Art & Dining

Museumstraat 38 3311 XP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Art & Dining

Dineer op een prachtig stukje 'Dord'

Art & Dining is een lunch- en dinerlocatie '... op een prachtig stukje Dord', zoals veel kenners dit omschrijven. Het restaurant ligt in een ontspannen, artistieke omgeving waar je van eerlijke gerechten en een goedgevulde wijnbar kunt genieten. En dit allemaal op een toplocatie in de stad. Vergeet geen bezoekje te brengen aan het Dordrechts Museum, waar Art & Dining is gevestigd. Geniet van lekker eten en bon appetit!

Meer informatie over restaurant Art & Dining

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Art & Dining

MatWatEetje .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben het menu van de chef besteld. Zowel het voor-, hoofd- als het nagerecht waren prima in orde. Voldoende van kwaliteit en van kwantiteit. De bediening was behulpzaam en niet opdringerig. Er werd vlot gereageerd op het bestellen van thee- en koffie na het nagerecht. Het restaurant is zeer mooi ingericht en was voor ons de perfecte ambience om met z'n 2-en gezellig en romantisch te kunnen dineren. Het gaf een mooie start aan een bijzondere avond.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke en mooi opgemaakte lunch gebruikt in een prachtige omgeving met prima en prettige bediening.
Debbie L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hadden op 1 na de chefs menu besteld, prijs kwaliteit verhouding was zeer goed en vriendelijke bediening.
Kristien V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bediening was meer dan vriendelijk, daar was echt niks op aan te merken.

Maar betreffende het eten waren er te veel min puntjes: De bitterbal was koud (kregen netjes een nieuwe), voorgerecht had te veel truffel mayonaise en de salade was met wijn of zo, dit was te scherp.
Patat was koud, kregen we ook nieuwe voor.
W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Mooi, sfeervol restaurant op een prachtige locatie in het centrum van Dordrecht.
Je kunt er uitstekend dineren en bediening is attent en vriendelijk.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima gegeten, zeker voor de prijs. Erg rustig op de zaterdag (het was vrijwel leeg), jammer voor een toch leuke locatie.
Mineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het eten was heerlijk daar hebben we zeker van genoten. Zowel de keuze voor vis als voor vlees is door ons alle 4 goed bevallen. De rode bietjes waren fantastisch.
Marlene M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellige plek lekker eten perfecte service.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We waren met vrienden van ver weg. We wilden Dordrecht bezoeken. We zijn iets te lang in het restaurant blijven zitten vanwege de gezellig locatie. Daarom moesten we het bezoek aan het Hof in een heel snel tempo afleggen. We komen zeker nog snel een keer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Goede bediening en lekker gegeten in een mooie rustige omgeving.
Dank van de 10 dames van de cultuurgroep Loon op Zand.
Graag tot de volgende keer.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hadden hier gereserveerd, maar dat was niet nodig geweest. Restaurant was op 2 stellen en een kleine groep na leeg. Desondanks was de wachttijd tussen de gangen aan de lange kant.
We zaten hier in de serre, een sfeervolle plek. Je kijkt hier uit op de tuin van het museum.
Dan de gerechten. In de overigens heerlijke bospaddenstoelensoep waren de scampis niet te vinden. Carpaccio smaakte voortreffelijk, hoofdgerecht met diamanthaas was supermals echter de pommes frites was men vergeten, en kwam pas toen ik de bediening er attent op maakte. Frisse salade ontbrak helaas. De zeebaars was ook prima op smaak. Nagerechten Bavarois en Meringue waren overheerlijk. Resumerend prima restaurant, maar men moet nog wel even de puntjes op de i zetten.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer prettige omgeving waarin je nog een rustig gesprek kunt voeren. Zeer verzorgende en smakelijke gerechten. In het bijzonder prijs ik de kok dat hij/zij zelf een goede warme chocoladesaus maakt voor de dame blanche en niet de toevlucht neemt tot de glazige kant-en-klaar saus uit de horeca knijpfles. Complimenten.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Een prettige en stijlvol ingerichte omgeving en vriendelijke bediening. De lunchgerechten waren stuk voor stuk zeer verzorgd en erg smakelijk. Een aannrader.
Theo T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuke locatie en een lekker lunch-menu voor een redelijke prijs
B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Dit is echt een pareltje om te bezoeken voor lunch of diner! Niet enkel de locatie is prachtig, maar ook het eten (aan een zeer mooie prijs) en de heel vriendelijke en professionele bediening (door het meisje met het lange blonde haar) zorgde er voor dat wij een meer dan geslaagde avond hadden tijdens ons weekendje Dordrecht. Volgende keer gaan we zeker nog eens langs.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een heerlijke plek zo midden in het centrum van Dordrecht.
Mooi gelegen bij het Dordts Museum. Een echte aanrader voor koffie met gebak, lunch of diner.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het twaalfuurtje is een
rima optie.
enige minpuntje zijn de ontbrekende kussens in de beetje te lage stoelen. voor de rest echt een aanrader????
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Rustig en netjes, wel wat prijzig, 5 euro voor wijntje is geen kattenpis.Bediening netjes, parkeren is wel problematisch.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
heel goed gegeten, eten mooi gepresenteerd, goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke-correcte bediening, maar 3 uur en een kwartier voor een 3-gangenmenu en een kopje koffie is wel lang en dan hadden wij nog geluk; gasten die vlakbij ons zaten hebben bijna een uur op hun hoofdgerecht gewacht.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prachtige locatie. Eten was oké, maar niet heel bijzonder.