aroma FOOD & DRINKS

Zondag Gesloten

Duur
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor een zaterdag was het erg rustig terwijl de restaurants naast en voor Aroma wel vol zaten.
Ik en mijn vrouw hebben elk een biefstuk besteld.
De biefstuk zag er niet uit als een biefstuk, veel te dun.
Verder liet de kwaliteit veel te wensen over de kleur te blank en vol met zenen. Echt zonde van een stuk vlees wat niet kan mislukken dacht ik zo.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Ik had zin in Italiaans en via Iens bij dit restaurant terecht gekomen. Het restaurant zit in een klein straatje in het centrum van Den Haag. Overdag is er niet veel te beleven in deze straat, maar als de restaurants open gaan dan is er opeens een hoop gezelligheid. Vandaar dat wij hadden besloten om op het terras te gaan eten ook omdat het lekker weer was.

De eigenaresse is heel vriendelijk en gastvrij. En kwam ook interen of alles naar wens was.

De gerechten worden heel mooi opgediend en zijn erg lekker. Ze zijn ook heel flexibel met de gerechten. Aanpassingen aan de gerechten zijn mogelijk.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Er is aandacht voor de gasten en alles is heel gemoedelijk.

Ik ga hier zeker nog een keer eten.
SasO .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren hier gegeten met een hele grote groep vrienden en we hebben genoten van de heerlijke pasta's en pizza's en vooral de gastvrijheid van de eigenaresse! De gezellige en knusse sfeer van het kleine restaurantje draagt zeker bij aan het gevoel van welkom te zijn. Wij komen hier zeker nog een keer terug!!
Frudi .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk ontspannen gegeten. Het restaurant zit een beetje verstopt in een steegje. De aankleding is gezellig met een boel zwart wit foto's aan de muur in een relatief kleine ruimte.

We werden netjes en beleefd bediend. De Calzone was heerlijk en de Pizza pollo picante vrij pikant en met echte stukjes kip.
Recensieschrijver96 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Zeer sfeervol restaurant, originele en gezellige inrichting, met heerlijke pasta's en pizza's.
Erg goede service en beleefde en vriendelijke bediening.

Ik ga hier ongetwijfeld vaak terug komen!
Maaikiii .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
spaghetti vongole (2x) besteld, de pasta beviel ons niet en deelde dit mee aan de eigenaresse. De hoeveelheid schelpen was meer dan dat je bij de gemiddelde Italiaan krijgt en waren perfect - maar de spaghetti leek opgewarmd. Teleurstellend, vooral voor het personeel, edoch eerlijkheid boven alles! We kregen allerlei opties aangeboden om het goed te maken, een kleine verse pizza misschien? We sloegen het aanbod af omdat we toch wel vol zaten. Hoe de ontzettend vriendelijke en lieve bediening het goed te maken was iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. We kregen een rekening waarbij flinke korting was gegeven, een tiramisu om te delen, koffie & een grappa/limoncello.

Ik zal zeker nog terugkomen meer omdat we zo vriendelijk werden geholpen, en zij duidelijk baalden dat we een opmerking hadden gemaakt.

Personeel met hart voor de zaak, en daarom zal ik zeker terug komen!
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Pasta met zalm en spinazie gegeten met salade erbij. Pasta smaakte prima, maar de stukjes zalm waren te zoeken. Veel geld voor deze maaltijd.
Heerlijke huiswijn gedronken. Keurige bediening, maar dame was wel erg onpersoonlijk. Voor zo,n klein restaurantje beetje meer warmte uitstralen svp!
Zaak ziet er heel leuk uit zeker voor wat oudere italiaanse filmliefhebbers.
Rinsk .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Afgelopen zondag voor 't eerst bij dit restaurantje gegeten. Het was niet druk, maar dat kwam omdat ze normaal niet open zijn op zondag, meestal de laatste zondag vd maand, had ik van de zeer gastvrije bediening (eigenaresse?) begrepen. Dan het eten! We hadden met z'n 4-tjes 2 pizza's vooraf. Echt de beste pizza die we ooit gegeten hebben! dunne krokante bodem, héérlijk! Als hoofdgerecht hadden we pasta; lasagne, pasta met gamba's, en een entrecôte, stond niet op de kaart maar stond bij de specialiteiten, heerlijk! Daarbij dronken we een Nero D'Avola. Dessert kon er niet meer bij, één van ons nam sgroppino, en de rest koffie, voor herhaling vatbaar!
Dedrie .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Hoorde van een vriend dat dit een leuk restaurant is om te bezoeken. Mijn keuze gaat uit naar de biefstuk (met heerlijke salade en aardappelen uit de oven!!!) . Maar helaas, de biefstuk zat vol met zenen, de salade zonder dressing en de aardappelen uit de oven zijn vervangen door friet. Na dit aangegeven te hebben bij de bediening kreeg ik de geruststellende mededeling dat er snel een nieuwe heerlijke versie aankomt. De nieuwe versie kwam snel, maar de kwaliteit was nog minder. Nadat ik de chef hierop heb aangesproken krijg ik te horen dat ik de enige ben die hierover "Zeikt"?? Dat hij er niets aan kan doen want hij krijgt dit vlees van zijn leverancier, en dat hij er niets aan doet want hij heeft al twee keer biefstuk gebakken en ik kom toch niet meer terug. Ik denk dat hij in dit laatste gelijk heeft.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Alhoewel de pizza's hier overheerlijk zijn is het ons voor de tweede keer overkomen dat we erg lang op ons eten moesten wachten. Voorgerecht kwam redelijk snel maar de pizza (hoe moeilijk kan het zijn?) kwam echt veel te laat, meer dan een uur moesten we wachten!
Bij ontvangst werd ons wel verteld dat het erg druk was (zaterdagavond) maar direct zagen we visioenen van een eerdere keer voor ons (lees recensie hieronder over knullige bediening). Jammer maar volgende keer proberen we toch een andere pizzeria.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
"Werkt u vanavond voor het eerst hier" konden we niet nalaten te vragen, nadat onze ergernis over de volstrekt incapabele bediening omgeslagen was in geamuseerdheid. Wat bleek: de bediening had zich ziek gemeld waardoor één van de twee koks dit op zich moest nemen. Gevolg: bestellingen werden vergeten, gasten moesten de 'ober' aanwijzen op welke tafel hij gerechten neer moest zetten, het afrekenen ging uiterst knullig, waarbij aan tafel door de totaal gestresste invaller met de hand vanuit de menukaart werd berekend wat de schade was. Enzovoort. Waarom dan een 4 ipv een 1 voor de service? Omdat hij zijn best deed. Zelfs dan kun je nog wel bedenken dat een tafel met drie personen ook drie hoofdgerechten wil, maar goed. Deels overmacht. Zorg een volgende keer voor een achter de handje bij ziekte, want dit kostte gasten (er liepen mensen weg).

Wat enorm meeviel na het geklungel in de bediening te hebben ervaren: het eten dat op tafel kwam. De vitello tonato was héérlijk, van huisgemaakte bereide kalfsfricandeau. De gegrillde aubergine met mozarella: top, heerlijk afgemaakt met lekkere olijfolie, peper en zout. De pizza's: heerlijke brosse bodem, lekker belegd. Erg groot zijn de pizza's overigens niet, dus een voorgerecht is voor de grotere eters zeker aan te raden.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
We waren de enige gasten in de zaak op een dinsdagavond. Blijkbaar nam men niet de tijd om de oven fatsoenlijk op te warmen want de pizza's waren niet goed gaar. De gorgonzola op de pizza moest met een vergrootglas gezocht worden. De prijzen suggereren een degelijke pizza maar wij voelden ons toch een beetje in de maling genomen.
Sojo .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Zeker een keer gaan eten in dit restaurant. Het is duidelijk te proeven dat hier met verse produkten wordt gewerkt.
De pizza had een heerlijke dunne bodem. De biefstuk was een prachtig stuk vlees. Ik kon zelf aangeven wat ik erbij wilde, op de kaart stond een pepersaus maar op mijn vraag voor een uitje en paprika werd direct gehoor gegeven.
Niets is een probleem. Je bent hier echt een gast die centraal staat.
Tiramisu heerlijk romig.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Hier gisteren met mijn man een kleinigheid gegeten.Mijn man Pizza Peperroni en ik Carpaccio met heel apart dun knapperig brood met lekkere kruidenboter.Het is een gezellig zaakje met aardig personeel.De eigenaar kwam ons na afloop een klein glaasje Limocella brengen,leuk en lekker.Het interieur ziet er leuk uit met allemaal oude foto’s van filmsterren aan de muur en tv schermen met Italiaanse filmpjes,o.a.over Venetië.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Wij hebben hier op een vrijdagavond met twee personen allebei een pizza gegeten. Deze pizza's waren zeer matig: krokant aan de buitenkant, maar zompig aan de binnenkant. De parmaham op één van de pizza's was te dik gesneden en op de andere pizza zat Pecorino (schapenkaas) i.p.v. Parmezaanse kaas zoals beloofd op de menukaart. Voor €15,50 per stuk waren ze ook nog behoorlijk aan de prijs. De wijn was overigens wel een voldoende.

Bij binnenkomst hadden we erg dorst dus bestelden we water. Op de vraag: "Fles of twee glazen?" bestelden we twee glazen water in de veronderstelling dat we kraanwater zouden krijgen, maar bij de rekening achteraf stond doodleuk Spa Blauw á €2,50 per glas. Nadat we hierover ons beklag deden werd er ontzettend verontwaardigd gereageerd i.p.v. excuses aan te bieden. Sowieso vonden wij de bediening erg ongeïnteresseerd.

Het enige positieve wat we kunnen opmerken over dit restaurant is de gezellige en originele inrichting.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Gezellig restaurant om de komen, goede bediening in die iets wat chaotische Italiaanse sfeer! Zit vaak goed vol, maar de service blijft dan nog steeds op en top. Eten hier vaak heerlijke antipasti gevolgd door een echte Italiaanse pizza. De scropinno's na het diner zijn uiteraard altijd de volgende stap!!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gezellig knus restaurant, met een ruime keuze op de menukaart (van pizza's tot pasta's). verder staat er op de tafel een kaart met de specials en een driegangen menu.
Vriendelijk en attent personeel.
Je kan hier heerlijk natafelen
YvonneB .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Klein, knus restaurant met prachtige inrichting. Het is even zoeken naar A Roma. Het eten was lekker, vers en met veel zorg bereid. Gewoon simpele gerechten zoals deze in Italië ook geserveerd worden. Jammer dat de eigenaresse niet zelf altijd aanwezig is, zij is een fantastische gastvrouw. Gelukkig troffen wij haar die avond!