Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben een verrassingsmenu van 3 gangen genomen.
De gerechten waren lekker en prima verzorgd.
Vooraf tonijn met venkel, hoofdgerecht kwartel en nagerecht een soepje van rode vruchten. Zonder meer stuk voor stuk smakelijk.
Minpuntje is de hoeveelheid. Na dit diner heb ik voor het eerst in mijn leven thuis nog wat extra gegeten omdat ik niet het gevoel had echt gegeten te hebben. Normaal moeten 3 gangen toch wel voldoende zijn om een verzadigd gevoel te geven.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Na de brand die het restaurant trof, hier weer in de volkomen nieuwe zaak wezen eten. Gastheer/vrouw Marcel en Linda heetten ons allerhartelijkst welkom met een aperitief van het huis. Vervolgens ikzelf een half kreeftje, mijn partner de octopus, gevolgd door een gedeelde overheerlijke ravioli. De hoofdgerechten tarbot en tonijn ook heel erg lekker. Dit allemaal is een reden om snel weer terug te komen.
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hebben even moeten wachten... Vervelend voor hen moesten zij even een paar maanden dicht voor een wederopbouw na brand. Maar uiteindelijk mochten we komen genieten van een overheerlijk diner!
goldrider82 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier het 5 gangen verrassingsmenu besteld. Wachttijden tussen de gangen waren prima, niet te lang, niet te kort.
Restaurant is na verbouwing wegens brand pas weer open. Prima gelegenheid om uitgebreid te tafelen en goed bij te praten met vrienden. Sfeer is relaxed, ruim zitten en geen bezwaar als je pass tegen middernacht de zaak voldaan verlaat. En...de kwaliteit van de gerechten is perfect!
--anne-- .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij gaan bij Artusi altijd voor het verrassingsmenu omdat je toch weet dat wat je ook besteld het altijd heerlijk is! Ook lekkere wijnen bij de gerechten, wijnarrangement is dus aan te raden. Verder is de service prettig. Ons nr 1 restaurant van Delft!
Iwantfood .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
In het verleden hier lekker gegeten,nu zijn ze weer terug,inrichting verbeterd en het eten,zeker zo goed als
voorheen,zo niet beter!!!
De wijnen nog steeds klasse!!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuk dat dit restaurant na een forse tegenslag (brand) weer terug is. Op de eerste dag hebben wij hier zoals altijd heerlijk gegeten. De bietenravioli was verrukkelijk en ook de mousserende rode dessertwijn heeft indruk gemaakt. Het is en blijft een aanrader voor wie van lekker eten houdt. Het was helemaal vol en we moesten wat langer op onze gerechten wachten dan anders. Maar wij vinden het wel prettig als er wat tijd tussen de gangen zit.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Beste vrienden en gasten van Restaurant Artusi.

Vanmorgen hebben wij te maken gehad met een brand in Restaurant Artusi.
Gelukkig was de brandweer snel ter plaatse en heeft erger kunnen voorkomen.
Desalniettemin is de schade enorm en zoals het er nu naar uit ziet gaan we helemaal opnieuw beginnen.
Iedereen enorm bedankt voor alle lieve woorden, berichten en alle spontaan aangeboden hulp zelfs uit de meest onverwachte hoek!!

Onze droom is niet meer maar we gaan voor de volgende,

We houden je op de hoogte!
hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Samen met mijn aanstaande Valentijn gevierd in Artusi. Heerlijk gegeten van een geweldige antipasti voor 2 met als uitschieter de coquilles en tartaar met truffel. De aanbevolen wijn was super. We hebben een fijne avond gehad!
guus P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gegeten met Valentijnsdag bij Artusi. Ze hadden een Valentijnsmenu, dat we hebben gekozen. Er waren meerdere dames in de bediening aanwezig. Een paar jongere dames die correct bedienden. Een ietwat oudere dame, die op ons zeer nors en stug overkwam, geen lach, geen vriendelijk woord en daardoor in haar ééntje de beoordeling flink naar beneden wist te trekken. Jammer, want de zaak heeft een goede sfeer en het eten was in orde. Helaas heeft Artusi nu niet meer de charme die het ooit had. Voor ons geen volgende keer.
Lysette K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten in een fijne atmosfeer. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht moesten we lang wachten, maar verder was alles perfect.
andre H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Op uitnodiging van mijn dochter die in Delft studeert hier beland.We hebben de keuken de vrije hand gegeven en genoten van een heerlijk viergangen menu.Daarbij een heerlijke fles wijn en een goede espresso na. Frisse zaak met uitstekende bediening.
gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
prima
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het was een gezellig restaurant, hartelijk personeel en goed eten, al vond ik een enkel gerecht wat veel botersaus hebben.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij zijn hier nu verschillende keren geweest en zijn altijd weer aangenaam verrast door de keuken en bediening. Het menu van de keuken is altijd goed en creatief, echt waar voor je geld. De bediening weet hier altijd mooie bijpassende wijn te serveren. Wat ons betreft een topper.
RogierSluyter .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellige zaak, informeel met stijl en vriendelijke mensen in de bediening. Jasjes aannemen en bij vertrek ook weer netjes helpen en niet zoals je nog al eens meemaakt na de rekening niemand meer te bekennen.
Perfect vijfgangen verrassing menu gegeten. Eén echte top gerechtje te weten Octopus van de Green
Egg, perfect gegaard en mooie balans tussen "bbq" smaak en frisse zuurtjes in de saus. de vier andere waren ook absoluut smullen maar dit gerecht sprong eruit.
Bediening gezellig en vakkundig. wachttijd tussen de gerechten goed afgestemd. Bij het bestellen van de eerste wijn werd netjes bij verteld dat het ook de laatste fles was en bij de tweede witte konden perfect de druivensoorten genoemd worden.
mooie service is de fles water die op een gegeven moment zonder vragen neergezet wordt.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Soms eet je wel eens ergens waar je heel blij wordt, en dit was er zo een. Menu van de keuken was verrukkelijk, met name de pasta met truffel en porcini mama mia..., hemels. Daarbij de gulle wijnen en de vlotte bediening. Heerlijke avond.
hendrik J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrassingsmenu is echt een verrassing, superlekkere gerechten samen met de italiaanse wijnen. Aanrader in Delft we komen snel weer
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Fijn restaurant met prima ambiance. Heerlijk eten en met prima tussenpozen tussen de gangen. Lekkere wijnen per gang mogen proeven, leuke uitleg over de wijnen en de fles lieten ze elke keer even op de tafel staan zodat je deze nog kon bestuderen.
willem G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Eindelijk eens gegeten hier.als Delftenaar al reeds veel over gehoord maar nimmer geweest. Vriendelijke ontvangst, jassen keurig aangenomen, en aan een mooie tafel in het achterste gedeelte geplaatst.op aanraden van de dame die ons de kaart bracht ons laten verrassen met het menu della cucina wat bestond uit vier heerlijke gerechten, met bijpassende wijnen.We kunnen concluderen dat we een heerlijke avond gehad hebben met fantastisch eten en drinken.