Ark van Noach

Rijnstraat 81 6811 EZ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Pieternelle .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd weer heel erg lekker en gezellig bij de Ark gegeten
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mijn zoon kreeg vuurwerk op zijn ijs omdat hij jarig was. Echt een aanrader on te gaan eten.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was echt goed. Het was druk en de ruimte beperkt, daardoor wel rumoerig en moest je je best doen om elkaar te verstaan
F B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We zijn ihk van AlbertHeijnactie geweest. Er was genoeg keuze aan hoofdgerechten. Linzensoep als voorgerecht was lekker met warme brood.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
hele aardige bediening, het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling. De linzensoep was heerlijk en ook de andere gerechten die we gekozen hadden (zalm en spice duo waren perfect)
Lekkere baklava en toen ik vroeg of ze er voor mij geen ijs bij wilde doen (twee flinke bollen) kreeg ik een extra stukje.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Zowel voor als hoofdgerecht bereid met dezelfde saus...was niet erg smakelijk.
Het viel ons in ieder geval tegen.
Helaas.
S S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk en meer dan genoeg.
De bediening was vlot en vriendelijk.
We gingen met een voldaan gevoel weer naar huis.

We komen graag nog eens terug
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goede en vriendelijke gastvrouw. Driegangen menu was ok. Voorgerecht Capaccio was wel aardig maar niet echt bijzonder .zalmtournedeaus warendaarentegen heerlijk
Piil .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk malse spies gegeten met een lekkere rode wijn, en vriendelijke bediening.
De prijs is prima voor hetgeen je geboden krijgt.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Bediening was vriendelijk, eten was lekker en ik zou zeker de kalfsbiefstuk aanraden.
elkejansen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige ruimte, aardige bediening, prima eten. We deden mee met de restaurantactie en hadden genoeg keuze. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben er goed gegeten. Met de AH restaurantactie hadden we een keuzemenu. De porties zijn aan de grote kant. Aardig personeel.
cemellini .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten en heerlijk gegeten. Het was zo veel dat we het niet op kregen. vriendelijke mensen ook. zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar..
berendsen.ben .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
drie gangen diner is geen € 29,50 waard. Niet zo best voorgerecht, pizza was gewoon slecht, nagerecht is twee bolletjes ijs beetje slagroom en 1 baklava. Verder keuze uit koffie of thee. Zelfs nu tweede menu gratis was erg onbevredigend. uur gewacht op voorgerecht, daarna weer drie kwartier op hoofdgerecht. Voor ons voorlopig laatste keer bij dit restaurant.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten, goede bediening en leuke knusse sfeer. We zullen er zeker nog een keer komen om te eten. Niet te duur en genoeg keuze.
M L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
De Arc van Noach is in de loop van de tijd ons lievelings restaurant geworden. We eten er graag. Heerlijke ongedwongen sfeer, goede ambiance, heerlijk eten en dat traditioneel begint met turks brood en een heerlijke knoflooksaus en feta. Een echte aanrader. We weten geen beter turks restaurant.
Ro K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Samen met mijn vriend wezen eten, wat ons zeer goed beviel. Beide hebben wij een voedsel allergie en hier werd echt super goed rekening meegehouden, tot op heden nergens zo goed. Het vlees was heerlijk mals en goed gekruid ons zie je zeker nog eens terug!
j.lthvandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een dagje op uit en eten als afronding. Met de actie van de ah zijn we gaan eten bij deze restaurant. Eten was gewoon goed en genoeg, service was ook heel netjes. Ik zou zeggen als je in de buurt ben is het een aanrader.