Arigato Eindhoven

Grote Berg 12 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Arigato Eindhoven

Oosterse hemel

Arigato, een stijlvolle en trendy plek, waar je geniet van de lekkerste Aziatische spijzen en waar later op de avond de voetjes van de vloer kunnen op swingende live muziek. Snelle hap, uitgebreid diner of alleen een cocktail op de dansvloer? Alles is hier mogelijk en iedereen wordt hier met open armen ontvangen. Combineer oosterse delicatessen met een mooie passende wijn en je zou hier het liefst een dag later weer terugkomen!

Meer informatie over restaurant Arigato Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Wilfred G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten. Mijn dochters weten nu wat sushi is. Dus geen smakeloze rijstrol zoals bij de all you can eat restaurants maar sushi zoals hij moet zijn. Zij hebben nog nooit zulke lekkere sushi gegeten! Ook de andere - door de ober uitgekozen - gerechten waren heerlijk. Niet goedkoop maar je krijgt wel wat speciaals. Puntjes van aandacht zijn de bovenverdieping met de toiletten en de inrichting (op sommige plekken wat rommelig/matig onderhouden). Al met al een aanrader.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit. Leuk om de gerechten samen met je gezelschap te delen. Fijn dat je met mooi weer buiten kunt zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wij hebben hier uitstekend gegeten, genoten van het 'midweek' menu. Voor een schappelijke prijs vier prima gangen, uitstekende sushi, kundige en vriendelijke bediening. Leuk gesprek op onze vraag over het eten en fijne wijnen per glas. We komen vast nog eens terug!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Wat hier op tafel wordt gezet is van een hoge kwaliteit. Samen met de vriendelijke bediening absoluut een aanrader.
Natas V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hartstikke gezellig en heerlijk gegeten. Prima uitleg en advies over de verschillende gerechten. Alles zag er prachtig uit en de smaken waren top!
Marlies Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Leuke zaak,Heerlijk gegeten en vriendelijk en correct personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezellige avond
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Top, voor de 2e keer heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Een aanrader! Houden zo.
Anka K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben een super avond gehad,echt kwaliteit
Puifong V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel
Als je een iemand bent die van grote porties houdt is dit misschien niet de juiste tent voor jou. Eten is iets aan de prijzige kant en duurt helaas te lang. Binnen 1 uur waren we nog bezig met voorgerecht.
Ik raad het aan als je voor de gezelligheid een hapje wilt doen, genoeg tijd, geld en niet zo veel honger hebt.
Joelly .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel vriendelijk personeel en het eten is fantastisch! Ondanks dat wij AH-bonnen hadden kregen wij heerlijke amuses vooraf. Alles wat we verder voorgeschoteld kregen was heerlijk.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben hier de laatste weken verschillende keren gegeten. Zeer vriendelijk personeel en keurige bediening.
Ondanks dat we steeds gebruik maakten van de AH-actie was het hoofdgerecht de ene keer meer gevarieerd
dan de andere keer. Het eten was echt heerlijk. We missen wel een garderobe en de laatste keer dat we hier waren stond de muziek erg hard waardoor met elkaar praten niet mogelijk was. Jammer !!! Vermoedelijk meer ingesteld op de jongere gasten.
Misja G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was echt van hoge kwaliteit; we hebben heerlijk gegeten! Het was gezellig en levendig binnen, enige nadeel was dat er een heel grote groep was en dat wij daardoor soms vergeten werden te vragen of we nog wat wilden drinken en dat het een kwartier duurde voordat ze naar ons toekwamen met de rekening.
Dan P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten is prima, wel rumoerig, met redelijk harde muziek. Gegeten met bon van Albert Heijn acy=tie, waardoor betaalbaar, anders vrij duur.
Personeel een zonnige uitzondering!
Edward J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gewoon heerlijk gegeten, met kortingskaart AH. Vriendelijk en gastvrij personeel. Mijn derde keer hier maar zeker niet de laatste. Met name de sushi was super!!!!!
14065244 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten is zonder meer smakelijk en goed verzorgd. De bediening is erg vriendelijk.
Ik mis een kapstok en vind het geen gezicht dat alle (lange) winterjassen over de stoel (en op de grond) moeten hangen. Verder nog een tip over de muziek: 'draai eens muziek met oosterse sfeer ipv pop.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een top-locatie om heerlijk te dineren. Er word op geweldige wijze rekening gehouden met diëten en voedsel allergieën. Niet alleen bij ons, maar bij iedereen ligt er een keurige planning tussen de gerechten, wat gewenst is, of er nog wat gewenst wordt, zodat je heerlijk rustig en ontspannen met elkaar kan genieten.
pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Je kunt bij Arigato heel erg lekker eten, maar het Ah restaurantkaart menu is met 48,- wel heel erg prijzig. Jammer is dat men vindt dat er continue dreunmuziek gedraaid moet worden. De eerste keer dat wij er waren zelfs erg hard, we hebben toen nog gevraagd of het zachter kon, maar dat gebeurde toen maar heel even. Dat was op een donderdag en do, vr en za zijn de clubavonden, dan kan je er beter niet gaan eten tenzij je toch al doof bent. Nu waren we dus bewust op disndag, maar toch weer te harde muziek. Pauzes tussen de gerechten waren te lang. En bij het afrekenen zijn we op een gegeven moment maar opgestapt, geen groet, niets, vreemd. Kortom, eten is heel erg lekker, maar dat is het bij bijvoorbeeld bij en Umami en Mood en Fuso ook, en dan gaan we gezien de prijs en de rest liever daar naar toe.
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Er wordt erg veel aandacht aan de gerechten gegeven. Dit is zichtbaar doordat er een open keuken is. Jammer dat er dan ongewassen sla wordt gebruikt. Eten was erg lekker.
w.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was die avond zeer druk. Ondanks dat we gereserveerd hadden via de AH restaurantactie kregen we op het afgesproken tijdstip een tafeltje, precies tegenover de open keuken zodat we goed konden zien hoe alles bereid werd.
Het zou een 3 gangen menu zijn maar we begonnen al met een amuse. Daarna kregen we een soep op een zeer leuke manier gepresenteerd. Gevold door een plateau met heerlijke Sushi. Het hoofdgerecht (wij kozen Beef) was heerlijk en super mals. Tot slot een heerlijk dessert. de prijs a € 48,00 is in vergelijking met andere deelnemende restaurants wat aan de hoge kant maar was het zeker waard. wij komen zeker nog wel een keer terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We komen hier vaker en het is er altijd gezellig. Eten is altijd geweldig. De gastheer kent ons goed, doordat we al vaker zijn geweest.