Arsenaal 1824 Restaurant

Arsenaalpoort 1 6511 Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Arsenaal 1824 Restaurant

Midden in het bruisende centrum van Nijmegen vind je het Arsenaal, een modern hip Grand Café en een sfeervol Restaurant voor jong en oud. Ontdek de lekkerste gerechten uit de Franse en Mediterrane keuken, mooie wijnen en heerlijke speciaal bieren. Het Arsenaal is iedere dag geopend en het hele jaar rond is er van alles te beleven. Komt je op vrijdagmiddag tijdens het Happy Hour dan geniet je binnen in het Grand Café of op het gezellige terras van heerlijke hapjes van het huis.

Meer informatie over restaurant Arsenaal 1824 Restaurant

Op loopafstand van Nijmegen CS. Tevens kunt u de bus nemen richting bushalte 'Plein 1944', te Nijmegen.
  • : De parkeergarage 'Mariënburg' ligt op +/- 5 meter van het Arsenaal.

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Arsenaal 1824 Restaurant

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuk zitten !
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
goede service, o.a. in verband met dieetwensen die nauwlettend werden opgevolgd
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en de sfeer was erg goed. We hadden een leuk plekje op het terras en de heater ging aan toen we hierom vroegen. Het eten is echt heel lekker, maar het kost ook wat meer dan gemiddeld. Heb je wat te vieren en wat extra te besteden? Dan zou ik dit restuarant 100% aanraden!
Olaf F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima gegeten, nette bediening en smaakvol.
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik heb hier zaterdag 19 augustus flammkuchen met zalm en tonijn en kaas gegeten. Het was bremzout en ik heb daar een opmerking over gemaakt. Ik kreeg te horen dat dat door de ansjovis kwam. Ik ben hier ontevreden over, want zo ga je niet met een klant om. Het is aan de kok om een uitgebalanceerde smaak in het gerecht te krijgen en niet zout op zout op zout te stapelen. Er werd uit eigen beweging niets gedaan aan de rekening en ik heb daar omdat ik werd getrakteerd niets van gezegd. Dus de flammkuchen niet eten tenzij je van erg zout houdt.
Conja T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Personeel is vriendelijk, gastvrij en correct. Geen hele uitgebreide menu kaart voor het hoofdgerecht maar wel goed. Hier komen we terug.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren uit eten geweest met vrienden. Omdat een van onze vrienden ivm gezondheid niet alles kan etenmaar wel enorm veel zin had in garnalen (op de kaart met hete pepers) gevraagd zonder hete pepers, geen enkel probleem. Per ongeluk viel een kopje koffie om, we kregen zonder te vragen een nieuw kopje. Van het hoofdgerecht tot het nagerecht was het heerlijk. Met zijn vieren voor/hoofd/nagerecht incl. wijn/fris en koffie/thee na 175,--.
Tip probeer een van de salades!!! te lekker
Stefan F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Voldoende service, kennis van de bediening kan beter.
Vraag van ons over specialiteiten van het assortiment beperkt.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gerechten zijn van goede kwaliteit en mooi opgemaakt. Vlotte, nette en vriendelijke bediening. Prima plek voor een ongedwongen avond!
Andreas D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2e keer; goed eten aan mooie ronde tafel. Personeel mag wel wat pro-actiever zijn, moet moeite doen als je nog wat te drinken wilt bestellen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Prima plek om gezellig lekker te eten!
Het eten is prima verzorgd, lekker met royale porties. De bediening is vlot en voorkomend. Er zijn een aantal open witte en rode wijnen. Persoonlijk vonden wij de Pinot Grigio als witte wijn en de rode Italiaanse wijn het lekkerst. Wanneer we weer een weekend in Nijmegen zijn is fit een adres om terug gekomen.
René S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima restaurant met een uitgebreide keuze, voor ieder wat wils. Jammer dat de Nederlandse wetgeving de Vlaamse keuze wat beperkt (geen rauwe eidooier over de steak tartare . . . .). Porties voor een grotere eter wat aan de klein kant.
Vriendelijk een attente bediening, uitgebreide keuze in zowel eten als drinken.
Een aanrader voor een gezellige etentje in hartje centrum Nijmegen.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Leuk restaurant. Het personeel varieert van vriendelijk tot zeer hartelijk, maar altijd positief! Het eten is heerlijk. Het enige nadeel is voor mij persoonlijk de friet: Ik hou niet van dikke friet of friet met schil, en dit is een combi, dus dat vind ik jammer. (Kwestie van smaak.) Ik heb twee keer als alternatief heerlijk dunne Franse frietjes gekregen en dat was het hoogtepunt van mijn diner! Helaas staat het echter niet vast op de kaart, en is het dus niet altijd voorradig. Ik zou het zeker een goede toevoeging op de kaart vinden, voor elk wat wils ;)
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke gelegenheid, prima brasserij en goede kaartkeuze. Bediening wat amateuristisch.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Kwamen om 20.45 uur. Gerechten werden zeer snel opgediend. Stond waarschijnlijk al bijna klaar. Prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het driegangen weekmenu was van prima kwaliteit - zeker gezien de prijs (18 euro). Heb regelmatig minder gegeten voor (veel) meer geld. Met speciale wensen (vervanging van 1 vd gangen door een alternatief) werd zeer flexibel en oplossingsgericht om gegaan. Ook het verzoek om de gerechten vrij snel te serveren ivm beperkte tijd werd uitstekend opgepakt. Personeel is zeer vriendelijk.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Lekker gegeten. Huiswijn zou ik niet meer kiezen. Vrrder ook prima service. Aardige bediening, we werden in onze jas geholpen..
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Tweede dag gegeten weer TOP! zeer aardige bediening, héél lekker eten gewoon een echte aanrader!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Vriendelijk personeel, zeker een aanrader voor mensen die lekker willen eten in een gezellig en warme sfeer.
Echt een topper, kom hier zeker terug.
Compliment voor het personeel is wel op zijn plaats.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goed rekening gehouden met allergie, vriendelijk personeel en uitstekende service! Komen hier zeker nog een keer terug!!
Beste Margo,
Hartelijk dank voor uw bezoek! Super leuk dat u de moeite heeft genomen om uw bevindingen op deze pagina te vermelden! Onze dank daarvoor! Graag tot ziens in het Vlaams Arsenaal!