Ashoka Indian & Nepalese Restaurant

Spuistraat 54D 1012 TV Amsterdam Nederland Kaart
31-206240066

Over restaurant Ashoka Indian & Nepalese Restaurant

Heerlijk Nepalees

In hartje Pijp eet je hartverwarmende gerechten uit de Nepalese en Indiase keuken. Authentieke smaken, veel tradities met in de hoofdrol een uitgebalanceerde blend van kruiden en specerijen. De bediening is ontzettend vriendelijk en ontvangt je met open armen. Je begint en eindigt je avond met een grote glimlach.

Meer informatie over restaurant Ashoka Indian & Nepalese Restaurant

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 23:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het voornaamste: werkelijk heerlijke gerechten! Zeer vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Komen er zeker terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk ontspannen en gezellig gegeten bij Ashoka. De bediening was goed en het personeel vriendelijk. De kwaliteit van het eten was goed en de porties waren zeer groot. Al met al een top avond gehad!
Aisha T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellig klein restaurant, wellevend publiek, zeer aardig en gastvrij personeel, heerlijk gegeten, eten was goed en interessant gekruid. Prijs/kwaliteit uitstekend!
Hgw .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We werden opmerkelijk hoffelijk bejegend, een linnen servet dat op de grond was gegleden werd ogenblikkelijk opgeraapt en vervangen(!). Erg prettig is verder, dat er niet karig maar ruim wijn wordt ingeschonken. Het extra nan-brood dat we bestelden, was van prima kwaliteit
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We kregen de mooiste tafel. Tafel waren mooi gedekt met stoffen kleedje en servetten en een echte roos.
Bediening aardig. Erg lekker eten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Erg lekker gegeten. Gesmuld en precies zoals we gehoopt hadden. Een 8 voor de avond.
JerryM .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een uiterst gastvrije sfeer. Exotische smaken mooi opgediend. Alles kan, niets is lastig. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Foodliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heeeeel vriendelijke staff en een relaxte sfeer. Het eten was ok: hoofd gerechten en ijsjes prima, entrees wat minder gelukt. Hun mango lassi is erg lekker!
Fred.jacobs .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier gisteren heerlijk gegeten via de Albert Heijn restaurant actie. Helaas was het erg druk met toeristen en moesten we een kwartiertje wachten. Erg vriendelijke bediening maa voertaal is Engels. Menu mochten we zelf samenstellen uit de gehele kaart. Alles was verrukkelijk.

Het huisgemaakte ijs is een topper!

Uiteindelijk 4o euro kwijt voor 2 personen inclusief fles wijn van 16 euro.

Gaan zeker terug, maar dan buiten het toeristenseizoen
Rogiervandergiesen .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
We hebben er heerlijk gegeten. We namen verschillende gerechten en dat waren verschillende mooi opgemaakte gerechtjes van kip en garnalen etc. Mooi afgewisseld en verfijnde porties. De bediening was vriendelijk en attent en we zaten er heerlijk rustig. Ook hele lekkere wijnen die prima pasten.
Evambromfield .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker eten en vriendelijke personeel. We mochten twee 3-gangen menu's samen stellen van het menu en voor maar een menu (plus drankjes) betaald. Niet heel gezellig van binnen maar toch een leuke avond gehad.
Sanumayab .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij hebben heel lekker gegeten, Ze hebben allemaal verschillende gerechten voor ons gemaakt. Het was heerlijk. De bediening was heel aardig en behulpzaam.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten, goede porties en aardige bediening.
Ga niet af op de buitenkant (die kan wel een likje verf gebruiken), maar ga naar binnen.
Rickdeboer1 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Als je voor het eten komt dan zit je hier goed, een klein restaurant met 1 man in de bediening die zich niet liet opjagen maar je wel de juiste aandacht gaf. Kom niet al te laat want dan loopt de wachttijd op.
Het eten is zondermeer lekker, voldoende en goed bereid.
Hier kom ik terug.
Angelo S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Via tankendineer website gereserveerd en dit restaurant is zeker de moeite waard om te bezoeken!
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen en vermelden dat we tank en dineer reservering hadden. We mochten kiezen van de kaart, geen enkel probleem. Het eten was heerlijk, de ambiance heel gemoedelijk met zachte muziek op de achtergrond. Wij vonden het heerlijk en een echte aanrader.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We waren bij Ashoka met het shell-iens actie. We mochten uit alles kiezen. Hoofdgerexth, curries, waren echt heel lekker!! Zeker de moeite waard om die eens te eten
Liselot V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Uiterst vriendelijke bediening!! Het inerrieur is gezellig maar kan beter. Zeer uitgebreide kaart met heel veel keuze tussen vlees, vis en vegetarische gerechten.
Trakeena .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Het eten was super lekker!!!! Niet verwacht. En betaalbaar, ook heel belangrijk.
Het tent zelf was heel simpel. Bediening niet super snel, je moet wel de tijd voor nemen.
Ik ga zeker nog een keer terug!
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijke, authentieke gerechten voor een zeer schappelijke prijs. De bediening was erg vriendelijk en dacht met ons mee. De muziek was soms lichtelijk irritant; je moet er van houden, dat INdiase gepingel.