Ark van Noach

Rijnstraat 81 6811 EZ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

Miep M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Normaal €30 p/p is te duur, met AH bon niet. Linzensoep lekker en brood vooraf. Zalm met veel vel, dat vind ik niet lekker. Saus wel lekker. Spiezen prima. Toetje 1stukje baklava, 2 bolletjes ijs en teveel slagroom.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. Twee menu's van de AH restaurantactie, maar je krijgt hetzelfde als je normaal zou bestellen. Een heerlijke zalmsalade met veel zalmsnippers. De kippedijtjes waren erg mals met heerlijke champignonsaus. De kalfsbiefstuk was ook erg zacht en lekker.zeker voor herhaling vatbaar!
Niek G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk eten!
kees.monica .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
ja hele aardige bediening, het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling. De linzensoep was heerlijk en ook de andere gerechten die we gekozen hadden (zalm en spice duo waren perfect)
Lekkere baklava en toen ik vroeg of ze er voor mij geen ijs bij wilde doen (twee flinke bollen) kreeg ik een extra stukje.
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten wachttijd niet lang voor herhaling vatbaar.Personeel vriendeliijk,gezellige gelegenheid
makkelijk bereikbaar
kees.monica .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten goed van smaak en leuk opgemaakt en ruim voldoende
voldoende tijd tussen de gerechten leuke sfeer en goede en leuke bediening
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ark van Noach is een gezellig restaurant met warme kleuren en fijne stoelen. Het eten was erg lekker en het personeel servicegericht. Zo mochten onze kids zelf een gerecht uitzoeken dat niet in het 3-gangen menu stond vermeld. Mijn aanrader is de kalfsbiefstuk en dan vooral vanwege de heerlijk champignonsaus.
Pieternelle .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten. Uitzonderlijk lekker is het dipsausje welke je bij het brood vooraf krijgt. Gevraagd om een kleine aanpassing in het driegangenmenu (actiekaart AH), was geen enkel punt. Vriendelijke bediening.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd weer heel erg lekker en gezellig bij de Ark gegeten
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mijn zoon kreeg vuurwerk op zijn ijs omdat hij jarig was. Echt een aanrader on te gaan eten.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was echt goed. Het was druk en de ruimte beperkt, daardoor wel rumoerig en moest je je best doen om elkaar te verstaan
F B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We zijn ihk van AlbertHeijnactie geweest. Er was genoeg keuze aan hoofdgerechten. Linzensoep als voorgerecht was lekker met warme brood.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Zowel voor als hoofdgerecht bereid met dezelfde saus...was niet erg smakelijk.
Het viel ons in ieder geval tegen.
Helaas.
S S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk en meer dan genoeg.
De bediening was vlot en vriendelijk.
We gingen met een voldaan gevoel weer naar huis.

We komen graag nog eens terug
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goede en vriendelijke gastvrouw. Driegangen menu was ok. Voorgerecht Capaccio was wel aardig maar niet echt bijzonder .zalmtournedeaus warendaarentegen heerlijk
Piil .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk malse spies gegeten met een lekkere rode wijn, en vriendelijke bediening.
De prijs is prima voor hetgeen je geboden krijgt.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Bediening was vriendelijk, eten was lekker en ik zou zeker de kalfsbiefstuk aanraden.
elkejansen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige ruimte, aardige bediening, prima eten. We deden mee met de restaurantactie en hadden genoeg keuze. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben er goed gegeten. Met de AH restaurantactie hadden we een keuzemenu. De porties zijn aan de grote kant. Aardig personeel.