Ark van Noach

Rijnstraat 81 6811 EZ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

els G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
ANS O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vriendelijke mensen , gemoedelijke sfeer en heerlijk gegeten leuke uitzicht in een levendige straat. We zijn de tweede dag die wij ook in Arnhem waren nog een keer bij deze lieve mensen gegeten
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met vrouw, dochter en schoonzoon hebben we wederom genoten van een overheerlijk 3-gangen diner met de AH-actie.
Zeer vriendelijke bediening, er is voldoende keuze, de porties zijn zeker groot genoeg en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is, wat de gemoedelijke sfeer onderstreept.
annelies.keultjes .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prijs-kwaliteitverhouding was prima bij deze eetgelegenheid. Personeel was attent. Zeker een restaurant om weer terug te gaan.
Molenaar2 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heel lekker gegeten, gekozen voor typische Turkse gerechten, dat viel goed in de smaak! Vlees was heerlijk mals. Het was wel erg meer dan genoeg. Had minder gemogen ;) Met het driegangen diner van AH actie zit je dus bomvol. Ik zag wel dat ze doen aan goody bags. Was met onze salade alleen geen slimme optie..
Goede service, vriendelijke Turkse bediening die ook goed Nederlands sprak. Dat is belangrijk.
Miep M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Normaal €30 p/p is te duur, met AH bon niet. Linzensoep lekker en brood vooraf. Zalm met veel vel, dat vind ik niet lekker. Saus wel lekker. Spiezen prima. Toetje 1stukje baklava, 2 bolletjes ijs en teveel slagroom.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. Twee menu's van de AH restaurantactie, maar je krijgt hetzelfde als je normaal zou bestellen. Een heerlijke zalmsalade met veel zalmsnippers. De kippedijtjes waren erg mals met heerlijke champignonsaus. De kalfsbiefstuk was ook erg zacht en lekker.zeker voor herhaling vatbaar!
Niek G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk eten!
kees.monica .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
ja hele aardige bediening, het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling. De linzensoep was heerlijk en ook de andere gerechten die we gekozen hadden (zalm en spice duo waren perfect)
Lekkere baklava en toen ik vroeg of ze er voor mij geen ijs bij wilde doen (twee flinke bollen) kreeg ik een extra stukje.
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten wachttijd niet lang voor herhaling vatbaar.Personeel vriendeliijk,gezellige gelegenheid
makkelijk bereikbaar
kees.monica .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten goed van smaak en leuk opgemaakt en ruim voldoende
voldoende tijd tussen de gerechten leuke sfeer en goede en leuke bediening
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ark van Noach is een gezellig restaurant met warme kleuren en fijne stoelen. Het eten was erg lekker en het personeel servicegericht. Zo mochten onze kids zelf een gerecht uitzoeken dat niet in het 3-gangen menu stond vermeld. Mijn aanrader is de kalfsbiefstuk en dan vooral vanwege de heerlijk champignonsaus.
Pieternelle .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten. Uitzonderlijk lekker is het dipsausje welke je bij het brood vooraf krijgt. Gevraagd om een kleine aanpassing in het driegangenmenu (actiekaart AH), was geen enkel punt. Vriendelijke bediening.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd weer heel erg lekker en gezellig bij de Ark gegeten
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mijn zoon kreeg vuurwerk op zijn ijs omdat hij jarig was. Echt een aanrader on te gaan eten.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was echt goed. Het was druk en de ruimte beperkt, daardoor wel rumoerig en moest je je best doen om elkaar te verstaan
F B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We zijn ihk van AlbertHeijnactie geweest. Er was genoeg keuze aan hoofdgerechten. Linzensoep als voorgerecht was lekker met warme brood.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Zowel voor als hoofdgerecht bereid met dezelfde saus...was niet erg smakelijk.
Het viel ons in ieder geval tegen.
Helaas.
S S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk en meer dan genoeg.
De bediening was vlot en vriendelijk.
We gingen met een voldaan gevoel weer naar huis.

We komen graag nog eens terug