Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het is ons favoriete restaurant. komen er al jaren, maar blijft een feestje. Het eten is heerlijk. En iedere keer weer anders.
Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Originele keuze van de Italiaanse wijnen. Paste prima bij het verrassingsmenu.
riet B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Inmiddels heb ik van het restaurant een excuus-mail ontvangen met de belofte dat het bij deze eenmalige misser blijft.
Klasse, dat men mijn klacht (inzake het niet meer kunnen bestellen van koffie om kwart over tien) serieus neemt!
riet B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
het eten is heerlijk, ambiance (achterste gedeelte) prima, bediening tijdens maaltijd vriendelijk. MAAR! MAAR! dat wij geen tweede kopje koffie konden bestellen "omdat alles al schoongemaakt was" (om kwart over tien!) ervaar ik als een aanfluiting. Uit eten is een beleving, daar hoort een gevoel van "gastvrije ontvangst en welkom zijn" bij. Nu voelden wij ons weggekeken.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden gekozen voor her vier gangen verrassingsmenu met daarbij een passend wijnarrangement. En blij verrast waren we. Wat een bijzondere mooie gerechten! Sfeer was goed en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Excellent restaurant, absoluut een aanbevelen!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Blijft een toprestaurant. Lekker eten waarbij een goed wijnadvies mogelijk is, of andersom. Je kiest een mooie wijn en je krijgt er gepast heerlijk eten bij. Sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Ga er lekker uit eten met vrienden, maar ook met zakenrelaties kun je er zeker terecht.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Er zit wat te weinig tempo in de keuken en de bediening. Het zou mooi zijn als jullie daar beter in kunnen schakelen en en met de gasten het tempo kunnen afstemmen.
De akoestiek is ~ook na de verbouwing- problematisch. Er zijn wel meer absorberende panelen aangebracht, maar geen tafelkleden meer. In totaal is toch meer geluidsabsorberend oppervlak nodig.
N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en erg goede bediening. Aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt. Lekker op je gemak genieten van de bijzondere gerechten gemaakt door de kookbrigade.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Fantastisch gegeten voor een redelijke prijs,leuke bediening, echt een aanrader! mooie lokatie in het hartje Delft. Zeer smaakvol interieur!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was goed, mooie smaken, de bediening niet professioneel en niet attent, laten je lang wachten en lijken niet echt betrokken.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooie zaak en een fijne atmosfeer. Goede bediening met vriendelijke mensen. Niet te grote porties maar goed van kwaliteit en smaak. Echt de moeite waard om nog eens naartoe te gaan.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was fantastisch. Prijs-kwaliteit prima. Bediening niet attent. Borden werden stilzwijgend afgeruimd. Wijn per glas werd gewoon ingeschonken zonder dat werd verteld wat voor wijn het was. Al met al fijne avond gehad, maar bediening kan beter.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Op zaterdagavond hier gegeten met mijn vriendin. We zaten in het achterste gedeelte van de zaak, ons inziens het leukere gedeelte. Alle tafels waren bezet. Vriendelijk ontvangst. 4-gangen keuze menu genomen, ieder gerecht werd mooi opgemaakt geserveerd en smaakte uitstekend. Bijpassend wijnarrangement genomen, dat zouden we de volgende keer niet meer doen. Wijnkeuze vonden we niet altijd passend en de glazen werden matig vol ingeschonken. Al met al, erg fijne avond als je een keer wat luxer Italiaans uit eten wil!
CHJWaterborg W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Er was een misvestand over de boeking/ Ik dacht via speciale actie te hebben geboekt met aanbieding van 3 gangenmenu voor €27,50.
de mw van het restaruant liet op smartpone zien dat ik rechtstreeks bij het had geboekt (niks speciale actie) en de bevestiging van mijn oeking kwam van IENS
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Uitstekend gegeten en gedronken, het verrassingsmenu was mooi geserveerd en zeer smaakvol. Perfect wijnadvies van de bedienende dame.
Zeer vriendelijk personeel, fijne muziek en smaakvol interieur. Aanrader
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Op zich prima eten maar naar mijn smaak wat zwaar en veel sausjes, waardoor we met een wat opgeblazen gevoel het restaurant verlieten. Vegetarische gerechten niet heel verrassend. We hadden wat meer verwacht, prijs/kwaliteit enigszins uit balans. Daarnaast werd de wijn steeds door se bediening “bijgetapt” zonder te vragen of we daar al aan toe waren. Daar word ik persoonlijk een beetje amechtig van.
Fried K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Je zit, vooral in het eerste stuk van het restaurant, wat dicht op elkaar maar het eten en de bediening maken alles goed!
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wat een sensatie. Alle gangen een absolute 10.
Eerlijk zeggen, als je op het internet het menukaart ziet, dan denk je weinig keuze. Maar als je daar bent, dan krijg je een scala van extra gerechten aangeboden. Vriendelijk en professioneel bediening. Onze gerechten waren echt goed bereid, met gevoel en vakmanschap. Sfeer is erg mooi, ook eigenlijk romantisch. Het is een plezier om bij Artusi te eten. Mensen, een echte aanrader.
van D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Na de verbouwing na de brand was het al weer even geleden. Een tafel aan het raam met uitzicht naar buiten. Niet altijd even warm bij het in/uitlopen van andere gasten door de nabijgelegen deur. Maar het was geen probleem om te wisselen van tafel als we dat wilden.
Het verrassingsmenu genomen - hoewel verrassing, veel is gelijk aan de specialiteiten van de dag ;-) - lekker en goed verzorgd zoals altijd. Ook het wijnarrangement, met een prima uitleg, is goed bijpassend en alle keuzes waren heerlijk. We komen zeker weer terug.