Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Artusi

Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten tijdens de restaurantweek. Zeer goede service en kwaliteit van de gerechten. Wij hadden het restaurantweek-menu en konden dit uitbreiden met eventueel 1 of 2 tussengerechten. De service was uitstekend ook omdat 1 persoon aan tafel liever vis als hoofdgerecht wenste in plaats van de aangeboden parelhoen uit het menu. Dit was geen enkel probleem en de zwaardvis smaakte uitstekend en was ook heerlijk bereidt.
Kortom we hebben genoten van het menu, de sfeer in het restaurant en de wijnen.
hilde13474 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Perfect in alles
Mmalp M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
fijne ontvangst en heerlijk verwend, mooie en heel smakelijke gerechten met bijpassende wijnen. De ravioli's waren een hoogtepunt. Helemaal goed. kom graag weer! ps/Ben een grote groentefan, meer groenten mag altijd!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben erg genoten en heerlijk gegeten. Als we weer in Delft komen, komen we zeer zeker terug.
Coco R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, verassende gerechten met gebalanceerde smaken. We hadden een wijnarragement waar geanimeerd over werd geïnformeerd. Ook op specifieke wensen werd goed ingespeeld. We raden dit restaurant zeker aan!
Agnieszka B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prachtige inrichting, rustig, stijlvol, elegant. Heerlijk eten, kunstzinnig gemaakt en mooi gepresenteerd. Bijzondere (lekker en zeldzaam) wijnen. Professionele, aangename en gezellige (met gevoel voor humor) bediening. Een lange, fijne avond met veel smaak sensaties en plezier voor betaalbare prijs. Dank.
j.h. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
uitstekend restaurant, goede bediening en goed eten gepaard aan goede wijnen.
rustige locatie redelijk bereikbaar.
sfeervolle inrichting
korrellh .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat een topavond! Ik vierde mijn 25-jarig jubileum bij TNO, en alles was tot in de puntjes goed verzorgd. Het eten was heerlijk en heel gevarieerd, de mensen van Artusi waren fantastisch, en dachten leuk mee met het wijnarrangement en wat binnen ons budget paste. Hele mooie prijs-/kwaliteitprestatie. We hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu.
Hele mooie en fijne gelegenheid voor zo'n avond!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Superlekker gegeten en gedronken. De inrichting is prachtig geworeden na de verbouwing. Blijft een topper in delft en omstreken.
francine13 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fijn dat Artusi weer open is! Eten is erg lekker, goede wijnkaart en aardige professionele bediening.
Restaurant ziet er mooi uit, en het is er gezellig.
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijke gerechten met goede bijpassende wijnen. Nieuwe inrichting is mooi.
hennesy H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben hier super gegeten met onze vrienden uit Delft. Een heerlijke ambience met fijne stoelen en een prachtig interieur. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, samen met de fijne bediening hebben we een bijzondere avond gehad.
rose G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben genoten van de gerechten van de Chef. Stuk voor stuk plaatjes en verrukkelijk. Er werden heerlijke wijnen geschonken door de vriendelijke jongeman uit de bediening, we hebben een fantastische avond gehad.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben ons laten verrassen door de chef het was top
Prachtige locatie en de bediening vriendelijk en gastvrij
Mooie stadstuin
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met mijn Italiaanse afkomst, betreft het eten qua eisen, ben ik niet de makkelijkste op aarde. Maar bij Artusi heb ik echt geen commentaar, en was ik aangenaam verrast. Het is top tot teen een culinair gelegenheid. Ik raad deze restaurant aan, voor mensen die echt liefhebbers zijn en verstand van goed eten hebben. Ik proefde de liefde van de kok in zijn gerechten in een mooie ambiance. Het is een bezoekwaarde restaurant.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Beiden heerlijk 4 gangen verassingsmenu gegeten: gevarieerde en speelse gerechten, ingredienten die goed op elkaar inspelen en daarnaast een fijne service. Een aanrader!
Fran W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Tijdens weekendje DELFT met mijn partner werden we culinair verrast bij Bar Artusi. We kozen voor de 4-gangen verrassingsmenu met aangepaste wijnen. Fenomenale gerechtjes, vlotte bediening, in een gezellig kader.
Marie-Jose M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Terug van weggeweest en hele mooie gerechten. Hele aardige bediening met kennis van zaken. Enige minpunt is de gehorigheid achterin de zaak als het vol zit.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Na de brand eindelijk weer gegeten in ons favoriete restaurant, het is volledig vernieuwd en wat ons betreft is het schitterend geworden .
Nog steeds ruim opgezet en heel warm.
Wat het eten betreft is niets veranderd, nog steeds heerlijke gerechten, mooie presentatie en samen met de wijnen en de bediening gegarandeerd een top avond!
Welkom terug, we hebben genoten.
Bertolucci .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017