Art & Dining

Museumstraat 38 3311 XP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Art & Dining

Dineer op een prachtig stukje 'Dord'

Art & Dining is een lunch- en dinerlocatie '... op een prachtig stukje Dord', zoals veel kenners dit omschrijven. Het restaurant ligt in een ontspannen, artistieke omgeving waar je van eerlijke gerechten en een goedgevulde wijnbar kunt genieten. En dit allemaal op een toplocatie in de stad. Vergeet geen bezoekje te brengen aan het Dordrechts Museum, waar Art & Dining is gevestigd. Geniet van lekker eten en bon appetit!

Meer informatie over restaurant Art & Dining

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Art & Dining

• Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Tafel gereserveerd en was prachtig gedekt voor 9 personen.
Lunch heel smakelijk. Bediening vriendelijk. Bediening voor de koffie ' s morgens zou sneller kunnen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner gehad voor een zeer schappelijke prijs
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij ontvangst niemand aanwezig. Vooraf stond een amuse op tafel waarvan niet gezegd werd wat het was. Toen 45 minuten gewacht op het voorgerecht: Tompouce van gerookte en gemarineerde zalm | bloedsinaasappel | dragon. Was OK maar veel te zout en niet heel bijzonder. Toen weer 45 minuten wachten op het hoofdgerecht: Medaillons van hert | gekonfijte spitskool | groene asperge| wildjus met zoethout en vanille. Medaillons zijn naar onze mening dunne stukjes vlees maar dit waren echt bonken vlees. Niet weg te te krijgen. Ook de bijgerechten waren zeer karig, op het laatst zat ik alleen vlees te kauwen. Ik had een glas bijpassende rode wijn besteld. Dit was het laatste uit de fles en mijn glas was nog niet halfvol. De ober bij wie ik dit meldde was het mij eens en schonk nog wat bij. Het nagerecht: Crémeux | pure chocolade | gezouten karamel | gepocheerde peer | vanilleijs kwam vrij vlot en was heerlijk. Na de koffie zijn we direct vertrokken omdat het intussen bloedheet was geworden in de aangebouwde, glazen serre
Fam. S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij komen volgend jaar graag terug. En voor die tijd zijn we er vast weer te vinden na een museumbezoek of na een winkelrondje of wandeling door het centrum van Dordrecht (mét kinderen).
Bijzonder fijne bediening, fijne sfeer en mooie gerechten. In een ongedwongen en toegankelijke sfeer toch een gevoel van luxe meegeven aan de bezoekers blijft een kunst. En dat kunnen ze bij Art & Dining.
verheijen.john .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het Kerstdiner was uitstekend van kwaliteit, goed bereid en keurig opgediend door fantastisch personeel.
Voorgerecht heerlijk ; hoofdgerecht zeer smakelijk ; nagerecht zalig. Een prima 3 gangen diner voor een [rettige prijs met daarbij uitstekende wijnen geschonken.
Marjan A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
prettige bediening, geheel prima! ruim voldoende te eten, bovendien lekker! De sfeer in het restaurant was ook prettig. Een ruimte waar je rustig met elkaar kan praten.
mprosenquist .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben voor een heel schappelijke prijs genoten van een prima kerstdiner met heerlijke bijpassende wijnen. Voor ons een topavond!
G.P.M. M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een fijn kerst diner , alleen werd er gevraagd bij binnen komst of we een prosecco wilden drinken wat niet verteld was dat zo,n klein glaasje wel 6 euro per stuk koste dat was wel even schrikken, erg duur ,voelde me wel beet genomen voor die prijs
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prachtige locatie, vriendelijke en correcte bediening.
Eten was origineel, werd prachtig op de borden geserveerd. Het vlees van het hoofdgerecht (fazant) was alleen niet erg mals. Dat was ook werkelijk het enige dat op de lunch aan te merken was, maar het hoofdgerecht is natuurlijk niet onbelangrijk.
Toch een positieve overall herinnering aan dit bezoek aan Art & Dining.
Anka S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goed!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gereserveerd voor een familie groep van 25 personen koffie met gebak, in verband met de viering van een verjaardag. en aansluitend museumbezoek. We zouden daarom gebruik maken van de grote tafel in het midden van het restaurant. Dat is meermalen per email bevestigd. Bij binnenkomst bleek de grote tafel echter niet beschikbaar en bleken er vier aparte tafels gereserveerd te zijn. Op mijn vraag waarom deze verandering had plaats gevonden werd gezegd dat dat nu eenmaal zo was. Nadat ik zei dat ik het vreemd vond dat ik niet ben geïnformeerd over de verandering, werd gezegd dat ze het zouden doorgeven aan het hoofdkantoor. Niets meer van gehoord. Uiteraard.
rens35 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke gerechten met zorg samengesteld. Vriendelijke bediening. Helaas geen Engelstalige kaart maar daar is een mouw aan te passen. Zeker een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lunchmenu op zondag. Ik denk dat je het hier beter kunt laten bij een broodje of koffie met gebak.
Petri T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vooral in de serre zit je spectaculair. Onder een grote plataan met de kader van een historisch gebouw. Beschermd tegen weer en wind door geïsoleerd glas. Happen en service prima.
ellyvdvb .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
vandaag bij Art en Dining geluncht nadat we de Jongkind tentoonstelling bezocht hadden. Hoewel het niet zo druk was, moesten we 10 minuten wachten voor er iemand naar ons toe kwam. We bestelden een twaalfuurtje, waar soep bij inbegrepen was. Op mijn vraag welke soep het was werd geantwoord dat het voor de serveerster elke keer een verrassing was en ze het niet wist. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat mijn partner en ik twee verschillende soepjes zouden krijgen. Vreemd dat je niet te weten komt welke soep je krijgt. Toen het eten gebracht werd, zat er geen lepel bij. Het bleek drink(pompoen)soep te zijn. Er zat bij het twaalfuurtje ook brood met ham en gebakken ei. Het ei was lauw. Voor ons is het geen aanrader om hier nog eens terug te komen
Peggles17 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Tijdens onze borrel met daaropvolgend een hoofdgerecht wilden wij water. Dat is niet eenvoudig bij Art & Dining, zoniet onmogelijk. Tijdens het wachten op ons hoofdgerecht inclusief ons vierde en vijfde glas wijn, werd ons diverse keren water geweigerd. Het op het toilet halen werd door de serveerster gezien als een goede tussenoplossing... Voor 75 euro weggegooid, want de 'rood' bestelde diamanthaas bleek ook nog op z'n minst medium. Wij waren op dat moment al moegestreden en hebben hier niks meer van gezegd. Twee belafspraken over onze klacht zijn niet opgevolgd door Art & Dining.
m V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heel prettige omgeving en ook de voorbereiding voor een groep prima!! Sowieso bij volgend bezoek weer reserveren. Ook in het verleden was het goed.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Donderdag 14 september met een groep van 25 personen geluncht en gedineerd bij Art & Dining. Wij waren zeer tevreden over de organisatie van het geheel door het restaurant, De lunch was prima, ruim voldoende.Het diner - drie turning tables - zag er fantastisch uit en smaakte heerlijk. Zeer gevarieerd met voorgerechten, vis en vleesgerechten en een fraai dessert toe. Er werd een prima wijn bij geschonken. Individueel komen wij hiergraag terug.
miltenburg .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Serre is prachtige ambiance met uitzicht op historische binnenplaats
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Dit was echt zware teleurstelling! Veel te grote porties, grof gesneden lende, berg rucola erop. Maar de eens was echt slecht. Droog, taai. Slechts 2 happen van gegeten. En toen we daar een opmerking over maakten zou het doorgegeven de keuken. Er werd ons koffie aangeboden. En toen de verrassing. Zowel de koffie als de eend stonden gewoon op de rekening. Afrader dus.