Arigato Eindhoven

Grote Berg 12 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Arigato Eindhoven

Oosterse hemel

Arigato, een stijlvolle en trendy plek, waar je geniet van de lekkerste Aziatische spijzen en waar later op de avond de voetjes van de vloer kunnen op swingende live muziek. Snelle hap, uitgebreid diner of alleen een cocktail op de dansvloer? Alles is hier mogelijk en iedereen wordt hier met open armen ontvangen. Combineer oosterse delicatessen met een mooie passende wijn en je zou hier het liefst een dag later weer terugkomen!

Meer informatie over restaurant Arigato Eindhoven

Charlotte I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Top eten in fijne sfeer.
Morice S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik was er met mijn liefje en we hebben heerlijk gegeten! Echter aanrader!! Het geluid stond net iets te hard aan. Ik had er niet veel last van, omdat de muziekstijl mij goed beviel. Op de website kreeg ik de indruk dat de ruimte groter was en dat er een romantischere sfeer was. Maar al met al fijn restaurant, goed eten en met vrienden zeker ook goed te doen. Bediening was vriendelijk en ze deden hun best om het ons naar de zin te maken. Een aanrader!
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten! Leuke open keuken, vriendelijk personeel. Ook de drankjes en wijnen die ze serveren zijn goed.
We hadden geen keuze gemaakt van de kaart maar ons laten verassen, aanrader!
Constance M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Qualiteit eten is prima maar de wachttijd tussen de gerechten duurt veel te lang
Wil je iets tussendoor te drinken bestellen duurt ook veel te lang
Helaas hebben we daarom geen dessert meer besteld en zijn gegaan
w.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
vriendelijke ontvangst. kregen goede uitleg van de gerechten en goed advies. alle gerechten heerlijk op smaak en vers gemaakt. iets in de wat hogere prijsklasse maar zeker waard. een aanrader
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zeer goed gegeten, super bediening en iedereen is even enthousiast! Tip het drinken mag vaker gevraagd worden. Zeker voor herhaling vatbaar
Colinda M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super lekker was het zeker een aanrader! Mijn partner lust eigenlijk geen sushi zeker om dat er altijd een dikke plak rijst omheen zit maar nu likte hij zijn vingers er van af!
dirk-jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer goed eten.
Muziek te hard en onprettig.
Wachttijd was prima, tot de laatste sushi die erg lang duurde en lauw/koud werd op de bar. Daarvoor wel verontschulding gekregen (en hebben we niet hoeven betalen).

Mijn tip voor dit restaurant is om iets aan de sfeer en met name de muziek te doen. Het eten is echt superlekker en je wordt vriendelijk geholpen.
Rory T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Was helemaal top, eten was enorm lekker en de presentering ervan maakte het helemaal geweldig. Het personeel was oprecht aardig en behulpzaam.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een van de weinige restaurants met echte wasabi! Ze hebben mooie en originele sushi. Ook is er een echte cocktail waiter met super cocktails. Echte aanrader!
G_R .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel vriendelijk personeel, alles mag gevraagd worden en je krijgt antwoord. Bij drukte is het niet meteen een boel lawaai, je kunt dan nog steeds rustig eten. En het eten was erg lekker!
luciennevm .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben werkelijk van begin tot einde genoten van het heerlijk menu. We waren aangenaam verrast en vooral het team is erg enthousiast. Ze vertellen over de gerechten die ook echt heel speciaal blijken te zijn. Later op de avond word het een club dus het geluid van de muziek gaat wat harder maar met een wijntje op is dat niet erg. Er hangt een heel gezellig sfeertje. We komen zeker terug.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Niet goedkoop, maar elke zuur verdiende € waard! Service is fantastisch en man wat is de sushi daar van uitzonderlijk goede kwaliteit. Presentatie van de gerechten is top en een waar feestje voor het oog. Smaak overtreft vervolgens weer de presentatie! Heb al heel wat sushi gegeten in mijn leven, maar sinds gisteren staat de sushi van Arigato toch echt met stip op 1!
Anka K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super restaurant,met vriendelijk personeel, en zeer kundig personeel in de keuken.als je hier eenmaal sushi het geeeten, wil niks anders meer????
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. We moesten voor een bepaalde tijd gegeten hebben en daar hebben ze uitstekend rekening mee gehouden.
Jan-Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zaterdagavond 22 Juli bij Arigato voornamelijk Sushi gaan eten. De kwaliteit en smaak is geweldig goed. Het is mogelijk om op een grote schaal de gerechtjes te krijgen zodat je gevarieerd kunt eten. Het eten kost wellicht iets meer maar dat is het zeker waard. De bediening is rustig en goed. Ze geven goede tips over het eten. Je krijgt ook alle tijd om te eten en te drinken. De inrichting is netjes. Al met al erg goed en zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Natasja A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De sfeer is super het personeel erg vriendelijk eten is gewoon heerlijk kortom super geslaagde avond
Matty F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bijzondere rustige en zeer vriendelijke bediening. Als je interesse hebt in de gerechten ( die bijzonder goed zijn ) krijg je enthousiaste informatie terug .
PKeeris .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een mooiere Vaderdag kun je je niet voorstellen! Fantastische keuken en een zeer creatieve brigade. Voor herhalimg vatbaar!