Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
hennesy H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben hier super gegeten met onze vrienden uit Delft. Een heerlijke ambience met fijne stoelen en een prachtig interieur. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, samen met de fijne bediening hebben we een bijzondere avond gehad.
rose G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben genoten van de gerechten van de Chef. Stuk voor stuk plaatjes en verrukkelijk. Er werden heerlijke wijnen geschonken door de vriendelijke jongeman uit de bediening, we hebben een fantastische avond gehad.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben ons laten verrassen door de chef het was top
Prachtige locatie en de bediening vriendelijk en gastvrij
Mooie stadstuin
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met mijn Italiaanse afkomst, betreft het eten qua eisen, ben ik niet de makkelijkste op aarde. Maar bij Artusi heb ik echt geen commentaar, en was ik aangenaam verrast. Het is top tot teen een culinair gelegenheid. Ik raad deze restaurant aan, voor mensen die echt liefhebbers zijn en verstand van goed eten hebben. Ik proefde de liefde van de kok in zijn gerechten in een mooie ambiance. Het is een bezoekwaarde restaurant.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Beiden heerlijk 4 gangen verassingsmenu gegeten: gevarieerde en speelse gerechten, ingredienten die goed op elkaar inspelen en daarnaast een fijne service. Een aanrader!
Fran W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Tijdens weekendje DELFT met mijn partner werden we culinair verrast bij Bar Artusi. We kozen voor de 4-gangen verrassingsmenu met aangepaste wijnen. Fenomenale gerechtjes, vlotte bediening, in een gezellig kader.
Marie-Jose M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Terug van weggeweest en hele mooie gerechten. Hele aardige bediening met kennis van zaken. Enige minpunt is de gehorigheid achterin de zaak als het vol zit.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Na de brand eindelijk weer gegeten in ons favoriete restaurant, het is volledig vernieuwd en wat ons betreft is het schitterend geworden .
Nog steeds ruim opgezet en heel warm.
Wat het eten betreft is niets veranderd, nog steeds heerlijke gerechten, mooie presentatie en samen met de wijnen en de bediening gegarandeerd een top avond!
Welkom terug, we hebben genoten.
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben een verrassingsmenu van 3 gangen genomen.
De gerechten waren lekker en prima verzorgd.
Vooraf tonijn met venkel, hoofdgerecht kwartel en nagerecht een soepje van rode vruchten. Zonder meer stuk voor stuk smakelijk.
Minpuntje is de hoeveelheid. Na dit diner heb ik voor het eerst in mijn leven thuis nog wat extra gegeten omdat ik niet het gevoel had echt gegeten te hebben. Normaal moeten 3 gangen toch wel voldoende zijn om een verzadigd gevoel te geven.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Na de brand die het restaurant trof, hier weer in de volkomen nieuwe zaak wezen eten. Gastheer/vrouw Marcel en Linda heetten ons allerhartelijkst welkom met een aperitief van het huis. Vervolgens ikzelf een half kreeftje, mijn partner de octopus, gevolgd door een gedeelde overheerlijke ravioli. De hoofdgerechten tarbot en tonijn ook heel erg lekker. Dit allemaal is een reden om snel weer terug te komen.
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hebben even moeten wachten... Vervelend voor hen moesten zij even een paar maanden dicht voor een wederopbouw na brand. Maar uiteindelijk mochten we komen genieten van een overheerlijk diner!
goldrider82 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier het 5 gangen verrassingsmenu besteld. Wachttijden tussen de gangen waren prima, niet te lang, niet te kort.
Restaurant is na verbouwing wegens brand pas weer open. Prima gelegenheid om uitgebreid te tafelen en goed bij te praten met vrienden. Sfeer is relaxed, ruim zitten en geen bezwaar als je pass tegen middernacht de zaak voldaan verlaat. En...de kwaliteit van de gerechten is perfect!
--anne-- .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij gaan bij Artusi altijd voor het verrassingsmenu omdat je toch weet dat wat je ook besteld het altijd heerlijk is! Ook lekkere wijnen bij de gerechten, wijnarrangement is dus aan te raden. Verder is de service prettig. Ons nr 1 restaurant van Delft!
Iwantfood .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
In het verleden hier lekker gegeten,nu zijn ze weer terug,inrichting verbeterd en het eten,zeker zo goed als
voorheen,zo niet beter!!!
De wijnen nog steeds klasse!!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuk dat dit restaurant na een forse tegenslag (brand) weer terug is. Op de eerste dag hebben wij hier zoals altijd heerlijk gegeten. De bietenravioli was verrukkelijk en ook de mousserende rode dessertwijn heeft indruk gemaakt. Het is en blijft een aanrader voor wie van lekker eten houdt. Het was helemaal vol en we moesten wat langer op onze gerechten wachten dan anders. Maar wij vinden het wel prettig als er wat tijd tussen de gangen zit.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Beste vrienden en gasten van Restaurant Artusi.

Vanmorgen hebben wij te maken gehad met een brand in Restaurant Artusi.
Gelukkig was de brandweer snel ter plaatse en heeft erger kunnen voorkomen.
Desalniettemin is de schade enorm en zoals het er nu naar uit ziet gaan we helemaal opnieuw beginnen.
Iedereen enorm bedankt voor alle lieve woorden, berichten en alle spontaan aangeboden hulp zelfs uit de meest onverwachte hoek!!

Onze droom is niet meer maar we gaan voor de volgende,

We houden je op de hoogte!
hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Samen met mijn aanstaande Valentijn gevierd in Artusi. Heerlijk gegeten van een geweldige antipasti voor 2 met als uitschieter de coquilles en tartaar met truffel. De aanbevolen wijn was super. We hebben een fijne avond gehad!
guus P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gegeten met Valentijnsdag bij Artusi. Ze hadden een Valentijnsmenu, dat we hebben gekozen. Er waren meerdere dames in de bediening aanwezig. Een paar jongere dames die correct bedienden. Een ietwat oudere dame, die op ons zeer nors en stug overkwam, geen lach, geen vriendelijk woord en daardoor in haar ééntje de beoordeling flink naar beneden wist te trekken. Jammer, want de zaak heeft een goede sfeer en het eten was in orde. Helaas heeft Artusi nu niet meer de charme die het ooit had. Voor ons geen volgende keer.