Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

9,1

Jouw recensie over het restaurant Aruna Cuisine

Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We zijn beide “kleine” eters en hebben de proeverei van voorgerechten en tournedo rossini daarom gedeeld. Uitstekend van smaak en kwaliteit. Mijn vrouw gaf de saus zelfs een ++ wat ik alleen maar kan onderstrepen. Ook werd ik goed ondersteund met mijn handicap en hadden we een aangename conversatie met de kok. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Iniks aan te merken t was gewoon super
Els Op De Ven C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben zeer goed gegeten. De uitleg over de gerechten was perfect.
De wijnen bij de gerechten waren van zeer goede kwaliteit.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten, met goede uitleg over de gerechten die zeer smaakvol waren en goed gepresenteerd.
Lekkere wijnen!
Prijs kwaliteitsverhouding is erg goed.
Fijne bediening en de kok kwam regelmatig zelf aan tafel vragen of alles naar wens was en om uitleg te geven
over de gerechten.
Aanrader! Heerlijk eten met (naar keuze) een Aziatische tint, super!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De wijn en het water waren te duur.
Er is ons wel 15 keer door 3 of 4 mensen gevraagd of alles naar wens was. En als wij een wens hadden - een glas wijn bij het hoofdgerecht - dan werd het vergeten/laat gebracht.

Onze gastvrouw sprak heel luid, was te amicaal en als het er op aan kwam, vergat zij wat wij gevraagd hadden (de wijn hierboven, en de naam van de kaas die zij zou navragen).

Het Indiaas, Thais en Sri Lankees eten was zeer goed.
Twanike J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Kortom een geweldig restaurant zowel qua bediening en kookkunsten.
Voor mij de top van Roermond.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en super bediening
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
In een woord Super !! Heb Sri Lanka menu genomen
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Echt een aanrader, laat je niet in verwarring brengen door het interieur, dit heeft niet de uitstraling van een chic sterren restaurant. Het eten daarentegen kan daar zeker wel aan tippen. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed op de hoogte van de gerechten en zeer gastvrij. Top!
Jljmteepen T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
gegeten in verband met een 100 jarige. Ondanks zeer verschillende aanvragen van ons gezelschap van 3 gangen verrassingsmenu lipe alles op rolletjes en was het eten op een prima niveau. Kan een groot gezelschap goed aan.
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Fijne avond gehad, wat nog persoonlijker wordt doordat de chef de cuisine regelmatig aan tafel komt informeren! Top en meteen het eerst advies kwa wijn was goed. Dat is luisteren wat de klant echt wilt ????????
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Aruna maakt waar, wat ze beloven: de stijl van het verrassingsmenu was drie keer anders, zoals was gevraagd.
Zeer smakelijk en met kennis van zake opgediend.
Ebru A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Er moet echt, maar dan ook echt meer aandacht besteed worden aan de opbouw/smaakcombinaties van gerechten en tevens aan elk element op het bord. De intenties zijn goed en dat maakt het des te jammer dat dat bij uitvoering niet tot zijn recht komt.
Mario En Carina J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Helaas was de reservering door iens niet doorgegeven,dit blijkt vaker voor te komen.
Dus voor de zekerheid beter rechtstreeks bellen.
Lekker gegeten, weer eens iets anders
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wat een pareltje, zo gastvrij en zo heerlijk eten. Vooraf een proeverij van 5 kleine gerechtjes die allemaal anders smaakte. De zalm smolt in je mond weg. als hoofdgerecht had ik tonijn deze was goed van smaak en mals. bediening was attent en niet opdringerig.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super bediening, sfeervol en heerlijk eten!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Een fijn restaurant met een zeer gevarieerde kaart. Het eten, met alleen biologische ingrediënten, is smakelijk en wordt goed verzorgd opgediend. De bediening is prettig en attent. Kortom: een fijn restaurant om van een goed diner te genieten.
Laurence B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische service, er is echt uitstekend voor ons gezorgd vanavond!
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super concept met verschillende richtingen van de gerechten. Zeer vriendelijke service. Voor een restaurant van deze kwaliteit top prijs. Hadden we nooit in Roermond verwacht. Ik hoop dat dit nog lang blijft met deze kwaliteit en prijs!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer vriendelijke en kundige bediening, aangename sfeer en erg lekker eten. Porties waren prima, niet teveel, niet te weinig in tegenstelling tot andere recensies, het was precies goed. Deserts waren ok, niet écht wat speciaals, maar de overige gerechten waren uitstekend! Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar (zeker gezien de uitgebreide kaart)!