Asia Bistro

9,1

Jouw recensie over het restaurant Asia Bistro

Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk! We hebben het verrassingsmenu gekozen. Leuk om allerlei verschillende gerechten te proeven. Lekkere sushi! We komen hier zeker terug.
Misja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Hier al een paar keer gegeten en het is altijd heerlijk
Ewald B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was erg lekker, zowel sushi als andere gerechten. Verrassingsmenu genomen. Sushi zoals sushi hoort te zijn. Gastheer en sfeer zijn erg goed. Een aanrader in Berkel
Deessch S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zoals altijd; weer heerlijk gegeten. Kwaliteit is onverminderd uitstekend! We gaan voor de sushi, maar de rest is ook gewoon prima!
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer gastvrij en het eten is heerlijk en divers
Angele J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten, uitstekende service. We hebben ons door de chef laten verrassen met een verrassingsmenu en die is zeer goed bevallen. Er is ook rekening gehouden met speciale wensen.
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten. Smaakvolle gerechten, vers bereid en mooi gepresenteerd. Vriendelijk en opgewekt personeel. We komen er zeker terug!
Marjola V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de familie hier! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben ervoor gekozen ons te laten verrassen door de chef en dat is hem zeker gelukt!
M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Altijd zeer verrassende gerechten. Echt superlekker!!! Vooral als je het menu van de chef neemt. zodat je van te voren niet weet wat je krijgt. Het is allemaal even lekker.
W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Een prettig restaurant. Klein, attente bediening en heerlijk eten. De sushi’s zien er pracht uit en smaken zoals ze eruit zien. Echt een aanrader.
EmilieMartinot B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Uitstekend eten, met zorg en aandacht klaargemaakt. De sushi’s zijn niet alleen overheerlijk, maar een feest voor het oog.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Erg goeie sushi, beste wat je in de regio kunt krijgen. Aardige eigenaar en een zeer goeie prijs kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer om met familie en vrienden te gaan eten.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Nog nooit zulke lekkere en gevarieerde sushi gegeten!
Denis S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Kwalitatief zeer goede sushi! Een echte aanrader. Laat de chef je verrassen met verschillende sushi en het kan niet tegenvallen. Service is verder ook uitstekend. Zeer vriendelijk. Het was wat stil toen wij er waren en het is binnen klein, maar op zich best gezellig ingericht.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben heerlijke sushi gegeten, kwaliteit is erg goed! Je kan precies aangeven wat je zou willen. Wij hebben ons laten verrassen, dat is zeker aan te bevelen. Voor ons nooit meer zo'n grote all you can eat tent. We komen zeker terug.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vandaag een keer niet gegeten bìj Asia Bistro maar eten afgehaald omdat we slotetappe TdF wilden zien. Het was weer FANTASTISCH en VERRUKKELIJK. Complimenten aan de chef en het team. Groeten uit Bleiswijk
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Vooral de chef's special is een aanrader. De lekkerste sushi die er is, heel bijzonder.
Claire R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heel lekker gegeten
B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, elk gerecht was ontzettend goed! Ook de service was super. Wij komen hier zeker weer terug, Asia Bistro is een echte aanrader!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Dit is sushi met een Michelin-ster! Wat een feestje. We zaten heerlijk op het terras en hebben erg genoten. Zoveel bijzondere smaken dat je de wasabi en gember eigenlijk niet nodig hebt. Echt een aanrader!