Ark van Noach

Rijnstraat 81 6811 EZ Arnhem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ark van Noach

Noach's culinaire ark

Bij de Ark van Noach eet je op een hele bijzondere locatie. Echt in een ark namelijk! Geniet vanaf deze unieke plek van Turkse heerlijkheden. Hier combineert men authentieke Turkse smaken met invloeden van buitenaf, om zo de lekkerste gerechten samen te stellen. Hier proef je het echte Turkije!

Meer informatie over restaurant Ark van Noach

morena Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het personeel is vriendelijk, al jaren gewoon zichzelf, daar houden wij van. Net als het eten, daar houden wij ook van en dan kom je snel weer terug!
voogdj D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Restaurant werkt veel met veel salade, waardoor bijv. rundercarpaccio wat ondergesneeuwd raakte. Goed zalmgerecht en lekkere baklava, maar wel met veel ijs en weinig baklava. In het algemeen zijn de porties royaal. Vriendelijke en flexibele bediening ivm verzet tijdstip van reservering. Redelijk uitgebreid keuzemenu van AH actie. Jammer dat daarop geen typisch Turkse gerechten stonden.
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Niets dan lof: het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De inrichting en muziek zijn sfeervol, maar het meubilair aan vernieuwing toe.
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
vriendelijke bediening,prima gegeten. Locatie wat minder, lelijk stukje arnhem entree bij 'blikken'bioscoop. Armoedig
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Na een dagje Arnhem hebben we heerlijk gegeten (met de AH restaurantactie) . De ontvangst was hartelijk en de bediening was ook heel vriendelijk. De entourage was niet ongezellig maar mag in de toekomst wel een keer een opfrisbeurt krijgen. Dat neemt niet weg dat we hier vast nog eens gaan eten als we in de buurt zijn. Ook zonder AH restaurant actie!
B S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heel lekker gegeten bij de Ark van Noach! Het personeel was ook erg vriendelijk. Enige 'minpunt' was de inrichting, maar door het heerlijke eten en de leuke sfeer maakt dat niet meer uit!
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg gezellig restaurant, sfeervol, aardige bediening, heel lekker gegeten! Aanrader, ook met kinderen.
Arievw .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vanavond genoten van de Turkse keuken, in Ark van Noach te Arnhem. Gastvrije ontvangst, ruime kaart, goede en smaakvolle gerechten.
We zijn begonnen met de combinatie van warme en koude voorgerechten.
Aanlsluitend Adana Kebabi, zeer smaakvol, niet te zout en met goede en verse bijgerechten. Ook de kabeljauwtournedos (Morino Kizartmasi) was erg goed. Rijst en frites als bijgerecht.
Als afsluiter een goede kop koffie.
Wat ons betreft een aanrader, een dikke 9!
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, een tweede bezoek gaat zeker gebeuren.
Ligt heerlijk centraal en je kan na afloop alle kanten op voor verder vertier.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima gerechten in rustige omgeving. Voldoende privacy. We waren met de AH-actie en het is fijn te merken dat er geen onderscheid gemaakt wordt, vanwege de actie.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het restaurant zag er gezellig uit. De bediening was vriendelijk. Mijn partner vond het eten prima. Ikzelf vond het eten minder lekker. Te veel saus en ik had liever iets zonder vlees en vis gewild. Er was bij het voorgerecht wel een vegetarisch gerecht maar bij het hoofdgerecht dus niet. Jammer.
Patrice A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier met de AH actie gegeten. We waren de bon vergeten in het hotel maar dat was geen enkel probleem. Dat werd door ons zeer gewaard, nogmaals dank daarvoor! De gerechten waren opzich niet zo bijzonder maar wel goed van smaak, en zeer ruime porties. We hebben goed gegeten.
fpeters73 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten.Alles was prima verzorgd en goed van smaak !!!
We gaan binnenkort weer daar een hapje eten !!
Anne-Li .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Onze vrienden en wij waren positief verrast over de hoeveelheid en het smakelijke eten. We konden kiezen uit een driegangenmenu. Er werd een heerlijke verse salade bij geserveerd. Vriendelijke bediening. Chapeau!
Maryo L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Het eten was top!! Het was mooi weer dus lekker buiten gezeten.
Annelore B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was heerlijk, menu was anders dan eerdere keer dat we er hadden gegeten dus dat was super fijn. Helaas hebben we het dessert 3x moeten vragen bij 2 verschillende personen aangezien het erg lang duurde voor het op tafel verscheen. Verder was het heel lekker.
S J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker eten, fijn dat we bij het hoofdgerecht ook uit pasta konden kiezen. Het zou fijn als er meer naar ons omgekeken zou worden, dan hoefden we niet steeds te wachten tot we een drankje konden bestellen of iets vragen.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de keuze perfect zowel voorgerecht hoofdgerecht als nagerecht subliem.
We wisten al dat de pizza super zijn maar ook een driegangenmenu is zeker een aanrader.
ANS O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vriendelijke mensen , gemoedelijke sfeer en heerlijk gegeten leuke uitzicht in een levendige straat. We zijn de tweede dag die wij ook in Arnhem waren nog een keer bij deze lieve mensen gegeten