Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Artusi

Karen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zoooooo heerlijk gegeten!!!!!! Gastvrijheid/ je welkom voelen????
Oscar L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement gekozen. Was helemaal perfect! Vriendelijk en kundig personeel maakte de avond compleet.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was zoals altijd weer top! We hebben heerlijk gegeten (5-gangen verrassingsmenu) met perfecte begeleidende wijnen erbij.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische bediening. Het 5 gangen verrassingsmenu was weer heel bijzonder.
Het was niet goedkoop maar absoluut elke cent waard.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten is door de jaren heen steeds beter geworden. Laatst heerlijke rauwe tonijn met daarna garnalenravioli en gebakken vis op een bedje van parelcouscous. Een zalig kaasplankje en een fris perendessert maakten waren een heerlijke afsluiting. Er is net een nieuwe, jonge, enthousiaste sommelier begonnen met leuke verhaaltjes bij de lekkere wijnen. En dat allemaal in een warme ambiance, maakt dat dit 1 van mijn meest favoriete restaurants in Delft blijft.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Nog gauw een avondje Artusi gepland voordat ze met vakantie gaan. Er is geen één restaurant waarbij wij zo gerust kunnen genieten keer op keer van een verassingsmenu met altijd bijzondere en fijn afgestemde wijnen. Mijn man heeft een allergie en er wordt altijd rekening mee gehouden. Alternatieven zijn voor hem net zo smaakvol. Hij kreeg een perfect gegaarde zeer smaakvolle tonijn. Ik had pasta en ook héérlijk maar die tonijn was subliem. Speciaal genoten van de octopus zó heerlijk heb ik
hem niet eerder gegeten en ook kalfstartaar en eendenborst en een verrukkelijk dessert... Dank jullie wel Marcel Linda en team van Artusi! Fijne vakantie.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
het was weer heerlijk vertoeven in de tuin.
Yolande En Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ondanks de nodige allergien heeft de chef ons weer aangenaam verrast. Het was top. In al die jaren dat Artusi bestaat, zijn we geen enkele keer teleurgesteld. Het was altijg heerlijk eten met mooie wijnen. Geen wensen. Een dikke 10 met een griffel.
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een heerlijk diner ter afsluiting van mijn verjaardag! Wat is er leuker dan buiten dineren in een mooie binnentuin in hartje Delft!
Diego R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Dinsdagavond kwamen wij met 9 personen bij Restaurant Artusi. Van te voren had ik met Linda het menu doorgesproken. Het was absoluut geen probleem het menu aan te passen aan mijn persoonlijke voorkeur. Wij werden zeer hartelijk ontvangen in Artusi. Het was een zeer geslaagde avond met heerlijke wijnen en voortreffelijk eten.
Beste mensen, hartelijk dank voor al jullie moeite en inzet. De coquilles met truffel waren heerlijk, evenals de gevulde ravioli van het tussengerecht. De kwartel in het hoofdgerecht was ook top!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Topkeuken op een toplocatie - zeer gezellig terras in de tuin! Lekker eten en heel vriendelijke bediening.
Wij hebben de 5-gangenmenu gegeten.
D B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten, maar zeker niet de laatste. Het weer liet toe dat we in de mooie binnentuin konden genieten van het verrassingsmenu.
Leo J B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Artusi is een aardig restaurant met een leuke tuin , maar met Italiaans heeft het allemaal niet veel te maken., terwijl de Italiaanse keuken toch terecht naam en faam heeft. Het is de makke van Nederlandse restaurant: ze bieden door de bank genomen allemaal ongeveer hetzelfde. Het is ook wel lastig om een restaurant te vinden waar je de traditionele Italiaanse keuken nog in acht nemen. Dat is een beetje jammer, maar er is weinig aan te doen.
Overigens is Artusi heel modest in prijs, dus laat je niet weerhouden. Maar een 10 krijgen ze niet, vooruit een 7,5 en dat is voor Nederlandse begrippen waar het altijd om de opmaak meer gaat dan om de smaak al heel wat.
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
In een woord, fantastisch. Een top restaurant met een grote T.
Alles klopt, Chef-kok complimenten. Met 4 personen bij Artusi geweest en een geweldig avond gehad.
Bedankt Artusi
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima gegeten, aperitief in de sfeervolle achtertuin. Daarna naar binnen en lekker gegeten, waarbij ook voldaan kon worden aan de glutenvrije dieetwensen van mijn vrouw!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
we hebben heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen en vriendelijke service. Aanrader is het verrassingsmenu met bijpassende wijnen.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wat mij betreft een top5 in Delft! Hier moet je zeker een keer gaan eten, met mooi weer is het erg goed vertoeven in de stadstuin.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gisteren een vijfgangenmenu van de chef: overheerlijke gerechten, het voorgerecht met tonijn en het hoofdgerecht met parelhoen spande de kroon, met een woord geweldig. Alle gerechten zijn zeer smaakvol door de sauzen en de schuimtoevoegingen. Het wijnarrangement is top. De bediening speelt goed in op de wensen, b.v. door te vragen naar het serveren van het dessert. Dat de wijn bij een gerechtje iets later werd geserveerd, vergeven we de sommelier. Dit bezoek was de eerste keer maar zeker NIET de laatste.
Truus F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Altijd goed, sfeervolle ambiance, en het verrassingsmenu bestaat uit zorgvuldig gekozen gerechten die subliem klaargemaakt. Lekkere bijpassende wijnen.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Italiaans op hoog niveau
Ons verrassingsmenu had vier gangen. Eerst een heerlijk stuk zalm dat prima combineerde met de dragonmayonaise en andere kleine smaakbommetjes op ons bord. Dan ravioli met biet, ook niet te versmaden. Het hoofdgerecht van gevogelte met asperges viel mij iets tegen. Op zich alle ingredienten prima klaargemaakt, maar de combinatie was iets minder. Jammer, want bij eerder gelegenheden bij Artusi wat het wel allemaal prima bij elkaar. Het toetje met verschillende bereidingen van aardbeien was weer superlekker.
Nog een pluim voor de flexibiliteit: Een van ons wilde geen verrassing, maar zelf kiezen. Dat mocht, mits in de voormiddag al doorgegeven. En dat werkte prima.
Ook alle allergieën en andere beperkingen hadden we doorgegeven. Iemand die alleen vis of schelpdieren lust en een ander die daar juist allergisch voor is. Ging allemaal goed. En al was het misgegaan, dan hadden we het niet gemerkt. Profi!