Aroy-D

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00
Ewald L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wederom lekker gegeten bij Aroy-D. Bediening is goed, eten is heerlijk en prijs-kwaliteit is meer dan goed. Rode curry met garnalen en gerecht ossenhaas zijn de toppers.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Twents Thais.
Phad thai, cocos, curry en Singha bier. Welkom in de wereld van de Thaise keuken. En dan ook nog eens gecombineerd met Twentse nuchtere gastvrijheid. Dit was onze eerste keer bij Aroy-D, maar we zijn nu al grote fans.

Het voorgerecht bestond uit een selectie van Thaise hapjes en kruidige kippensoep. Het hoofdgerecht bestond uit kip in curry en een heerlijk ossenhaas gerecht. De sambal werd apart geserveerd dus je kunt zelf bepalen hoe pittig keer wilt eten.

Een ware aanrader!
M O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Echt een topper voor Enschede, wat een aardige bediening en wat een lekker eten. Gemengde voorgerecht voor 2 personen was heerlijk vers, smakelijk, mijn favoriet van de avond, met goede verse saus opgediend, lekker, top. Hoofdgerecht gedeeld met mijn zoontje. Ossenhaas oestersaus. Was precies genoeg zo, fijn dat dit voorgesteld werd dat we konden delen. Echt blij verrast waren we met ons toevallige bezoek aan dit restaurantje waar we eigenlijk gewoon langskwamen onderweg maar een ander plekje: gelukkig zijn we hier blijven hangen. We hadden niet gereserveerd maar er werd plek aan een grote tafel beschikbaar gesteld en we kregen met lege plek ertussen nog 2 mensen aan andere eind van de tafel die we niet kenden maar dat bleek juist leuk te zijn. Voor herhaling vatbaar is een bezoek aan dit restaurant zeer zeker als we weer een keertje in Enschede zijn.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Simpelweg heerlijk! Echt een aanrader. Verse ingrediënten, vers bereid, goede smaken en vriendelijke bediening. Ga er snel weer heen!
MCM8 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een klein restaurant, aankleding is simpel maar passend bij de sfeer. bediening werkt hard en vriendelijk. ondanks dat het restaurantje vol zat met een aantal groepen hebben wij niet lang op de verschillenden gerechten hoeven wachten. Gerechten worden erg goed bereid met verse ingrediënten. de indicaties van hoe scherp een gerecht is zijn wel aangepast aan de Nederlandse normen.
De "normale" porties zijn ruim voldoende dus als je ook een voorgerecht hebt zou is een kleine portie aan te bevelen (alle hoofdgerechten zijn als klein te bestellen).
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Erg goed eten, lekkere gerechten, verse kruiden, groenten en overige ingrediënten. Eten is echt super.

Bediening is vriendelijk, attent en hard werkend. Het ontbreek ze wat aan echte horeca/hospitality/gastheer ervaring. Aankleding is passend en verzorgd, andere meer passende muziek zou het iets meer 'af' maken.

Was onze eerste keer, maar we komen zeker terug
Rety .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Drie pepertjes op de menukaart betekend ook echt: pittig. En dan nog krijg je de vraag of je het aankunt om het op de echte thai manier te eten. Ik neem aan dat er dan helemaal niet ingehouden wordt met de peper. Maar het was niet alleen een pittig gerecht, heel mooi in balans met de knoflook,ui en basilicum. Erg genoten! Enige minpuntje vond ik de muziek en de zitplek. Als dat wat comfortabeler is dan had ik er zo nog een uurtje aan vastgeplakt. Al vond mijn man dat een minder probleem dus erg persoonlijk! Het andere, minder pittige gerecht viel ook erg in de smaak vanwege het uitgebalanceerde smaakpalet.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We kwamen toevallig dit restaurant tegen op de terugweg naar het station. Het lijkt in eerste instantie een kleine zaak, maar bij binnenkomst blijkt al snel dat achterin een flinke uitbreiding aanwezig.

de inrichting is eenvoudig maar doeltreffend, een aangename plaats om Aziatisch te dineren. Een eenvoudige kaart, maar toch met voldoende keus. De gerechten smaakten goed en in ieder geval origineler dan op bij vele andere Thaise restaurants. Redelijke porties en fraai geserveerd.

De gastheer is heel attent en doet zijn uiterste best om de klanten het naar de zin te maken.

Misschien qua uitstraling geen uitblinker maar op het gebied van het eten beslist wel.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Tijdens het bestuderen van de kaart, kregen we een schaaltje kroepoek. Na het bestellen ging het Thaise feestje verder met kippensoep met kokosmelk (thom kha kai). Mijn man en ik deelden dit voorgerecht. De soep was heerlijk. Toegegeven eigenlijk nog lekkerder dan die van onze favoriete Thai in Haarlem. Als hoofdgerecht hadden we ossenhaas in zoetzure saus, kip in rode curry en daarnaast de side-dish met groenten. Tja ik wil hier kort over zijn; LEKKER ! Oftewel jammie jammie. We zijn net terug uit Thailand maar zo lekker en zo veel van dat lekkers hadden we 't daar niet gekregen en dat terwijl we er naar goed-aangescheven authentieke Thaise restaurants zijn geweest. De aardige man in de bediening legde ook uit dat het rundvlees in Nederland stukken beter is dan in Thailand. Zodra we weer eens in Enschede zijn, gaan we zeker terug naar Aroy-D.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
We waren met zn drieen en hebben echt heel erg lekker gegeten. De pepertje-aanduiding op de kaart klopt hier echt. Ik had een curry die in dit restaurant anders heet, maar volgens mij een moslim-curry was. Er stond geen pepertje bij en het was ook echt niet pittig. Mijn man had iets met 1 pepertje en dat klopte ook, was redelijk pittig.
De bediening was heel attent en we waren met z'n drieen (voorgerechten, hoofdgerechten, wijntjes, koffie) ruim onder de 90 euro kwijt.
Enige minpuntje was dat we achter op hele grote houten stoelen zaten die je in je eentje echt op geen enkele manier kan verschuiven. Maar er zijn ook tafeltjes met gewone stoelen:)
Ik vind dit restaurant echt een aanrader!
Wouter-j .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Een aanwinst voor Enschede, deze zaak! Erg lekker eten. De keuze is redelijk beperkt maar de uitwerking is prima. De bediening had het druk in zijn eentje, maar we hebben geen moment gewacht. Goede informatie, en er wordt je zeker niets aangesmeerd (de waarschuwing dat soep én vooraf teveel was geweest klopte voor ons inderdaad. Voor twee personen (een paar biertjes, voor, hoofd en toe) rekende ik 58 euro. We komen zeker nog een keer!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Erg leuk restaurant. Eten is erg lekker op traditionele wijze. Hollander getrouwd met Thaise! Thaise Vrouw werkt met zus etc met passie in keuken, man is aardige man die lol heeft in wat hij doet.
Zeer zeker aan te bevelen!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Eenvoudig ingericht zaakje maar wel gezellig. Omdat alles vers bereid wordt, is de kaart niet enorm groot. Thaise klassiekers als tom ka, tom yam, phad thai en viskoekjes ontbreken niet. Maar het zijn vooral de curry's die grote indruk op ons hebben achtergelaten. De choe chie koeng was absoluut geweldig. Doe je ogen dicht en je waant je weer op dat ene marktje in Surat Thani...

Als je van tevoren even belt dan zijn andere gerechten (bijv verse loempia's po pia sod) mogelijk.

4 personen, 2 gangen plus drank, 110 euro met fooi