Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Arsenaal Restaurants

Schitterend decor voor een culinaire avond uit

De plek waar ambiance en gastronomie elkaar ontmoeten in het historische decor van Naarden-Vesting. Ontspannen, plezier en gezelligheid; dit karakteriseert het Arsenaal. De keukenbrigade laat je proeven van culinaire hoogstandjes zonder poespas. Hier draait het om pure en eerlijke smaken. En voor de smulpapen die niet kunnen wachten tot het avondeten op tafel komt, is er een heerlijke lunchkaart beschikbaar waarop het nog steeds moeilijk kiezen is!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Arsenaal Restaurants

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
- Lunch vanaf 12:00
Zaterdag 13:00 - 21:30
- Lunch vanaf 13:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren voortreffelijk. Het toetje was prima. De bediening was ook heel goed. Als je iets wilde waren ze er snel en gewoon vriendelijk.
Enige commentaar: hoeveelheid wijn in glas wel mager. De eerste ronde was goed maar daarna wel mager. Toen we er iets van zeiden werd het wel aangevuld maar met de woorden dat het wel een normale hoeveelheid was.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Er zijn te weinig zachte materialen in de ruimte. Hierdoor erg rumoerig. Verder prima inrichting.
Keuken is fantastisch, beperkte kaart maar alles heel smakelijk.
Veel verschillende wijnen per glas te bestellen: prima
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hadden moeders meegenomen voor een moederdag lunch in stijl! Onze ouders hebben er erg van genoten. Allemaal chefs menu genomen (oa. Eendelever, coquilles, lamsvlees, erg goed). De gerechtjes waren klein maar omdat we er drie hadden prima gebalanceerd. Goed passende wijn. Erg gezellige bediening en goeie service. Een restaurant van klasse waar je iemand mee naartoe neemt die je wil feliciteren :) Jammer dat het zo rustig was, op een bepaald moment waren we de enige gasten. Deze zaak verdient meer aanloop!
Itelberga D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, leuke en professionele bediening.
theo A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Top. Goede ontvangst, goede uitleg over gerechten en drank, maakte de avond heerlijk compleet. We komen graag terug
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Op een (te) rustige 3e Paasdag gegeten met zijn tweetjes. Kwaliteit van het eten was goed, bediening had wat alerter gekund. Maar al met al een goede ervaring op een schaal van 1-10 een 7 !.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prima ontvangst en vriendelijke bediening. Fijne plek en goede sfeer!
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was niet echt slecht, maar ook niet echt lekker. Niet-passende combinaties en slechte smaakverhoudingen. Voor die hoge prijzen moet er echt wel wat beters op tafel worden gezet!
Wel goede service (hoewel we af en toe wel duidelijk moesten wenken), en een goed ingericht pand, prima akoestiek en mooie locatie.
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het Arsenaal is een goed restaurant met een enigszins zakelijke ambiance, mooi gelegen binnen in de vestingwallen van Naarden vesting. Door de korting actie was de prijsstelling van het menu prima. Normaal liggen de prijzen hoger. De bediening en de service zijn op het hoog niveau volgens verwachting. Het eten was ook volgens verwachting. Kortom het hoge niveau wat je van het Arsenaal verwacht is op de belangrijke aspecten waar gemaakt.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Mooi ingericht knus restaurant, open keuken. Weinig verschillende menu's dus niet veel keus maar wel van hoge kwaliteit, zowel vis als vlees. 3,4 of 5 gangen. Uitstekend niveau voor redelijke prijs.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zakelijke lunch, a la carte gerechten gekozen. Prima gekookt, prima wijnen. Goede tafel in de serre, muziek stond wat hard. Goede, niet nadrukkelijk aanwezige bediening.
Parkeren is niet eenvoudig, maar op korte loopafstand te realiseren.
Wigcher S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Van binnenkomst tot vertrek werden we als speciale gasten behandeld. Het eten was geweldig, de smaken gedetailleerd en creatief. Een echte ode aan de maand januari. Ik had een salade van coquilles als voorgerecht met stukjes heerlijk zelf ingmaakt tafelzuur, smaakvolle páta negra en een heerlijke aromatische olie. Daarna gebakken kalfsniertjes, iets wat je niet vaak op een kaart ziet, maar buitengewoon lekker en als hoofdgerecht een heerlijke ossobucco. En een perfect kaasplankje als nagerecht. Mijn man heeft een aantal lastige voedselallergieën, en daarop werd op voorbeeldige manier rekening mee gehouden. Als je van te voren duidelijk maakt wat de beperkingen zijn, kan met alles rekening gehouden worden. Voor mijn man werden speciaal nieuwe flensjes voor een voorgerecht met gerookte zalm gemaakt. En ook zijn hoofdgerecht was uitstekend en speciaal. Als nagerecht werd speciaal iets gemaakt dat paste binnen zijn dieetbeperkingen. Al met al een bijzondere ervaring. Toen we tenslotte nog aangaven dat we er waren om een huwelijksjubileum te vieren kregen we ongevraagd nog iets lekkers om mee naar huis te nemen, waar we daar nog erg van genoten hebben. Een absolute aanrader!! (P.S. Heel bereikbaar vanuit Almere, want Naarden vesting is echt net over de brug linksaf!)
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten voor onze trouwdag. De bediening was een beetje rommelig. Verder geen opmerkingen
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Uitstekende service en maaltijd meer dan smakelijk.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik eet hier regelmatig met mijn vriend of met familie of vrienden. Het eten is hier altijd heerlijk en de prijs-kwaliteitverhouding goed! Dit is een van mijn favoriete restaurants in de buurt.
Caroline O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten in het Arsenaal.
Het eten is sowieso geweldig, verfijnd en prachtig opgediend. Het menu van de chef, heerlijk en voor iedereen een goede keuze. Er werd soepel een stoel bijgezet voor mijn nichtje, die onaangekondigd meekwam.
Maar ook mijn 85-jarige, soms een beetje mopperige, moeder wordt hier altijd vrolijk van de geweldige bediening. Iedereen heeft er lol in. Dat stralen ze uit. Wij komen snel weer terug.
Alphons H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit en fijne bediening. De rib-eye blijft een topper en de creme brulee was erg lekker.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met een groep collega's. Fijne, statige locatie in een prachtig stadje, waar je ook nog goed kunt parkeren. We zaten prima in de serre (een eigen plek, maar nog wel de gezelligheid van het restaurant), de bediening was prettig, professioneel, vriendelijk maar op de achtergrond. Het menu was dik in orde, heerlijke Zeeuwse oesters vooraf, de brioche bij de pate vond ik wat droog maar de pate heerlijk, verder waren alle gangen gewoon erg lekker. Prima wijnen die het goed deden bij de verschillende gangen. De kaasplank als laatste extra gang kon mij matig bekoren, maar dat is ook persoonlijke voorkeur. Al met al een geweldige avond met leuke collega's, een fijne ambiance en prima eten en drinken. Ik kom hier nog een keer terug: Naarden Vesting bekijken en de dag afsluiten bij Het Arsenaal.
rdebruin99 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op 30 juli hebben we met vier personen gebruik gemaakt van de iens-deal-aanbieding. Het was een heerlijk gevarieerd viergangenmenu, prachtig opgediend. De lokatie en de stijlvolle inrichting van dit restaurant in dit historische pand droegen zeker bij aan een geslaagd avondje-uit dat begon met een aankomst in de stromende regen. Als het personeel dan met een parapluie naar buiten komt, dan kan zo'n avond niet meer stuk, toch?
iwp .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gastvrij werden we met onze kinderen ontvangen, en er werd direct geïnformeerd wat de kinderen van het menu mee konden eten. Niks frikandellen met friet,maar heerlijk mee eten met het culinaire menu, met een extra boontje en saus apart! En na elke gang informeren of het lekker was, en een dikke high five na afloop! Zo creëer je nieuwe fijnproevers, want lekker dat t was! Rode mul, was heerlijk, evenals de canard en witvis. Het dessert was verrukkelijk! Een een leuke verrassing bij vertrek, een mooi souvenir voor onze vaartocht door nl. Compliment voor de bediening en koks hebben wij achtergelaten.