Asgard Restaurant

Ganzevoortsingel 21 9711 AL Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Asgard Restaurant

Haisma .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij het Asgard Hotel. Toen wij er waren was er een Mexicaans thema. Als voorgerecht een gegrild broodje met avocado. Als hoofdgerecht een typisch Mexicaans gerecht pulled pork en allemaal verschillende bijgerechten. Als laatste gang een Mexicaans chocoladedrankje. Kortom leuke gevarieerde gerechten. Er is overigens elke 2 weken een nieuwe kaart met 1 vlees- , vis-, en vegetarisch gerecht met daarnaast nog een daghap. Dit heeft elke keer een ander thema. Het eten was allemaal biologisch en de prijs was prima. De prijs voor de 3 gangen was €25 per persoon. Daarnaast goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Heerlijk gegeten voor de eerste avond in Asgard Hotel.
Voorgerecht: bakje van bladerdeeg gevuld met spinazie, champignon, appel en geitenkaas.
Hoofdgerecht: Noorse Skrei.
Nagerecht: Vanilla Panna Cotta met Tia Maria karamelsaus.
Meesterlijk gekookt boven verwachting en dat in een design hotel
12jan .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Nieuwe eetgelegenheid uitgeprobeerd, voorgerecht was een soort bladerdeeg taart, hoofdgerecht een stoofpotje en nagerecht pannacotta. Kleine maar degelijke kaart.
Het is de ontbijtzaal van het Asgard Hotel, maar dat kan ook prima als restaurant. Strak modern design interieur.