Ark van Noach

Rijnstraat 81 6811 EZ Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

Duur
Elkejansen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige ruimte, aardige bediening, prima eten. We deden mee met de restaurantactie en hadden genoeg keuze. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben er goed gegeten. Met de AH restaurantactie hadden we een keuzemenu. De porties zijn aan de grote kant. Aardig personeel.
Cemellini .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten en heerlijk gegeten. Het was zo veel dat we het niet op kregen. vriendelijke mensen ook. zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar..
Berendsen.ben .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
drie gangen diner is geen € 29,50 waard. Niet zo best voorgerecht, pizza was gewoon slecht, nagerecht is twee bolletjes ijs beetje slagroom en 1 baklava. Verder keuze uit koffie of thee. Zelfs nu tweede menu gratis was erg onbevredigend. uur gewacht op voorgerecht, daarna weer drie kwartier op hoofdgerecht. Voor ons voorlopig laatste keer bij dit restaurant.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten, goede bediening en leuke knusse sfeer. We zullen er zeker nog een keer komen om te eten. Niet te duur en genoeg keuze.
M L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
De Arc van Noach is in de loop van de tijd ons lievelings restaurant geworden. We eten er graag. Heerlijke ongedwongen sfeer, goede ambiance, heerlijk eten en dat traditioneel begint met turks brood en een heerlijke knoflooksaus en feta. Een echte aanrader. We weten geen beter turks restaurant.
Ro K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Samen met mijn vriend wezen eten, wat ons zeer goed beviel. Beide hebben wij een voedsel allergie en hier werd echt super goed rekening meegehouden, tot op heden nergens zo goed. Het vlees was heerlijk mals en goed gekruid ons zie je zeker nog eens terug!
J.lthvandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een dagje op uit en eten als afronding. Met de actie van de ah zijn we gaan eten bij deze restaurant. Eten was gewoon goed en genoeg, service was ook heel netjes. Ik zou zeggen als je in de buurt ben is het een aanrader.
Brigitterutten .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met 6 personen gegeten bij Ark van Noach. Gebruik gemaakt van de AH actie. Het keuzemenu was wel beperkt, maar iedereen kon toch een goede keuze maken. Heerlijk Turks brood als extra voorafje. Het eten was voortreffelijk, erg lekker gekruid en smaakvol. Ik geef voor het eten een 9 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet blijven, maar de bediening vind ik toch echt een 10 waard, heel vriendelijk en correct. Het restaurant kan nog wel wat decoratie gebruiken (vandaar de 8), maar de sfeer wordt hier vooral bepaald door de mensen
zelf en niet alleen door de inrichting. Wij gaan hier zeker nog eens eten, zonder de AH actie, want wij zijn ook benieuwd naar andere gerechten van de kaart. Bedankt voor de fijne avond.
Ruud.centen .
Heerlijk met ons 4en gegeten en gebruik gemaakt van het AH voordeelmenu
Het menu bevat een goede keus, Blanke biefstuk een echte aanrader.
Vriendelijke bediening in een leuke relaxte sfeer
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten.Super vriendelijke bediening.Echt een aanrader.
Wij hadden gekozen voor de zalm echt heerlijk.Lekker broodje vooraf echt super,
M.p.berkhout .
Het eten is prima!
De bediening is ook prima!

Driegangen menu is wel veel te duur voor de gerechten die op de specifieke kaart staan!
Te weinig keuze voor toetjes......... Dit is echt een minpuntje!
Geetje.nagel .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten.
Komen zeker nog een keer terug.
Wij hadden de spaarkaart van de AH dus dan denk je dat je iets kleinere porties zou krijgen maar de borden waren goed gevuld.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten niet bijzonder. Op zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht zat hetzelfde sausje. Zalm van mijn vrouw zou met wittewijnsaus maar ook hetzelfde sausje. Nagerecht smaakte wel. Maar zag er onverzorgd uit.
Claire L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Met de Ah restaurantactie geweest en het eten was heerlijk! Fijne bediening die rustig aan alle gangen serveert. Wij komen hier zeker nog een keer terug. De kippendij is een aanrader als hoofdgerecht
Frankvns1993 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gewoon prima! Lekker eten voor schappelijke prijs en vriendelijke bediening. Wat het eten betreft zijn wij misschien net wat te Hollands. Ik heb liever mayonaise bij de friet i.p.v. kruiden er over.
Bertmulder2 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De ontvangst bij Ark van Noach in Arnhem is altijd weer heel vriendelijk, je voelt je welkom. Je bekijkt na de uitleg vd kaart deze rustig onder t genot v je bestelde drankje en gratis brood met goede sausen. Het eten is heerlijk en jij als klant geeft aan wanneer de volgende "gang" gebracht kan worden. Je weet ook dat de rekening klopt wanneer je gaat. Dat is bij een aantal restaurants nog wel eens anders (drankjes die je niet gehad hebt op de rekening of beoid waar je niet om vroeg voor een topprijs vermeld is). Bij vertrek weer een vriendelijk woord, helemaal goed. Het buitenterras is wat minder gezien de ligging. Maar je kunt er voor kiezen binnen te gaan zitten, erg gezellige uitstraling.
Tiolitapardede .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben hier met de kinderen gegeten, d.m.v. de AH restaurantactie. Het eten was heel lekker, de porties waren ook niet bescheiden. Zalmsalade (voorgerecht) is een aanrader. De kipdijfilet (hoofdgerecht) was heel lekker en mals. De bediening was erg vriendelijk!
Anne-Fam .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik kom al 20 jaar in dit restaurant en ben er nog steeds enthousiast over. Je kunt er voor weinig geld fantastisch eten! Ook onze kinderen komen er graag voor de lekkerste pizza's van Arnhem en niet te vergeten het heerlijke (gratis) voorafje; Turks brood met overheerlijke knofflooksaus!
Kortom, een échte aanrader!!
Greet.huiskes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Uitstekend gegeten in dit restaurant. Attente en vriendelijke bediening. Het interieur is eenvoudig maar de sfeer is prima.
Zeker voor herhaling vatbaar.