Asher

Meer informatie over restaurant Asher

9,2
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gisteren met de familie een zeer gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. We waren met een groep van 26 man, alles was super geregeld en personeel heel vriendelijk. De eigenaar Asher is een hele gezellige en goede gastheer, die het belangrijk vind dat zijn gasten het naar hun zin hebben. En dat kan hij echt als de beste. Ze hadden voor ons diverse hoofdgerechten en specialiteiten geserveerd, zodat we van alles konden proeven, maar alles was lekker.Heeft zelf een aantal liedjes gezongen, maar had ook nog een verrassingsoptreden voor ons van Lobo. Ook dit was heel erg leuk, zeker omdat een aantal Lobo nog kennen van de middelbare school, heel erg leuk om deze man weer eens muziek te zien maken. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond bij een supergezellig restaurant. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.

Rene
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Is het een restaurant? een eetcafe? of kom je bij hem thuis? Het neigt naar het laatste. Blijkbaar zit dit restaurant er al tientallen jaren. Dat zie je, dat ruik je, maar vooral dat voel je. Dat geeft niet.Soms heb je daar ook behoefte aan.Gewoon die sfeer van toen. Buiten dat het eten lekker moet smaken, moet het ook een beleving zijn. En dat is het hier wel. Zeer gastvrij ontvangen met een ferme handdruk. De eigenaar praat, zingt en komt bij je langs. Daar moet je van houden, maar het zorgt vooral voor een gemoedelijke sfeer. Herkenbare muziek uit de jaren 60 en 70, aan elkaar gepraat met persoonlijke anekdotes. Het voorgerecht was ok. Het hoofdgerecht heerlijk. Iets te weinig aardappelen, maar dat loste hij snel en goed op. De hoeveelheid was voldoende. Wat we persoonlijk (klein beetje maar) jammer vonden is dat er geen rijst/ ptitim was en op de kaart geen mogelijkheid tot een soort proeverij/tapas van warme en koude (voor)gerechten. Alles bij elkaar opgeteld zorgde er voor ons voor dat we een zeer geslaagde en smakelijke belevenis hebben gehad.en geweldige gastheer die zijn gasten goed vermaakt heeft. incl fotomoment;-)
Popeye K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor mij is het een poos geleden dat ik daar gegeten heb, maar alle keren was het tof. Binnenkort zal ik en mijn Tonny aanschuiven, verder wensen wij iedereen mazzeltov.
Popeye en Tonny Kamper
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Dit is een van de langstbestaande plekjes van schiedam kwaliteit en sfeer nog steeds hetzelfde .daarom ook nog altijd populair bij de vaste klanten maar ook bij nieuwe klanten .zeker de moeite waard om eens naartoe te gaan. Voor een lekker dinertje maar ook als je wat te vieren hebt met zijn muziek maakt asher van elke avond een feest. ga zo door kanjer nu al 36 jaar op naar de 40
jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Afgelopen week heb ik heerlijk gegeten bij asher, de gast heer asher was super aardig en hij ging zelf op z''n gitaar spelen voor ons. Het was eten was zeer goed, ik vond de Israëlische falafel m''n favourite voorgerecht en de zelf gemaakte likeur vind ik verrassend lekker.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten en de sfeer zijn er geweldig! Wij hebben onze bruiloft daar gevierd, wat een geweldige avond is geworden.
Er is veel persoonlijke aandacht, wat de sfeer alleen maar bevordert. En als je dan ook nog wordt toegezonden tijdens het heerlijke eten, dan is dat de slagroom op het toetje.
Kortom; een echte aanrader!!
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij Asher restaurant chantant geweest en inderdaad ik werd naar binnen gelokt door het chantant dwz het zingen. Ik heb me op en top vermaakt. Het eten was prima en het vermaak door de heer Asher zelf zorgde voor een ultieme ambiance. Een heel knus en gezellig restaurant. Er is variatie genoeg qua eten voor een ieder wat wils. Het personeel is heel erg vriendelijk. Ik ga hier zeker terug komen een echte aanrader.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een rustiek restaurant met entertainment van de eigenaar, een Israëlische zanger,die de Franse chansons onze oren deed strelen. Zijn vrouw Mieke, verzorgd de uitstekende maaltijd. Een sfeervol restaurant wat ik aan iedereen aanbevelen zal
regientje .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Als onderdeel van een excursie in Schiedam heb ik hier met een gezelschap gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Er kon een keuze gemaakt worden voor het voorgerecht en het hoofdgerecht. Mijn voorgerecht, warm kalkoenvlees in een champignonsaus geserveerd met een stukje naanbrood, was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de specialiteit van het huis: rund- en kalfsvlees in een romige groentesaus gegratineerd met kaas. Als bijgerechtjes: gebakken aardappelpartjes en een komkommer-tomatensalade. Nagerecht: Een forse ijscoupe met slagroom. Tussen de gangen door zorgde de eigenaar voor live entertainment: zang. Het eten was erg lekker, de eigenaar en de bediening gezellig, de sfeer erg leuk. Kortom: zeker een aanrader om er naar toe te gaan. Ik ga zeker nog een keer terug.