Arigato Eindhoven

Grote Berg 12 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Arigato Eindhoven

Oosterse hemel

Arigato, een stijlvolle en trendy plek, waar je geniet van de lekkerste Aziatische spijzen en waar later op de avond de voetjes van de vloer kunnen op swingende live muziek. Snelle hap, uitgebreid diner of alleen een cocktail op de dansvloer? Alles is hier mogelijk en iedereen wordt hier met open armen ontvangen. Combineer oosterse delicatessen met een mooie passende wijn en je zou hier het liefst een dag later weer terugkomen!

Meer informatie over restaurant Arigato Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Duur
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gheugten .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben een top avond gehad met onze dochters. Lekker eten, zeer aardig personeel en alles klopte. Wij zeggen: een aanrader!!
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuke zaak, prima eten, enthousiast en servicegericht personeel, Op de glutenallergie van de tafelgenoot werd gevraagd en vooral ook ongevraagd goed en leuk ingespeeld.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker gegeten met gezin,frisse vriendelijke en goedgestemde bediening!
Eten prima,porties wat krap.Voor €48 pp zou ik het nooit doen maar met deze aktie leuk om ervaren te hebben!
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Was top! Heerlijk gegeten. Wij hadden t 3 gangenmenu en dat was heel goed. Een echte aanrader! Vooraf een amuse, daarna soep en sushi, hoofdgerecht vlees en een heel lekker toetje.
Cel1915 L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ben geschrokken van de manier waarop wij door iemand van het bedienend personeel werden benaderd en behandeld. Bij de andere ook een zeer amicale houding.
Hai en hoi, jij en jou tegen ons oudere. 70 en 85 jaar oud. Werden amicaal aangeraakt op de schouders.
Tegen de dame van 85 werd schatje gezegd.
Deze houding past van geen kanten bij het restaurant wat ze willen zijn.
Michel176 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima restaurant om heerlijk Japans te eten. Wij wisten niet dat sushi ook lekker kon zijn omdat wij door te eten bij andere Japanse restaurants juist géén sushi bestelden. De wachttijden waren in tegenstelling tot wat wij in vorige recensies lazen zeer acceptabel. Het restaurant is niet goedkoop maar door de AH Restaurantactie betaalbaar om het luxe eten van dit restaurant te proberen. Aanrader!
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zoals je vaker leest bij dit restaurant lange tijd tussen de gerechten. Ook het afruimen van de vieze borden duurt in mijn ogen te lang. Hoofdgerecht was deels koud, werd wel opgemerkt en nieuw voor geserveerd.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een ongelooflijk fantastisch restaurant is dit toch, altijd vriendelijke en vrolijke bediening en het eten is werkelijk subliem! Tot een volgende keer.
Meetepeet .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gereserveerd met twee personen op een zondag met de Albert Heijn-actie. Op zich nog steeds best prijzig, 48 euro, want laten we eerlijk zijn, voor dat geld kan je ook terecht bij de all you can eat restaurants. Maar het zag er veelbelovend uit en als het dan lekker en een beetje bijzonder is en de entourage is goed dan is dat prima. Helaas hebben we het "nog" niet mogen ervaren, want het wachten op ons eten ging voor ons geduldige en tolerante mensen echt absoluut te ver. We zagen heus wel dat het druk binnen was en dat de mensen van de bediening hun best deden en dat maakte de beslissing om voortijdig te vertrekken dan ook niet makkelijk. Wij hebben in totaal 2 uur aan tafel gezeten en na 1 uur, kregen we de misosoep geserveerd. Best lekker en een prima begin qua smaak, maar een uur wachten op soep kan echt niet. Vervolgens heeft het weer ruim drie kwartier geduurd voordat we 1 dumpling/gyoza per persoon kregen. Ook lekker qua smaak, maar intussen waren we al naar van de trek geworden en hadden we geen vertrouwen meer in het verdere verloop. Toen we nog een kwartier hebben gezeten na de dumpling en zagen dat onze buurtafel met vier personen de sushi's zelfs al bijna op hadden, terwijl ze zelfs later dan wij binnen waren gekomen was de maat echt vol. Mijn man is naar de bar gelopen met de melding dat we wilden afrekenen (6 drankjes en eventueel de soep en dumpling) omdat we zaten "te verhongeren" terwijl we al twee uur zaten. Enige paniek en consternatie bij de bediening, wat ik natuurlijk best snap, want ze deden echt wel hun best. Vervolgens kwam er iemand bij staan, mogelijk de eigenaar of bedrijfsleider en na veel excuses van zijn kant hoefden we niets te betalen en kregen we zelfs een waardebon om ze hopelijk een andere keer nog een kans te geven. Wat mij betreft een zeer nette oplossing en daar zijn we dan ook zeer tevreden over. Het was wel het enige juiste dat hij had kunnen doen om ons in ieder geval erover te laten nadenken om een keer terug te gaan. Het zou anders niet eens in ons opkomen. Wij hebben een klein beetje het vermoeden dat het eten de keuken niet uitkwam omdat het daar stagneerde door misschien een combinatie van concepten. Ze hebben blijkbaar ook een sushi-bezorgservice want er liepen brommerkoeriers af en aan met schalen sushi. Mogelijk dat daar de verdeling qua werk niet helemaal in balans is. Echter, dit is slechts het idee dat wij erbij hadden en dus een speculatie. Wij zijn door de nette oplossing bereid dit restaurant een tweede kans te geven, maar niet meer in het weekend!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Super!! Alles was overheerlijk en zeker het geld waard !!!
Mooie locatie, verfijnde gerechten!
Begin van de avond was het nog warm en konden we van de mooie tuin genieten. Toen het later wat kouder werd konden we het diner binnen verderzetten. Iedereen was behulpzaam, vriendelijk.
Doe zo voort!!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Naar aanleiding van goede verhalen met zijn drieën gaan eten hier. Om bij te praten over de zomervakanties en gewoon een gezellige avond te hebben.
De ontvangst was prima, maar omdat de 3e persoon later kwam stond er voor haar nog geen amuse. Deze werd uiteindelijk gebracht bij het bestellen van de wijn en het eten, nadat we er een opmerking over hadden gemaakt. Jammer, want toen had ze wel al een aperitief gehad, en was er dus al een kans gemist.
We bestelden de uitgebreide plate, waarbij direct werd gezegd dat het wel wat langer zou duren omdat men ineens alles op de plaat wil serveren. Prima, dachten we. Maar misschien hadden we moeten vragen hoeveel langer het zou duren... Ruim een uur later werd een mooie grote schotel gebracht. En ja, het was lekker, maar ook niet zó bijzonder dat het zo lang had mogen/moeten duren. En dan is het fijn dat de bediening/keuken dit zelf ook gemerkt heeft en we daarom gratis een fles water krijgen (we vroegen om kraanwater) en een klein hapje zalmtartaar, maar daarmee wordt het niet echt goed gemaakt...
Omdat we na deze schaal nog wel wat trek over hadden geïnformeerd wat we zouden kunnen bestellen zodat we niet weer zo lang hoefden te wachten. De tweede bestelling verliep daardoor een stuk sneller en stelde ons weer wat meer tevreden. Heerlijke ossenhaas, zeer lekkere loempiaatjes (op de plate), staan in contrast met te lang gebakken spiezen van kippendij. Prijs en kwaliteit lijken niet helemaal in verhouding en voor ons was het lage tempo van serveren niet te begrijpen.
Marko S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
geweldig genoten, goede service, heerlijk eten in een mooie setting, top! Met de AH actie een 4 gangen menu met verrassend lekkere verse miso soep, goede verse sushi, een heerlijk tonijn en beef hoofdgerecht en afsluitend een heerlijk toetje met watermeloen en ijs. Mijn vrouw heeft een melk allergie en kreeg een zeer goed alternatief toetje: een watermeloen cocktail, ook echt heerlijk.
M.benavi .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was heel smaakvol en goed verzorgd. Echt een aanrader! Ook was de samenstelling van de gangen heel afwisselend.
Annabel J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Sushi en miso soep was super! En de gastheer en bediening zijn super vriendelijk en maken er echt een feestje van. Aanrader dus!
Theo T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Van een lekker 4 gangen diner genoten. De sushi was heerlijk en vers en ook het hoofdgerecht was een prima aanrader. Dit was de 4de keer dat we hier gegeten hebben en is zeker een aanrader en de moeite waard. Ook een zeer vriendelijke en professionele bediening.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten en een goede service. Vooral de sushi was erg lekker en er had wat meer salade bij het hoofdgerecht gemogen. De portie was karig voor 4 personen
AaZz .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima gegeten, echter de waarde van het menu vonden wij de prijs die we betaalden met de AH korting. Als men dit menu zou serveren voor de originele prijs (48 euro) dan was het geen waar voor je geld. De bediening was uitermate vriendelijk en de sushi was erg lekker. Het nagerecht smaakte ook prima, maar beetje jammer om nagerecht te serveren in een reclameglas met tekst Royal Club, zo'n presentatie verwacht je tijdens een etentje thuis i.p.v. in een restaurant.
Arjan.klaassen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer aardig personeel, goed eten en een leuke sfeer! Prachtig decor, heerlijke sushi en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hannekerohenkohl .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was heerlijk! . Vooral de sushi hapjes. De sfeer straalde gezelligheid uit. De bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Zeker een aanrader om er nog eens te komen eten.