Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Artusi

Zuzana E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, prima sfeer, vriendelijke bediening. Zeer aan te raden.
Singrid .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ruim 3 kwartier wachten tussen voor en hoofdgerecht. Geen aandacht van personeel. Karige porties. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Aanrader.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden. Alle 6 gangen bestonden uit verse seizoen ingredienten zoals hert en wildzwijn. Perfecte bereiding en heerlijke begeleidende wijnen.
K.arin D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Fantastisch gegeten, 5 gangen smullen, voor ons de eerste keer op aanraden van vrienden. Prachtige ruime zaak en zeer vriendelijke bediening, wijnkaart uitgebreid met goede adviezen. Aanrader!
Nirtak .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk genoten van het fantastische hertengerecht. Jammer dat we geen tijd hadden om een heel menu te eten...
Fijn ook dat we zo snel geholpen kregen... en erg lekkere wijn voor goede prijs. We komen zeker terug ????
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
2e keer hier geweest, vorige keer was een aantal jaren eerder dus 2e kans.
Het is het allemaal net niet.
De gerechten zijn heel aardig, maar hier en daar wat missers in combinaties en kwaliteit.
De wijnen zijn op zich prima, maar wij kregen een rode wijn ingeschonken die al vergaan was.
Bij een andere (witte) het laatste restje uit de fles, aangevuld met een beetje uit een andere fles. Not done!
Voor een ervaring van hoger niveau, ga naar VOC Delft!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Erg lekker gegeten in een mooie setting die gelukkig ook weer niet zo chique is dat het ongemakkelijk zou worden. Allebei voor 't 4-gangen verrassingsmenu gegaan, een aantal specifieke wensen werd goed opgevolgd. Voor herhaling vatbaar!
Nadine T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een bijzonder geslaagde avond met vrienden en bijzonder lekker eten. Wij lieten ons verrassen door het verrassingsmenu. Schitterend !
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zoooooo heerlijk gegeten!!!!!! Gastvrijheid/ je welkom voelen????
Oscar L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement gekozen. Was helemaal perfect! Vriendelijk en kundig personeel maakte de avond compleet.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was zoals altijd weer top! We hebben heerlijk gegeten (5-gangen verrassingsmenu) met perfecte begeleidende wijnen erbij.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische bediening. Het 5 gangen verrassingsmenu was weer heel bijzonder.
Het was niet goedkoop maar absoluut elke cent waard.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten is door de jaren heen steeds beter geworden. Laatst heerlijke rauwe tonijn met daarna garnalenravioli en gebakken vis op een bedje van parelcouscous. Een zalig kaasplankje en een fris perendessert maakten waren een heerlijke afsluiting. Er is net een nieuwe, jonge, enthousiaste sommelier begonnen met leuke verhaaltjes bij de lekkere wijnen. En dat allemaal in een warme ambiance, maakt dat dit 1 van mijn meest favoriete restaurants in Delft blijft.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Nog gauw een avondje Artusi gepland voordat ze met vakantie gaan. Er is geen één restaurant waarbij wij zo gerust kunnen genieten keer op keer van een verassingsmenu met altijd bijzondere en fijn afgestemde wijnen. Mijn man heeft een allergie en er wordt altijd rekening mee gehouden. Alternatieven zijn voor hem net zo smaakvol. Hij kreeg een perfect gegaarde zeer smaakvolle tonijn. Ik had pasta en ook héérlijk maar die tonijn was subliem. Speciaal genoten van de octopus zó heerlijk heb ik
hem niet eerder gegeten en ook kalfstartaar en eendenborst en een verrukkelijk dessert... Dank jullie wel Marcel Linda en team van Artusi! Fijne vakantie.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
het was weer heerlijk vertoeven in de tuin.
Yolande En Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ondanks de nodige allergien heeft de chef ons weer aangenaam verrast. Het was top. In al die jaren dat Artusi bestaat, zijn we geen enkele keer teleurgesteld. Het was altijg heerlijk eten met mooie wijnen. Geen wensen. Een dikke 10 met een griffel.
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een heerlijk diner ter afsluiting van mijn verjaardag! Wat is er leuker dan buiten dineren in een mooie binnentuin in hartje Delft!
Diego R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Dinsdagavond kwamen wij met 9 personen bij Restaurant Artusi. Van te voren had ik met Linda het menu doorgesproken. Het was absoluut geen probleem het menu aan te passen aan mijn persoonlijke voorkeur. Wij werden zeer hartelijk ontvangen in Artusi. Het was een zeer geslaagde avond met heerlijke wijnen en voortreffelijk eten.
Beste mensen, hartelijk dank voor al jullie moeite en inzet. De coquilles met truffel waren heerlijk, evenals de gevulde ravioli van het tussengerecht. De kwartel in het hoofdgerecht was ook top!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Topkeuken op een toplocatie - zeer gezellig terras in de tuin! Lekker eten en heel vriendelijke bediening.
Wij hebben de 5-gangenmenu gegeten.