Over restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- High Tea 13:00 - 16:00
- Brunch 13:00 - 16:00

Voordelig
R J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vanavond met 4 collega's voortreffelijk gegeten bij Aruna. Mooie gerechten, heerlijke smaakcombinaties en voor ieder wat wils. De chef-kok komt persoonlijk bij ieder gerecht een kleine toelichting geven. We hadden twee collega's met een allergie: geen enkel probleem; alles wordt vers en duidelijk met passie bereid.
Het was voor ons de eerste keer maar we komen zeker terug.
Een aanrader voor iedereen!!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de 2de keer een bezoek gebracht aan Aruna..wederom een prachtige avond gehad. 4 gangen verassingsmenu was top. Mooi opgemaakte borden, lekker eten en prima passende wijnen. Zeker niet de laatste keer geweest.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Sir G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend! Wij kozen voor een Frans-Srilankaans verrassingsmenu van 3 gangen. Frans voorgerecht subtiel en uitstekend in balans. Hoofdgerecht zeer geraffineerd gekruid, intense smaakbeleving. Grand dessert prima, maar wat mij betreft hadden daar ook wat meer Srilankaanse gerechten tussen kunnen zitten, ik vond ze namelijk lekkerder dan de Franse nagerechten.
E M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden het 3 gangen verrassings menu. Dat was een goede keuze. Was lekker. Bediening was netjes. De ruimte tussen de tafels had iets meer mogen zijn, nu weinig privacy. Verder prima.
Dineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag voor het eerst hier gegeten met een vriendin. Groot pluspunt: ik kon het driegangen verrassingsmenu bestellen als veganist ! Ze zijn echt super flexibel en het eten was erg lekker. De bediening was ook erg vriendelijk en het eten mooi opgemaakt. Mijn vriendin koos voor het verrassingsmenu zonder specifieke dieetwensen, en vond het ook erg lekker en gevarieerd. Al met al een super avond.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met mijn partner, en ik had gezien de eerdere recensies wel hoge verwachtingen. We kozen voor het driegangen verrassingsmenu, waarbij verwacht wordt dat men bij elk van de gerechten kiest voor Thais/Srilankaans/Indiaas of Frans. Wij lieten ons verrassen. Als voorgerecht kregen we gerookte zalm met Wasabi mayonaise. Dat was erg lekker. Als hoofd gerecht kregen we een Thaise en srilankaanse curry. De Thaise curry was lekker, maar enorm aan de 'westerse' smaak aangepast, dat leek niet op enige curry die ik eerder in Thailand had gehad: hij was niet pittig te noemen, betrekkelijk vlak van smaak en had heel nauwelijks currysaus. De Srilankaanse curry had meer karakter, al was ook die niet pittig, maar dat is wellicht ook niet gangbaar in Srilanka. Het dessert was geweldig, zeker voor de grote eter, met veel verschillende mousjes en taartjes. Al met al toch een aanrader.
Ben U.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontzettend lang moeten wachten. Vijf kwartier op voorgerecht! Daarnaast moeten vragen om menukaart ( kwam maar niet), stukje brood vooraf etcetera. Kortom, mooie avond kwam daardoor beetje in de min. Restaurant kan beetje drukte niet aan. Jammer.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik heb hier nu een aantal keren gegeten en het bevalt me iedere keer weer!
Ik vind het hier zo speciaal omdat ze hier op verschillende wijzen koken frans, srilankaans, thais en india's.
Het verassings menu is heel interresant je mag gewon aangeven ofdat je allegieen hebt en als er dingen zijn die je niet lust is dat ook geen probleem overal word rekening mee gehouden.
Een wijnarregement erbij is ook een aanrader alle wijnen pastte perfect bij het menu, de gerechten waren net portretten die je op kon eten, GEWELDIG GEWOON!

• Datum van je bezoek: 4 okt. 2016

Chris G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Super gegeten, kwaliteit en zeer redelijk geprijsd. We zijn zeker verrast en komen graag nog eens langs.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016

Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hadden een vijf gangen verrassingsmenu,dit was heerlijk. Hierbij goeie wijn... Personeel gaf bij elke gang uitleg,waren vriendelijk. Gezellige avond gehad!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker met mijn zus gegeten op deze gezellige plek. Het was nog een uitdaging om te kiezen van de uitgebreide menukaart maar dat was een luxeprobleem! Attente, vriendelijke bediening, deden erg hun best. De kwaliteit van het eten vond ik prima en voor de gerechten die ik geprobeerd had zou ik eerder een 7.5 geven maar afgerond wel een 8 waard, zeker als de hele ervaring wordt meegerekend.
Ienshpb .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ongelofelijk lekker gegeten. Hele gevarieerde kaart (frans, thais, sri lankees) en zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader als je een keertje in Roermond bent!
Rianvantilburg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Genoten van het Thaise verrassingsmenu! We kregen goede uitleg over alle ingredienten en de smaak was voortreffelijk. Met een extra dekentje op het terras zittend een gezellig avondje uit. Helaas deed Aruna niet mee met de iens ahactie.
Machieldenouden .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zaterdagavond 30-07-2016. Na een bijzonder gastvrij ontvangst met 4 personen gekozen voor een 5 gangen arrangement inlc. bijpassende wijnen. Verassende en verrukkelijke combinatie van de Franse en Aziatische keuken. Prima in balans en creatief geserveerd.
Bediening vrolijk, vriendelijk, professioneel en zeer attent. Ook de prijs- kwaliteitsverhouding is bijzonder goed en dus een absolute aanrader om heerlijk te genieten van mooie gerechten.

Machiel
Etdelvos .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We hebben ontzettend heerlijk gegeten. Alles werd perfect opgediend. Iedereen kreeg uitleg over de gerechten. De bediening was erg correct en zeer vriendelijk. Menig restaurant kan daar een voorbeeld aan nemen. Een absolute aanrader.
Ggerrit .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant, we namen 3 gangen, inclusief heerlijke visgerechten.
Bijzonder mooie opmaak
De bediening was zeer goed
Mooie huiswijnen en al met al een leuke avond gehad.