Artist

Jan Deckersstraat 43 5591 HP Heeze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Artist

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Goed restaurant met een vriendelijke bediening. Mooi terras waar het goed vertoeven is. Wel behoorlijk aan de prijs maar het eten is voortreffelijk
MartR .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ontvangst hartelijk te noemen, reservering was misgegaan, maar onmiddellijk werd een tafel ter beschikking gesteld in Petit Artist, dus géén probleem. De amuses (paprika, bietengelei) zorgden ervoor dat de groente in ieder geval binnen was, zoals later zou blijken. Broodjes waren van goede structuur en smaak. De soepen (kreeftensoep en ossenstaart) waren zeer smakelijk en de porties waren ruim. Ook de bijbehorende smaakmakers waren een vondst. Het hoofdgerecht, eend, viel ernstig tegen. Bij één van de eenden zat een soort harde zeen door alle vleesstukjes heen. De saus was te neutraal. De groenten fantasieloos. Het toetje was in orde. Met banaan en caramel. Tussen het brengen der gerechten werd te ruim de tijd genomen. De uitstekende koffie werd daarentegen hypersnel gebracht. De service was goed en vriendelijk. Toch miste ik de sfeer van het restaurant Artist van twee jaar geleden. Al was het uitvergrote schilderij van Van Gogh op de muur wel grappig gevonden.
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
We hadden een viergangen menu. Alles viel eigenlijk een beetje tegen. Geen verse broodjes, geen grof zout. Niet echt smaken die goed op elkaar zijn afgestemd..... Misschien zijn we teveel gewend.
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Ons gezelschap arriveerde helaas niet allemaal tegelijk, maar om dan letterlijk 1 uur te moeten wachten op een broodje na vier maal vragen? Handdoekjes op het toilet ontbraken, geen alternatief dus toiletpapier gebruiken? Ze werden na twee maal vragen niet aangevuld en het feestelijke toetje voor mijn ouders die een speciale avond vierden, werd ook vergeten. De kwaliteit van het eten was prima maar de service ronduit slecht.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zaterdag 14 maart met mijn zussen naar Petit Artist geweest om gezellig te genieten helaas viel het enorm tegen.
Pas na 2 uur kwam het voorgerecht en vielen er grote gaten tussen de vervolg gerechten waardoor we met een niet voldaan hongerig gevoel weer naar huis gingen. Zelfs het dessert kwam laat, was erg klein en 2 was niet meer mogelijk doordat alles op was. Waarschijnlijk te weinig ingekocht was het antwoord van de bediening. Voor ons dus nooooit meer Petit Artist.
Mafra19 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Goede ambiance, mooi ingericht. Ontvangst vriendelijk, bediening kundig en behulpzaam met keuze ook voor speciale wensen. Eten is in verhouding qua prijs - kwaliteit. Jammer, van het aardappelgarnituur , verzin iets anders dan frietjes. Verder is het dik in orde.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Restaurant in modern klassieke stijl. Gelegen in het centrum van Heeze, naast een galerie. Spontane, vriendelijke bediening. Gastvrij! Veel wijnen per glas, altijd mooi en een pré. De gerechten zijn met zorg bereid en voorgezet. Plaatjes om te zien en mooie seizoensproducten. Een topper in dit prijssegment.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Heerlijk 3 gangen menu met vier stellen gedaan. Artist is een restaurant dat aandacht aan eten en opmaak besteed. Tio: ipv de standaard frietjes zou handgemaakte dikke friet een betere optie zijn. Super bediening, we hebben een TOP avond gehad, komen zeker terug, een dikke 9!
AnsNB .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Huiskamer van het restaurant, want er is ook een grotere ruimte die overigens ook sfeervol is, mits goed gevuld. Dat was deze donderdagavond niet het geval, wel in de huiskamer. Daar alle tafels bezet. Geholpen door twee hele vriendelijke dames die oog hebben voor details. Ook al was het geen weer om op het terras te zitten (dat zowel voor als achter en opzij is), toch werden er fleece dekentjes in leuke kleurtjes gehangen over de stoelen, werden de lampjes aangestoken toen het begon te schemeren evenals de warmtepiramide. Dat oogde zowel buiten als binnen heel gezellig.
We kregen eerst een langwerpige schaal met diverse kleine amuses en daarna een heerlijk bloemkoolsoepje. Daarbij vers gebakken donker brood. Vervolgens konden we kiezen uit een kaart met diverse gerechtjes. Wij namen zowel vis als vlees, kaas en dessert. Onze mannen vonden de zwaardvis niet zo lekker, maar prezen de zalmforel en de kabeljauw, evenals de biefstuk. Wij namen o.a. de gefrituurde scampi's, de eend en het lamsgebraad. Allemaal heerlijk klaargemaakt en mooie porties. Het kaasplankje met drie soorten kaas werd geleverd met kletsenbrood en ahornsiroop. Mmm. Topper was het dessert met een ganachereep, witte chocomousse en bramenparfait. Heerlijk.
Leuke opzet met die minigerechtjes waardoor je van meerdere dingen kunt proeven (zoveel je wilt). Lekker glaasje wijn van het huis erbij. Koffie na. Jammer dat we niet naast de deur wonen, maar op een fietsdriedaagse waren, anders zouden we er beslist vaker eten. Aanrader dus.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Gezellige inrichting en ambiance. Tafellinnen, bestek en servies was goed en netjes. Eten is op basis van tapas-menu. Werden ontvangen door een medewerkster, die ons naar een tafel bracht en voordat we goed en wel zaten al vroeg wat we wenste te drinken, vervolgens dat bracht en met een nonchalant gebaar op tafel zette. We konden iets uitzoeken "uit het boekje dat daar staat...." . Verder geen uitleg, we moesten het maar uitzoeken. Uit haar uitstraling en houding was duidelijk te zien dat ze er weinig zin in had! Na een poos gezeten te hebben met een drankje kwam de ober vragen wat we wilden bestellen. Toen pas kregen we uitleg en toelichting. De bediening door de medewerkster was bar en boos. Enkele gerechtjes werden op tafel "gesmeten" tegelijk met de uitleg en weg was ze. Warme gerechten waren lauw tot warm, maar geen was heet. Smaak was niet heel,slecht, maar was ook niet bijzonder. De ober was vriendelijk. Gelukkig was gezelschap uitstekend en dat maakte veel goed!
Hoevejohanna .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We startten met twee mooie amuses: een klein soepje en een mousse van schaaldieren. Ik houd niet van schaaldieren maar mijn tafelgenoot vond deze heerlijk. Zowel de heilbot als de eend waren prima en mijn tafelgenoten waren enthousiast over de oesters en de tournedos. Een goed wijnconcept: een goed wijnadvies bij de gerechten en alle wijnen zijn per glas te bestellen. Via het kaartje aan het glas weet je wat je drinkt. Mooie locatie en vanwege de ruime lichtinval ontstaat een prettig buitengevoel. Enthousiaste bediening, wel is de wachttijd tussen de gerechten aan de lange kant
Maguerite .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Zeer smakelijk gegeten bij The Artist. We hadden het 3 gangen wild menu: Vooraf wild zwijn carpaccio met veenbessen, en zuurkoolbitterbal, frisee salade, gefrituurde schorseneren, pistache noten. Verrassend en lekker. Hoofdgerecht hert met rode kool, spruitjes en een stoofpotje en een lekker bakje frietjes erbij met zelfgemaakte mayonaise. Het nagerecht bestond uit verschillende kleine hapjes zoals mandarijnijs en speculaas. Het was erg lekker en heel goed verzorgd. We hadden een all in menu, dat wil zeggen 3 gangen inclusief drie glazen wijn, water en koffie voor 49,50. Prijs kwaliteit was uitstekend. De bediening van het jongere meisje wat minder maar de gastvrouw weet wat ze serveert en schenkt.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Kerstbrunch naar concept petite Artist op 1e kerstdag was prima! Recentie van de meesterproever op 12 september jl. kan ik helemaal onderschrijven. Restaurant was vol, maar door de indeling en aankleding niet rumoerig, maar gezellige ambiance. Personeel vakkundig en voorkomend. Kwaliteit - prijsverhouding goed.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Restaurant Artist bestaat uit een restaurantgedeelte voor het a la carte eten en een brasserie gedeelte. Deze avond hebben we gekozen voor het nieuwe concept "petit artist" in de brasserie. De brasserie zag er zeer gemoedelijk en knus uit en deed zeer zeker niet onder voor het restaurant gedeelte, lekkere huiskamersfeer. We begonnen met een cava van het huis gevolgd door een grand entree. Deze bestond uit kleine amuse hapjes welke een lust waren voor oog en tong. Daarbij werd brood geserveerd. Vervolgens kregen we een zeer smakelijke wortelsoep. Daarna kan onbeperkt worden gekozen uit diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten alsmede diverse deserts. Denk hierbij aan het tapasconcept. De gerechten waren zeer smaakvol en de borden zeer prefessioneel opgemaakt. Het leuke aan dit restaurant is dat er zeer veel open wijnen per glas worden geschonken. Bij ieder gerecht kun je heerlijk een wijn uitzoeken zonder gelijk een hele fles te bestellen. Daarbij hangt aan de voet van ieder wijnglas een kaartje met de wijn die je drinkt, de druiven die erin zitten en de smaak van de wijn. Zeer origineel en leerzaam en leuk om mee naar huis te nemen. De wijnen worden geconserveerd en bewaard in een speciale klimaatkast onder stikstof. Een zeer belangrijke opmerking hierin is dat dit één van de weinige zo niet het enige niet sterren restaurant dat de wijnen schenkt op de juiste temperatuur. De rode wijn is heerlijk op 17 a 18 graden, helemaal geweldig. Kortom; voor Eur 29,50 per persoon exclusief de dranken is dit een absolute aanrader.