Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Ons weekendje naar Roermond geweldig afgesloten met een etentje bij Aruna. Wat je bij binnenkomst misschien niet helemaal verwacht gezien de huiskamer achtige setting en inrichting wordt met de kwaliteit van het eten en de gastheer en vrouw ruimschoots overtroffen!

Héérlijk gegeten!
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Erg lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. De eigenaar zorgde voor vermakelijk entertainment. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Henrieta V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Voortreffelijke bediening
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Lekker gegeten na een middagje Roermond. De gastvrijheid is top: je voelt je echt in de watten gelegd van binnenkomst tot vertrek!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Een aantal dagen Roermond bracht ook ons ook naar dit restaurant, leuk ingericht en competente bediening. Bij het flesje wijn vroegen we om een karafje water. Dit werden uiteindelijk glazen, die steeds op verzoek werden bijgevuld.
Allereerst kozen we een Sri Lankaans vegetarisch voorgerecht, iets met pompoen en apart erbij okra. Dat smaakte wel redelijk, niet echt super. Als hoofdgerecht nam de een de tournedos die lekker was, alleen had deze wat warmer gemogen. De ander nam het Franse vegetarische hoofdgerecht. Dat viel tegen, risotto met groenten een (klein) beetje paddestoelenragout en wilde spinazie met kruidenkaas. Vooral de risotto met de groenten getuigt niet van een rijke fantasie van de kok. De paddenstoelenragout was lekker maar had een groter aandeel in het gerecht mogen krijgen.
Het nagerecht, dessert du chef voor beiden, was lekker. Vervolgens nog een French coffee met een matige kwaliteit slagroom, jammer. Op korte termijn wordt dit bezoek niet herhaald, aangezien we niet uit de buurt komen.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Vanmiddag, als lunch een 3 gangen verassingsmenu genomen, moet kunnen. Dacht ook chef Aruna, hij was maar allen in de zaak. Alles wat top, eten, wijn, service. Heel leuk weer eens hier te mogen eten.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
met partner voor zijn verjaardag heerlijk Thais gegeten ,leuke en vriendelijke bediening, komen zeker terug
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Indien je open staat voor een wereldkeuken moet je echt langsgaan bij Aruna cuisine, de gerechten
weerspiegelen het parcours van de chef.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening goed en aardige mensen. Een leuke sfeer.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben ons laten verrassen met een verrassing viergangen-menu. Afwisselend kregen we van alle stromingen heerlijke gerechten voorgeschoteld. Zelfs was er per gang per persoon een ander gerecht. Mooi gepresenteerd en heerlijke smaken geproefd per land. Onze dank daarvoor, we hebben heerlijk gegeten.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Onwijs lekker gegeten met daarbij geweldige bediening die weet waar ze het over heeft. Lekkere wijntjes die precies passen bij de gerechten. Een diner ervaring om niet te vergeten.
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zeer lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. Chapeau voor de chef met al die lekkere verschillende gerechten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Oosters verassingsmenu. Mooie gerechten en voor een prima prijs. De kaart bied zowel franse als oosterse gerechten.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Fantastisch gegeten.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ongewone combinaties maar super lekker!
Sympathieke chefkok met veel ervaring uit Sri Lanka.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel en top ontvangen.
Zeer lekkere gerechten en gunstig van prijs.
De gerechten werden vlot geserveerd.
1 minpuntje voor de inrichting van de zaak: het is redelijk donker en de kleuren van het interieur maken het niet lichter. Als je het mij vraagt, wat ouderwets.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Een top restaurant met heerlijk eten en super aardige bediening. Echt een aanrader!
Tatiana V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer vriendelijk gaastvrij bediening. Kok kwam pesonlijk zijn gerechten uitleggen. Uitstekend kwaliteit
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We zijn beide “kleine” eters en hebben de proeverei van voorgerechten en tournedo rossini daarom gedeeld. Uitstekend van smaak en kwaliteit. Mijn vrouw gaf de saus zelfs een ++ wat ik alleen maar kan onderstrepen. Ook werd ik goed ondersteund met mijn handicap en hadden we een aangename conversatie met de kok. Goede prijs/kwaliteit verhouding.