Over restaurant Arsenaal Restaurants

Schitterend decor voor een culinaire avond uit

De plek waar ambiance en gastronomie elkaar ontmoeten in het historische decor van Naarden-Vesting. Ontspannen, plezier en gezelligheid; dit karakteriseert het Arsenaal. De keukenbrigade laat je proeven van culinaire hoogstandjes zonder poespas. Hier draait het om pure en eerlijke smaken. En voor de smulpapen die niet kunnen wachten tot het avondeten op tafel komt, is er een heerlijke lunchkaart beschikbaar waarop het nog steeds moeilijk kiezen is!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Arsenaal Restaurants

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
- Lunch vanaf 12:00
Zaterdag 13:00 - 21:30
- Lunch vanaf 13:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Caroline O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten in het Arsenaal.
Het eten is sowieso geweldig, verfijnd en prachtig opgediend. Het menu van de chef, heerlijk en voor iedereen een goede keuze. Er werd soepel een stoel bijgezet voor mijn nichtje, die onaangekondigd meekwam.
Maar ook mijn 85-jarige, soms een beetje mopperige, moeder wordt hier altijd vrolijk van de geweldige bediening. Iedereen heeft er lol in. Dat stralen ze uit. Wij komen snel weer terug.
Alphons H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit en fijne bediening. De rib-eye blijft een topper en de creme brulee was erg lekker.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met een groep collega's. Fijne, statige locatie in een prachtig stadje, waar je ook nog goed kunt parkeren. We zaten prima in de serre (een eigen plek, maar nog wel de gezelligheid van het restaurant), de bediening was prettig, professioneel, vriendelijk maar op de achtergrond. Het menu was dik in orde, heerlijke Zeeuwse oesters vooraf, de brioche bij de pate vond ik wat droog maar de pate heerlijk, verder waren alle gangen gewoon erg lekker. Prima wijnen die het goed deden bij de verschillende gangen. De kaasplank als laatste extra gang kon mij matig bekoren, maar dat is ook persoonlijke voorkeur. Al met al een geweldige avond met leuke collega's, een fijne ambiance en prima eten en drinken. Ik kom hier nog een keer terug: Naarden Vesting bekijken en de dag afsluiten bij Het Arsenaal.
Rdebruin99 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op 30 juli hebben we met vier personen gebruik gemaakt van de iens-deal-aanbieding. Het was een heerlijk gevarieerd viergangenmenu, prachtig opgediend. De lokatie en de stijlvolle inrichting van dit restaurant in dit historische pand droegen zeker bij aan een geslaagd avondje-uit dat begon met een aankomst in de stromende regen. Als het personeel dan met een parapluie naar buiten komt, dan kan zo'n avond niet meer stuk, toch?
Iwp .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gastvrij werden we met onze kinderen ontvangen, en er werd direct geïnformeerd wat de kinderen van het menu mee konden eten. Niks frikandellen met friet,maar heerlijk mee eten met het culinaire menu, met een extra boontje en saus apart! En na elke gang informeren of het lekker was, en een dikke high five na afloop! Zo creëer je nieuwe fijnproevers, want lekker dat t was! Rode mul, was heerlijk, evenals de canard en witvis. Het dessert was verrukkelijk! Een een leuke verrassing bij vertrek, een mooi souvenir voor onze vaartocht door nl. Compliment voor de bediening en koks hebben wij achtergelaten.
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eten en bediening waren heel goed. Wij zouden dit restaurant zeker kunnen aanbevelen, maar alleen aan kennissen waarbij de prijs niet zo belangrijk is. Want een flesje plat water voor meer dan € 5,- vind ik best veel en zo was het ook met de overige dranken gesteld. De kwaliteit van het geschonkene liet echter niets te wensen over.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Etentje voor mijn vaders 85e verjaardag, hij werd er helemaal in de watten gelegd. 1 gast met een viseiwit allergie en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Uitstekende wijnen kortom, aanrader!
Hermankans .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gebruik makend van de Iens aanbieding hebben we 20 juli 2016 bij het Arsenaal in Naarden gegeten. Een perfect uitziend en lekker smakend 4 gangen menu. Prima huiswijn.
De bediening was gezellig en vriendelijk en dank zij het mooie weer konden we op deze warme zomeravond ook nog gezellig buiten zitten. En dat alles voor een redelijke prijs.
Helemaal geweldig!!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk. We hebben de hele avond buiten kunnen zitten en dat is echt een feest.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Met collega's gegeten bij Arsenaal, Iens aktie 4-gangen diner. Goed en lekker gegeten. Vast menu met gerechten die we normaal gesproken niet allemaal zelf zouden kiezen. Zeker aanrader!
Linda452 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Eten: De Iens Dinner deal was heerlijk. Door niet al te grote porties geen plof gevoel met een 4 gangen diner.Zeer goede kwaliteit van het eten. Service :1. het ongevraagd een duurdere wijn aanraden al bij het openslaan van de wijnkaart.2. Het ongevraagd komen bijschenken van de wijn stoorde in ons gesprek. 3.Bij het dessert stond op de kaart 5,- euro p.p. als supplement bij kaas.Dit wordt door de bediening niet gezegd.Je moet dat uit de kaart hebben gezien en onthouden.Kaas of zoet dessert wordt zonder die extra vermelding aangeboden door bediening. Dat is niet correct.
Decor : persoonlijke smaak: alles te veel in grijs tonen. Geen kleur. Vroeger was het Arsenaal warm rood.
Afriana .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
uitstekende keuken. De gerechten worden prachtig opgediend; een plaatje voor het oog en zijn overheerlijk. Een beleving .... De service is prima en vakkundig prettig. Het decor is stijlvol en sfeervol. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een geweldige avond.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Prima gegeten, 3 mooie bordjes met lekkere gerechten. Het nagerecht, vierde gang, hemelse modder, maakte zijn naam helemaal waar. Heerlijk. Het duurde wat lang eer het hoofdgerecht kwam. Het uitzicht op de toiletten was wat minder. Een tafel verder achterin is fijner.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een zeer goed restaurant. De gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Van Bier in wijnglazen dien je houden maar dat is een keuze. Wij hadden het iens-diner en dit was uitstekend.
Ook de mogelijkheid om iets aan te passen was, wij vroegen om een ander nagerecht, was top. Een zekere aanrader.
Tuutje .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
In combinatie met een bezoek aan het mooie stadje Naarden en een heerlijk
diner in restaurant het Arsenaal is onze dag geslaagd.
Door de openkeuken die het restaurant heeft wordt met veel passie aan het
diner gewerkt en opgediend door deskundig en vriendelijk personeel.
Een fijne afsluiting aan mijn bezoek aan Naarden . Bedankt.........
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hadden een erg lekker menu, maar vooral de barbarie eend was heerlijk! Het kaasplankje was ook super, maar jammer blijft dat je dan toch weer bij moet betalen! De huiscocktail van mousserende witte wijn met aardbeienlikeur was ook heel lekker!
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Het wijnarrangement was ook helemaal top. Service en bediening waren super leuk en attent! Al met al was onze Iens-dinner deal een groot succes.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het is een mooi gebouw in een hele mooie omgeving.
De bediening was erg gastvrij , oplettend en vriendelijk.
Het eten was erg lekker en keurig opgemaakt.
Donny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Het was een warme avond en we zaten heerlijk buiten op het mooie terras. We komen zeker terug
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De chef verschilende geeechren laten klaar maken. Alls voorgerecht vielen de steak tartare en de tartare van zeebaars het meest in de smaak. Het hoofdgerecht de kalfslende, het bijpassende seizoengebonden garnituur met een bite, Dessert net veel rood fruit was perfect. De gekozen wijnen pasten prima bij de gerechten, attente bediening.