Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

9,1

Jouw recensie over het restaurant Aruna Cuisine

RFW G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Alles was op zich prima, maar de verhouding prijs/kwaliteit was niet helemaal passend. Maar om te verblijven een prettige gelegenheid met een prima keuken.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel jammer dat zowel het voorgerecht en als hoofdgerecht uit stoofvlees bestond. Nogal saai.
Eerst kalf daarna lam. Beiden prima bereid en goed van smaak. Maar zowel visueel, structuur als smaak erg gelijk.
Frans I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten hier. We werden gastvrij ontvangen en snel geholpen door het personeel. Het is eten was heerlijk! Vooral vis liefhebbers zijn hier goed op hun plekje. Mooi restaurant.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben met ons gezin een heerlijke ontspannen avond beleefd bij Aruna Cuisine.
We hebben in het bijzonder genoten van alle Sri Lankaanse gerechten, echt aan te bevelen.
Verder viel het ons op dat we zo gastvrij ontvangen werden, en na de kennismaking met de topkok kon onze avond niet meer stuk!!!!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk en verrassend eten, goede bediening
Moen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Service was heel goed. Moest tussendoor wel lang wachten maar werd goedgemaakt met gratis drankje. Eten was overheerlijk. Echt een aanrader. Op loopafstand van de Designer Outlet Roermond.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goed en verrassend eten.
Koren G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Op 15 juli 2017 hebben wij hier heerlijk gegeten.
De gerechten waren top en zeer smakelijk, evenals de goed gekozen bijpassende wijnen. De bediening was vriendelijk en attent.
Chef Aruna toonde zich een perfecte gastheer door regelmatig in het restaurant langs de tafels te komen. Een echte aanrader, wij komen hier graag nog eens terug!!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gisteravond met 10 personen een heerlijke avond gehad. Alles klopte, top gerechten, heerlijke wijnen. Super service naar onze groep toe. Het is toch flink opletten met een groep met 1 veganist erbij, 1 iemand die geen vlees eet, een aantal 3-gangen en een aantal 4- gangen. Top avond bij een top zaak. Dank chef Aruna en zijn team.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Supergoede prijs-kwaliteitverhouding ,
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Voor ons een topzaak, ben je in Roermond of omstreken, ga hier eten!
Gabri V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voortreffelijk gegeten, met een prima wijnselectie door het restaurant. Bediendend personeel perfect op de hoogte van wat er op het bord ligt, dat is ook wel eens anders. Al met al zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden voor een ieder.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat hebben wij goed gegeten! Zoveel smaak en verrassingen op de tong! Heerlijke oosterse gerechten met een vleugje Franse Cuisine. Bediening ook erg goed en met humor! Hier komen we graag nog een keer voor terug uit Den Haag!
Cynthia N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed voor je smaakpapillen. Heerlijk gegeten en heerlijke wijn.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een gemiste kans als je hier niet gaat eten. Wat een smaakexplosie krijg je als je hier eet. Samen gekozen voor het oosterse voorgerecht. Heerlijk mals rundvlees vol van smaak. Voor het hoofdgerecht hebben we gekozen voor de Sri Lankaanse kip curry. Niet eerder op zo'n lekkere manier bereide curry gegeten. Wederom een smaakexplosie. Als eindklapper de cheese cake a la chef. Beter kan je niet eindigen. Ben je in Roermond, ga dan zeker hier eten. Je zult er geen spijt van krijgen. En zoals hierboven geschreven; een gemiste kans als je deze zaak voorbij loopt.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Laat je verrassen door de chef! Wanneer je, in alle redelijkheid, avontuurlijk bent aangelegd op culinair gebied dien je een verrassingsmenu te kiezen. Je gaat van Frans, naar Thai, naar Sri Lanka of India. De opbouw van zacht, naar pittig is erg goed. Echter is het ook mogelijk om voor veilig Frans, met een vleugje Thais te gaan. Je bent daarin vrij en er wordt door de bediening voorgesteld om samen een goed menu samen te stellen. Wij hadden uiteindelijk verschillende hoofdgerechten waardoor we bij elkaar konden proeven.

De wijn was redelijk veilig, maar dat is geen probleem wanneer de hoofdgerechten wat meer uitgesproken zijn. Benieuwd of de wijn wat gewaagder is, wanneer wordt gekozen voor meer alledaagse gerechten.

Al met al, erg goed.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
eten was heerlijk gekruid en goed verzorgd. combinaties goed bedacht. service was verzorgd en erg plezierig. gaan er zeker nog een keer naar terug
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met een stel vrienden een heerlijke avond gehad,
Super gegeten en hele fijne bediening.
Komen zeker terug.
Aanrader!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten bij Aruna in Roermond: eten zag er smaakvol uit, mooi opgediend, , heerlijk kruidig en elk gerecht een heel eigen smaak. De Indiase lamscurry en Thaise kipcurry waren verrukkelijk,
We werden heel prettig ontvangen door onze gastvrouw. , perfecte gastvrouw .
We gaan zeker vaker eten hier ❤❤❤❤❤
Monique Peter Zus
A. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben werkelijk heerlijk gegeten; 4 gangen menu met bijpassende wijnen (top!). Wij hebben de keuze aan de kok gelaten. Aziatisch (zoals de kok van origine), we hebben veel in Azie gereisd en zijn behoorlijk kritisch, echter, het was buitengewoon van smaak, subtiel, maar ook de wijze van presenteren. Met name het tussengerecht van rode mul met scampi's was buitengewoon lekker en verfijnd. Een aanrader, zonder meer. Maar je kunt ook Frans eten en -zoals ze op de kaart vermelden - als je er behoefte aan hebt frites bestellen. Dit zou ik daar nooit doen, de gerechten waren zo heerlijk en fraai dat een portie ordinaire (soms overigens heel lekker) daar zonder meer afbreuk aan zou hebben gedaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Uitstekend 3 gangenmenu. Ondanks vriendelijk verzoek wat lang op koffie en rekening moeten wachten. Leek vergeten.