Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Beste vrienden en gasten van Restaurant Artusi.

Vanmorgen hebben wij te maken gehad met een brand in Restaurant Artusi.
Gelukkig was de brandweer snel ter plaatse en heeft erger kunnen voorkomen.
Desalniettemin is de schade enorm en zoals het er nu naar uit ziet gaan we helemaal opnieuw beginnen.
Iedereen enorm bedankt voor alle lieve woorden, berichten en alle spontaan aangeboden hulp zelfs uit de meest onverwachte hoek!!

Onze droom is niet meer maar we gaan voor de volgende,

We houden je op de hoogte!
hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Samen met mijn aanstaande Valentijn gevierd in Artusi. Heerlijk gegeten van een geweldige antipasti voor 2 met als uitschieter de coquilles en tartaar met truffel. De aanbevolen wijn was super. We hebben een fijne avond gehad!
guus P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gegeten met Valentijnsdag bij Artusi. Ze hadden een Valentijnsmenu, dat we hebben gekozen. Er waren meerdere dames in de bediening aanwezig. Een paar jongere dames die correct bedienden. Een ietwat oudere dame, die op ons zeer nors en stug overkwam, geen lach, geen vriendelijk woord en daardoor in haar ééntje de beoordeling flink naar beneden wist te trekken. Jammer, want de zaak heeft een goede sfeer en het eten was in orde. Helaas heeft Artusi nu niet meer de charme die het ooit had. Voor ons geen volgende keer.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten in een fijne atmosfeer. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht moesten we lang wachten, maar verder was alles perfect.
andre H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Op uitnodiging van mijn dochter die in Delft studeert hier beland.We hebben de keuken de vrije hand gegeven en genoten van een heerlijk viergangen menu.Daarbij een heerlijke fles wijn en een goede espresso na. Frisse zaak met uitstekende bediening.
gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
prima
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het was een gezellig restaurant, hartelijk personeel en goed eten, al vond ik een enkel gerecht wat veel botersaus hebben.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij zijn hier nu verschillende keren geweest en zijn altijd weer aangenaam verrast door de keuken en bediening. Het menu van de keuken is altijd goed en creatief, echt waar voor je geld. De bediening weet hier altijd mooie bijpassende wijn te serveren. Wat ons betreft een topper.
RogierSluyter .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellige zaak, informeel met stijl en vriendelijke mensen in de bediening. Jasjes aannemen en bij vertrek ook weer netjes helpen en niet zoals je nog al eens meemaakt na de rekening niemand meer te bekennen.
Perfect vijfgangen verrassing menu gegeten. Eén echte top gerechtje te weten Octopus van de Green
Egg, perfect gegaard en mooie balans tussen "bbq" smaak en frisse zuurtjes in de saus. de vier andere waren ook absoluut smullen maar dit gerecht sprong eruit.
Bediening gezellig en vakkundig. wachttijd tussen de gerechten goed afgestemd. Bij het bestellen van de eerste wijn werd netjes bij verteld dat het ook de laatste fles was en bij de tweede witte konden perfect de druivensoorten genoemd worden.
mooie service is de fles water die op een gegeven moment zonder vragen neergezet wordt.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Soms eet je wel eens ergens waar je heel blij wordt, en dit was er zo een. Menu van de keuken was verrukkelijk, met name de pasta met truffel en porcini mama mia..., hemels. Daarbij de gulle wijnen en de vlotte bediening. Heerlijke avond.
hendrik J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrassingsmenu is echt een verrassing, superlekkere gerechten samen met de italiaanse wijnen. Aanrader in Delft we komen snel weer
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Fijn restaurant met prima ambiance. Heerlijk eten en met prima tussenpozen tussen de gangen. Lekkere wijnen per gang mogen proeven, leuke uitleg over de wijnen en de fles lieten ze elke keer even op de tafel staan zodat je deze nog kon bestuderen.
willem G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Eindelijk eens gegeten hier.als Delftenaar al reeds veel over gehoord maar nimmer geweest. Vriendelijke ontvangst, jassen keurig aangenomen, en aan een mooie tafel in het achterste gedeelte geplaatst.op aanraden van de dame die ons de kaart bracht ons laten verrassen met het menu della cucina wat bestond uit vier heerlijke gerechten, met bijpassende wijnen.We kunnen concluderen dat we een heerlijke avond gehad hebben met fantastisch eten en drinken.
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hartelijk ontvangst. Geanimeerde sfeer. Heerlijk gegeten met de 4-gangen verassingsmenu. Goede wijn, bediening snel en vriendelijk. Temperatuur was voor mij een beetje aan de koele kant maar, al met al, waren we heel enthousiast en zullen zeker wat vaker in Artusi eten in de toekomst!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij het nagerecht begon de service minder te worden.
Ik heb de ober erop aangesproken ,hij zei geen sorry, maar dit is de 3e keer dat u het zegt .Zeer arrogant.
Ondanks het heerlijke eten ga ik hier nooit meer terug .Ik zal dit ook tegen mijn vrienden en kennis vertellen.
Ik was boos, en heb daarom ook geen fooi gegeven.
wilma G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ons jaarlijkse kerstdiner met oud studiegenoten in Artusi gevierd. Voortreffelijk gegetrn en gedronken in een heerlijke ontspannen ambience. Uitstekende prijs/kwaliteit voor het gebodene.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zoals eerder heerlijk gegeten bij Artusi! Bediening is zeer ontspannen en vriendelijk. Het eten en drinken zeer goed verzorgd en heerlijk.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wederom een voltreffer, altijd constante kwaliteit op het bord en in de bediening. Fijn adres. Nu al meerdere keren gegeten, altijd goed!
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met collegas na een dagje Delft via tripadvisor hier terechtgekomen.. vriendelijke ontvangst door een jongedame, we werden aan een ronde tafel geplaatst met uitzicht op de keuken. We lieten ons verrassen door de keuken en lieten ons adviseren door de sommelier. Vervolgens kwam het ene na het andere heerlijke gerecht voorbij samen met bijpassende wijnen. Super allemaal. Artusi bedankt voor de geweldige avond.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt fantastisch lekker gegeten, mooie opbouw van smaken, vooral de ravioli met bloedworst is mmmmmmjammie. De wijnen van de sommelier sloten mooi aan bij de gerechten. Eerste keer maar komen zeker terug!