Arneym

Donderdag en Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
7,2

Jouw recensie over het restaurant Arneym

Aimée V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Bediening was onoplettend, gerechten vielen tegen
Lotte T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker eten en vriendelijke service. Niet elk gerecht was even bijzonder, maar we hebben goed gegeten. Met name de zalm is erg aan te raden! Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Erg gezellig ingericht, gerechten zelf zagen er mooi uit maar de kwaliteit was niet erg goed. Het vlees van de spareribs, zoals eerder vermeld, was niet lekker. Één gerecht is niet bezorgd maar stond wel op de rekening. Op de rekening waren ook andere fouten gemaakt. Dit hebben ze wel gelijk teruggedraaid. Kortom, qua sfeer zeker een aanrader maar prijs-kwaliteitsverhouding kan zeker beter.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima eten en drinken hier, maar wat een slechte service als het personeel eten moet. Met zijn allen tegelijk eten en lachen onderling, maar de gasten vergeten! Heel slecht, zijn maar ergens anders naartoe gegaan.
Dieneke H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Aan de dure kant, verder leuk en lekker !
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Altijd weer sfeervol en lekker!
Meestal voor lunch, maar nu voor het eerst diner. Lekker, die kleine hapjes.
Bediening was leuk en gastvrij
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Tot nu toe altijd heerlijk gegeten. Is mijn favoriete lunchplek geworden.
SBouwman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke zaak met lekkere en goede bites, prima wijnen en erg goede bediening! Prijs kwaliteit verhouding klopte. Zeker aan te raden.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Leuke gerechtjes voor een betaalbare prijs. Als veganist zou ik hier niet heengaan, maar voor de vegetariër wordt goed gezorgd, mits je van geitenkaas houdt.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Komen hier al jaren! Voelen ons hier zeer thuis
sabine E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heel lang op ons eten moeten wachten...Er waren kaarten verwisseld..
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Hier dinsdag 20 juni geluncht met mijn zus. Slecht ontvangen na onze reservering. De desbetreffende serveerster was erg onvriendelijk en bot. De gerechten waren lekker maar niet rijk belegd, de tosti met rucola/ui is wel echt een aanrader! Mooi gepresenteerd op een plank, erg jammer dat de plank niet geheel uit de door ons bestelde producten bestond.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuk concept, slechte bediening. Weinig klantvriendelijk t.o.v. aanpassingen ivm allergie voor look (ui, prei, knoflook, bieslook). Kon allemaal niet, terwijl er ook doodgewoon een broodje zalm met dillesaus en een broodje met kaas en rucola etc. op de kaart staat. Gaf het gevoel dat men ons liever zag gaan dan komen. Jammer! Menukaart verder okay. Bouillon te zout.
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat 'n leuk plekje in Arnhem. We hebben hier op vrijdagavond met vier mensen gegeten. Ze hebben lekkere kleine hapjes. Genoeg keuze. De bediening is vriendelijk, snel en attent. De rekening viel enorm mee, dus ook dat was prima in orde. Relaxte sfeer, leuke inrichting.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten. Er was netjes rekening gehouden dat we een plekje wilden keuzen. Goede service en lekker eten.
Angelika C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk!
Matthias V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Uitstekende ervaring, we kwamen met zijn tweeën op een heel rustige maandagavond. Een mooie kaart met veel creatieve gerechten. Het concept van de kleine gerechtjes werkt erg goed, de grootte en prijs van de gerechten zorgen ervoor dat je perfect je menu kan samenstellen en ook nooit te veel of te weinig zal hebben. Alle gerechten die we bestelden waren top. De bediening was erg spontaan en voelde het tempo goed aan. Met een aantal wijntjes erbij uiteindelijk 40 euro kwijt voor 2 man, prima prijs/kwaliteit verhouding dus.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
gezellige tent en leuke formule . De rivierkreeftjessalade erg goed ! Wel veel damesgroepjes die je de oren van de kop k.... maar heeft ook wel wat. Op tijd reserveren ...
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een super sfeervol tent. Het concept is ontzettend leuk. Je hebt keuze uit talloze lekkere en orginele gerechtjes om samen te delen. De service is uitstekend. Een echte aanrader!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke smaakvolle gerechtjes, ruime keuze, en zeer attent personeel. Ook zeer goed wijnadvies! Dit is meer dan tapas, goed en erg lekker concept.