Over het restaurant Arsenaal Restaurants

Schitterend decor voor een culinaire avond uit

De plek waar ambiance en gastronomie elkaar ontmoeten in het historische decor van Naarden-Vesting. Ontspannen, plezier en gezelligheid; dit karakteriseert het Arsenaal. De keukenbrigade laat je proeven van culinaire hoogstandjes zonder poespas. Hier draait het om pure en eerlijke smaken. En voor de smulpapen die niet kunnen wachten tot het avondeten op tafel komt, is er een heerlijke lunchkaart beschikbaar waarop het nog steeds moeilijk kiezen is!

Glas champagne

- Lunch vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Arsenaal Restaurants

Emilie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ter gelegenheid van onze trouwdag hier gegeten. Super mooie gerechten, prima portie en goede kwaliteit. Hele vriendelijke bediening, die precies aanvoelde dat we lekker rustig wilde eten. Echt een aanrader!
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed eten, maar erg rustig
Donny V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische bediening. Een echte aanrader!!
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gister avond hier fantastisch gegeten, samen met mijn moeder.
Mooie gerechten, passie en liefde is daarom ook duidelijk terug te vinden in de gerechten!
Bediening was uitstekend, vriendelijk en gastvrij.
Wij komen zeker terug!
Ebe V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten kwalitatief goed en lekker. Service prima, locatie/aankleding kaal, maar wel comfortabel en rustig
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Arsenaal. Een van mijn vriendinnen vroeg of het mogelijk was om als voorgerecht mosselen te eten. Stonden verder niet op de kaart. Dit was mogelijk en heerlijk. Voor mijzelf een steak tartaar en een voortreffelijk gegrilde rib-eye. Mijn mede gasten kabeljauw, wat ook zeer gewaardeerd werd.
Kortom Arsenaal verdient m.i. meer gasten dan er op deze donderdagavond waren.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
afgelopen zondag hier lekker op het terras gezeten. mooie plek binnen de idyllische vesting. lekker eten en dito wijn...
Egberdien G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, een ontspannen en gezellig avondje uit.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben hier een heerlijk 5 gangen menu gehad. Mooi restaurant en een mooie locatie. Het enige minpunt is het personeel, het leek alsof ze er totaal geen zin in hadden en de eigenaar was erg opdringerig met de wijn. Ik vind de bediening in deze prijsklasse ook zeer belangrijk, ik weet dus niet of we hier nog terugkomen.
Jorit G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Goede smaakcombinaties in de gerechten. Heel fijn, veel goede wijnen per glas. Service goed.
Marcelle K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Hier komen we zeker nog een keer terug
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk diner op het terras, vriendelijke en competente bediening. Minpuntje de van binnen-komende muziek, die na een opmerking hierover meteen werd uitgezet. Het geluidsniveau promoveerde toen tot rustig.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Al met al een prettige ervaring.
Wij aten gevarieerd, 2 gangen, en van alle 4 de deelnemers niets dan lof.
Een goede gelegenheid, wij komen terug.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lunch in Arsenaal Restaurants. Zonder uitzondering waren de gerechten bijzonder smakelijk, verrassend en met veel zorg bereid. Jammer dat de bediening te wensen overlaat.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren voortreffelijk. Het toetje was prima. De bediening was ook heel goed. Als je iets wilde waren ze er snel en gewoon vriendelijk.
Enige commentaar: hoeveelheid wijn in glas wel mager. De eerste ronde was goed maar daarna wel mager. Toen we er iets van zeiden werd het wel aangevuld maar met de woorden dat het wel een normale hoeveelheid was.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Nog steeds ons favoriete restaurant. We nemen altijd het 4 gangen menu en vinden het elke keer weer fantastisch.
De bediening is ook erg prettig.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Er zijn te weinig zachte materialen in de ruimte. Hierdoor erg rumoerig. Verder prima inrichting.
Keuken is fantastisch, beperkte kaart maar alles heel smakelijk.
Veel verschillende wijnen per glas te bestellen: prima
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hadden moeders meegenomen voor een moederdag lunch in stijl! Onze ouders hebben er erg van genoten. Allemaal chefs menu genomen (oa. Eendelever, coquilles, lamsvlees, erg goed). De gerechtjes waren klein maar omdat we er drie hadden prima gebalanceerd. Goed passende wijn. Erg gezellige bediening en goeie service. Een restaurant van klasse waar je iemand mee naartoe neemt die je wil feliciteren :) Jammer dat het zo rustig was, op een bepaald moment waren we de enige gasten. Deze zaak verdient meer aanloop!
Jim D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, leuke en professionele bediening.
theo A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Top. Goede ontvangst, goede uitleg over gerechten en drank, maakte de avond heerlijk compleet. We komen graag terug