Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Harrie W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Superlekker gegeten, keuze aan de keuken overgelaten en genoten van heerlijke tonijn, ravioli met aadappel en porcinisaus, mmm deze was goddelijk. Lekkere wijn erbij, we hebben genoten en komen snel weer.
Ferry A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk, met een Italiaans tintje. Voor iedereen die van lekker eten en een wijntje houdt een echte aanrader. Topafsluiting van een lekker dagje Delft.
Christa W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
tikje aan de dure kant, maar heerlijk eten en goede en vriendelijke bediening.
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Artusi zat deze vrijdagavond goed vol, altijd een aanbeveling. Strakke inrichting, maar wel sfeervol. We namen het 4 gangen verrassingsmenu van € 42,50, dat je alleen per tafel kan bestellen. Ze houden er wel rekening mee als je iets niet wil eten. In het menu kwamen het pasta- en het vleesgerecht van de dag voorbij, dat was dan niet erg verrassend, maar wel lekker. Bij de ravioli kregen we geplukt konijnvlees (‘pulled’, uit elkaargeplozen), smakelijk met een paddenstoelensaus. Attente bediening. Prima breekbrood op tafel (beter dan in Italië!), steeds aangevuld als het op dreigde te raken, met goede olijfolie erbij. Flessen water kosten € 6, de optie kraanwater wordt niet aangeboden. Glas goede huiswijn € 4,50. Slechts 3 soorten bier (Peroni op de tap; Amstel malt en Wieckse witte op fles). Artusi zit naast Il Tartufo, dus voor italofielen is dit een leuk buurtje aan het worden. Artusi is niet goedkoop, maar het geld beslist wel waard. Je hebt hier een heerlijk avondje uit, aanrader!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn van goede kwaliteit, mooi opgemaakt en geode prijs kwaliteit verhouding. Wij vonden de inrichting van het restaurant en daardoor de sfeer wat kil.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Afgelopen zaterdag hier super lekker gegeten van het menu della cucina!
Mooie gerechten die prima op de herftst zijn afgestemd, in combinatie met de wijnen hebben we een heerlijke avond gehad.
Het was bij de deur een beetje fris maar daar wordt volgens de gastvrouw aan gewerkt. Voor de rest alleen maar lof, toptent!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Mooi restaurant en goede professionele bediening. Geven je de tijd om rustig te eten. Eten wordt leuk opgediend, ziet er prima uit en is erg heerlijk. Een bezoek waard.
Karen V.
Top!!!!!!!!!!!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke verrassingsmenu gegeten in een prachtige ambiance met zeer prettig personeel
info361 .
Het was Top !
Kwaliteit van het verrassings 5 gangen menu was heel goed.
De wijnkaart is divers en zo gericht op mooie combinaties met het menu.
Gaan beslist weer een keer !
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We zijn een avondje naar Delft geweest om even met z'n tweetjes op pad te gaan. Daarbij had mijn vriend een restaurantje uitgezocht wat leek op een restaurant dat precies bij ons past. Het eten was prima, maar het was het gewoon net niet, zeker niet toen we aan het eind van de avond de rekening kregen. De prijs-kwaliteitsverhouding klopt niet.
-In eerste instantie moesten we best lang wachten voor we een menukaart kregen.
-Het leek alsof de bediening niet mee wilde denken met bijvoorbeeld een wijnarrangement.
-Zodra je je eten had kreeg je ook geen verdere aandacht.
-Voor een aantal gerechtjes hebben we echt lang (30min) moeten wachten, zonder dat iemand daar iets over zegt. -We moesten ook steeds zelf vragen of we nog wat te drinken mochten.
De service kan gewoon zoveel beter als daar proactief op wordt gehandeld (dan zouden ze ook veel meer verdienen). Wij komen niet terug. Jammer. Verder hebben we gelukkig wel een leuke avond gehad in Delft.
John D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk zakendiner in ontspannen ambiance.
Heerlijk wijn in combinatie met een verassingsmenu. En dit alles voor een eerlijke prijs
Aanrader!
Pascal L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk verrassingsmenu en zeer bekwame wijnkelner.
Zeker een aanrader!!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten tijdens de restaurantweek. Zeer goede service en kwaliteit van de gerechten. Wij hadden het restaurantweek-menu en konden dit uitbreiden met eventueel 1 of 2 tussengerechten. De service was uitstekend ook omdat 1 persoon aan tafel liever vis als hoofdgerecht wenste in plaats van de aangeboden parelhoen uit het menu. Dit was geen enkel probleem en de zwaardvis smaakte uitstekend en was ook heerlijk bereidt.
Kortom we hebben genoten van het menu, de sfeer in het restaurant en de wijnen.
hilde13474 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Perfect in alles
Mmalp M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
fijne ontvangst en heerlijk verwend, mooie en heel smakelijke gerechten met bijpassende wijnen. De ravioli's waren een hoogtepunt. Helemaal goed. kom graag weer! ps/Ben een grote groentefan, meer groenten mag altijd!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben erg genoten en heerlijk gegeten. Als we weer in Delft komen, komen we zeer zeker terug.
Coco R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, verassende gerechten met gebalanceerde smaken. We hadden een wijnarragement waar geanimeerd over werd geïnformeerd. Ook op specifieke wensen werd goed ingespeeld. We raden dit restaurant zeker aan!
Agnieszka B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prachtige inrichting, rustig, stijlvol, elegant. Heerlijk eten, kunstzinnig gemaakt en mooi gepresenteerd. Bijzondere (lekker en zeldzaam) wijnen. Professionele, aangename en gezellige (met gevoel voor humor) bediening. Een lange, fijne avond met veel smaak sensaties en plezier voor betaalbare prijs. Dank.
j.h. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
uitstekend restaurant, goede bediening en goed eten gepaard aan goede wijnen.
rustige locatie redelijk bereikbaar.
sfeervolle inrichting