Artusi

Voorstraat 20a 2611 JR Delft Nederland Kaart
31-152120354

Over het restaurant Artusi

Gelegen aan een van de grachten in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er modern Italiaanse gerechten met een internationale twist, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met wijnen van bekende en minder bekende druiven.
Een aanrader is het 'menu della cucina' met bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Artusi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Artusi

Eric K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima gegeten, aperitief in de sfeervolle achtertuin. Daarna naar binnen en lekker gegeten, waarbij ook voldaan kon worden aan de glutenvrije dieetwensen van mijn vrouw!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
we hebben heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen en vriendelijke service. Aanrader is het verrassingsmenu met bijpassende wijnen.
lars B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wat mij betreft een top5 in Delft! Hier moet je zeker een keer gaan eten, met mooi weer is het erg goed vertoeven in de stadstuin.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gisteren een vijfgangenmenu van de chef: overheerlijke gerechten, het voorgerecht met tonijn en het hoofdgerecht met parelhoen spande de kroon, met een woord geweldig. Alle gerechten zijn zeer smaakvol door de sauzen en de schuimtoevoegingen. Het wijnarrangement is top. De bediening speelt goed in op de wensen, b.v. door te vragen naar het serveren van het dessert. Dat de wijn bij een gerechtje iets later werd geserveerd, vergeven we de sommelier. Dit bezoek was de eerste keer maar zeker NIET de laatste.
Truus F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Altijd goed, sfeervolle ambiance, en het verrassingsmenu bestaat uit zorgvuldig gekozen gerechten die subliem klaargemaakt. Lekkere bijpassende wijnen.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Italiaans op hoog niveau
Ons verrassingsmenu had vier gangen. Eerst een heerlijk stuk zalm dat prima combineerde met de dragonmayonaise en andere kleine smaakbommetjes op ons bord. Dan ravioli met biet, ook niet te versmaden. Het hoofdgerecht van gevogelte met asperges viel mij iets tegen. Op zich alle ingredienten prima klaargemaakt, maar de combinatie was iets minder. Jammer, want bij eerder gelegenheden bij Artusi wat het wel allemaal prima bij elkaar. Het toetje met verschillende bereidingen van aardbeien was weer superlekker.
Nog een pluim voor de flexibiliteit: Een van ons wilde geen verrassing, maar zelf kiezen. Dat mocht, mits in de voormiddag al doorgegeven. En dat werkte prima.
Ook alle allergieën en andere beperkingen hadden we doorgegeven. Iemand die alleen vis of schelpdieren lust en een ander die daar juist allergisch voor is. Ging allemaal goed. En al was het misgegaan, dan hadden we het niet gemerkt. Profi!
Helene N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Bijzonder, smaakvolle en prachtig opgediende gerechten. Spontane suggestie voor heerlijke dessertwijn. Vriendelijk en flexibile bediening ivm verjaardag. Gewoon super
L. E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten in deze mooie zaak! De bediening is top, het eten en de bijpassende wijnen worden mooi geserveerd, smaken heerlijk en er wordt duidelijk verteld wat er op het bord ligt en waarom een bepaalde wijn goed combineert.
pim V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Fantastisch gegeten, vooraf een drankje in de tuin, helaas te fris om buiten te eten, we hebben de suggestie om het menu van de keuken te bestellen gedaan, stuk voor stuk heerlijke gerechten, lekkere wijn en spontane bediening. Fijn adres!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Echt goddelijk met interessante wijnen
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Weer een heerlijke avond met verrassende grechten. Marcel is kampioen ravioli en dat bewees hij weer eens. Dan een top hoofdgerecht met parelhoen.
Alex Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk verrassingsmenu met seizoensproducten. Heerlijke rosé van Cerano. Vriendelijke gastvrouw. Goede chef-kok. Duidelijk een van de betere restaurants van Delft.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Warme ontvangst, goed advies (wijn) en met liefde klaar gemaakt. Zoals altijd.
Geluidsniveau is ondanks panelen aan de muur en onder de tafels iets hoog. Panelen op het plafond?
L.C. V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten. Verrast door de chef.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Verrassende gerechten, vooral de tussengerechten als de octopus en de ravioli waren heerlijk.
Wijnarrangement was ook top.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Alleraardigste en leuke bediening en verfijnd eten. Borden mogen wel iets Italiaans voller gezien prijsstelling. Maar overall: serieus aan te raden. Grazie !
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben in 1 woord heerlijk gegeten
Prima omgeving met uitstekende bediening
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het is ons favoriete restaurant. komen er al jaren, maar blijft een feestje. Het eten is heerlijk. En iedere keer weer anders.
Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Originele keuze van de Italiaanse wijnen. Paste prima bij het verrassingsmenu.
riet B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Inmiddels heb ik van het restaurant een excuus-mail ontvangen met de belofte dat het bij deze eenmalige misser blijft.
Klasse, dat men mijn klacht (inzake het niet meer kunnen bestellen van koffie om kwart over tien) serieus neemt!