Arigato Eindhoven

Grote Berg 12 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Arigato Eindhoven

Oosterse hemel

Arigato, een stijlvolle en trendy plek, waar je geniet van de lekkerste Aziatische spijzen en waar later op de avond de voetjes van de vloer kunnen op swingende live muziek. Snelle hap, uitgebreid diner of alleen een cocktail op de dansvloer? Alles is hier mogelijk en iedereen wordt hier met open armen ontvangen. Combineer oosterse delicatessen met een mooie passende wijn en je zou hier het liefst een dag later weer terugkomen!

Meer informatie over restaurant Arigato Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Arigato Eindhoven

dirk-jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer goed eten.
Muziek te hard en onprettig.
Wachttijd was prima, tot de laatste sushi die erg lang duurde en lauw/koud werd op de bar. Daarvoor wel verontschulding gekregen (en hebben we niet hoeven betalen).

Mijn tip voor dit restaurant is om iets aan de sfeer en met name de muziek te doen. Het eten is echt superlekker en je wordt vriendelijk geholpen.
Rory T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Was helemaal top, eten was enorm lekker en de presentering ervan maakte het helemaal geweldig. Het personeel was oprecht aardig en behulpzaam.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een van de weinige restaurants met echte wasabi! Ze hebben mooie en originele sushi. Ook is er een echte cocktail waiter met super cocktails. Echte aanrader!
G_R .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel vriendelijk personeel, alles mag gevraagd worden en je krijgt antwoord. Bij drukte is het niet meteen een boel lawaai, je kunt dan nog steeds rustig eten. En het eten was erg lekker!
luciennevm .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben werkelijk van begin tot einde genoten van het heerlijk menu. We waren aangenaam verrast en vooral het team is erg enthousiast. Ze vertellen over de gerechten die ook echt heel speciaal blijken te zijn. Later op de avond word het een club dus het geluid van de muziek gaat wat harder maar met een wijntje op is dat niet erg. Er hangt een heel gezellig sfeertje. We komen zeker terug.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Niet goedkoop, maar elke zuur verdiende € waard! Service is fantastisch en man wat is de sushi daar van uitzonderlijk goede kwaliteit. Presentatie van de gerechten is top en een waar feestje voor het oog. Smaak overtreft vervolgens weer de presentatie! Heb al heel wat sushi gegeten in mijn leven, maar sinds gisteren staat de sushi van Arigato toch echt met stip op 1!
Anka K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super restaurant,met vriendelijk personeel, en zeer kundig personeel in de keuken.als je hier eenmaal sushi het geeeten, wil niks anders meer????
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. We moesten voor een bepaalde tijd gegeten hebben en daar hebben ze uitstekend rekening mee gehouden.
Jan-Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zaterdagavond 22 Juli bij Arigato voornamelijk Sushi gaan eten. De kwaliteit en smaak is geweldig goed. Het is mogelijk om op een grote schaal de gerechtjes te krijgen zodat je gevarieerd kunt eten. Het eten kost wellicht iets meer maar dat is het zeker waard. De bediening is rustig en goed. Ze geven goede tips over het eten. Je krijgt ook alle tijd om te eten en te drinken. De inrichting is netjes. Al met al erg goed en zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Natasja A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De sfeer is super het personeel erg vriendelijk eten is gewoon heerlijk kortom super geslaagde avond
Matty F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bijzondere rustige en zeer vriendelijke bediening. Als je interesse hebt in de gerechten ( die bijzonder goed zijn ) krijg je enthousiaste informatie terug .
PKeeris .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een mooiere Vaderdag kun je je niet voorstellen! Fantastische keuken en een zeer creatieve brigade. Voor herhalimg vatbaar!
emiel H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super restaurant echt een aanrader super vriendelijk personeel en je kan er lekker zitten bedankt voor de fijne avond het was gezellig en het eten is nog is top
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, we waren met 6 personen en hebben de chef de vrije hand gegeven in het menu. Was geweldig, gevarieerd, erg verrassend en niet het standard sushi of aziatische eten. Erg vriendelijk bediening ook!
Heel klein puntje van kritiek, interieur en vooral stoelen mogen wel een opfrisbeurt hebben.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het menu is aan de prijzige kant (€55), maar de kwaliteit en de service maken dit wel goed. Heerlijk gegeten en goede persoonlijke aandacht.
Aanrader en wij gaan zeker nog eens terug!
Fanny L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het eten een 9 maar als je met de restaurant actie ah uit eten gaat verwacht je een korting van 50% (2e gratis) de menu's waren ipv 27,50 , 55 euro!!! Dus moesten alsnog 100% betalen voor het eten. Na wat discussie een kado bon gekregen van 25 e voor de volgende keer (waren met 4 man uit eten) dat is natuurlijk fijn maar nog niet de korting die je verwacht. En heel eerlijk weet ik niet of we überhaupt nog teruggaan.
Wilfred G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten. Mijn dochters weten nu wat sushi is. Dus geen smakeloze rijstrol zoals bij de all you can eat restaurants maar sushi zoals hij moet zijn. Zij hebben nog nooit zulke lekkere sushi gegeten! Ook de andere - door de ober uitgekozen - gerechten waren heerlijk. Niet goedkoop maar je krijgt wel wat speciaals. Puntjes van aandacht zijn de bovenverdieping met de toiletten en de inrichting (op sommige plekken wat rommelig/matig onderhouden). Al met al een aanrader.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit. Leuk om de gerechten samen met je gezelschap te delen. Fijn dat je met mooi weer buiten kunt zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wij hebben hier uitstekend gegeten, genoten van het 'midweek' menu. Voor een schappelijke prijs vier prima gangen, uitstekende sushi, kundige en vriendelijke bediening. Leuk gesprek op onze vraag over het eten en fijne wijnen per glas. We komen vast nog eens terug!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Wat hier op tafel wordt gezet is van een hoge kwaliteit. Samen met de vriendelijke bediening absoluut een aanrader.