared dining at fusion restaurant

Gelegen hoog in het noorden ligt het trendy Aziatische restaurant Asia Today. Het restaurant heeft een fusion keuken waar de geheimen van de Oosterse en Westerse keuken samen komen. Voor een vaste prijs kan je genieten van de heerlijkste gerechtjes in tapasstijl in een hippe ambiance.

Meer informatie over restaurant Asia Today

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Maandag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
P V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was er rustig en sfeer is relaxed.
Enige tijd (best lang)wachten voordat het eten werd geserveerd. Vriendelijk personeel.
Eten was niet uitzonderlijk lekker en lauw bij serveren.
DameBlance als toetje ,helaas geen warme chocoladesaus en koude saus zat er al overheen...dus geen echte DameBlance.
Voor mij geen 2de bezoek, jammer
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Asia toddy vinden wij een gewone chinees. Wij vonden de prijs duur voor wat je krijgt. Je besteld drinken en daar krijg je kroepoek bij, helaas niet meer bij het eten.
Marielouisegroeneweg N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten. De ober gaf ons het advies om allemaal iets anders te bestellen, zodat we een soort rijsttafel kregen en de diverse smaken konden proeven!
Marjon L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten alleen het gerecht van tofu retour gestuurd omdat een bord vol tofublokjes geen geschikte hoofdmaaltijd is voor ons. Had als bijgetecht gekund. Verder heerlijk toetje en voorgerecht gegeten
Diana1976 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hier gegeten met een vriendin met de AH restaurantactie. We kregen konden kiezen uit verschillende voor-, hoofd-, en nagerechten. Heerlijk gegeten tegen een schappelijke prijs. De groene curry is een aanrader. Mijn vriend was erg te spreken over de kippendij met pikante saus en noten.
Ontvangst was prima. Maar wat uitleg bij de proeverij van voorgerechtjes was leuk geweest.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Service uitstekend! We komen zeker weer.
Boukje J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Asia, leuke inrichting. We hadden een leuk plekje bij het raam. Eten was heerlijk en zelfs met de A&h Bon genoeg keus. Drie gangen menu met heerlijke hapjes uit Azië en omstreken.
De bediening was nog wat onzeker en onhandig maar hij deed erg zijn best dus wij vonden dit niet heel erg.
Een geslaagde avond met lekker en goed eten. Top
L V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Er is een gezellige sfeer en we hebben heerlijk gegeten.
Het personeel was vriendelijk en de bediening was snel!
Echt een aanrader,
jjmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant-actie. Voor het Culinair 3gangen menu konden we kiezen uit 3 voorgerechten, 6 hoofdgerechten(waarvan 2 vegetarisch) en 3 nagerechten. We wilden beiden hetzelfde hoofdgerecht kiezen, maar kregen het advies 2 verschillende te nemen zodat we konden variëren. Vriendelijk en attent personeel, maar niet opdringerig
miranda.werkman .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was redelijk, had er na alle recencies toch wel wat meer van verwacht. Bediening was vriendelijk, verder een leuke avond gehad met gemiddeld eten
A D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor herhaling vatbaar, nu met AH actie ontdekt. Maar we gaan zeker terug de menu kaart (zonder AH beperking)
biedt nog vele lekkere mogelijke gerechten om te proberen.
klaas K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was prima, maar de bediening af en toe wat traag. Wat betreft de prijs-kwaliteit verhouding: Als dit 3-gangen menu op de echte kaart - die we niet gezien hebben - inderdaad deze prijs had, dan kan dat wat minder. Maar in combinatie met de AH-kaart hebben we toch voor een mooie prijs goed gegeten.
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij kwamen hier met de AH restaurant actie en hebben hier heerlijk gegeten. We kregen het tweede 3-gangenmenu gratis. Wel een beetje jammer dat je normaal € 22,50 voor zo'n menu moet betalen (en dan zelfs 2 hoofdgerechten mag kiezen), AH klanten krijgen een aparte kaart, betalen € 34,95, krijgen 1 hoofdgerecht en de keuze is veel beperkter. Beetje misleidend. Toch was het eten helemaal prima en heeft de "normale" kaart een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een ontdekking dit restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!
BartBayern .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij zijn deze week hier gaan dineren met zijn tweetjes. Na een warm onthaal legde de ober vriendeljk het simpele concept uit . Voor maar 22,50 p.p. een complete 3 gangen diner. Exclusief de drankjes natuurlijk. De tom kha gai oftewel de kip kokossoep was heerlijk. Bijzonder is dat je bij de hoofdgang 2 hoofdgerechten mag kiezen per persoon met eventueel een bijgerecht erbij. De ossenhaas met geroosterde knoflook is echt om te smullen. Enkele gerechten konden niet met de 3 gangen diner besteld worden. Dus moeten we maar hier nog een keertje heen. Al met al een succesvolle avond!
maud E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
het eten was smaakvol alleen voor sommige van ons brandde de garnalensoep welk wat te heftig.
de temperatuur in het restaurant was duidelijk te koud! De wc is voor mensen die slecht ter been zijn niet te bereiken wat erg hinderlijk was!!!Al met al kunnen we er helaas niet meer naar toe.
martin.kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Modern en gezellig restaurant. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten ( all you can Eat) was van top kwaliteit. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag wezen eten met een groep van 5. Er waren maar 3 tafels gevuld op een zaterdagavond, maar toch kregen ze het nog voor elkaar om de bestellingen van een andere tafel door elkaar te halen.

Op de een of andere manier zat aan alle soep (en sommige salades) een of ander chemisch smaakje. Voor het eerst dus ook eten laten staan. De fusion gerechtjes zijn wel lekker, maar er is heel weinig keus qua sushi. De beef-today en het vogelnestje was wel de topper bij ons aan tafel.

Aangezien er veel meer keuze is voor fusion/sushi in Groningen zal ik hier niet snel weer heen gaan.
LorelaiG .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Leuk concept: meerdere gangen en per gang kun je een aantal gerechtjes bestellen. De gerechtjes komen uit verschillende aziatische landen. Ze waren heerlijk.
Ciano H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Erg goed restaurant, over de kwaliteits-prijs verhouding hoef je niet verder te kijken. Westerse keukens kunnen veel leren van de oosterse koks. Vriendelijk personeel, erg goed decor. Je voelde je echt te gast, en niet alsof je gewoon ergens heen gaat. Echt een aanrader.