Asia Fusion

Erg rustig
Erg kort
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima sushi. Ik had een kortingsbon via AmigoAmigo, en was blij verrast met de kwaliteit. Goede hoeveelheid en smaak. Hier en daar waren de stukjes wat slordig opgerold maar verder goed in orde. Lekker veel voor een goede prijs.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Plakkerige, koude rijst maken deze sushis tot een natte bal in de mond, niet lekker! Edamame boontjes vergeten mee te geven. Locatie heeft verder geen specifieke uitstraling.

Ik werd verleid door een Groupon deal, maar had kunnen weten dat ik er bekaaid van af zou komen.
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heb hier heerlijke sushi afgehaald, vriendelijk personeel en de gerechtjes zijn lekker vers.
Ik kom hier zeker nog een keer!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Voor de eerste (en laatste) keer hier sushi gehaald met een vv-voucher (42 Madurodam-formaat sushi stukjes).
Service en klantvriendelijkheid OK, alhoewel ik wel goed mijn oren moest spitsen om 't Nederlands van de eigenaren te verstaan.

Zoals een andere recensent hieronder aangaf, waren alle stukjes hetzelfde smakend, namelijk zuur (inderdaad teveel azijn volgens mij), waardoor de eigenlijke smaak van elke soort maki e.d. niet tot zijn recht kwam.
Verder meende ik bij 2-3 stukjes een (licht) bedorven smaak te ontwaren, maar kan hierover niets met zekerheid zeggen.
De hele schaal heb ik in mijn eentje opgegeten, omdat mijn vrouw vond dat de schaal qua opmaak en kleur van de sushi(rijst) niet uitnodigde tot eten.
Gezien eerdergenoemd formaat van de stukjes lukte 't mij makkelijk alles weg te werken.

De bijgevoegde hoeveelheid wasabi/soja/gember was ook miniem.
OK als buurttent, als je niet ver wil lopen of fietsen naar andere delen van A'dam, maar beter om naar een van de grote ketens te gaan, als die voorhanden is.

Een eerste verbeterpunt dus de hoeveelheid azijn, verminder dat ajb.
Semlove .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Dit is de meest verse, verrassendste en lekkerste sushi die ik ooit op heb. Alles wordt vers bereid,Niet te vergelijken met de opgewarmde hapjes van de Sumo! Super lieve mensen met passie voor het eten. Alles is mogelijk bepaal zelf wat je in je sushi wilt, en ze maakt het meteen voor je klaar. Ik haal hier wekelijks sushi en als ik gasten heb vinden zij het heerlijk! Zeker een aanrader!

Eetsmakelijk!
Isabelle R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Absoluut geen lekkere/goede sushi! De rijst was veel te zuur (veel te veel azijn gebruikt) en veel te veel in elkaar geperst, niet luchtig en zacht zoals het hoort te zijn (daarom is sushirijst maken ook echt een kunst in Japan). De vis leek me ook niet al te vers of van goede kwaliteit. Alles smaakte hetzelfde, zuur en niet vers. Ik kom hier nooit meer
Ilmie .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
We bestellen heel vaak sushi bij Asia Fusion! de eigenaren zijn aardig en de sushi is vers en heerlijk. Ze maken alles zelf en is niet duur! een aanrader dus!
Do22 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
De sushi was echt oprecht niet lekker!! Gewoon niet vers, en zo rook het ook. Durfde de sushi hierdoor bijna niet meer op te eten. Zonde van me geld, kan beter iets meer betalen voor lekkere sushi! Sushi's zijn heel kleine en de rijst is oude en niet lekker, alsof het uit de vriezer komt en dan al de hele dag buiten de ijskast ligt. Personeel was ook niet vriendelijk, spraken volgens mij bijna geen Nederlands. Schrijf niet graag een onaardige recensie maar kan er hier echt niet omheen helaas.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Ik haal hier regelmatig sushi af! Het tentje ziet er niet zo uitnodigend uit, maar het personeel is aardig en de sushi heerlijk. Tussen 14.00 - 17.00 krijg je 50% korting en alles wat je van het menu besteld wordt dan vers bereid! Het menu van 9 euro waarvoor je kan sparen of die je kan bestellen is wel een tegenvaller..Die staat in de vitrine en je proeft dat dat niet vers is.
Anniekdekoning .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Heel lekkere sushi gegeten gister voor een goede prijs! Lekkere verse producten. Ook hele aardige mensen, dus ik kom er zeker terug
GBatenburg .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Laat je niet afschrikken door de uitstraling van de winkel, want dit is een zeer sympathiek zaakje met goede sushi voor een eerlijke prijs. Alles wordt vers bereid. Ik vond de spicy tuna het lekkerst, de tempuragarnalen waren wat minder (niet zo krokant). Vriendelijke mensen die de zaak met zijn tweeen draaien.
SimovW .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Net prima sushi gehaald bij dit kleine sympathieke tentje. Heerlijke gerechten, wel gek dat ze mayo doen op de inside-outs...:) maar verder goed en vers! Goede prijs kwaliteit!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
sushi afgehaald met een bon. Alles was vers en prima verzorgd, zou hier zeker nog een keer gaan afhalen. Bestelling stond al klaar toen ik aankwam, waarschijnlijk dus handig als je even belt vantevoren, het is een klein tentje
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Ik snap niet hoe de onderstaande recensies allemaal zo goed kunnen zijn. Heel apart als de sushi niet naar binnen te werken is. De rijst is soppig en niet zoals het hoort. De tonijn was bruin qua kleur, leek gewoon niet vers. De garnaal op de sushi was uitgedroogd, hij leek oud en taai. Het was kortom niet te eten. Zeer teleurstellend.
Lexadam .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Net sushi afgehaald bij Asia Fusion.
Hele vriendelijke bediening, echt top!!
Ik heb voor 13 euro besteld en zit helemaal vol. Eten was lekker, ik zou hier zeker nog een keer afhalen. Ik kreeg zelfs nog 2 x 2 maki's gratis omdat ze bijna dicht gingen en ze deze anders toch niet gingen gebruiken.
De eigenaar vertelde dat ze ook bezorgen op vrijdag t/m zondag.
Het is trouwens een heel klein zaakje in de binnen oranje straat, dus let goed op dat je er niet voorbij loopt!
Aanrader voor als je sushi in de Jordaan wilt halen!
Yimwah .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Heerlijke sushi. Wordt snel klaargemaakt en dus lekker vers. Ook is het mogelijk om van te voren even te bellen. Erg handig dus. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Dus zeker voor herhaling vatbaar.
John R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Heerlijke verse sushi opgehaald bij ons om de hoek, vriendelijke dame die ons de sushi overhandigde.
Schone kleine winkel.
Even van te voren bellen is handig.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Was een goedkope en prima deal, maar ik kan niet zeggen dat de sushi lekker was. Hij smaakte niet bepaald vers, rijst was plakkerig en het zeewier taai. Wel een schattig winkeltje en een vriendelijke mevrouw achter de toonbank.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Via de organisatie amigo amigo hier terecht gekomen om sushi af te halen. Dit was de lekkerste en meest verse sushi die ik heb gegeten tot nu toe! De mevrouw was ontzettend vriendelijk. Het is klein en je loopt er makkelijk langs, maar zeker aan te raden.
Sven M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Onopvallend klein winkeltje met zeer vriendelijke mensen. Niet goed online te vinden. De sushi was prima en ik zal hier zeker vaker afhalen. Tot eind 2012 hebben ze 50% korting!