Asher

Meer informatie over restaurant Asher

• Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten en de sfeer zijn er geweldig! Wij hebben onze bruiloft daar gevierd, wat een geweldige avond is geworden.
Er is veel persoonlijke aandacht, wat de sfeer alleen maar bevordert. En als je dan ook nog wordt toegezonden tijdens het heerlijke eten, dan is dat de slagroom op het toetje.
Kortom; een echte aanrader!!
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij Asher restaurant chantant geweest en inderdaad ik werd naar binnen gelokt door het chantant dwz het zingen. Ik heb me op en top vermaakt. Het eten was prima en het vermaak door de heer Asher zelf zorgde voor een ultieme ambiance. Een heel knus en gezellig restaurant. Er is variatie genoeg qua eten voor een ieder wat wils. Het personeel is heel erg vriendelijk. Ik ga hier zeker terug komen een echte aanrader.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een rustiek restaurant met entertainment van de eigenaar, een Israëlische zanger,die de Franse chansons onze oren deed strelen. Zijn vrouw Mieke, verzorgd de uitstekende maaltijd. Een sfeervol restaurant wat ik aan iedereen aanbevelen zal
Regientje .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Als onderdeel van een excursie in Schiedam heb ik hier met een gezelschap gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Er kon een keuze gemaakt worden voor het voorgerecht en het hoofdgerecht. Mijn voorgerecht, warm kalkoenvlees in een champignonsaus geserveerd met een stukje naanbrood, was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de specialiteit van het huis: rund- en kalfsvlees in een romige groentesaus gegratineerd met kaas. Als bijgerechtjes: gebakken aardappelpartjes en een komkommer-tomatensalade. Nagerecht: Een forse ijscoupe met slagroom. Tussen de gangen door zorgde de eigenaar voor live entertainment: zang. Het eten was erg lekker, de eigenaar en de bediening gezellig, de sfeer erg leuk. Kortom: zeker een aanrader om er naar toe te gaan. Ik ga zeker nog een keer terug.