Arneym

Meer informatie over restaurant Arneym

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Arneym

Dieneke H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Aan de dure kant, verder leuk en lekker !
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Altijd weer sfeervol en lekker!
Meestal voor lunch, maar nu voor het eerst diner. Lekker, die kleine hapjes.
Bediening was leuk en gastvrij
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Er zijn maar weinig restaurants open op maandagavond, en dat is juist wat we af en toe zoeken. Nu weer eens bij Arneym geweest, omdat het buiten guur, donker en koud was. We waren er vroeg bij voor diner, en we zijn uitstekend geholpen: perfecte service. Eten zoals altijd érg lekker. Alleen vond ik de spareribs niet zo; het lijkt wat minder kwaliteit vlees, erg glazig. Wel aangegeven, maar dat is maar 1 minpuntje op alle pluspunten. De entourage binnen is zeer warm, leuk en gezellig. De toiletten zijn uitstekend, schoon en fris. Dat zie je lang niet overal zo! Toptentje.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Tot nu toe altijd heerlijk gegeten. Is mijn favoriete lunchplek geworden.
SBouwman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke zaak met lekkere en goede bites, prima wijnen en erg goede bediening! Prijs kwaliteit verhouding klopte. Zeker aan te raden.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Leuke gerechtjes voor een betaalbare prijs. Als veganist zou ik hier niet heengaan, maar voor de vegetariër wordt goed gezorgd, mits je van geitenkaas houdt.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Komen hier al jaren! Voelen ons hier zeer thuis
sabine E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heel lang op ons eten moeten wachten...Er waren kaarten verwisseld..
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Hier dinsdag 20 juni geluncht met mijn zus. Slecht ontvangen na onze reservering. De desbetreffende serveerster was erg onvriendelijk en bot. De gerechten waren lekker maar niet rijk belegd, de tosti met rucola/ui is wel echt een aanrader! Mooi gepresenteerd op een plank, erg jammer dat de plank niet geheel uit de door ons bestelde producten bestond.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuk concept, slechte bediening. Weinig klantvriendelijk t.o.v. aanpassingen ivm allergie voor look (ui, prei, knoflook, bieslook). Kon allemaal niet, terwijl er ook doodgewoon een broodje zalm met dillesaus en een broodje met kaas en rucola etc. op de kaart staat. Gaf het gevoel dat men ons liever zag gaan dan komen. Jammer! Menukaart verder okay. Bouillon te zout.
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat 'n leuk plekje in Arnhem. We hebben hier op vrijdagavond met vier mensen gegeten. Ze hebben lekkere kleine hapjes. Genoeg keuze. De bediening is vriendelijk, snel en attent. De rekening viel enorm mee, dus ook dat was prima in orde. Relaxte sfeer, leuke inrichting.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten. Er was netjes rekening gehouden dat we een plekje wilden keuzen. Goede service en lekker eten.
Angelika C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk!
Matthias V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Uitstekende ervaring, we kwamen met zijn tweeën op een heel rustige maandagavond. Een mooie kaart met veel creatieve gerechten. Het concept van de kleine gerechtjes werkt erg goed, de grootte en prijs van de gerechten zorgen ervoor dat je perfect je menu kan samenstellen en ook nooit te veel of te weinig zal hebben. Alle gerechten die we bestelden waren top. De bediening was erg spontaan en voelde het tempo goed aan. Met een aantal wijntjes erbij uiteindelijk 40 euro kwijt voor 2 man, prima prijs/kwaliteit verhouding dus.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
gezellige tent en leuke formule . De rivierkreeftjessalade erg goed ! Wel veel damesgroepjes die je de oren van de kop k.... maar heeft ook wel wat. Op tijd reserveren ...
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een super sfeervol tent. Het concept is ontzettend leuk. Je hebt keuze uit talloze lekkere en orginele gerechtjes om samen te delen. De service is uitstekend. Een echte aanrader!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke smaakvolle gerechtjes, ruime keuze, en zeer attent personeel. Ook zeer goed wijnadvies! Dit is meer dan tapas, goed en erg lekker concept.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt leuk qua sfeer, echt goed qua eten. Niet zoveel van te zeggen. Eén meisje leek wat jong, onervaren. Ze liep een paar keer voorbij zonder bijvoorbeeld het ingevulde kaartje mee te nemen of even te vragen of alles smaakte. De (vermeende?) eigenaresse herkent ons wel; leuke vlotte vrouw in de omgang. Het eten is allemaal afwisselend en lekker. Wel vond ik zelf dat er erg veel vis-georiënteerd eten is, en daar hou ik niet zo van, dus dat maakt de selectie gelijk een stuk kleiner. Het enige minpuntje: de spareribs waren niet lekker. Beetje gek smaakje. Gestoofd ofzo. Hou ik niet zo van. Moet gegrild zijn bij voorkeur. Verder zeker een tentje om opnieuw te komen, en als je er nooit geweest bent: ga gerust naar binnen!
SanneJS .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk eten, leuke locatie en daarom we komen er regelmatig. Helaas moet ik wat zeggen over de service: drank en eten duurt lang. Zitten lang met lege glazen. Gerechten ontbreken, de bon klopt niet, bij 'het biertje van de maand' verwachtten we een tap biertje en geen uit een flesje.
Jammer want het kan zoveel beter!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker gegeten in een heel knus restaurant. Veel verschillende hapjes, de één nog lekkerder dan de ander. Mini minpuntje is dat het het toch wat duurder is dan wordt voorgeschoteld. Eigenlijk te lekker om niet nog een hapje te nemen. En nog één...