Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
mary D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Ook voor ons was het alweer even geleden dat we bij Artusi aten. Heerlijk, nog altijd erg lekker en gastvrij. Het interieur was iets veranderd, de verlichting en de tafels waren veranderd, prima. Nu ook de citroentaart weer op de kaart staat, was een dessert een must. Klein puntje: graag wat meer groente bij de hoofdgerechten?
SanderRoest .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Na lang niet meer geweest te zijn zijn we afgelopen zaterdag weer eens bij Artusi aangeschoven. Het eerste wat direct opviel was dat de met wit linnen gedekte tafels zijn vervangen door mooie donkere tafels. Dit komt de sfeer zeker ten goede. Gelukkig zijn de bijzonder comfortabele stoelen wel gebleven... Uiteraard gekozen voor het (nu ook in 5 gangen) dagmenu met bijpassend wijnarrangement. Dit laatste kan ik iedereen aanraden... Niet zelf nadenken, gewoon de chef en sommelier hun kunde laten tonen.. :) Alles perfect in balans, niet teveel, niet te weing, en perfecte prijs kwaliteit verhouding... kortom top!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Heerlijke avond gehad. Alles klopte. Het eten (5 gangen menu genomen en ons laten verrassen) was zalig en origineel. De wijnen voortreffelijk. De bediening erg attent, zeer vriendelijk en uitstekende wijnkeuzes gegeven. Interieur is strak, eigentijds, maar gezellig. Goeie stoelen, mooi glaswerk. Kortom: alles klopte. We komen graag nog eens!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
We zijn hier geweest na het lezen van de recensies op deze site. Zeker niet tegen gevallen. Mooie kaart, gezellige sfeer en goede bediening. Beetje veel saus bij de pasta.