Arigato Eindhoven

Grote Berg 12 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Arigato Eindhoven

Oosterse hemel

Arigato, een stijlvolle en trendy plek, waar je geniet van de lekkerste Aziatische spijzen en waar later op de avond de voetjes van de vloer kunnen op swingende live muziek. Snelle hap, uitgebreid diner of alleen een cocktail op de dansvloer? Alles is hier mogelijk en iedereen wordt hier met open armen ontvangen. Combineer oosterse delicatessen met een mooie passende wijn en je zou hier het liefst een dag later weer terugkomen!

Meer informatie over restaurant Arigato Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. We moesten voor een bepaalde tijd gegeten hebben en daar hebben ze uitstekend rekening mee gehouden.
Jan-Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zaterdagavond 22 Juli bij Arigato voornamelijk Sushi gaan eten. De kwaliteit en smaak is geweldig goed. Het is mogelijk om op een grote schaal de gerechtjes te krijgen zodat je gevarieerd kunt eten. Het eten kost wellicht iets meer maar dat is het zeker waard. De bediening is rustig en goed. Ze geven goede tips over het eten. Je krijgt ook alle tijd om te eten en te drinken. De inrichting is netjes. Al met al erg goed en zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Natasja A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De sfeer is super het personeel erg vriendelijk eten is gewoon heerlijk kortom super geslaagde avond
Matty F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bijzondere rustige en zeer vriendelijke bediening. Als je interesse hebt in de gerechten ( die bijzonder goed zijn ) krijg je enthousiaste informatie terug .
PKeeris .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een mooiere Vaderdag kun je je niet voorstellen! Fantastische keuken en een zeer creatieve brigade. Voor herhalimg vatbaar!
emiel H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super restaurant echt een aanrader super vriendelijk personeel en je kan er lekker zitten bedankt voor de fijne avond het was gezellig en het eten is nog is top
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, we waren met 6 personen en hebben de chef de vrije hand gegeven in het menu. Was geweldig, gevarieerd, erg verrassend en niet het standard sushi of aziatische eten. Erg vriendelijk bediening ook!
Heel klein puntje van kritiek, interieur en vooral stoelen mogen wel een opfrisbeurt hebben.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het menu is aan de prijzige kant (€55), maar de kwaliteit en de service maken dit wel goed. Heerlijk gegeten en goede persoonlijke aandacht.
Aanrader en wij gaan zeker nog eens terug!
Fanny L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het eten een 9 maar als je met de restaurant actie ah uit eten gaat verwacht je een korting van 50% (2e gratis) de menu's waren ipv 27,50 , 55 euro!!! Dus moesten alsnog 100% betalen voor het eten. Na wat discussie een kado bon gekregen van 25 e voor de volgende keer (waren met 4 man uit eten) dat is natuurlijk fijn maar nog niet de korting die je verwacht. En heel eerlijk weet ik niet of we überhaupt nog teruggaan.
Wilfred G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten. Mijn dochters weten nu wat sushi is. Dus geen smakeloze rijstrol zoals bij de all you can eat restaurants maar sushi zoals hij moet zijn. Zij hebben nog nooit zulke lekkere sushi gegeten! Ook de andere - door de ober uitgekozen - gerechten waren heerlijk. Niet goedkoop maar je krijgt wel wat speciaals. Puntjes van aandacht zijn de bovenverdieping met de toiletten en de inrichting (op sommige plekken wat rommelig/matig onderhouden). Al met al een aanrader.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit. Leuk om de gerechten samen met je gezelschap te delen. Fijn dat je met mooi weer buiten kunt zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wij hebben hier uitstekend gegeten, genoten van het 'midweek' menu. Voor een schappelijke prijs vier prima gangen, uitstekende sushi, kundige en vriendelijke bediening. Leuk gesprek op onze vraag over het eten en fijne wijnen per glas. We komen vast nog eens terug!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Wat hier op tafel wordt gezet is van een hoge kwaliteit. Samen met de vriendelijke bediening absoluut een aanrader.
Natas V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hartstikke gezellig en heerlijk gegeten. Prima uitleg en advies over de verschillende gerechten. Alles zag er prachtig uit en de smaken waren top!
Marlies Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Leuke zaak,Heerlijk gegeten en vriendelijk en correct personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezellige avond
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Top, voor de 2e keer heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Een aanrader! Houden zo.
Anka K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben een super avond gehad,echt kwaliteit
Puifong V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel
Als je een iemand bent die van grote porties houdt is dit misschien niet de juiste tent voor jou. Eten is iets aan de prijzige kant en duurt helaas te lang. Binnen 1 uur waren we nog bezig met voorgerecht.
Ik raad het aan als je voor de gezelligheid een hapje wilt doen, genoeg tijd, geld en niet zo veel honger hebt.
Joelly .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel vriendelijk personeel en het eten is fantastisch! Ondanks dat wij AH-bonnen hadden kregen wij heerlijke amuses vooraf. Alles wat we verder voorgeschoteld kregen was heerlijk.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben hier de laatste weken verschillende keren gegeten. Zeer vriendelijk personeel en keurige bediening.
Ondanks dat we steeds gebruik maakten van de AH-actie was het hoofdgerecht de ene keer meer gevarieerd
dan de andere keer. Het eten was echt heerlijk. We missen wel een garderobe en de laatste keer dat we hier waren stond de muziek erg hard waardoor met elkaar praten niet mogelijk was. Jammer !!! Vermoedelijk meer ingesteld op de jongere gasten.