Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Arsenaal Restaurants

Schitterend decor voor een culinaire avond uit

De plek waar ambiance en gastronomie elkaar ontmoeten in het historische decor van Naarden-Vesting. Ontspannen, plezier en gezelligheid; dit karakteriseert het Arsenaal. De keukenbrigade laat je proeven van culinaire hoogstandjes zonder poespas. Hier draait het om pure en eerlijke smaken. En voor de smulpapen die niet kunnen wachten tot het avondeten op tafel komt, is er een heerlijke lunchkaart beschikbaar waarop het nog steeds moeilijk kiezen is!

Glas champagne

- Lunch vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Arsenaal Restaurants

wendy B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was prima, niet al te grote porties maar ok! De bediening veel te snel. Borden werden al afgeruimd terwijl er nog dingen stonden. De eerste keer vonden we het top, de 2de keer niet. De sfeer is erg leuk, maar het geheel was niet een geslaagde avond.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijk en bekwame bediening. 4 gangen surprise menu was heerlijk. Kwaliteit van de producten, bereidingswijze, dressering van de borden en wachttijden tussen de gangen waren tip top in orde. Een aanrader. Correcte prijzen van de gerechten en de wijnen.????
johnvanbeek B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het terras zou wat leuker aangekleed kunnen worden.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten bij het Arsenaal vandaag. Vooral het koude voorgerecht met asperges was zalig. Bediening is zeer attent. Kortom fijne avond gehad met goed eten in een mooie omgeving.
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Een mooie locatie met een mooi terras en watt interieur. we hebben ons laten verassen door het 5 gangen surprise menu en dat was zeker een verassing! We hebben zeer mooie en afwisselende gerechten gegeten afgestemd op het seizoen. Daarnaast zeer vriendelijke en attente bediening welke de avond compleet maakte. Een aanrader!!!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Surprise menu was goed en lekker, service goed en vriendelijk! Leuk restaurant voor een heerlijke hap!
Marta T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Alles ging perfect. We hebben een 5 gangen verrasingsmenu gekozen. Makkelijk dat je bijna voor de deur, gratis kan parkeren.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke bediening. Porties zijn wel wat bescheiden, maar het geheel is qua smaken erg verfijnd.
marcel W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance! Gastvriendelijke bediening en geen lange wachttijden. Erg genoten van jullie. Klein puntje, is het aannemen van de jassen was wel gewenst
jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima restaurant
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We moesten door naar een concert en daar werd goed rekening mee gehouden. Je zit dus niet zelf elke keer op de klok te kijken.
De bijpassende wijn was niet bijzonder. Dat moet beter kunnen!
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Zoals gebruikelijk alles tiptop.
Maar deze keer een extra-heerlijk menu; klasse.
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We waren beetje afwachtend nav de recensies, maar alles overtrof onze verwachtingen! Het restaurant is heel sfeervol, bediening super vriendelijk, behulpzaam en het eten fantastisch!! Het was echt een avondje uit en we gaan zeker terugkomen!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het duurde erg lang voordat de lunch op tafel stond.
De medewerkers zouden meer passie kunnen tonen voor hun job, dit uitstralend naar de gast!
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben hier vaker gegeten en meestal zijn we zeer tevreden.
Zo ook deze keer.
Een uitstekend adres!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Voor mijn moeders verjaardag geweest; bediening slecht, duurde allemaal erg lang, zelf maar gevraagd of we iets konden bestellen, erg matig eten. Erg jammer allemaal. Op deze avond is uit de garderobe een jas van ons gestolen, waar men geen verantwoording voor neemt, terwijl men wel je jas vraagt en aanpakt bij binnenkomst. Tip: hang je jas maar over je stoel daar, maar helaas is de prijs niet de prijsklasse van een eettent waar je je jas over je stoel dient te hangen.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
2 gangen lunch. Voorgerecht aardig fazant in zuurkoolrolletje. Hoofdgerecht gebakken grietmoot matig. Groente niet gaar.
Jan Karel Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Alles prima , alleen tijden tussen gangen te lang
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017