Art & Dining

Museumstraat 38 3311 XP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Art & Dining

Dineer op een prachtig stukje 'Dord'

Art & Dining is een lunch- en dinerlocatie '... op een prachtig stukje Dord', zoals veel kenners dit omschrijven. Het restaurant ligt in een ontspannen, artistieke omgeving waar je van eerlijke gerechten en een goedgevulde wijnbar kunt genieten. En dit allemaal op een toplocatie in de stad. Vergeet geen bezoekje te brengen aan het Dordrechts Museum, waar Art & Dining is gevestigd. Geniet van lekker eten en bon appetit!

Meer informatie over restaurant Art & Dining

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Art & Dining

V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Goede bediening en lekker gegeten in een mooie rustige omgeving.
Dank van de 10 dames van de cultuurgroep Loon op Zand.
Graag tot de volgende keer.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hadden hier gereserveerd, maar dat was niet nodig geweest. Restaurant was op 2 stellen en een kleine groep na leeg. Desondanks was de wachttijd tussen de gangen aan de lange kant.
We zaten hier in de serre, een sfeervolle plek. Je kijkt hier uit op de tuin van het museum.
Dan de gerechten. In de overigens heerlijke bospaddenstoelensoep waren de scampis niet te vinden. Carpaccio smaakte voortreffelijk, hoofdgerecht met diamanthaas was supermals echter de pommes frites was men vergeten, en kwam pas toen ik de bediening er attent op maakte. Frisse salade ontbrak helaas. De zeebaars was ook prima op smaak. Nagerechten Bavarois en Meringue waren overheerlijk. Resumerend prima restaurant, maar men moet nog wel even de puntjes op de i zetten.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer prettige omgeving waarin je nog een rustig gesprek kunt voeren. Zeer verzorgende en smakelijke gerechten. In het bijzonder prijs ik de kok dat hij/zij zelf een goede warme chocoladesaus maakt voor de dame blanche en niet de toevlucht neemt tot de glazige kant-en-klaar saus uit de horeca knijpfles. Complimenten.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Een prettige en stijlvol ingerichte omgeving en vriendelijke bediening. De lunchgerechten waren stuk voor stuk zeer verzorgd en erg smakelijk. Een aannrader.
Theo T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuke locatie en een lekker lunch-menu voor een redelijke prijs
B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Dit is echt een pareltje om te bezoeken voor lunch of diner! Niet enkel de locatie is prachtig, maar ook het eten (aan een zeer mooie prijs) en de heel vriendelijke en professionele bediening (door het meisje met het lange blonde haar) zorgde er voor dat wij een meer dan geslaagde avond hadden tijdens ons weekendje Dordrecht. Volgende keer gaan we zeker nog eens langs.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een heerlijke plek zo midden in het centrum van Dordrecht.
Mooi gelegen bij het Dordts Museum. Een echte aanrader voor koffie met gebak, lunch of diner.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het twaalfuurtje is een
rima optie.
enige minpuntje zijn de ontbrekende kussens in de beetje te lage stoelen. voor de rest echt een aanrader????
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Rustig en netjes, wel wat prijzig, 5 euro voor wijntje is geen kattenpis.Bediening netjes, parkeren is wel problematisch.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
heel goed gegeten, eten mooi gepresenteerd, goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke-correcte bediening, maar 3 uur en een kwartier voor een 3-gangenmenu en een kopje koffie is wel lang en dan hadden wij nog geluk; gasten die vlakbij ons zaten hebben bijna een uur op hun hoofdgerecht gewacht.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prachtige locatie. Eten was oké, maar niet heel bijzonder.
Karel H W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede prettige bediening. Niets op aan te merken. Waren wel het enige gezelschap. Eten van goede kwaliteit. Weldadig aandoende moderne inrichting. Aan tebevelen
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lunch goed, attente bediening, uitzicht op de statige museumtuin. Alleen was er geen tafel gereserveerd (plaats gevraagd in de serre). Naam werd ook niet gevraagd: "U kunt zelf een plaats uitzoeken". Met wat geluk en inschikken op de bank lukte dat ook wel en ook nog in de serre.
K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sorry, ik en mijn man zijn gister hier wezen eten. Het ons zeer tegengevallen. Het was voor ons gevoel niet vers en opgewarmd in de magnetron. We hadden de chefmenu....het voorgerecht was nog bevroren, de asperges van het hoofdmenu waren niet goed geschild en de krieltjes kwamen uit een zakje en waren hard en niet op smaak gebracht.... En dat terwijl de omgeving en de locatie echt schitterend zijn om te eten in de zomer. Jammer
R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Omdat het dessert wat op zich deed wachten,door een foutje,en onze parkeer tijd verliep,kregen wij een koffie compleet gratis.Daarom voor de serveerster een warme douche.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Op Bevrijdingsdag heb ik met een gezelschap, waaronder twee burgemeesters, geluncht bij Art & Dining in Dordrecht aan de Museumstraat.. Bij aankomst werden er mij drie opties geboden om te lunchen. Er was een tafel gereserveerd in het restaurant, een mooie privé-kamer en het terras. Gezien het prachtige weer werd er gekozen voor het terras. Wat een excellente service! De lunch was goed. De bediening vriendelijk en correct. We komen zeker een keer terug. Een toplocatie
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Geborreld in het restaurant en met 9 personen gegeten in de serre! Alles prima en zeer tevreden!
Goede bediening en goede uitleg over het menu!
Carien C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We waren hier met vrienden en hadden een arrangement museum, lunch, hotelovernachting en diner. TOP!!! Heerlijk gegeten, genoten en de Jongkind tentoonstelling, het verrassend leuke en gezellige Dordrecht en het diner en overnachting in hotel Bellevue Groothoofd. We hadden een paar fantastische dagen!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Art & Dining is een uitstekende plaats om diner en overleg te combineren in een ontspannen, artistieke omgeving, met een gezellige restaurant.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hadden met 12 man een Paasbrunch op 2e Paasdag geboekt.
Het was er druk. Veel museumbezoek die in de zaal een plaatsje probeerde te krijgen. De ontvangst van ons gezelschap was prima. De gasten die al binnen waren kregen gelijk koffie.
De brunch werd op 2 ronde draaischijven op de feestelijk versierde tafel gezet.
Dit konden wij met zijn allen lang niet op. Toch kwam men steeds zeggen, dat als er iets tekort was, dit direct aangevuld zou worden. De kwaliteit was prima, we hebben er allemaal van genoten. Een aanrader!!!