Arneym

Zaterdag 10:00 - 22:00

• Terras
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke smaakvolle gerechtjes, ruime keuze, en zeer attent personeel. Ook zeer goed wijnadvies! Dit is meer dan tapas, goed en erg lekker concept.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt leuk qua sfeer, echt goed qua eten. Niet zoveel van te zeggen. Eén meisje leek wat jong, onervaren. Ze liep een paar keer voorbij zonder bijvoorbeeld het ingevulde kaartje mee te nemen of even te vragen of alles smaakte. De (vermeende?) eigenaresse herkent ons wel; leuke vlotte vrouw in de omgang. Het eten is allemaal afwisselend en lekker. Wel vond ik zelf dat er erg veel vis-georiënteerd eten is, en daar hou ik niet zo van, dus dat maakt de selectie gelijk een stuk kleiner. Het enige minpuntje: de spareribs waren niet lekker. Beetje gek smaakje. Gestoofd ofzo. Hou ik niet zo van. Moet gegrild zijn bij voorkeur. Verder zeker een tentje om opnieuw te komen, en als je er nooit geweest bent: ga gerust naar binnen!
SanneJS .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk eten, leuke locatie en daarom we komen er regelmatig. Helaas moet ik wat zeggen over de service: drank en eten duurt lang. Zitten lang met lege glazen. Gerechten ontbreken, de bon klopt niet, bij 'het biertje van de maand' verwachtten we een tap biertje en geen uit een flesje.
Jammer want het kan zoveel beter!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker gegeten in een heel knus restaurant. Veel verschillende hapjes, de één nog lekkerder dan de ander. Mini minpuntje is dat het het toch wat duurder is dan wordt voorgeschoteld. Eigenlijk te lekker om niet nog een hapje te nemen. En nog één...
L. G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Afgelopen zaterdag 24 september hier voor de derde keer in een paar jaar tijd gegeten. Ik was vergeten te reserveren en kon helaas niet meer terecht, ook al gaf het reserveringssysteem van Iens aan dat er nog plek was. In overleg kon er een plekje vrij gemaakt worden om half 6. Dit vond ik vrij vroeg, dus in overleg met mijn gezelschap zijn we op zoek gegaan naar iets anders. Tegen het einde van de middag werd ik gebeld, er was een annulering en we konden alsnog op onze voorkeurstijd terecht! Dit vond ik erg netjes en klantvriendelijk. De bediening was erg vriendelijk en we hebben, ondanks dat het hele restaurant vol zat, niet overdreven lang op ons eten hoeven wachten. De gerechtjes zelf waren erg lekker en van goede kwaliteit. We hebben bijna drie uur zitten smullen. Het restaurant ziet er ook erg leuk en gezellig uit. Ik kom hier zeker in de toekomst weer.
Sophia L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Alle gerechtjes zijn heerlijk. De bediening is vriendelijk. Door de drukte moet je echt de tijd nemen omdat het uitserveren wat langer duurt
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Een onwijs leuk concept: shared dining. Als foodie die graag foto's van eten maakt en deelt, word ik onwijs gelukkig van deze manier van eten!

Je kiest kleine gerechtjes uit en kunt deze alleen/samen opeten. Zo bestel je een paar gerechtjes, krijg je dit op een grote houten plank op tafel geserveerd en eet je van alles wat. Ik heb hier met mijn schoonzusje en schoonmoeder gegeten en we zaten wij het raam. Heerlijk plekje in de hoek en een hele gezellige avond gehad. 1 keer duurde het gerechtje iets langer en hier werd meteen excuus voor aangeboden. De bediening was attent en lette goed op of we nog wat te drinken wilde. De prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Ik zou hier zeker nog een avond terugkomen!
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuk concept in dit restaurant; Shared dining. We zijn er geweest voor de lunch. Doordat de gerechten niet te groot zijn, kan je van alles uitproberen. Het eten was er goed en mooi geserveerd op een houten plank. Leuke kleine broodjes en alles goed van smaak.
Het personeel had weinig aandacht voor ons. We moeten het restaurant in lopen om ons te melden, want het leek of we niet gezien waren. Om nog wat drinken te bestellen zijn we naar de bar gelopen. Geen idee of het dan te druk is, maar dit is voor ons echt een aandachtspunt.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gezellig druk. Alles kwam zoals besteld.
Smaakte allemaal lekker. Personeel had het druk maar dit leide niet tot vertraging.
W66 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na een inspannende dag nemen we een hapje in de stad. We komen terecht op het terras van Arneym. De bediening valt als eerste op, gewoon vriendelijk, zonder verkooppraatjes. Hij biedt uit zichzelf aan een karafje water op tafel te zetten, hier maak je vrienden mee. Het concept van Arneym bestaat uit kleine gerechtjes en snackend en drinkend de avond door. Dit sluit aan bij onze wens. De gerechtjes zijn lekker en gevarieerd. Als Vegetariër kom je hier ook prima aan je trekken!
Jay B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten! Super leuk concept met originele hapjes! We hebben heerlijk gezeten en een leuke avond gehad. Soms moesten we wel wat lang wachten tot er gevraagd werd of wij wat meer te drinken wilde maar verder helemaal top!
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Leuke locatie met een keur aan kleine gerechten. Vriendelijke bediening, prima wijnen. Wat krappe tafeltjes als de gerechten opgediend worden. Nogal wat schuifwerk met glazen, etc. nodig.
Leuk voor een avondje uit, je mag er de tijd nemen.
Tloeffen52 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij hebben genoten van de vriendelijke bediening, voortreffelijk eten, en een mooie ambiance.
Zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval weer terug. Bedankt voor een mooie avond. Thea Loeffen.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Ons jaarlijkse uitje bij Arneym was gisteravond weer een feit. We hebben veel van de tapas besteld en van geen een heb ik een wanklank gehoord. (We waren met 7 personen) Alles was lekker en goed bereid. De vlees-, vis- en vega gerechten waren zoals altijd van zeer goede kwaliteit. De toetjes waren ook fijn en verrassend.
Verder wordt er ook een goede koffie geschonken. Al met al weer een fijne avond met een aardige bediening in een leuke atmosfeer. Tot de volgende keer!
haneappel .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Tjdens de lunch,hier afgehaald.Broodjes en hapjes.
Lekker luchtig en vol smaak.

Bijpassende sausjes waren goed en de drankjes ook .
Britt_faber .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het eten was goed en lekker maar niet super bijzonder. Onze favoriet ware de gevulde courgette rolletjes en de bleomkoolpakketjes. Spareribs en kip kluifjes smaakten echter alsof ze waren opgewarmd en dus niet lekker. Het wordt erg leuk geserveerd en de porties zijn groot genoeg om te delen. Dat maakt dat je gezellig eet in een leuk ingericht restaurant. Service moest op gang komen, bij binnenkomst werden we vrijwel genegeerd. Later kwam dit helemaal goed. Jammer dat we een plekje naast de deur hadden, tochtte onwijs. Kortom leuk als je even een hapje wil eten, maar niet om uitgebreid te zitten.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren heerljjk gegeten bij Arnheym, leuke sfeer, lekkere hapjes en prima bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar ons zin was. Het enige verbeterpunt is dat er wat ons betreft meer groente op de kaart mag.
Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gelunched hier op een drukke zaterdag. Helaas kan je zaterdag middag niet reserveren dus het kan zijn dat je moet wachten of op tijd moet gaan. Het leuke hier is dat je van alles kan bestellen en kan delen. Echt leuke broodjes met kroketjes of kleine soepjes. Het eten is lekker goed op smaak. Bij alles een ander sausje of dressing. Een echte aanrader. Ben eerder ook wel eens in de avond geweest dat is ook een aanrader. Bediening zijn leuke vlotte meiden.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Een van de enige restaurants waar ik regelmatig kom. Gezellige huiskamersfeer, kleine betaalbare gerechtjes waardoor je niet hoeft te kiezen en qua kwaliteit en variatie erg goed. Van standaard tot net wat anders en erg goed betaalbaar. Voor voledig maal ongeveer 20 euro excl. drankjes kwijt.
Avermaat90 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Een onwijs leuk, hip restaurantje met een warme uitstraling. Niet groot, maar daarom heel gezellig. Lekker gegeten en vanwege de kleine gerechtjes en het delen veel kunnen proeven. Fantastisch als je moeilijk kunt kiezen en alles je lekker lijkt! Zelfs een karaf kraanwater maken ze hier een feestje, met verse munt en citroen. Boppen was nog nooit zo leuk ;) Lieve meiden in de bediening ook, alles klopte gewoon. Wij komen zeker terug! Bedankt voor de verwennerij team Arneym!