Artisani

6,7
Erg duur
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Qua interieur is het schoon maar kitch en niet warm, een beefburger genomen die blijkt droog tot mijn verbazing te lang op de grill, jammer de saus was goed, mijn complimenten voor de limonades
Shahryar M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke burgers: biologisch, Halal en super lekker klaargemaakt. Chicken en Beef burger behoren beide tot de beste burgers die wij tot dusver hebben gegeten. Verse limonades waren heerlijk bij de burgers en service was ook top. Een echte aanrader.
Fatma Y.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Artisani Burgers is een nieuwe burgerbad in de Kinkerstraat. Het is mooi en gezellig ingericht, de bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. Er is voor ieder wat wils (o.a burgers, hotdogs en een vegetarische variant), de burgers worden gemaakt met verse ingredienten en ook de limonades worden dagelijks vers gemaakt.
Nizar M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Artisani, een nieuwe aanwinst in het toch al uitgebreide aanbod van Burgertenten. En ik moet zeggen: een zeer welkome uitbreiding! Zaak oogt fris en hip, je wordt voor de verandering bedient en de kaart is anders dan het doorsnee aanbod. De artisani burger is nu al een classic, je proeft de verse ingredienten, de huisgemaakte saus en het vlees komt van een josper grill. De nachos met waffle fries zijn uniek. En volgens mij is dit de eerste burger bar waar je verse lemonades kunt bestellen! Voor onze allochttone medemens hebben ze het vlees halal ingekocht, maar een aanrader voor elke burger lover!
BlackCobra .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Voor het eerst gegeten bij Artisani en gelijk aangenaam verrast.
Wat een geweldige smaak sensatie in combinatie met lekker vers geperst sap.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Voor een lekkere burger in Amsterdam, ga ik tegenwoordig langs bij Artisani.