Ark van Noach

Rijnstraat 81 6811 EZ Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

Jouw recensie over het restaurant Ark van Noach

Denitsa P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel lekker gegeten, echt een aangename verrassing! Bediening was vriendelijk en behulpzaam, eten kwam snel. Drukke avond, alle tafels vol dus iets rumoerig
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was van goede kwaliteit. Mooie porties en mooi opgemaakt. Bediening was zeer vriendelijk. We moesten even wachten omdat alles vol zat maar dat werd spoedig opgelost. We komen zeker terug.
Jochem W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was niet erg warm, wel lekker verder. Verder was het ook wat veel, al zal niet iedereen dat als een minpunt zien. Wij zaten aan een tafeltje met erg weinig licht.
Ed C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten goede prijs kwaliteit verhouding,
Uitgebreide menukaart voor elk wat wils. Leuke inrichting. Kortom een restaurant om terug te gaan.
PKC .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg dat we dit restaurant nooit eerder hebben ondekt! Wat een bijzondere vriendelijke mensen.
Heerlijk gegegeten en komen zeer zeker nog een keer terug........weten nu de weg :-)
Evelien O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We aten er met vrienden en vriendinnen zes.
Het was gezellig , lekker en we werden vriendelijk bediend.
Voor herhaling vatbaar.een 8 gaven we allemaal.
rik V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
gezellige tent, knusse sfeer op een mooi plekje van de Arnhemse binnenstad. De eigenaren zijn vriendelijke Turken en de kaart bevat zowel Turkse als Westerse maaltijden.
jos A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prettige ontvangst in een gezellig ingericht restaurant. We kozen voor een 3 gangen menu en dat smaakte allemaal voortreffelijk. Heerlijk gegeten met een goede wijn erbij. Een restaurant om terug te komen!
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We zijn al een aantal keren hier wezen eten en het eten was telkens erg lekker. De ontvangst is zeer vriendelijk er heerst een ontspannen sfeer en je voelt je er op je gemak. Een zeer groot compliment voor de kok(s), het eten wordt met zorg klaargemaakt. Een echte aanrader.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten!!!! Mijn hoofdmaaltijd kon gedeeltelijk aangepast worden ivm met mijn zoutarm dieet, bedankt daarvoor.
will P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer vriendelijke mensen, het eten was heerlijk voor herhaling vatbaar wij gaan beslist terug. Wij waren met de kaart van de AH aktie.
Een aanrader hoor, wij hebben in ieder geval genoten hoor.

M,.v,g, Fam, Penninks
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij vonden het een gezellig restaurant. We hadden een mooie tafel voor het raam. Voor herhaling vatbaar. De bediening was ook prima. En het was gezellig druk.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten; lekkere gerechten van een goede kwaliteit! Leuke locatie en gezellig druk.
Gaan we beslist vaker doen.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige en vriendelijke sfeer, voldoende keuze, smakelijke gevarieerde gerechten en gunstig geprijsd.
Meubilair verouderd
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima restaurant met een Prettige sfeer!
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker gegeten en juiste timing van opdienen. Voldoende eten op het bord. Heerlijk brood met sausje. Aardige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Als je wat rustiger wilt zitten kun je het beste in het voorste gedeelte dineren, achterin was het wat drukker. De meneer was wat stugger, de dame vriendelijk.
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We hadden beiden de linzensoep, die was heerlijk. Mijn vrouw had zalm tournedos en ik had spice duo, beide gerechten waren met zorg bereid en waren zalig. Als dessert hadden we beiden baklava ijs, dat was ook dik in orde. Vooraf kregen we heerlijk Turks brood met knoflooksaus.
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, prima ontspannen sfeer. Een echte aanrader, hier mogen andere restauranthouders een voorbeeld aan nemen.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke personeel. Snelle bediening. NIet te harde muziek. Je kon elkaar goed verstaan. Vooraf kreeg je brood met saus aangeboden.
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima restaurant met vriendelijk personeel en erg lekkere gerechten.
De inrichting en verlichting zou iets sfeervoller kunnen.