Over het restaurant Aruna Cuisine

Internationaal genieten in Roermond

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal - in een van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad, heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend. Chef Aruna bereidt je gerechten met passie. Naast de Frans-mediterrane keuken staan hier ook de lekkerste dingen uit Sri Lanka, Thailand en India op de kaart. En dan biedt dit restaurant ook nog eens hele goede en betaalbare wijnen aan. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Aruna Cuisine

• MasterCard , Pin , Visa card
9,1
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gisteravond met 10 personen een heerlijke avond gehad. Alles klopte, top gerechten, heerlijke wijnen. Super service naar onze groep toe. Het is toch flink opletten met een groep met 1 veganist erbij, 1 iemand die geen vlees eet, een aantal 3-gangen en een aantal 4- gangen. Top avond bij een top zaak. Dank chef Aruna en zijn team.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Supergoede prijs-kwaliteitverhouding ,
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Voor ons een topzaak, ben je in Roermond of omstreken, ga hier eten!
Gabri V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voortreffelijk gegeten, met een prima wijnselectie door het restaurant. Bediendend personeel perfect op de hoogte van wat er op het bord ligt, dat is ook wel eens anders. Al met al zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden voor een ieder.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat hebben wij goed gegeten! Zoveel smaak en verrassingen op de tong! Heerlijke oosterse gerechten met een vleugje Franse Cuisine. Bediening ook erg goed en met humor! Hier komen we graag nog een keer voor terug uit Den Haag!
Cynthia N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed voor je smaakpapillen. Heerlijk gegeten en heerlijke wijn.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een gemiste kans als je hier niet gaat eten. Wat een smaakexplosie krijg je als je hier eet. Samen gekozen voor het oosterse voorgerecht. Heerlijk mals rundvlees vol van smaak. Voor het hoofdgerecht hebben we gekozen voor de Sri Lankaanse kip curry. Niet eerder op zo'n lekkere manier bereide curry gegeten. Wederom een smaakexplosie. Als eindklapper de cheese cake a la chef. Beter kan je niet eindigen. Ben je in Roermond, ga dan zeker hier eten. Je zult er geen spijt van krijgen. En zoals hierboven geschreven; een gemiste kans als je deze zaak voorbij loopt.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Laat je verrassen door de chef! Wanneer je, in alle redelijkheid, avontuurlijk bent aangelegd op culinair gebied dien je een verrassingsmenu te kiezen. Je gaat van Frans, naar Thai, naar Sri Lanka of India. De opbouw van zacht, naar pittig is erg goed. Echter is het ook mogelijk om voor veilig Frans, met een vleugje Thais te gaan. Je bent daarin vrij en er wordt door de bediening voorgesteld om samen een goed menu samen te stellen. Wij hadden uiteindelijk verschillende hoofdgerechten waardoor we bij elkaar konden proeven.

De wijn was redelijk veilig, maar dat is geen probleem wanneer de hoofdgerechten wat meer uitgesproken zijn. Benieuwd of de wijn wat gewaagder is, wanneer wordt gekozen voor meer alledaagse gerechten.

Al met al, erg goed.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
eten was heerlijk gekruid en goed verzorgd. combinaties goed bedacht. service was verzorgd en erg plezierig. gaan er zeker nog een keer naar terug
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met een stel vrienden een heerlijke avond gehad,
Super gegeten en hele fijne bediening.
Komen zeker terug.
Aanrader!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten bij Aruna in Roermond: eten zag er smaakvol uit, mooi opgediend, , heerlijk kruidig en elk gerecht een heel eigen smaak. De Indiase lamscurry en Thaise kipcurry waren verrukkelijk,
We werden heel prettig ontvangen door onze gastvrouw. , perfecte gastvrouw .
We gaan zeker vaker eten hier ❤❤❤❤❤
Monique Peter Zus
A. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben werkelijk heerlijk gegeten; 4 gangen menu met bijpassende wijnen (top!). Wij hebben de keuze aan de kok gelaten. Aziatisch (zoals de kok van origine), we hebben veel in Azie gereisd en zijn behoorlijk kritisch, echter, het was buitengewoon van smaak, subtiel, maar ook de wijze van presenteren. Met name het tussengerecht van rode mul met scampi's was buitengewoon lekker en verfijnd. Een aanrader, zonder meer. Maar je kunt ook Frans eten en -zoals ze op de kaart vermelden - als je er behoefte aan hebt frites bestellen. Dit zou ik daar nooit doen, de gerechten waren zo heerlijk en fraai dat een portie ordinaire (soms overigens heel lekker) daar zonder meer afbreuk aan zou hebben gedaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Uitstekend 3 gangenmenu. Ondanks vriendelijk verzoek wat lang op koffie en rekening moeten wachten. Leek vergeten.
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We werden goed ontvangen. De bediening is vriendelijk en attent. De gerechten zijn uitstekend. De wachttijd tussen 2e en 3e gang was met 4 kwartier wat lang. Niettemin een kostelijke avond gehad.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben genoten van het 4 gangen verrassingsmenu. Wat een topavond! Heerlijke gerechten, super bijpassende wijnen en geweldige bediening. Chapeau! We komen zeker terug.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben ontzettend genoten van het 4 gangen verrassingsmenu. Wat een feest! Mooie gerechten, hele mooie bijpassende wijnen en super bediening. Chapeau! We komen zeker terug!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij waren weekendje weg naar roermond, na wat gelopen te hebben, liepen wij hier toevallig langs. Een prachtig pand zeg en binnen zag het er ook mooi uit! Het eten was ook fantastisch! Na wat miscommunicatie over het 3 gangen menu, kwam de eigenaar Aruna erbij staan, dit is uitstekend opgelost en we kregen een lekkere fles wijn nog mee voor thuis! Een aanrader voor mensen die willen uiteten in roermond!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hadden 4 /2/17 iets speciaals te vieren, dus voor de eerste keer bij Aruna . Het bleek een schot in de roos. Vriendelijk personeel, fantastisch eten voor een alleszins redelijke prijs. We gaan vaker terugkomen en bevelen het restaurant warm aan.
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Geweldig gegeten. Verrassende combinatie van Sri Lankaanse, Oosterse en Franse keuken. Mooi opgediend. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Dennis Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We kwamen hier toevallig langs en besloten om hier wat te eten. Wat een verrassing! Erg lekker gegeten, een verrassend menu, en ook de bediening was zeer in orde! Kortom, ik zou hier zeker nog een keertje gaan eten.
Natasja Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017