Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Fantastisch gegeten voor een redelijke prijs,leuke bediening, echt een aanrader! mooie lokatie in het hartje Delft. Zeer smaakvol interieur!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was goed, mooie smaken, de bediening niet professioneel en niet attent, laten je lang wachten en lijken niet echt betrokken.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooie zaak en een fijne atmosfeer. Goede bediening met vriendelijke mensen. Niet te grote porties maar goed van kwaliteit en smaak. Echt de moeite waard om nog eens naartoe te gaan.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was fantastisch. Prijs-kwaliteit prima. Bediening niet attent. Borden werden stilzwijgend afgeruimd. Wijn per glas werd gewoon ingeschonken zonder dat werd verteld wat voor wijn het was. Al met al fijne avond gehad, maar bediening kan beter.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Op zaterdagavond hier gegeten met mijn vriendin. We zaten in het achterste gedeelte van de zaak, ons inziens het leukere gedeelte. Alle tafels waren bezet. Vriendelijk ontvangst. 4-gangen keuze menu genomen, ieder gerecht werd mooi opgemaakt geserveerd en smaakte uitstekend. Bijpassend wijnarrangement genomen, dat zouden we de volgende keer niet meer doen. Wijnkeuze vonden we niet altijd passend en de glazen werden matig vol ingeschonken. Al met al, erg fijne avond als je een keer wat luxer Italiaans uit eten wil!
CHJWaterborg W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Er was een misvestand over de boeking/ Ik dacht via speciale actie te hebben geboekt met aanbieding van 3 gangenmenu voor €27,50.
de mw van het restaruant liet op smartpone zien dat ik rechtstreeks bij het had geboekt (niks speciale actie) en de bevestiging van mijn oeking kwam van IENS
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Uitstekend gegeten en gedronken, het verrassingsmenu was mooi geserveerd en zeer smaakvol. Perfect wijnadvies van de bedienende dame.
Zeer vriendelijk personeel, fijne muziek en smaakvol interieur. Aanrader
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Op zich prima eten maar naar mijn smaak wat zwaar en veel sausjes, waardoor we met een wat opgeblazen gevoel het restaurant verlieten. Vegetarische gerechten niet heel verrassend. We hadden wat meer verwacht, prijs/kwaliteit enigszins uit balans. Daarnaast werd de wijn steeds door se bediening “bijgetapt” zonder te vragen of we daar al aan toe waren. Daar word ik persoonlijk een beetje amechtig van.
Fried K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Je zit, vooral in het eerste stuk van het restaurant, wat dicht op elkaar maar het eten en de bediening maken alles goed!
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wat een sensatie. Alle gangen een absolute 10.
Eerlijk zeggen, als je op het internet het menukaart ziet, dan denk je weinig keuze. Maar als je daar bent, dan krijg je een scala van extra gerechten aangeboden. Vriendelijk en professioneel bediening. Onze gerechten waren echt goed bereid, met gevoel en vakmanschap. Sfeer is erg mooi, ook eigenlijk romantisch. Het is een plezier om bij Artusi te eten. Mensen, een echte aanrader.
van D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Na de verbouwing na de brand was het al weer even geleden. Een tafel aan het raam met uitzicht naar buiten. Niet altijd even warm bij het in/uitlopen van andere gasten door de nabijgelegen deur. Maar het was geen probleem om te wisselen van tafel als we dat wilden.
Het verrassingsmenu genomen - hoewel verrassing, veel is gelijk aan de specialiteiten van de dag ;-) - lekker en goed verzorgd zoals altijd. Ook het wijnarrangement, met een prima uitleg, is goed bijpassend en alle keuzes waren heerlijk. We komen zeker weer terug.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten een aanrader.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We werden positief verrast door de bijzondere smaakcombinaties. De ontvangst en bediening was erg attent en vriendelijk. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug!
marc.pit .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was weer voortreffelijk. Het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement is echt een aanrader.
Dit restaurant is wat ons betreft ster-waardig!
Nieske N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer onvriendelijk en onprofessioneel personeel. Er werd een geen rekening gehouden met dieetwensen (lees: zwangerschap).
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Linda en Marcel zijn fijne mensen die een heerlijk restaurant runnen in hartje Delft. Na een brand in de zomer van 2017 moest het restaurant opgeknapt en een doorstart maken. We zijn super blij dat dit gelukt is want als we écht lekker willen eten dan gaan we naar Artusi. Kiezen we een verassingsmenu met wijnarrangement en gaan we met een big smile naar huis. Heerlijke bijpassende wijnen en kennis over de wijnen en wijnhuizen met flair gebracht. Ook wat betreft allergieën of bijzonderheden weten zij heerlijke gerechten voor te schotelen. Klasse!
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten met prima bijpassende wijnen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het verrassingsmenu gekozen. Je kon aangeven wat je niet wilde eten dan werd daar rekening mee gehouden. Prima keuze! Attent personeel. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Geweldige combinatie van spijs en wijn. De balans in de gerechten was top! Zeker voor herhaling vatbaar. Genoten! Het was heel rustig, dus kan ik niet beoordelen hoe de acoustiek is bij een vollere bezetting.
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi bijpassend wijnarrangement (ook een'halve glaasjes' wijnarrangement mogelijk). Mooie inrichting. .