Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- High Tea 13:00 - 16:00
- Brunch 13:00 - 16:00

Louis A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We werden goed ontvangen. De bediening is vriendelijk en attent. De gerechten zijn uitstekend. De wachttijd tussen 2e en 3e gang was met 4 kwartier wat lang. Niettemin een kostelijke avond gehad.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben genoten van het 4 gangen verrassingsmenu. Wat een topavond! Heerlijke gerechten, super bijpassende wijnen en geweldige bediening. Chapeau! We komen zeker terug.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben ontzettend genoten van het 4 gangen verrassingsmenu. Wat een feest! Mooie gerechten, hele mooie bijpassende wijnen en super bediening. Chapeau! We komen zeker terug!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij waren weekendje weg naar roermond, na wat gelopen te hebben, liepen wij hier toevallig langs. Een prachtig pand zeg en binnen zag het er ook mooi uit! Het eten was ook fantastisch! Na wat miscommunicatie over het 3 gangen menu, kwam de eigenaar Aruna erbij staan, dit is uitstekend opgelost en we kregen een lekkere fles wijn nog mee voor thuis! Een aanrader voor mensen die willen uiteten in roermond!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hadden 4 /2/17 iets speciaals te vieren, dus voor de eerste keer bij Aruna . Het bleek een schot in de roos. Vriendelijk personeel, fantastisch eten voor een alleszins redelijke prijs. We gaan vaker terugkomen en bevelen het restaurant warm aan.
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Geweldig gegeten. Verrassende combinatie van Sri Lankaanse, Oosterse en Franse keuken. Mooi opgediend. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Dennis Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We kwamen hier toevallig langs en besloten om hier wat te eten. Wat een verrassing! Erg lekker gegeten, een verrassend menu, en ook de bediening was zeer in orde! Kortom, ik zou hier zeker nog een keertje gaan eten.
Natasja Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
R J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vanavond met 4 collega's voortreffelijk gegeten bij Aruna. Mooie gerechten, heerlijke smaakcombinaties en voor ieder wat wils. De chef-kok komt persoonlijk bij ieder gerecht een kleine toelichting geven. We hadden twee collega's met een allergie: geen enkel probleem; alles wordt vers en duidelijk met passie bereid.
Het was voor ons de eerste keer maar we komen zeker terug.
Een aanrader voor iedereen!!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de 2de keer een bezoek gebracht aan Aruna..wederom een prachtige avond gehad. 4 gangen verassingsmenu was top. Mooi opgemaakte borden, lekker eten en prima passende wijnen. Zeker niet de laatste keer geweest.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten, de combinatie van oosters en westers werkt wonderwel. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Sir G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend! Wij kozen voor een Frans-Srilankaans verrassingsmenu van 3 gangen. Frans voorgerecht subtiel en uitstekend in balans. Hoofdgerecht zeer geraffineerd gekruid, intense smaakbeleving. Grand dessert prima, maar wat mij betreft hadden daar ook wat meer Srilankaanse gerechten tussen kunnen zitten, ik vond ze namelijk lekkerder dan de Franse nagerechten.
E M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden het 3 gangen verrassings menu. Dat was een goede keuze. Was lekker. Bediening was netjes. De ruimte tussen de tafels had iets meer mogen zijn, nu weinig privacy. Verder prima.
Dineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zaterdag heb ik er met 6 vriendinnen gegeten. De ontvangst was uiterst gastvrij.
Mbt tot bestellen tot de gerechten was alles mogelijk. Alle gerechten die wij hebben besteld waren excellent niemand van ons groepje had een klacht. Ook de wijn was heerlijk
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag voor het eerst hier gegeten met een vriendin. Groot pluspunt: ik kon het driegangen verrassingsmenu bestellen als veganist ! Ze zijn echt super flexibel en het eten was erg lekker. De bediening was ook erg vriendelijk en het eten mooi opgemaakt. Mijn vriendin koos voor het verrassingsmenu zonder specifieke dieetwensen, en vond het ook erg lekker en gevarieerd. Al met al een super avond.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met mijn partner, en ik had gezien de eerdere recensies wel hoge verwachtingen. We kozen voor het driegangen verrassingsmenu, waarbij verwacht wordt dat men bij elk van de gerechten kiest voor Thais/Srilankaans/Indiaas of Frans. Wij lieten ons verrassen. Als voorgerecht kregen we gerookte zalm met Wasabi mayonaise. Dat was erg lekker. Als hoofd gerecht kregen we een Thaise en srilankaanse curry. De Thaise curry was lekker, maar enorm aan de 'westerse' smaak aangepast, dat leek niet op enige curry die ik eerder in Thailand had gehad: hij was niet pittig te noemen, betrekkelijk vlak van smaak en had heel nauwelijks currysaus. De Srilankaanse curry had meer karakter, al was ook die niet pittig, maar dat is wellicht ook niet gangbaar in Srilanka. Het dessert was geweldig, zeker voor de grote eter, met veel verschillende mousjes en taartjes. Al met al toch een aanrader.
Ben U.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontzettend lang moeten wachten. Vijf kwartier op voorgerecht! Daarnaast moeten vragen om menukaart ( kwam maar niet), stukje brood vooraf etcetera. Kortom, mooie avond kwam daardoor beetje in de min. Restaurant kan beetje drukte niet aan. Jammer.
antonetta S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik heb hier nu een aantal keren gegeten en het bevalt me iedere keer weer!
Ik vind het hier zo speciaal omdat ze hier op verschillende wijzen koken frans, srilankaans, thais en india's.
Het verassings menu is heel interresant je mag gewon aangeven ofdat je allegieen hebt en als er dingen zijn die je niet lust is dat ook geen probleem overal word rekening mee gehouden.
Een wijnarregement erbij is ook een aanrader alle wijnen pastte perfect bij het menu, de gerechten waren net portretten die je op kon eten, GEWELDIG GEWOON!
En dan nog de chefkok die naar je toe komt en met passie de gerechten uitlegde.
Bediening was zeer attent en vriendelij.

EEN ECHTE AANRADER!
antonetta S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik heb hier nu een aantal keren gegeten en het bevalt me iedere keer weer!
En dan nog de chefkok die naar je toe komt en met passie de gerechten uitlegde.
Bediening was zeer attent en vriendelij.

EEN ECHTE AANRADER!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Super gegeten, kwaliteit en zeer redelijk geprijsd. We zijn zeker verrast en komen graag nog eens langs.