Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

- Brunch 13:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Aruna Cuisine

Francien S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Fijne avond gehad, wat nog persoonlijker wordt doordat de chef de cuisine regelmatig aan tafel komt informeren! Top en meteen het eerst advies kwa wijn was goed. Dat is luisteren wat de klant echt wilt ????????
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Aruna maakt waar, wat ze beloven: de stijl van het verrassingsmenu was drie keer anders, zoals was gevraagd.
Zeer smakelijk en met kennis van zake opgediend.
Ebru A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Er moet echt, maar dan ook echt meer aandacht besteed worden aan de opbouw/smaakcombinaties van gerechten en tevens aan elk element op het bord. De intenties zijn goed en dat maakt het des te jammer dat dat bij uitvoering niet tot zijn recht komt.
Mario En Carina J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Helaas was de reservering door iens niet doorgegeven,dit blijkt vaker voor te komen.
Dus voor de zekerheid beter rechtstreeks bellen.
Lekker gegeten, weer eens iets anders
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wat een pareltje, zo gastvrij en zo heerlijk eten. Vooraf een proeverij van 5 kleine gerechtjes die allemaal anders smaakte. De zalm smolt in je mond weg. als hoofdgerecht had ik tonijn deze was goed van smaak en mals. bediening was attent en niet opdringerig.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super bediening, sfeervol en heerlijk eten!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Een fijn restaurant met een zeer gevarieerde kaart. Het eten, met alleen biologische ingrediënten, is smakelijk en wordt goed verzorgd opgediend. De bediening is prettig en attent. Kortom: een fijn restaurant om van een goed diner te genieten.
Laurence B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische service, er is echt uitstekend voor ons gezorgd vanavond!
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super concept met verschillende richtingen van de gerechten. Zeer vriendelijke service. Voor een restaurant van deze kwaliteit top prijs. Hadden we nooit in Roermond verwacht. Ik hoop dat dit nog lang blijft met deze kwaliteit en prijs!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer vriendelijke en kundige bediening, aangename sfeer en erg lekker eten. Porties waren prima, niet teveel, niet te weinig in tegenstelling tot andere recensies, het was precies goed. Deserts waren ok, niet écht wat speciaals, maar de overige gerechten waren uitstekend! Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar (zeker gezien de uitgebreide kaart)!
Wout A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening en keurige uitleg over het eten. Fijn dat de kok nog even kwam vragen naar onze bevindingen. Aanrader.
andrea H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Lekker gegeten, verrassende combinaties. Goede kwaliteit! Vers! Kok /gastheer komt aan tafel gezellig praatje maken / dame die serveert erg vriendelijk. We vonden de inrichting 70iger jaren iets minder maar het eten is top en bediening heel vriendelijk. We gaan zeker terug om meer van de kaart te gaan proeven! We hadden een fijne avond.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We waren met een gezelschap van 8. Eten beviel iedereen prima. Zag er erg verzorgd uit en smaakte voortreffelijk. Bediening bovendien erg charmant en attent. Alle tafels waren ronden 8ten bezet, dus was het spitstijd. Dat was te merken aan de wat langere wachttijd. Dat zou een puntje van verbetering kunnen zijn. De jarige (84!) werd nog extra in het zonnetje gezet. Al met al een meer dan geslaagd diner. Compliment voor de mensen in de keuken en zeker ook voor de bediening. Op naar de 85 en op naar Aruna Cuisine... :-)
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wat een vriendelijk personeel en klasse eigenaar/kok
JW H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Inrichting netjes, ontvangst ok maar niet klantgericht. Eten ver onder de maat, proeverij proeft uitsluitend naar rucola in alle 5 de gerechten. Pasta te gaar, gebakken groente druipt in het vet, koriander bij verkeerde gerecht uitgeserveerd, rijst gare prak. Hoog amateuristisch gehalte, gerechten echt ver onder de maat bereid.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Afgaande op de recensies kwamen we bij Aruna terecht. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje bij het raam. Het duurde even voor we de kaart kregen en kozen een voorgerecht van allerlei kleine gerechtjes: proeverij. Het werd origineel geserveerd in kleine glaasjes. Alles smaakte prima.
Het hoofdgerecht was hert met rode kool. De borden waren mooi opgemaakt.
Ook het dessert smaakte goed. Op verzoek werd de witte chocola vervangen door pure chocolade mousse.
Het eten was prima; de bediening vriendelijk. Toch haperde er iets. Er werd niet efficiënt gewerkt door kok en/of bediening, waardoor we telkens erg lang moesten wachten. Het was niet zo dat het te druk was. Jammer, want anders had dit restaurant een hogere beoordeling gekregen.
jan willem T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een verrassing was dit! Een avond die eigenlijk richting ander restaurant zou zijn geweest, echter die had een besloten gezelschap. Dus op goed geluk naar Aruna Cuisine. Een fijne ontvangst en een betrokken dame in de bediening die weet waar zij het over heeft. Goed kan overbrengen wat de keuken te bieden heeft, en verstand heeft van de wijn die zij schenkt. Zowel mijn echtgenote als ik hebben volop genoten van enerzijds de franse keuken en ik zelf de aziatische keuken. Beiden hadden wij het verrassingsmenu en dat bleek een goede keuze. Eerst een prachtig opgemaakte zalm die volgens ons niet uit een kweekvijver komt, en de bijlage die de smaak vervolmaken daarna, een tongsstrelende kalfslende voor mijn vrouw en een heerlijk geurend stoofpotje voor mij met thaise kruiden en citroengras geuren die je verrassen. De wijnkeuze van de sommelierster was perfect in balans met de gerechten. Als toetje was er opeens een opmaak van de beste patissier alwaar Maison Kelder nog een puntje aan kan zuigen. Kortom, een heerlijk avondje en in verhouding tot de prijs een absolute aanrader.

JW en Kim
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
wij hebben voortreffelijk gegeten, verrassingsmenu Franse keuken. de volgende keer die reeds geboekt is zullen wij ook de Azieatische keuken proberen en laten ons weer verrassen.
wim
RFW G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Alles was op zich prima, maar de verhouding prijs/kwaliteit was niet helemaal passend. Maar om te verblijven een prettige gelegenheid met een prima keuken.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel jammer dat zowel het voorgerecht en als hoofdgerecht uit stoofvlees bestond. Nogal saai.
Eerst kalf daarna lam. Beiden prima bereid en goed van smaak. Maar zowel visueel, structuur als smaak erg gelijk.