Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Artusi

L. E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten in deze mooie zaak! De bediening is top, het eten en de bijpassende wijnen worden mooi geserveerd, smaken heerlijk en er wordt duidelijk verteld wat er op het bord ligt en waarom een bepaalde wijn goed combineert.
Helene N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Bijzonder, smaakvolle en prachtig opgediende gerechten. Spontane suggestie voor heerlijke dessertwijn. Vriendelijk en flexibile bediening ivm verjaardag. Gewoon super
pim V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Fantastisch gegeten, vooraf een drankje in de tuin, helaas te fris om buiten te eten, we hebben de suggestie om het menu van de keuken te bestellen gedaan, stuk voor stuk heerlijke gerechten, lekkere wijn en spontane bediening. Fijn adres!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Echt goddelijk met interessante wijnen
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Weer een heerlijke avond met verrassende grechten. Marcel is kampioen ravioli en dat bewees hij weer eens. Dan een top hoofdgerecht met parelhoen.
Alex Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk verrassingsmenu met seizoensproducten. Heerlijke rosé van Cerano. Vriendelijke gastvrouw. Goede chef-kok. Duidelijk een van de betere restaurants van Delft.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Warme ontvangst, goed advies (wijn) en met liefde klaar gemaakt. Zoals altijd.
Geluidsniveau is ondanks panelen aan de muur en onder de tafels iets hoog. Panelen op het plafond?
L.C. V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten. Verrast door de chef.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Verrassende gerechten, vooral de tussengerechten als de octopus en de ravioli waren heerlijk.
Wijnarrangement was ook top.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Alleraardigste en leuke bediening en verfijnd eten. Borden mogen wel iets Italiaans voller gezien prijsstelling. Maar overall: serieus aan te raden. Grazie !
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben in 1 woord heerlijk gegeten
Prima omgeving met uitstekende bediening
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het is ons favoriete restaurant. komen er al jaren, maar blijft een feestje. Het eten is heerlijk. En iedere keer weer anders.
Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Originele keuze van de Italiaanse wijnen. Paste prima bij het verrassingsmenu.
riet B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Inmiddels heb ik van het restaurant een excuus-mail ontvangen met de belofte dat het bij deze eenmalige misser blijft.
Klasse, dat men mijn klacht (inzake het niet meer kunnen bestellen van koffie om kwart over tien) serieus neemt!
riet B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
het eten is heerlijk, ambiance (achterste gedeelte) prima, bediening tijdens maaltijd vriendelijk. MAAR! MAAR! dat wij geen tweede kopje koffie konden bestellen "omdat alles al schoongemaakt was" (om kwart over tien!) ervaar ik als een aanfluiting. Uit eten is een beleving, daar hoort een gevoel van "gastvrije ontvangst en welkom zijn" bij. Nu voelden wij ons weggekeken.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden gekozen voor her vier gangen verrassingsmenu met daarbij een passend wijnarrangement. En blij verrast waren we. Wat een bijzondere mooie gerechten! Sfeer was goed en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Excellent restaurant, absoluut een aanbevelen!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Blijft een toprestaurant. Lekker eten waarbij een goed wijnadvies mogelijk is, of andersom. Je kiest een mooie wijn en je krijgt er gepast heerlijk eten bij. Sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Ga er lekker uit eten met vrienden, maar ook met zakenrelaties kun je er zeker terecht.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Er zit wat te weinig tempo in de keuken en de bediening. Het zou mooi zijn als jullie daar beter in kunnen schakelen en en met de gasten het tempo kunnen afstemmen.
De akoestiek is ~ook na de verbouwing- problematisch. Er zijn wel meer absorberende panelen aangebracht, maar geen tafelkleden meer. In totaal is toch meer geluidsabsorberend oppervlak nodig.
N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en erg goede bediening. Aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt. Lekker op je gemak genieten van de bijzondere gerechten gemaakt door de kookbrigade.