Arigato waalre

Molenstraat 23 5581 JT Waalre Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Arigato waalre

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Alisha V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heel veel sushi restaurantjes geweest, maar dit is echt een van onze favoriet! Heerlijke verse producten, en zeker de sashimi tartaartjes! Wij zijn verkocht. Makkelijk te bereiken en te parkeren. Gaan altijd doordeweeks, en dan is de service goed. Alles wordt vrij snel gebracht. Ga zo door!
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
heerlijk gegeten, mooie gezellige zaak. Ruime opzet en leuke ambiance. De gerechten waren mooi opgemaakt. Het oog wil ook wat.......
De bediening was heel aardig, hele vriendelijke meisjes en koks.
Top zaak!
Proeftest .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Leuk nieuw restaurant met een hele goede prijs-kwaliteit verhouding! Erg vriendelijk en attent personeel. Mooie, strakke inrichting met ruime tafels en genoeg privacy.
Marlboro T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vanavond met z'n 6en wezen dineren bij Arigato. Heerlijk gegeten. Wat een verademing dat je gerechten als sashimi zonder toeslag kan bestellen, top. De sushi was heerlijk evenals de vlees en vis gerechten. De bediening was supervriendelijk, klantgericht en correct. De inrichting van het restaurant is prima, je zit niet hutje mutje op elkaar maar hebt voldoende ruimte tussen de tafels in. Wat mij betreft een van de betere sushi restaurants waar ik tot nu toe ben geweest. Het restaurant ziet er fris en modern uit. Kortom; een aanrader en al helemaal met een leuke social deal bon.....
KlantAS .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
De inrichting was prima, niet bijzonder spectaculair, maar ok.
Het eten was redelijk. Soms goed, maar met name de babi pangang, sesambolletjes én de vreselijk dikke noedels waren geen succes.
En dan de service… wat een pech! Na onze eerste bestelling kregen we ieder drie gerechten geserveerd, maar toen bleef het stil. We hebben een uur gewacht, waarna we hebben aangegeven nog steeds te wachten op onze eerste gerechten. Ondertussen hadden we de tweede bestelling gedaan, maar kregen we onze kaart niet terug. Tussendoor zijn meerdere keren gerechten geserveerd die niet voor ons waren omdat we die al hadden gehad… we hebben ze allemaal terug moeten sturen. Tot overmaat van ramp hebben we onze bestelling uiteindelijk op een bierviltje OPNIEUW moeten aangeven, waarna we EINDELIJK in rap tempo onze eerste en twee bestelling kregen. Dat was helaas weer veel te snel… Het gevolg was dat we daarna redelijk snel vol zaten omdat we heel veel gerechten tegelijk geserveerd kregen.
Toen we de derde ronde hadden besteld kregen we wederom porties aangeleverd van onze eerste en tweede bestelling die we inmiddels allang gehad hadden… Kortom: de logistieke gang van zaken is een chaos en niet te volgen. Hierdoor hebben wij niet een hele relaxte avond gehad omdat we constant bezig waren met de bediening en ons zorgen maakten. We moesten er met name voor zorgen dat we konden eten wat we besteld hadden…. Ik heb nog nooit zo'n slechte coördinatie meegemaakt…. Het eten was op zich niet slecht, maar ik zou Arigato willen aanbevelen om op zeer korte termijn de logistieke planning onder de loep te nemen en aan te scherpen. Dit kan zo écht niet doorgaan.
Het is fijn voor een dorp als Waalre dat er een sushi restaurant aanwezig is, dat zou vooral zou moeten blijven, máár dan moet het qua service wel kunnen concurreren met andere sushi restaurants. Arigato: succes!