Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Uitstekend gegeten en gedronken, het verrassingsmenu was mooi geserveerd en zeer smaakvol. Perfect wijnadvies van de bedienende dame.
Zeer vriendelijk personeel, fijne muziek en smaakvol interieur. Aanrader
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Op zich prima eten maar naar mijn smaak wat zwaar en veel sausjes, waardoor we met een wat opgeblazen gevoel het restaurant verlieten. Vegetarische gerechten niet heel verrassend. We hadden wat meer verwacht, prijs/kwaliteit enigszins uit balans. Daarnaast werd de wijn steeds door se bediening “bijgetapt” zonder te vragen of we daar al aan toe waren. Daar word ik persoonlijk een beetje amechtig van.
Fried K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Je zit, vooral in het eerste stuk van het restaurant, wat dicht op elkaar maar het eten en de bediening maken alles goed!
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wat een sensatie. Alle gangen een absolute 10.
Eerlijk zeggen, als je op het internet het menukaart ziet, dan denk je weinig keuze. Maar als je daar bent, dan krijg je een scala van extra gerechten aangeboden. Vriendelijk en professioneel bediening. Onze gerechten waren echt goed bereid, met gevoel en vakmanschap. Sfeer is erg mooi, ook eigenlijk romantisch. Het is een plezier om bij Artusi te eten. Mensen, een echte aanrader.
van D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Na de verbouwing na de brand was het al weer even geleden. Een tafel aan het raam met uitzicht naar buiten. Niet altijd even warm bij het in/uitlopen van andere gasten door de nabijgelegen deur. Maar het was geen probleem om te wisselen van tafel als we dat wilden.
Het verrassingsmenu genomen - hoewel verrassing, veel is gelijk aan de specialiteiten van de dag ;-) - lekker en goed verzorgd zoals altijd. Ook het wijnarrangement, met een prima uitleg, is goed bijpassend en alle keuzes waren heerlijk. We komen zeker weer terug.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten een aanrader.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We werden positief verrast door de bijzondere smaakcombinaties. De ontvangst en bediening was erg attent en vriendelijk. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug!
marc.pit .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was weer voortreffelijk. Het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement is echt een aanrader.
Dit restaurant is wat ons betreft ster-waardig!
Nieske N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer onvriendelijk en onprofessioneel personeel. Er werd een geen rekening gehouden met dieetwensen (lees: zwangerschap).
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Linda en Marcel zijn fijne mensen die een heerlijk restaurant runnen in hartje Delft. Na een brand in de zomer van 2017 moest het restaurant opgeknapt en een doorstart maken. We zijn super blij dat dit gelukt is want als we écht lekker willen eten dan gaan we naar Artusi. Kiezen we een verassingsmenu met wijnarrangement en gaan we met een big smile naar huis. Heerlijke bijpassende wijnen en kennis over de wijnen en wijnhuizen met flair gebracht. Ook wat betreft allergieën of bijzonderheden weten zij heerlijke gerechten voor te schotelen. Klasse!
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten met prima bijpassende wijnen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het verrassingsmenu gekozen. Je kon aangeven wat je niet wilde eten dan werd daar rekening mee gehouden. Prima keuze! Attent personeel. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Geweldige combinatie van spijs en wijn. De balans in de gerechten was top! Zeker voor herhaling vatbaar. Genoten! Het was heel rustig, dus kan ik niet beoordelen hoe de acoustiek is bij een vollere bezetting.
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi bijpassend wijnarrangement (ook een'halve glaasjes' wijnarrangement mogelijk). Mooie inrichting. .
Santa L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Mijn baas heeft alweer heerlijk gegeten bij Artusi. Als veganist kun je niet overall terecht, maar dat heeft het restaurant goed opgepakt en als resultaat dat hij genoten heeft met zijn zakelijke partner. Proficiat!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wij hebben hier een hele fijne avond gehad,mede door de vriendelijke bediening die precies de juiste sfeer wist te creeren. Gekozen voor de antipasti met botermalse octopus, burrata en porchetta van de bbq, daarna een prachtig stuk tonijn, de panna cotta van mandarijn als dessert was goddelijk. Zeer fijn adres in Delft
isabella K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten,fantastische Pasta en
heerlijke wijnen!
irene K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Vanaf de ontvangst in de watten gelegd, heerlijk menu met aparte gerechten en lekkere bijpassende wijnen.
Mooi ruim opgezet restaurant met smaakvol interieur, we hebben een fijne avond gehad!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima kwaliteit. Goede vriendelijke bediening. Na ontvangst duurt het wel even voordat je vedient wordt. Tijdens het diner waren de tussentijden prima.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was ook echt een verrassing en een aanrader! Je komt uit je comfortzone en eet daardoor heerlijke dingen waarvoor je anders niet zo snel zou kiezen.