Art & Dining

Museumstraat 38 3311 XP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Art & Dining

Dineer op een prachtig stukje 'Dord'

Art & Dining is een lunch- en dinerlocatie '... op een prachtig stukje Dord', zoals veel kenners dit omschrijven. Het restaurant ligt in een ontspannen, artistieke omgeving waar je van eerlijke gerechten en een goedgevulde wijnbar kunt genieten. En dit allemaal op een toplocatie in de stad. Vergeet geen bezoekje te brengen aan het Dordrechts Museum, waar Art & Dining is gevestigd. Geniet van lekker eten en bon appetit!

Meer informatie over restaurant Art & Dining

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Art & Dining

Carien C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We waren hier met vrienden en hadden een arrangement museum, lunch, hotelovernachting en diner. TOP!!! Heerlijk gegeten, genoten en de Jongkind tentoonstelling, het verrassend leuke en gezellige Dordrecht en het diner en overnachting in hotel Bellevue Groothoofd. We hadden een paar fantastische dagen!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Art & Dining is een uitstekende plaats om diner en overleg te combineren in een ontspannen, artistieke omgeving, met een gezellige restaurant.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hadden met 12 man een Paasbrunch op 2e Paasdag geboekt.
Het was er druk. Veel museumbezoek die in de zaal een plaatsje probeerde te krijgen. De ontvangst van ons gezelschap was prima. De gasten die al binnen waren kregen gelijk koffie.
De brunch werd op 2 ronde draaischijven op de feestelijk versierde tafel gezet.
Dit konden wij met zijn allen lang niet op. Toch kwam men steeds zeggen, dat als er iets tekort was, dit direct aangevuld zou worden. De kwaliteit was prima, we hebben er allemaal van genoten. Een aanrader!!!
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het restaurant is gevestigd in een museum. Er is een aparte eetzaal en er zijn tafeltjes in een serre. Daar zaten de meeste bezoekers en het is daar ook iets informeler dan in de aparte eetzaal. Je kunt kiezen tussen een 3-gangen menu met als nagerecht een verrassingsdessert of a la carte. De kwaliteit van de gerechten is goed, de bediening vriendelijk.
N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima prijs-kwaliteitsverhouding en prachtige, niet alledaagse (!) ambiance. Deze gelegenheid mag zich verheugen in steeds meer belangstelling; heeft een groot terras in de fraaie binnentuin van het Dordts Museum. Voor wie het nog niet kent: Dordrecht op zijn best!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuk ingericht deel echter de banken hebben hier en daar nogal wat vlekken en/of slijtage lijkt mij een verbeter punt voor zon mooie ruimte. Meisje in de bediening was overigens top, maak je niet vaak mee dat jonge mensen een passie vertonen voor horeca en hun gasten
Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik had een lunch gereserveerd voor 4 personen om 12.45 uur omdat we daarna een georganiseerde rondleiding hadden in het museum. Op 28 februari had ik een tafel gereserveerd en per ommgegaande kreeg in per mail een bevestiging hiervan. Daarnaast kreeg ik ook nog een bevestiging per sms. Een dag tevoren kreeg ik een herinneringsmail dat er een tafel voor 4 personen gereserveerd zou staan. Groot was mijn verbazing dan ook dat er bij onze komst GEEN tafel voor ons gereserveerd was. Ik kreeg al reactie dat ik pas bij 6 personen kon reserveren. Het feit dat ik 2 mails en een sms kon laten zien die mijn reservering voor 4 personen bevestigden, maakte geen indruk. Men bleef volhouden dat reserveren voor 4 personen niet mogelijk was. We konden wel gewoon een tafeltje uitzoeken...... Maar dat was helaas een probleem, want er was geen tafel voor 4 personen beschikbaar op dat moment. Dat was nu juist ook de reden dat ik gereserveerd had, omdat we om 14.00 uur een rondleiding hadden en aan tijd gebonden waren. Gelukkig voor ons kwam er op enig moment toch een tafeltje voor 4 personen vrij.
Wij waren allen erg ontstemd over deze situatie. Als je niet voor 4 personen kunt reserveren, waarom kan dat dan wel via internet??? Slechte service!!,!
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Met een aantal collega’s hebben wij genoten van een heerlijk driegangenmenu dat plezierig werd toegelicht en voor mond en oog een traktatie was. De locatie van Art & Dining in de Dordtse binnenstad is natuurlijk perfect, de plek zelf, de entourage van het museum en de meer dan smaakvolle inrichting maken het geheel af. Enige minpuntje was de kou die in het begin wat verkleumde gezichten opleverde.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, ook de bediening was weer fantastisch. Een echte aanrader.
jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Vriendelijk personeel, mag wel wat meer oplettend zijn om iets te vragen, nogmaals iets te drinken krijgen bijvoorbeeld. Eten was heerlijk. Een leuke ambiance.
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Na of voor een bezoek aan het museum is het heel bijzonder om even te vertoeven in het prachtig vorm gegeven restaurant Art &Dining.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, hangt een prettige sfeer, vriendelijke bediening, mooie locatie voor het oog , aandacht voor bezoekers, complimenten voor de kok deze avond.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Tafel gereserveerd en was prachtig gedekt voor 9 personen.
Lunch heel smakelijk. Bediening vriendelijk. Bediening voor de koffie ' s morgens zou sneller kunnen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner gehad voor een zeer schappelijke prijs
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij ontvangst niemand aanwezig. Vooraf stond een amuse op tafel waarvan niet gezegd werd wat het was. Toen 45 minuten gewacht op het voorgerecht: Tompouce van gerookte en gemarineerde zalm | bloedsinaasappel | dragon. Was OK maar veel te zout en niet heel bijzonder. Toen weer 45 minuten wachten op het hoofdgerecht: Medaillons van hert | gekonfijte spitskool | groene asperge| wildjus met zoethout en vanille. Medaillons zijn naar onze mening dunne stukjes vlees maar dit waren echt bonken vlees. Niet weg te te krijgen. Ook de bijgerechten waren zeer karig, op het laatst zat ik alleen vlees te kauwen. Ik had een glas bijpassende rode wijn besteld. Dit was het laatste uit de fles en mijn glas was nog niet halfvol. De ober bij wie ik dit meldde was het mij eens en schonk nog wat bij. Het nagerecht: Crémeux | pure chocolade | gezouten karamel | gepocheerde peer | vanilleijs kwam vrij vlot en was heerlijk. Na de koffie zijn we direct vertrokken omdat het intussen bloedheet was geworden in de aangebouwde, glazen serre
Fam. S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij komen volgend jaar graag terug. En voor die tijd zijn we er vast weer te vinden na een museumbezoek of na een winkelrondje of wandeling door het centrum van Dordrecht (mét kinderen).
Bijzonder fijne bediening, fijne sfeer en mooie gerechten. In een ongedwongen en toegankelijke sfeer toch een gevoel van luxe meegeven aan de bezoekers blijft een kunst. En dat kunnen ze bij Art & Dining.
verheijen.john .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het Kerstdiner was uitstekend van kwaliteit, goed bereid en keurig opgediend door fantastisch personeel.
Voorgerecht heerlijk ; hoofdgerecht zeer smakelijk ; nagerecht zalig. Een prima 3 gangen diner voor een [rettige prijs met daarbij uitstekende wijnen geschonken.
Marjan A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
prettige bediening, geheel prima! ruim voldoende te eten, bovendien lekker! De sfeer in het restaurant was ook prettig. Een ruimte waar je rustig met elkaar kan praten.
mprosenquist .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben voor een heel schappelijke prijs genoten van een prima kerstdiner met heerlijke bijpassende wijnen. Voor ons een topavond!
G.P.M. M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een fijn kerst diner , alleen werd er gevraagd bij binnen komst of we een prosecco wilden drinken wat niet verteld was dat zo,n klein glaasje wel 6 euro per stuk koste dat was wel even schrikken, erg duur ,voelde me wel beet genomen voor die prijs