Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten een aanrader.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We werden positief verrast door de bijzondere smaakcombinaties. De ontvangst en bediening was erg attent en vriendelijk. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug!
marc.pit .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was weer voortreffelijk. Het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement is echt een aanrader.
Dit restaurant is wat ons betreft ster-waardig!
Nieske N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer onvriendelijk en onprofessioneel personeel. Er werd een geen rekening gehouden met dieetwensen (lees: zwangerschap).
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Linda en Marcel zijn fijne mensen die een heerlijk restaurant runnen in hartje Delft. Na een brand in de zomer van 2017 moest het restaurant opgeknapt en een doorstart maken. We zijn super blij dat dit gelukt is want als we écht lekker willen eten dan gaan we naar Artusi. Kiezen we een verassingsmenu met wijnarrangement en gaan we met een big smile naar huis. Heerlijke bijpassende wijnen en kennis over de wijnen en wijnhuizen met flair gebracht. Ook wat betreft allergieën of bijzonderheden weten zij heerlijke gerechten voor te schotelen. Klasse!
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten met prima bijpassende wijnen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het verrassingsmenu gekozen. Je kon aangeven wat je niet wilde eten dan werd daar rekening mee gehouden. Prima keuze! Attent personeel. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Geweldige combinatie van spijs en wijn. De balans in de gerechten was top! Zeker voor herhaling vatbaar. Genoten! Het was heel rustig, dus kan ik niet beoordelen hoe de acoustiek is bij een vollere bezetting.
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi bijpassend wijnarrangement (ook een'halve glaasjes' wijnarrangement mogelijk). Mooie inrichting. .
Santa L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Mijn baas heeft alweer heerlijk gegeten bij Artusi. Als veganist kun je niet overall terecht, maar dat heeft het restaurant goed opgepakt en als resultaat dat hij genoten heeft met zijn zakelijke partner. Proficiat!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wij hebben hier een hele fijne avond gehad,mede door de vriendelijke bediening die precies de juiste sfeer wist te creeren. Gekozen voor de antipasti met botermalse octopus, burrata en porchetta van de bbq, daarna een prachtig stuk tonijn, de panna cotta van mandarijn als dessert was goddelijk. Zeer fijn adres in Delft
Isabella K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten,fantastische Pasta en
heerlijke wijnen!
irene K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Vanaf de ontvangst in de watten gelegd, heerlijk menu met aparte gerechten en lekkere bijpassende wijnen.
Mooi ruim opgezet restaurant met smaakvol interieur, we hebben een fijne avond gehad!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima kwaliteit. Goede vriendelijke bediening. Na ontvangst duurt het wel even voordat je vedient wordt. Tijdens het diner waren de tussentijden prima.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was ook echt een verrassing en een aanrader! Je komt uit je comfortzone en eet daardoor heerlijke dingen waarvoor je anders niet zo snel zou kiezen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Om de verjaardag van onze zoon te vieren zijn we hier terecht gekomen en het was geweldig. Van de menukaart gegeten met wat aanpassingen waar niet moeilijk over werd gedaan, heerlijk gegeten, lekkere sfeer ondanks dat het niet vol was, prachtig interieur, wij komen terug!
D. K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zoals altijd vriendelijke en professionele ontvangst. Verrassingsmenu gekozen. Top!
Zeker een aanrader voor wie van heeel lekker eten houdt.
Mascha K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel. Stemt goed af wat de wensen zijn. Heerlijk gegeten, mooie gerechten vlees en vis. Zeker een aanrader!
PJT A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was lekker, goed bereid en mooi gepresenteerd. Ik miste soms het wow effect maar er was niets op aan te merken. Wijnen pasten er mooi bij maar ook daar miste ik het wow effect. Akoestiek is nog wel een puntje van aandacht. Al met al heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
nel G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het was lichtjesavond in Delft en daardoor erg druk. Eenmaal binnen warm welkom geheten en genoten van het menu van de keuken waarbij de gnocci met konijn en porcini een voltreffer was, ook hert hert in het hoofgerecht was hemels. Vriendelijke dames in de bediening en een fijne sfeer.