Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Artusi

D. K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zoals altijd vriendelijke en professionele ontvangst. Verrassingsmenu gekozen. Top!
Zeker een aanrader voor wie van heeel lekker eten houdt.
Mascha K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
PJT A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was lekker, goed bereid en mooi gepresenteerd. Ik miste soms het wow effect maar er was niets op aan te merken. Wijnen pasten er mooi bij maar ook daar miste ik het wow effect. Akoestiek is nog wel een puntje van aandacht. Al met al heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
nel G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het was lichtjesavond in Delft en daardoor erg druk. Eenmaal binnen warm welkom geheten en genoten van het menu van de keuken waarbij de gnocci met konijn en porcini een voltreffer was, ook hert hert in het hoofgerecht was hemels. Vriendelijke dames in de bediening en een fijne sfeer.
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijke coquilles met gerookte paling, mooie combi, hier word lekker gekookt. Brood kan beter. Bediening ontspannen en mooie wijn advies per glas.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De sfeer en ambiance is goed. Het eten smakelijk. De wachttijd tussen de gerechten is iets te lang. Prijs/Kwaliteit verhouding kan beter. Iets meer groente gerechten bij het hoofdgerecht zou beter zijn.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met liefde gekookt, mooie opbouw van het menu. Zeer origineel vis-voorafje, deed mij Portugees aan. Royaal vlees, licht toetje (fijn, want dat vind ik vaak te zwaar). Aandacht van het personeel precies prettig: wel zien wanneer een glas leeg is, maar niet opdringerig. Bij een opmerking (over de wijn) net wat extra aandacht, alsof we de enige gasten waren. Maar wel volle tent.
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Na de verbouwing zijn we alweer bij Artusi geweest. Wat een mooie sfeer. Restaurant zat hellemaal vol, en het eten was fenomenaal. Die chef kok blijft maar lekker koken, ongelooflijk.
Een echte aanrader.
maurice V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima eten met uitgebreidde uitleg over bijpassende wijnen.
Iets te veel licht om het volledig sfeervol en intiem te maken
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met oud collegas gedineerd. We hebben gesmuld van 4 heerlijke gangen, voorzien van wijn met goede uitleg. Het was iets rumoerig maar het zat dan ook helemaal vol, goede sfeer en mooi smaakvol ingericht.
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk. Pasta met porccini was memorabel en heerlijke wijnen.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super gegeten, prima wijnkaart
Aanrader
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke gerechten en een prettige ambiance. Het restaurant zat gezellig vol. Prima en vlotte bediening. Interieur ziet er mooi uit na de verbouwing.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voorgerecht van rauwe tonijn en het tussengerecht van ravioli waren bijzonder. Het hoofdgerecht van hert was niet helemaal onze smaak (verrassingsmenu) Je houdt van hert of niet .Het desert was heerlijk. Vlotte , vriendelijke bediening!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Goede kwaliteit eten. Plezierige bediening.
Klazien V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Verrassend eten in een prettige setting, vlotte bediening, relaxte sfeer. Aanrader in Delft. We hebben genoten en komen zeker terug.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten; afwisselende gerechten. Vooral de ravioli was verrukkelijk. Tip: Voor diegene die geen alcohol drinkt, biedt lekkere (bijpassende) sapjes aan! Gat in de markt lijkt mij. De service was volledig gericht op mijn man en onze vrienden die een wijnarrangement hadden. Dat overigens uitstekend was.
Ditte S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
met gezin heerlijk gegeten. gerechten waren stuk voor stuk heerlijk!
enige minpunt was de tijd tussen de gangen, duurde erg lang. gezin met 6 wordt gezien als groep en is alleen 4 gangen verrassingsmenu mogelijk. dit vond ik een minpuntje.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Perfect
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg lekker 4-gangen verrassing menu gegeten! Porties klopten en smaken vulden elkaar aan. Het is dat het cijfer met een nog hogere beoordeling voor service nogal hoog wordt, maar ook die was goed!