Asaka

Zuiderhagen 53 7511 GK Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Asaka

LZ T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijke eten, op tijd en zorgen zeker voor tevredenheid van de klanten. Restaurant ziet er mooi uit en het is zeer zeker goedkoop!
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dit was nu mijn derden keer, en de eerste keer dat het eten iets wat te wensen over liet. Het ging dan om de rolletjes nigiri die een beetje bite in de korrel hadden en wat taaier nori blad. Normaaal nooit eerder meegemaakt. Verder alles tip top. Aardige jongens in de bediening die de fluitjes bier goed bleven aanbieden. De crème brûlée is tegenwoordig op aanvraag, ik zie dat als een verbetering.. dan is de vers gebrande suikerlaag nog krokant. Wel jammer dat er net een dag nadat ik gegeten heb, er een kortingsactie loopt. Misschien een idee om die voortaan op voorhand aan te kondigen?
Amdenhartogh .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We zijn er nu twee keer geweest en beide keren was het eten erg lekker. Mijn vrouw is zwanger en daar houden ze heel goed rekening mee, met aparte bestelkaart zodat het eten van een bar komt waar niet met rauwe vis wordt gewerkt. Bediening is beleefd en doeltreffend.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Het eten vond ik niet al te goed vergeleken met een aantal andere sushi tenten in enschede. Grote sushi's die je niet in één keer in je mond kreeg en al met al liet de smaak wat te wensen over. Het dessertbuffet maakte wel wat goed. Wel vreemd dat mijn vriendin een fanta bestelde, maar ze te horen kreeg, die hebben wij niet, want wij serveren alleen dranken van een bepaalde holding en niet die van coca cola. Dus kreeg ze Sisi, dat is heel wat anders. Ook was de bediening af en toe in de war, dat was jammer.
PMEnschede .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We wilden een wat anders proberen dus bij Asaka naar binnen gestapt. Binnen was er veel zitruimte en het was er duidelijk niet druk. Een gedeelte van het restaurant was afgeschermd, volgens een van de bedienden was gedaan dit omdat het nooit druk was en er ruimte over was en dat de gasten op deze manier wat meer bij elkaar werden gezet waardoor het wat drukker leek. Dat antwoord gaf bij ons al enig bedenken maar goed ........ Bij Asaka bestel je in ronden en direct bij gang één viel de sushi al niet bij ons in de smaak. De sfeer hangt niet in het restaurant en we hebben afgerekend en zijn weg gegaan om onze avond bij een ander Japans restaurant voort te zetten wat uiteindelijk wel geslaagd was.
PieterenMax .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een beetje onhandig systeem van de bestelkaart, het werkte wel goed, maar het was niet druk.
De kwaliteit van het eten was prima. Lekkere soepjes, niet te grote porties, zodat je van alles kunt proeven. De sushi vers met een goede kwaliteit vis. Ook de sashimi ( extra betalen) is zeker de moeite waard.
Een prima en gezellig restaurant om met een paar vrienden naar toe te gaan.
Aanrader
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Al heel wat Japanse retaurants van binnen gezien. Eten en service is hier absolut top!! Leuk ten opzichte van veel anderen het buffet met toetjes waar je onbeperkt gebruik van kunt maken. Dus niet 1 bolletje ijs achteraf zoals bij velen.
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vandaag voor het eerst bij Asaka gegeten. Eten service en aanbod allemaal super personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Niet de hele tijd dezelfde saus zoals bij veel concurrenten.
We hebben erg lekker gegeten en komen zeker terug.
Maria-Annette K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Het eten was wel lekker, niet de beste in Enschede maar zeker niet slecht. Tussendoor was het wachten wel vreselijk lang, en er werd ons ook niet gevraagd of we een nieuw drankje wilden. Dit terwijl de zaal misschien voor 50-70% vol zat. De verlichting en het plafon zorgen voor een wat goedkopere uitstraling en door de grootte galmt het geluid er vreselijk waardoor het heel druk aan deed wat geluid betrof.
Geen slechte sushi, maar ook geen aanrader
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg over hoe het onbeperkt Sushi werkt. Na bestelling wordt de menukaart waarop aangekruist is wat je wilt bestellen erg snel opgehaald en ook kort daarna worden de gerechten geserveerd. Sushi en alle overige gerechten bevielen erg goed! Niet teveel rijst en de grote van de porties is ook perfect. Zeker een aanrader, ik zal er ook zeker nog een keer weer terugkomen!
Vivian N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Sushi was prima, standaard aanbod, maar verder niets op aan te merken. De warme gerechten waren lekker en werden qua temperatuur perfect geserveerd. Enige teleurstelling waren de garnalen, die duidelijk niet te vergelijken waren met de garnalen die op de foto stonden. Het was waterig/niet erg lekker. 'Teppanyaki' garnalen waren ook waterig, vrij smaakloos, met een flinke kwak saus (mayonaise?) erop; duidelijk geen teppanyaki gerecht.

Dessert buffet was prima, veel keuze! Jammer dat we een haar vonden in de tiramisu. Dit lieten we zien aan de ober, als reactie kregen we: ''Oh, ik zie het.'' Verder niets meer over gehoord, ook geen excuses.

De gerechten werden telkens door andere obers (het waren er vrij veel) geserveerd, soms liepen ze zelfs achter elkaar aan naar dezelfde tafel. Een 'wijkensysteem' lijkt me prettiger voor de gasten. Ik vond dit persoonlijk erg irritant.
Mw15 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
het lekkerste; de dragonbals! daarnaast eboki gunkan, unagi kemaki, avocado maki en als afsluiter banana katsu.
de rijst was erg goed, niet te zoet. en ook niet te veel rijst om de sushi heen. perfecte verhouding.
de toetjes/ taartjes onbeperkt is ook prettig. vooral omdat ze alles in kleinere hapjes hebben gemaakt. zodat je als je vol zit van het eten toch nog een paar verschillende dingen kan proeven. en voor de liefhebber ook onbeperkt ijs.
de bediening was erg goed. zelfs als je iets aangepast wil hebben en als je met allergiën te maken hebt ze zoeken het keurig voor je uit en geven de juiste informatie wat je dan wel of niet kan eten.
de opstelling in de zaal is heerlijk ruim zodat je voldoende privacy hebt. erg prettig.
dus eenvoudig gezegd; zeker een aanrader.