Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2
mark M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Artusi hoort bij onze favoriete restaurants in Delft. Laatst weer eens binnen gelopen om te genieten van heerlijke pasta, verse asperges en een onovertroffen tournedos Rossini. Dagverse producten met liefde bereid. Ook de gekozen wijnen waren heerlijk. Complimenten!
Ziocalogero .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
De enige Italiaanse restaurant in Delft met een Internationale Italiaanse keuken. Geen plattelandse eten of boersachtig, maar prachtige gerechten die je in een 5 sterren hotel in Bangkok of Dubai kunt bestellen. Geen Pizza's of Lasagne maar vers handgemaakte gevulde pasta of heerlijk kabeljauw op huid gebakken. De kwaliteit van de ingrediënten is duidelijk erg hoog en dat kun je goed proeven! Wij hebben hier meer dan fantastisch gegeten en wij verwachten minimaal een vermelding bij de sterrengids in 2013/14. Wij raden ieder fijnproever dit restaurant aan! Top.
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Een mooie zaak, fris en ruimtelijk Het was alweer een tijdje geleden dat we hier hadden gegeten. Helaas was het in onze herinnering niet zo goed als de laatste keer.
De coquilles smaakten niet vers en het gerecht had weinig smaak. De tonijn van mijn vrouw was te ver doorgegaard en mijn kotelet van Iberico varken was taai.
Het dessert hebben we maar overgeslagen.
Te duur en niet echt lekker. We komen hier niet snel weer terug.
TMN .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Vorige week met z'n drieën heeeerlijk gegeten bij restaurant Artusi. 5-gangen verrassingsmenu genomen inclusief een wijnarrangement. Het wijnarrangement werd ontzettend enthousiast en met veel kennis gepresenteerd door de sommelier! Ons favoriete gerecht was gnocchi met octopus. Superlekker! De chef-kok weet hoe die de octopus moet bereiden. Echt een aanrader!! Het kotelet van iberico varken was ook top! Kortom, wil je een gezellige avond met goed Italiaans eten dan is dit een echte aanrader! Wij komen zeker terug.
jenpl .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Gisteren hier geweest en begrijp niet dat we van dit restaurant nog nooit gehoord hadden. Echt heerlijk gegeten! We hadden het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Alles perfect in balans en de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de top avond en jullie zien ons snel weer verschijnen!
Jan015 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
We hadden wat te vieren, dan gaan we naar Artusi! Verwachtingen weer overtroffen. Heerlijk gegeten, prima wijn, goede bediening en lekkere grappa. Dit is al jaren mijn toprestaurant in Delft en het blijft goed!
Michelgeniet .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Heerlijk genoten in dit warm ingerichte restaurant van de a la carte gerechten, mooie smaak combinaties, vooral de zeeduivel met rode wijnsaus was erg lekker. Bediening voorkomend en to the point.
Wijnkaart met uitsluitend italiaanse wijnen, niet zo bekend mee maar goede adviezen. Prettig interieur met mooie boeketten, zeer geslaagde avond
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Afgelopen zaterdag geweest dmv restaurant 10daagse, 3 gangen menu voor € 25,00.
Zoals meestal met zo'n menu is het maar afwachten wat je op je bord krijgt en ik houd wel van verrassingen maar dit viel erg tegen.
Vooraf was Tonijntartaar met een beetje sla en limoncello, dit was erg vlak van smaak en erg flauw!
Hoofdgerecht was Stufato di Manzo met witte bonen zonder iets van pasta of sla erbij!? Stoofvlees dus en niet iedereen houdt daarvan. Mij is altijd geleerd dat stoofvlees uit elkaar moet vallen, nou hier zat het nog stevig tegen elkaar aan! De champignonnensaus eroverheen snap ik wel, zo kan je de zemen en vet niet zien en die waren er in overvloed!!
Ik vond dit gerecht echt een aanfluiting en snap niet dat de chef hiervoor gekozen heeft.
Toetje was gelukkig een kleine opsteker, pistache ijs met cheescake in room.
Al met al een gemiste kans voor Artusi dat, gezien de eerdere recensies, wel veel beter kan!
patty D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Gisteren met vrienden weer heerlijk gegeten in Artusi. Het was alweer een tijdje geleden, maar weer helemaal top. Goede bediening, heerlijk eten met een goede wijn erbij in een superprettige omgeving. Echt helemaal niets aan te merken. Alles perfect in balans.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Ik laat mij altijd graag verrassen door de chef van artussi. Super lekker eten dat prachtig opgemaakt uit de keuken komt en een goede wijnkaart. Een tijdje geleden was ik even iets minder enthousiast, maar na mijn laatste bezoek is Artusi zeker weer een van mijn favorieten in de omgeving. Bij mooi weer is het heerlijk in de tuin, anders binnen ook erg gezellig.
Ric lust alles !.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Fijne ontvangst en heerlijk gegeten. Met zorg klaargemaakt en de wijnen waren stuk voor stuk subliem. Jammer dat het wijnarrangement niet op de menukaart stond, dat had een verrassing bij de rekening gescheeld- al hadden we het anders ook besteld, vermoed ik- of twee lekkere flesjes van de wijnkaart genomen.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Wij waren hier afgelopen zondag met de wijn/spijswandeling. Dit restaurant hoort daar, vergeleken met de overige restaurants, beslist niet in thuis! Mooie gastvrije ontvangst. Een fantastische kalfstartaar met een bijzonder plezierige wijn. Goede entourage waar je op je gemak kon zitten ,geen gehaaste bediening. Beslist voor herhaling vatbaar, maar voor de wijn/spijswandeling echt een te hoog niveau! Complimenten voor de kok en de bediening. Zij staken echt met kop en schouders uit boven hun collega's!
Dit is een restaurant in Delft waar wij durven terug te komen!
mary D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Ook voor ons was het alweer even geleden dat we bij Artusi aten. Heerlijk, nog altijd erg lekker en gastvrij. Het interieur was iets veranderd, de verlichting en de tafels waren veranderd, prima. Nu ook de citroentaart weer op de kaart staat, was een dessert een must. Klein puntje: graag wat meer groente bij de hoofdgerechten?
SanderRoest .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Na lang niet meer geweest te zijn zijn we afgelopen zaterdag weer eens bij Artusi aangeschoven. Het eerste wat direct opviel was dat de met wit linnen gedekte tafels zijn vervangen door mooie donkere tafels. Dit komt de sfeer zeker ten goede. Gelukkig zijn de bijzonder comfortabele stoelen wel gebleven... Uiteraard gekozen voor het (nu ook in 5 gangen) dagmenu met bijpassend wijnarrangement. Dit laatste kan ik iedereen aanraden... Niet zelf nadenken, gewoon de chef en sommelier hun kunde laten tonen.. :) Alles perfect in balans, niet teveel, niet te weing, en perfecte prijs kwaliteit verhouding... kortom top!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Heerlijke avond gehad. Alles klopte. Het eten (5 gangen menu genomen en ons laten verrassen) was zalig en origineel. De wijnen voortreffelijk. De bediening erg attent, zeer vriendelijk en uitstekende wijnkeuzes gegeven. Interieur is strak, eigentijds, maar gezellig. Goeie stoelen, mooi glaswerk. Kortom: alles klopte. We komen graag nog eens!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
We zijn hier geweest na het lezen van de recensies op deze site. Zeker niet tegen gevallen. Mooie kaart, gezellige sfeer en goede bediening. Beetje veel saus bij de pasta.