Asia Plaza

Meer informatie over restaurant Asia Plaza

Erg gunstig
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben hier al meerdere keren eten gehaald en iedere keer opvallend smaakvol en goed bereid, we hebben bami rames genomen , bami, Chinese menu.s . De loempia's zijn goed gevuld niet vet en lekker. Kortom als afhaal restaurant echt een aanrader.
henk1962 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wat een ontzettend slecht restaurant. !!!!! toen we aankwamen moesten we wachten op het buffet, terwijl we gereserveerd hadden. restaurant was ook zo goed als leeg en ook de hele avond zo gebleven. Buffet was erg mager en weinig keuze. De borden lieten ze allemaal op tafel staan, dus zelf maar opgeruimd. ijs-buffet, weinig keus, en bovenop een andere kleur en te hard. geen slagroom.
Voor het geld zeer slecht. we komen regelmatig bij wok restauranten, maar zo slecht nog nooit gehad.
WAARDELOOS. wij komen hier nooit meer en zal niemand dit aanbevelen.
David D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Ik vind het wel een prima wokrestaurant. Veel keuze, verse producten en redelijke prijs. De wok-kok communiceert goed en is zorgvuldig. Gewoon wel gaan!