Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Erg goed menu voor een redelijke prijs. Goede wijn voor een faire prijs.
Ik beveel dit restaurant zeker aan.
Boca57 C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gerechten waren origineel qua combinatie, zeer smaakvol en goed bereid. De gastheer was attent en meedenkend i.v.m. de notenallergie van mijn vrouw. De wijnadviezen combineerden goed met de gerechten.
Otto D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker eten maar mis de link met Italië hier en daar. Ravioli met paling was lekker en antipasti was naar behoren. Huiswijn is lekker. De aangekondigde vis van de dag bleek helaas niet de octopus te zijn, maar werd vlak voor het opdienen veranderd in rog. En bleek wat te zout en een beetje droog. De bijgerechten, spinazie en een stukje tomaat, wel erg karig. Zwart varken was lekker. Kwartel met, helaas weer,te zoute saus. Prima cappuccino. Kortom veel pretentie maar ruimte voor verbetering.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Super gegeten in de prachtige tuin, vooraf heerlijke tonijn,pasta met gerookte paling, botermals hert en een verrrrrukkelijke panna cotta,
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Weer super gegeten, dit keer buiten genoten van het 4 gangenmenu, bijpassende wijn en een meer dan correcte bediening.
Constante kwaliteit en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
francine13 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vrijdagavond 1 september 2016 4 gangen menu met wijnarrangement. Zoals altijd is alles erg lekker. De tonijn vooraf heerlijk met de advocado mousse, de gevulde pasta met paling lekkere combi met citroenschuim en hert boterzacht, zelf ik (geen wild fan) ervan gesmuld. Wijngerecht weer hele goede aanvulling op het menu en de bediening zoals altijd heel aardig en proffesioneel!
Kortom weer heerlijk genoten!!!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisterenavond met zijn tweetjes gegeten bij Artusi. Het voorgerecht met tonijn was tongstrelend, zeker met de wijn die er uitstekend bij paste. Zo ook de wijnen die de sommelier bij de andere gerechten had uitgekozen. Daarnaast waren de gevulde pasta met paling & de kaasplank uitstekend. Absolute aanrader is Artusi.
CuliRobert P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De antipasti van dag was ravioli met paling. Deze was geweldig. Het was mooi weer en zaten in de mooie tuin. Binnen heb ik ook een aantal gezeten en dat is ook erg prettig.
Ernst Jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Artusi is consistent goed, dit keer heerlijke antipasti en ieder van ons had een verschillend visje, die we met elkaar deelden, allemaal even lekker. Vriendelijke en professionele bediening, en altijd fijn om in het centrum van Delft te eten. Gewoon zo doorgaan :-)
kiki34 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hadden een heerlijke avond! Een aaneenschakeling van culinaire hoogstandjes in een ontspannen vriendelijke sfeer.
We genoten van het verrassingsmenu met heerlijke wijn. Vooral de ravioli gevuld met rode biet en citrus was een topper.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanwege lovende recensies hier gegeten na een dagje Delft.
Beide de gerecht van de dag op, hert van de BBQ. Als voorgerecht had de één coquiles, de ander pasta van de dag. Vervolgens samen een desert gedeeld, tiramisu 2016. Mooie versie hadden ze hiervan gemaakt. Al met al lekker gegeten, prima wijn erbij ook. Groot pluspunt was het gekoelde kraanwater. De rekening was alleen een drempel om nogmaals hier te gaan eten. Als je samen bijna 100 euro kwijt bent terwijl je elk 2,5 gang hebt en 3 drankjes (twee wijntjes en een jus), is dat toch best straf. Er zijn dan toch genoeg andere restaurants van hetzelfde of hoger niveau waar je royaler eet voor dat geld. En zelf mag bepalen waar je gaat zitten.
martijnlas .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op een warme zomeravond, heerlijk in de tuin van Artusi zittend, hebben we genoten van het viergangen verrassingsmenu. Alle dingen die ons het lekkerste klonken waren in het menu verwerkt. Van een entree met rauwe coquilles met een perfecte huis gemaakte bisque, langs ravioli met biet en citroen overgoten met salie-boter, naar een op de bbq gegrilde botermals stuk hertenbiefstuk op een bedje van linzen en besprenkeld met wat plakjes zomertruffel. Afsluitend een heerlijk kaasplankje, met een goed glas stevige rode wijn voor mij en port voor mijn partner. Alle gerechten werden begeleid door een perfect passende glas wijn, dankzij het wijnarrangement.
Ook de bediening verdient een compliment; correct en vriendelijk met aandacht voor de mensen aan tafel.
Artusi laat weer eens zien zijn naam waar te maken.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijke zaak: tof sfeertje, kundige & mooie mensen in bediening en achter de kachel. Gerechten zijn subtiel, zeer smaakvol & creatief - fijne wijnen erbij - parel!
jimv .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
4-gangen menu waarbij voor ieder rekening werd gehouden wat wel en wat niet geserveerd moest worden. We waren met 8 personen
ajvdlely .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Top avond. Weliswaar vast menu vanwege naderende vakantie (netjes over gebeld), maar stuk voor stuk heerlijke gerechten. Super gastvrij, met voldoende aandacht zonder irritant te worden. Wij gaan hier vaker komen.
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Uitstekende keuken. Heerlijke kalfstartaar, gnocchi en parelhoen. Prima bijpassende wijnen en een uitstekende bediening. Kortom, we hebben genoten.
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Op ons aangeven dat we geen toegevoegde suiker wilden eten kregen we een heerlijk fruittoetje.
Niet goedkoop maar erg lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
atseenyvon .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na lange tijd weer eens bij artusi omdat er iets te vieren viel. Bediening en wijnkennis door gastvrouw is goed. Wijn arrangement bij het vijfgangen verrassinsmenu was dus prima. Eten viel wat tegen. Te zout naar onze smaak en uitgeschoten met de truffel. Smaken verschillen natuurlijk maar er werd wel een kaasplankje ter compensatie geboden. Prima. Al met al gezellige avond maar eten had ik maar van verwacht voor die prijsklasse
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
3 keer moeten vragen om eerste glas wijn
Gerechten op zich goed gemaakt maar niet mijn smaak. Omdat we met 6 waren moesten we een menu nemen. Verrassingsmenu bevatte alleen vleesgerechten, geen vis. Er zou rekening worden gehouden met kind (12 jr, eet niet alles) maar daar hebben we niets van gemerkt, ook hij kreeg voorgerecht van rauw vlees en hoofdgerecht met lam voorgeschoteld (beiden vrij uitgesproken gerechten waar veel kinderen moeite mee zouden hebben).
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben genoten van een 4 gangen verrassingsmenu en een bijpassend wijn arrangement.
De porties waren precies goed, waardoor je niet met een te volle maag of juiste te weinig de avond eindigt.
De wijnen waren verrassend en perfect bij de gerechten.
Komen zeker weer terug.