Art & Dining

Museumstraat 38 3311 XP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Art & Dining

Dineer op een prachtig stukje 'Dord'

Art & Dining is een lunch- en dinerlocatie '... op een prachtig stukje Dord', zoals veel kenners dit omschrijven. Het restaurant ligt in een ontspannen, artistieke omgeving waar je van eerlijke gerechten en een goedgevulde wijnbar kunt genieten. En dit allemaal op een toplocatie in de stad. Vergeet geen bezoekje te brengen aan het Dordrechts Museum, waar Art & Dining is gevestigd. Geniet van lekker eten en bon appetit!

Meer informatie over restaurant Art & Dining

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Art & Dining

Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een heerlijke plek zo midden in het centrum van Dordrecht.
Mooi gelegen bij het Dordts Museum. Een echte aanrader voor koffie met gebak, lunch of diner.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het twaalfuurtje is een
rima optie.
enige minpuntje zijn de ontbrekende kussens in de beetje te lage stoelen. voor de rest echt een aanrader????
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Rustig en netjes, wel wat prijzig, 5 euro voor wijntje is geen kattenpis.Bediening netjes, parkeren is wel problematisch.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
heel goed gegeten, eten mooi gepresenteerd, goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke-correcte bediening, maar 3 uur en een kwartier voor een 3-gangenmenu en een kopje koffie is wel lang en dan hadden wij nog geluk; gasten die vlakbij ons zaten hebben bijna een uur op hun hoofdgerecht gewacht.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
De vooraf doorgegeven allergieën werden zeer serieus genomen. De chef had zelfs een gerecht bedacht dat niet op de kaart stond maar dat hij graag voor ons zou willen bereiden.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prachtige locatie. Eten was oké, maar niet heel bijzonder.
Karel H W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede prettige bediening. Niets op aan te merken. Waren wel het enige gezelschap. Eten van goede kwaliteit. Weldadig aandoende moderne inrichting. Aan tebevelen
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lunch goed, attente bediening, uitzicht op de statige museumtuin. Alleen was er geen tafel gereserveerd (plaats gevraagd in de serre). Naam werd ook niet gevraagd: "U kunt zelf een plaats uitzoeken". Met wat geluk en inschikken op de bank lukte dat ook wel en ook nog in de serre.
K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sorry, ik en mijn man zijn gister hier wezen eten. Het ons zeer tegengevallen. Het was voor ons gevoel niet vers en opgewarmd in de magnetron. We hadden de chefmenu....het voorgerecht was nog bevroren, de asperges van het hoofdmenu waren niet goed geschild en de krieltjes kwamen uit een zakje en waren hard en niet op smaak gebracht.... En dat terwijl de omgeving en de locatie echt schitterend zijn om te eten in de zomer. Jammer
R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Omdat het dessert wat op zich deed wachten,door een foutje,en onze parkeer tijd verliep,kregen wij een koffie compleet gratis.Daarom voor de serveerster een warme douche.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Op Bevrijdingsdag heb ik met een gezelschap, waaronder twee burgemeesters, geluncht bij Art & Dining in Dordrecht aan de Museumstraat.. Bij aankomst werden er mij drie opties geboden om te lunchen. Er was een tafel gereserveerd in het restaurant, een mooie privé-kamer en het terras. Gezien het prachtige weer werd er gekozen voor het terras. Wat een excellente service! De lunch was goed. De bediening vriendelijk en correct. We komen zeker een keer terug. Een toplocatie
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Geborreld in het restaurant en met 9 personen gegeten in de serre! Alles prima en zeer tevreden!
Goede bediening en goede uitleg over het menu!
Carien C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We waren hier met vrienden en hadden een arrangement museum, lunch, hotelovernachting en diner. TOP!!! Heerlijk gegeten, genoten en de Jongkind tentoonstelling, het verrassend leuke en gezellige Dordrecht en het diner en overnachting in hotel Bellevue Groothoofd. We hadden een paar fantastische dagen!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Art & Dining is een uitstekende plaats om diner en overleg te combineren in een ontspannen, artistieke omgeving, met een gezellige restaurant.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hadden met 12 man een Paasbrunch op 2e Paasdag geboekt.
Het was er druk. Veel museumbezoek die in de zaal een plaatsje probeerde te krijgen. De ontvangst van ons gezelschap was prima. De gasten die al binnen waren kregen gelijk koffie.
De brunch werd op 2 ronde draaischijven op de feestelijk versierde tafel gezet.
Dit konden wij met zijn allen lang niet op. Toch kwam men steeds zeggen, dat als er iets tekort was, dit direct aangevuld zou worden. De kwaliteit was prima, we hebben er allemaal van genoten. Een aanrader!!!
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het restaurant is gevestigd in een museum. Er is een aparte eetzaal en er zijn tafeltjes in een serre. Daar zaten de meeste bezoekers en het is daar ook iets informeler dan in de aparte eetzaal. Je kunt kiezen tussen een 3-gangen menu met als nagerecht een verrassingsdessert of a la carte. De kwaliteit van de gerechten is goed, de bediening vriendelijk.
N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima prijs-kwaliteitsverhouding en prachtige, niet alledaagse (!) ambiance. Deze gelegenheid mag zich verheugen in steeds meer belangstelling; heeft een groot terras in de fraaie binnentuin van het Dordts Museum. Voor wie het nog niet kent: Dordrecht op zijn best!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuk ingericht deel echter de banken hebben hier en daar nogal wat vlekken en/of slijtage lijkt mij een verbeter punt voor zon mooie ruimte. Meisje in de bediening was overigens top, maak je niet vaak mee dat jonge mensen een passie vertonen voor horeca en hun gasten
Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik had een lunch gereserveerd voor 4 personen om 12.45 uur omdat we daarna een georganiseerde rondleiding hadden in het museum. Op 28 februari had ik een tafel gereserveerd en per ommgegaande kreeg in per mail een bevestiging hiervan. Daarnaast kreeg ik ook nog een bevestiging per sms. Een dag tevoren kreeg ik een herinneringsmail dat er een tafel voor 4 personen gereserveerd zou staan. Groot was mijn verbazing dan ook dat er bij onze komst GEEN tafel voor ons gereserveerd was. Ik kreeg al reactie dat ik pas bij 6 personen kon reserveren. Het feit dat ik 2 mails en een sms kon laten zien die mijn reservering voor 4 personen bevestigden, maakte geen indruk. Men bleef volhouden dat reserveren voor 4 personen niet mogelijk was. We konden wel gewoon een tafeltje uitzoeken...... Maar dat was helaas een probleem, want er was geen tafel voor 4 personen beschikbaar op dat moment. Dat was nu juist ook de reden dat ik gereserveerd had, omdat we om 14.00 uur een rondleiding hadden en aan tijd gebonden waren. Gelukkig voor ons kwam er op enig moment toch een tafeltje voor 4 personen vrij.
Wij waren allen erg ontstemd over deze situatie. Als je niet voor 4 personen kunt reserveren, waarom kan dat dan wel via internet??? Slechte service!!,!
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Met een aantal collega’s hebben wij genoten van een heerlijk driegangenmenu dat plezierig werd toegelicht en voor mond en oog een traktatie was. De locatie van Art & Dining in de Dordtse binnenstad is natuurlijk perfect, de plek zelf, de entourage van het museum en de meer dan smaakvolle inrichting maken het geheel af. Enige minpuntje was de kou die in het begin wat verkleumde gezichten opleverde.