Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi bijpassend wijnarrangement (ook een'halve glaasjes' wijnarrangement mogelijk). Mooie inrichting. .
Santa L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Mijn baas heeft alweer heerlijk gegeten bij Artusi. Als veganist kun je niet overall terecht, maar dat heeft het restaurant goed opgepakt en als resultaat dat hij genoten heeft met zijn zakelijke partner. Proficiat!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wij hebben hier een hele fijne avond gehad,mede door de vriendelijke bediening die precies de juiste sfeer wist te creeren. Gekozen voor de antipasti met botermalse octopus, burrata en porchetta van de bbq, daarna een prachtig stuk tonijn, de panna cotta van mandarijn als dessert was goddelijk. Zeer fijn adres in Delft
Isabella K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten,fantastische Pasta en
heerlijke wijnen!
irene K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Vanaf de ontvangst in de watten gelegd, heerlijk menu met aparte gerechten en lekkere bijpassende wijnen.
Mooi ruim opgezet restaurant met smaakvol interieur, we hebben een fijne avond gehad!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima kwaliteit. Goede vriendelijke bediening. Na ontvangst duurt het wel even voordat je vedient wordt. Tijdens het diner waren de tussentijden prima.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was ook echt een verrassing en een aanrader! Je komt uit je comfortzone en eet daardoor heerlijke dingen waarvoor je anders niet zo snel zou kiezen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Om de verjaardag van onze zoon te vieren zijn we hier terecht gekomen en het was geweldig. Van de menukaart gegeten met wat aanpassingen waar niet moeilijk over werd gedaan, heerlijk gegeten, lekkere sfeer ondanks dat het niet vol was, prachtig interieur, wij komen terug!
D. K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zoals altijd vriendelijke en professionele ontvangst. Verrassingsmenu gekozen. Top!
Zeker een aanrader voor wie van heeel lekker eten houdt.
Mascha K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel. Stemt goed af wat de wensen zijn. Heerlijk gegeten, mooie gerechten vlees en vis. Zeker een aanrader!
PJT A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was lekker, goed bereid en mooi gepresenteerd. Ik miste soms het wow effect maar er was niets op aan te merken. Wijnen pasten er mooi bij maar ook daar miste ik het wow effect. Akoestiek is nog wel een puntje van aandacht. Al met al heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
nel G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het was lichtjesavond in Delft en daardoor erg druk. Eenmaal binnen warm welkom geheten en genoten van het menu van de keuken waarbij de gnocci met konijn en porcini een voltreffer was, ook hert hert in het hoofgerecht was hemels. Vriendelijke dames in de bediening en een fijne sfeer.
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijke coquilles met gerookte paling, mooie combi, hier word lekker gekookt. Brood kan beter. Bediening ontspannen en mooie wijn advies per glas.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De sfeer en ambiance is goed. Het eten smakelijk. De wachttijd tussen de gerechten is iets te lang. Prijs/Kwaliteit verhouding kan beter. Iets meer groente gerechten bij het hoofdgerecht zou beter zijn.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met liefde gekookt, mooie opbouw van het menu. Zeer origineel vis-voorafje, deed mij Portugees aan. Royaal vlees, licht toetje (fijn, want dat vind ik vaak te zwaar). Aandacht van het personeel precies prettig: wel zien wanneer een glas leeg is, maar niet opdringerig. Bij een opmerking (over de wijn) net wat extra aandacht, alsof we de enige gasten waren. Maar wel volle tent.
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Na de verbouwing zijn we alweer bij Artusi geweest. Wat een mooie sfeer. Restaurant zat hellemaal vol, en het eten was fenomenaal. Die chef kok blijft maar lekker koken, ongelooflijk.
Een echte aanrader.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima eten met uitgebreidde uitleg over bijpassende wijnen.
Iets te veel licht om het volledig sfeervol en intiem te maken
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met oud collegas gedineerd. We hebben gesmuld van 4 heerlijke gangen, voorzien van wijn met goede uitleg. Het was iets rumoerig maar het zat dan ook helemaal vol, goede sfeer en mooi smaakvol ingericht.
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk. Pasta met porccini was memorabel en heerlijke wijnen.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017