Ark van Noach

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

Jouw recensie over het restaurant Ark van Noach

Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten; lekkere gerechten van een goede kwaliteit! Leuke locatie en gezellig druk.
Gaan we beslist vaker doen.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige en vriendelijke sfeer, voldoende keuze, smakelijke gevarieerde gerechten en gunstig geprijsd.
Meubilair verouderd
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima restaurant met een Prettige sfeer!
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We hadden beiden de linzensoep, die was heerlijk. Mijn vrouw had zalm tournedos en ik had spice duo, beide gerechten waren met zorg bereid en waren zalig. Als dessert hadden we beiden baklava ijs, dat was ook dik in orde. Vooraf kregen we heerlijk Turks brood met knoflooksaus.
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, prima ontspannen sfeer. Een echte aanrader, hier mogen andere restauranthouders een voorbeeld aan nemen.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke personeel. Snelle bediening. NIet te harde muziek. Je kon elkaar goed verstaan. Vooraf kreeg je brood met saus aangeboden.
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima restaurant met vriendelijk personeel en erg lekkere gerechten.
De inrichting en verlichting zou iets sfeervoller kunnen.
A V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie zaak vriendelijk personeel en het eten was goed aanrader dus
wij waren er met de ah bon dus lekker voordelig dus volgende keer weer
Martin C D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Was prima zoals eerdere keren! Altijd gezellig! Turks restaurant met 2 eigenaren. Komen al jaren daar! Eten is altijd OK.
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We hebben (gratis) brood met knoflook saus/humus gekregen en linze soep, gegrilde kippendijtjes(met rijst en frietjes) en baklava gegeten. Het eten was heerlijk, de hoeveelheid zeker voldoende en de bediening uiterst vriendelijk. Een aanrader. We komen hier zeker terug.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Maakt een wat verwaarloosde indruk. Maar het eten was prima en daar gaat het toch om!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk,alleen wij hadden haast en toen duurde het redelijk lang ,maar we komen zeker terug
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten is niet duur, de mensen zijn heel vriendelijk, de kwaliteit van het eten is niet super goed (bijvoorbeeld brood aangebrand), maar wel netjes geserveerd. Altijd gezellig druk.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zoals altijd erg lekker gegeten, snelle service, vriendelijk personeel. Voor de AH actie kun je kiezen uit het standaard 3-gangen menu en alle pasta's/pizza's. Met 2x zalm en 2 pizza's lekker gegeten. De capucino kan beter, erg bitter.
marianne.ratajski .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het vlees was heerlijk mals.
Er waren drie man personeel, en het was niet druk. Toch was niet altijd even duidelijk wie nu wat moest doen. Gerechten werden eerst bij een andere tafel geserveerd. Toen ik om decafe koffie vroeg, zei de restsuranthouder, dat hij die al een week lang vergeten was te bestellen. Het personeel was verder wel heel aardig.
willy210 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed restaurant met zeer vriendelijk personeel en heel goed Turks eten. Je kreeg zeer grote maaltijden voor weinig geld. ( Eigenlijk te grote maaltijden, maar heel lekker.) Ka het iedereen aanraden.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten prima, netjes geserveerd. Personeel vriendelijk en zeer gastvrij. Meubels nodig aan vernieuwing toe. Stoelen zakken door.
morena Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening door vriendelijk personeel.
prima keuzemenu. Dit turkse restaurant was weer eens iets anders, deze keuze heb je niet in elke regio
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het personeel is vriendelijk, al jaren gewoon zichzelf, daar houden wij van. Net als het eten, daar houden wij ook van en dan kom je snel weer terug!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Restaurant werkt veel met veel salade, waardoor bijv. rundercarpaccio wat ondergesneeuwd raakte. Goed zalmgerecht en lekkere baklava, maar wel met veel ijs en weinig baklava. In het algemeen zijn de porties royaal. Vriendelijke en flexibele bediening ivm verzet tijdstip van reservering. Redelijk uitgebreid keuzemenu van AH actie. Jammer dat daarop geen typisch Turkse gerechten stonden.
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Niets dan lof: het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De inrichting en muziek zijn sfeervol, maar het meubilair aan vernieuwing toe.