Arsenaal 1824 Restaurant

Arsenaalpoort 1 6511 Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Arsenaal 1824 Restaurant

Midden in het bruisende centrum van Nijmegen vind je het Arsenaal, een modern hip Grand Café en een sfeervol Restaurant voor jong en oud. Ontdek de lekkerste gerechten uit de Franse en Mediterrane keuken, mooie wijnen en heerlijke speciaal bieren. Het Arsenaal is iedere dag geopend en het hele jaar rond is er van alles te beleven. Komt je op vrijdagmiddag tijdens het Happy Hour dan geniet je binnen in het Grand Café of op het gezellige terras van heerlijke hapjes van het huis.

Meer informatie over restaurant Arsenaal 1824 Restaurant

Op loopafstand van Nijmegen CS. Tevens kunt u de bus nemen richting bushalte 'Plein 1944', te Nijmegen.
  • : De parkeergarage 'Mariënburg' ligt op +/- 5 meter van het Arsenaal.

Dinsdag t/m Zondag
12:00 / 21:30

Jouw recensie over het restaurant Arsenaal 1824 Restaurant

Fenne K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijke lunch gehad... gezellige sfeer en leuk personeel!! De lunch was prima verzorgd en er werd keurig de tijd voor ons genomen!! Topmiddag!! (Aanrader club Arsenaal)
Jesse L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Onze complimenten voor de medewerkers van het restaurant, die voor ons een hele fijne avond hebben verzorgd! Heerlijk gegeten, Mooie gerechten en een fijne sfeer!! Een zeer geslaagde avond!!
J. R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Met 2 personen gegeten. We hebben besteld: 1x Arsenal spies met friet en 1x Trio vis salade van garnalen, kabeljauw en gerookte zalm met groene asperges en ei. De Arsenal spies is slechts 1 stokje met 2 stukjes kipfilet, varkensfilet, biefstukje, stukje courgette en stukje witlof alles aan 1 spies met een bak friet erbij voor 17,50€. Prijs -kwantiteit verhouding is niet de moeite waard. De Trio vis salade kost €12,50 bevat een berg sla die nogal zanderig smaakt, een berg kleine garnaaltjes (uit zakje van supermarkt), een beetje gerookte zalm die onwijs zoutig is, kabeljauw stukje, en partjes gekookte ei. De asperges ontbreekt hier en op de kaart stond er Garnalen, dus niet van die kleine garnaaltjes. De sla was duidelijk niet goed gewassen. We hebben dit aangekaart bij de bediening, die nogal onprofessioneel reageert en weet geen houding hoe je met de klacht van de klant moet reageren. Geen excuses en geen compensatie. We gaan hier nooit meer heen. Geen aanrader!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Van te voren had ik eerlijk gezegd mijn twijfels bij het zien van de menukaart van het Arsenaal. Op de menukaart staan gerechten uit maarliefst 17 (!) landen! Nu hoeft dat an sich niets te betekenen, maar ik ben dan wel meteen wat sceptisch. Het Arsenaal heeft me niet teleurgesteld maar ik ben er ook niet weg van. De bediening was vriendelijk en oplettend, de porties waren riant. De gerechten zelf waren prima: zeker niet slecht maar ook niet bijzonder/verrassend. Volgens mij kunnen veel mensen hier iets vinden wat ze lekker vinden maar voor een verrassende culinaire ervaring zou ik ergens anders heen gaan
M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
25 juni 2018 ... Lokatie eetcafe.
We kwamen hier altijd met plezier maar dit was de laatste keer. Het personeel was zo druk in gesprek met elkaar dat ik als een kind in de klas met mijn vinger omhoog heb gezeten om nog een glas wijn te vragen. Regelmatig werden gerechten aan verkeerde tafels gebracht. Het vlees aan de spies: kip, biefstuk en varkenshaas, was overgaar, de puree was een bergje aardappelproduct, er lagen wat smakeloze boontjes bij .... Te droevig om aan te zien. Op de steak tartaar lag een gebakken ei! Weet de kok wel wat hij doet? De enige constructieve feedback die ik kan geven: zoek een betere kok en train te personeel.
Het is een toplocatie midden in Nijmegen, maar voor ons nooit meer nogeens.
Alfred T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Datum en tijd : Za 24 Febr. 2018 lunchtijd
Locatie : het Eetcafe ( dus niet het restaurant )

De salade Nicoise was zeer teleurstellend, foei !
Een handvol gemengde sla van de Sligro met daarop 2 met de ijslepel gevormde bollen tonijn uit blik. Als garnering, ansjovis en in halvemaantjes gesneden eitjes met balsamico azijn uit de groot verpakkings fles. De rode ui, tomaat, knoflook, haricot verts en de groene olijven die als ingredienten vernoemd worden op het menu waren nergens te bekennen. Niet serveren wat er op de kaart staat .......... dood zonde nummer 1 in de horeca. Portinonering en opmaak uitermate teleurstellend !
Jesse L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Vanavond met een gezelschap van 9 personen de “actie” spare ribs gegeten!
Het zag er goed uit... en je proeft stiekem een beetje de liefde van de kok!
Heerlijk gegeten..de gemarineerde spare ribs en frietjes waren goed! (en veel keuze uit de sauzen)
De bediening was vriendelijk, gastvrij en maakte regelmatig een praatje met ons! Een zeer geslaagde avond! Bedankt!!
prjanpb P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fantastische lokatie , mooie inrichting
Vriendelijke bediening
Goede prijs/ kwaliteit
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Mooi versierd met kerst. Aardig personeel. Mooie visuele gerechten.
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hartelijk ontvangen,zeer aardig personeel,lekker en voldoende gegeten. Aanrader.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Top restaurant! Geschikt voor zowel eten met vrienden, je partner, familie en zakelijk.
Heerlijk eten en goede service. Zeker een aanrader!
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker eten, goede service!
Marianwassenaar W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Bediening goed,entourage gezellig, eten kan beter.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuk zitten !
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
goede service, o.a. in verband met dieetwensen die nauwlettend werden opgevolgd
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en de sfeer was erg goed. We hadden een leuk plekje op het terras en de heater ging aan toen we hierom vroegen. Het eten is echt heel lekker, maar het kost ook wat meer dan gemiddeld. Heb je wat te vieren en wat extra te besteden? Dan zou ik dit restuarant 100% aanraden!
Olaf F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima gegeten, nette bediening en smaakvol.
AnneMarieUitNijmegen V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik heb hier zaterdag 19 augustus flammkuchen met zalm en tonijn en kaas gegeten. Het was bremzout en ik heb daar een opmerking over gemaakt. Ik kreeg te horen dat dat door de ansjovis kwam. Ik ben hier ontevreden over, want zo ga je niet met een klant om. Het is aan de kok om een uitgebalanceerde smaak in het gerecht te krijgen en niet zout op zout op zout te stapelen. Er werd uit eigen beweging niets gedaan aan de rekening en ik heb daar omdat ik werd getrakteerd niets van gezegd. Dus de flammkuchen niet eten tenzij je van erg zout houdt.
Conja T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Personeel is vriendelijk, gastvrij en correct. Geen hele uitgebreide menu kaart voor het hoofdgerecht maar wel goed. Hier komen we terug.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren uit eten geweest met vrienden. Omdat een van onze vrienden ivm gezondheid niet alles kan etenmaar wel enorm veel zin had in garnalen (op de kaart met hete pepers) gevraagd zonder hete pepers, geen enkel probleem. Per ongeluk viel een kopje koffie om, we kregen zonder te vragen een nieuw kopje. Van het hoofdgerecht tot het nagerecht was het heerlijk. Met zijn vieren voor/hoofd/nagerecht incl. wijn/fris en koffie/thee na 175,--.
Tip probeer een van de salades!!! te lekker