Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- High Tea 13:00 - 16:00
- Brunch 13:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Aruna Cuisine

JW H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Inrichting netjes, ontvangst ok maar niet klantgericht. Eten ver onder de maat, proeverij proeft uitsluitend naar rucola in alle 5 de gerechten. Pasta te gaar, gebakken groente druipt in het vet, koriander bij verkeerde gerecht uitgeserveerd, rijst gare prak. Hoog amateuristisch gehalte, gerechten echt ver onder de maat bereid.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Afgaande op de recensies kwamen we bij Aruna terecht. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje bij het raam. Het duurde even voor we de kaart kregen en kozen een voorgerecht van allerlei kleine gerechtjes: proeverij. Het werd origineel geserveerd in kleine glaasjes. Alles smaakte prima.
Het hoofdgerecht was hert met rode kool. De borden waren mooi opgemaakt.
Ook het dessert smaakte goed. Op verzoek werd de witte chocola vervangen door pure chocolade mousse.
Het eten was prima; de bediening vriendelijk. Toch haperde er iets. Er werd niet efficiënt gewerkt door kok en/of bediening, waardoor we telkens erg lang moesten wachten. Het was niet zo dat het te druk was. Jammer, want anders had dit restaurant een hogere beoordeling gekregen.
jan willem T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een verrassing was dit! Een avond die eigenlijk richting ander restaurant zou zijn geweest, echter die had een besloten gezelschap. Dus op goed geluk naar Aruna Cuisine. Een fijne ontvangst en een betrokken dame in de bediening die weet waar zij het over heeft. Goed kan overbrengen wat de keuken te bieden heeft, en verstand heeft van de wijn die zij schenkt. Zowel mijn echtgenote als ik hebben volop genoten van enerzijds de franse keuken en ik zelf de aziatische keuken. Beiden hadden wij het verrassingsmenu en dat bleek een goede keuze. Eerst een prachtig opgemaakte zalm die volgens ons niet uit een kweekvijver komt, en de bijlage die de smaak vervolmaken daarna, een tongsstrelende kalfslende voor mijn vrouw en een heerlijk geurend stoofpotje voor mij met thaise kruiden en citroengras geuren die je verrassen. De wijnkeuze van de sommelierster was perfect in balans met de gerechten. Als toetje was er opeens een opmaak van de beste patissier alwaar Maison Kelder nog een puntje aan kan zuigen. Kortom, een heerlijk avondje en in verhouding tot de prijs een absolute aanrader.

JW en Kim
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
wij hebben voortreffelijk gegeten, verrassingsmenu Franse keuken. de volgende keer die reeds geboekt is zullen wij ook de Azieatische keuken proberen en laten ons weer verrassen.
wim
RFW G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Alles was op zich prima, maar de verhouding prijs/kwaliteit was niet helemaal passend. Maar om te verblijven een prettige gelegenheid met een prima keuken.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel jammer dat zowel het voorgerecht en als hoofdgerecht uit stoofvlees bestond. Nogal saai.
Eerst kalf daarna lam. Beiden prima bereid en goed van smaak. Maar zowel visueel, structuur als smaak erg gelijk.
Frans I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten hier. We werden gastvrij ontvangen en snel geholpen door het personeel. Het is eten was heerlijk! Vooral vis liefhebbers zijn hier goed op hun plekje. Mooi restaurant.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben met ons gezin een heerlijke ontspannen avond beleefd bij Aruna Cuisine.
We hebben in het bijzonder genoten van alle Sri Lankaanse gerechten, echt aan te bevelen.
Verder viel het ons op dat we zo gastvrij ontvangen werden, en na de kennismaking met de topkok kon onze avond niet meer stuk!!!!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk en verrassend eten, goede bediening
Moen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Service was heel goed. Moest tussendoor wel lang wachten maar werd goedgemaakt met gratis drankje. Eten was overheerlijk. Echt een aanrader. Op loopafstand van de Designer Outlet Roermond.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goed en verrassend eten.
Koren G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Op 15 juli 2017 hebben wij hier heerlijk gegeten.
De gerechten waren top en zeer smakelijk, evenals de goed gekozen bijpassende wijnen. De bediening was vriendelijk en attent.
Chef Aruna toonde zich een perfecte gastheer door regelmatig in het restaurant langs de tafels te komen. Een echte aanrader, wij komen hier graag nog eens terug!!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gisteravond met 10 personen een heerlijke avond gehad. Alles klopte, top gerechten, heerlijke wijnen. Super service naar onze groep toe. Het is toch flink opletten met een groep met 1 veganist erbij, 1 iemand die geen vlees eet, een aantal 3-gangen en een aantal 4- gangen. Top avond bij een top zaak. Dank chef Aruna en zijn team.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Supergoede prijs-kwaliteitverhouding ,
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Voor ons een topzaak, ben je in Roermond of omstreken, ga hier eten!
Gabri V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voortreffelijk gegeten, met een prima wijnselectie door het restaurant. Bediendend personeel perfect op de hoogte van wat er op het bord ligt, dat is ook wel eens anders. Al met al zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden voor een ieder.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat hebben wij goed gegeten! Zoveel smaak en verrassingen op de tong! Heerlijke oosterse gerechten met een vleugje Franse Cuisine. Bediening ook erg goed en met humor! Hier komen we graag nog een keer voor terug uit Den Haag!
Cynthia N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed voor je smaakpapillen. Heerlijk gegeten en heerlijke wijn.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een gemiste kans als je hier niet gaat eten. Wat een smaakexplosie krijg je als je hier eet. Samen gekozen voor het oosterse voorgerecht. Heerlijk mals rundvlees vol van smaak. Voor het hoofdgerecht hebben we gekozen voor de Sri Lankaanse kip curry. Niet eerder op zo'n lekkere manier bereide curry gegeten. Wederom een smaakexplosie. Als eindklapper de cheese cake a la chef. Beter kan je niet eindigen. Ben je in Roermond, ga dan zeker hier eten. Je zult er geen spijt van krijgen. En zoals hierboven geschreven; een gemiste kans als je deze zaak voorbij loopt.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Laat je verrassen door de chef! Wanneer je, in alle redelijkheid, avontuurlijk bent aangelegd op culinair gebied dien je een verrassingsmenu te kiezen. Je gaat van Frans, naar Thai, naar Sri Lanka of India. De opbouw van zacht, naar pittig is erg goed. Echter is het ook mogelijk om voor veilig Frans, met een vleugje Thais te gaan. Je bent daarin vrij en er wordt door de bediening voorgesteld om samen een goed menu samen te stellen. Wij hadden uiteindelijk verschillende hoofdgerechten waardoor we bij elkaar konden proeven.

De wijn was redelijk veilig, maar dat is geen probleem wanneer de hoofdgerechten wat meer uitgesproken zijn. Benieuwd of de wijn wat gewaagder is, wanneer wordt gekozen voor meer alledaagse gerechten.

Al met al, erg goed.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
eten was heerlijk gekruid en goed verzorgd. combinaties goed bedacht. service was verzorgd en erg plezierig. gaan er zeker nog een keer naar terug