Arissa Classic Thai Restaurant

• Airconditioning , Catering , Terras
9,1
Han A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Toch even een iets minder positieve review. We werden netjes geholpen maar kregen wel een verkeerd hoofdgerecht voorgeschoteld. Smaak prima maar eigenlijk iets minder dan we ons na het lezen van de reviews voorgesteld hadden. Al met al een middelmatige avond met te veel tijd tussen de gangen en gerechten op de kaart die niet in voorraad waren. Voor ons geen herhaler.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening is erg aardig. Je wordt vriendelijk begroet en je jas wordt aangenomen. Je krijgt ook van die warme doekjes aan het begin en eind van het diner. Erg prettig. Het is erg mooi ingericht. De borden die op tafel staan, zijn heel erg mooi en uniek!
Als voorgerecht had ik de soep; Thom Kha Kai. Die was overheerlijk! Het hoofdgerecht was een (wat op de kaart aangegeven was als) zeer pittig vis gerecht, met verschillende soorten vis en rijst. Voor mij was het licht pittig, maar het was voor de rest echt heerlijk. Als toetje hadden we we een bananensplit en dat was een lekkere afsluiting van het diner.
Het enige "minpunt" was misschien dat het best lang duurde voordat het eten op tafel stond, maar dat heeft ons niet heel erg gestoord. Alles was vers en met zorg bereid.
Zeker een aanrader!!!!
Inge Wiersema W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Echt het beste Thailand restaurant van Nederland! Heerlijke gerechten, goede bediening en alles met zorg samengesteld.
Een aanrader!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ik heb er heerlijk,vers, uitdagend gegeten... oohhh sate was overweldigend.. de rijst was heerlijk. De serive, gezellig en begrijpent. De inrichting was mooi wit.. alleen waar zijn de thai poppetjes aan de muur! Al met al zeer gezellig en uitdagend... heerlijk eten. Tot gauw... xx
Ulric B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zeer vriendelijk dames en heerlijk eten. Het eten wordt mooi geserveerd. Goede service en warme doekjes hier voor je handen. Gezellig en warm decor. De chardonnay van het huis is erg lekker. Een echte aanrader.
Iemkeamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Zelden geef je drie keer een 10, maar wij kunnen echt NIKS verzinnen wat beter kan. De service was echt geweldig, zo vriendelijk, vrolijk en enthousiast. Het decor is een unicum voor een Thais restaurant (ziet er echt prachtig uit). En het eten was werkelijk verrukkelijk!
Wij kozen voor het chefs-menu (verrassing-menu) en dat is een aanrader!
We kregen allerlei lekkere hapjes als starter (van bekende viskoekjes, garnalen met chili tot zeer aparte en bijzondere gerechtjes). Als hoofdgerecht ook verschillende gerechten. Milde en pittige curry's (geweldig!!) vis en vlees: alles van top-kwaliteit!
Wat we niet op kregen (je krijgt ruime porties) mochten we mee nemen in kleine bakjes. Wat fijn dat dit heerlijke eten niet verspilt werd! Zouden meer restaurants een voorbeeld aan moeten nemen.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Zondagavond heerlijk bij Arissa gegeten. De heerlijke Thaise viskoekjes en de verse loempia's, die we nog niet eerder hebben gegeten, alleen daarvoor komen we al terug, smaakte perfect! Ons hoofdgerecht was de lamsfilet en de op Arissa' manier Eend ook daar was niets op aan te merken! En de wijn die paste er prima bij! En het dessert zwart sesamijs en kokosijs met slagroom, heerlijk! En daarna de koffie met een wel heel uitgebreid garnituur bonbons chocolaatjes en koekjes maakte het helemaal af! En de bediening zeer attent! Purmerend boft met dit restaurant, een aanrader! 15-11-2015
Inge Wiersema W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We hebben heel veel Thai restaurants in heel veel landen uitgeprobeerd maar Arissa steekt er met k op en schouders bovenuit. We komen er al meer dan 10 jaar en al die jaren super kwaliteit en niet te evenaren!
Blanche S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk Thais restaurant met een goede en vriendelijke service! Goede wijnen en lekker eten. Zeker 1 van mijn favorieten in Purmerend!
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij hebben weer gegeten bij Arissa, echt super top.wij eten ongeveer drie keer in de week Thais. Arissa staat in Noord-Holland echt met stip op nummer 1.
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Ik heb eerste kerstdag met mijn familie bij Arissa gegeten. Ik heb genoten van het eten, de service kon niet beter en wanneer je binnenkwam, kreeg je gelijk een kerstgevoel. Als je nog nooit thais hebt gegeten en je wilt het een keer proberen, ga dan echt naar Arissa classic thais restaurant want daarna wil je alleen nog maar thais eten!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Zeer gezellig sfeervol restaurant. Eten is topkwaliteit, je proeft dat alles vers is.mijn favoriete gerecht phad ka prouw. Maar die het is moeilijk kiezen want alles is verrukkelijk! Bediening is zeer correct en vriendelijk. Kortom top restaurant!!!! We komen graag en vaak!
Tztrading .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Laatst hebben wij met ze vieren bij Arissa Classic Thai restaurant gegeten. Op advies van andere vrienden, betaalbaar en een goede bediening, het was werkelijk waar fantastisch!!! Wij komen hier zeker snel weer terug

Gr Sjeel
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gister (vrijdag 16 augustus) hier met een hele goeie vriendin gegeten,
En we zijn hier al vaker geweest, en we hadden hele goeie ervaringen met arrissa; vooral de bediening vonden we altijd erg vriendelijk en leuk, maar de bediening vanavond was totaal anders dan voorheen, onvriendelijk, weinig behulpzaam, ongeinteresseerd en ook pakken ze gerechten van tafel zonder het te vragen of duwen ze iets voor je neus zonder even wat te zeggen. Het enige wat de bediening zei tegen ons was '' wil je nog wat drinken '' en op het laatste zelfs '' wil je de rekening ''
Ook het menu was een stuk kleiner (en minder aantrekkelijk dan voorheen). Dus dat viel helaas tegen,
We hebben na het kiezen van gerechten wel lekker gegeten, en het vooral samen SUPERGEZELLIG gehad... Maar toch jammer dat het niet meer zon heerlijke ervaring was als voorheen.
Eric075 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Heerlijk gegeten. Maaltijden waren meer dan genoeg. Mooi ingericht restaurant. Gezellig. Vriendelijke bediening. Thaise muziek op achtergrond, niet storend.
Lynnepearl .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Ik ben hier nu meerdere malen wezen eten en ik kan niets anders zeggen dat het eten hier prima is. Thaise mensen werken hier in de bediening en in de keuken. De kaart is uitgebreid, dus voor ieder wat wils.

De service is goed en de bediening is vriendelijk, zeker een aanrader.
Boris W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Ik ben voor de zesde keer wezen eten in dit restaurant en iedere keer heerlijk gegeten. Een aanrader is het in de menukaart voorgestelde menu wat bestaat uit meerdere kleine gangen en wat nu eens niet uit de bekende Thai curry's enz.. bestaat maar van een veel verfijndere keuken komen. Probeer ook de (huis)wijnen, die zijn echt super. De service is on Nederlands goed, één van de gasten vond één gerecht uit het combi menu te heet waarbij het personeel vroeg of de kok het gerecht opnieuw moest maken?