Aries Noodles

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

AsianDelight .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Door een vriend meegenomen naar Aries, om weer een échte Indonesische street food te eten en tot mijn grote opluchting werd ik niet teleurgesteld.

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreken ook Indonesisch waardoor je je even in een warung in Indonesië waant.

We hadden allebei de bami bakso compleet en die was echt compleet. Alle gerechtjes die je erbij hoort te krijgen zaten erbij en de smaak was top.

De zaak zelf was erg schoon en strak ingericht, dus voor een romantisch diner niet geschikt, maar het eten maakt alles goed. Tevens kan je er ook niet met PIN betalen.
Hendrik3000 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Aries noodles is eerder een juwelierszaak dan een alternatief voor een indonesische straat kraam. De prijs is maxi en de porties mini. Aries is zelf wel een aardige man maar niet erg royaal en gul. Maar liefst €9 voor een kommetje noodles, wat op zich wel zou kunnen als er kaviaar op zit ofzo. Maar dat was er helaas niet. De smaak was redelijk maar niet €9 waard. Helaas was houden we het op een "one in a life time experience".
De prijs van een straatkraam in Indonesië is in Nederland helaas niet mogelijk door alle kosten waarmee een ondernemer te maken krijgt. De noodles worden elke dag vers gemaakt en daar is veel tijd mee gemoeid. Er zijn maar enkele eetgelegenheden die handgemaakte noodles gebruiken voor hun gerechten. Het merendeel gebruikt instant noodles. Over smaak valt niet te twisten maar de prijs voor deze noodles, die mijn Indonesische klanten zeer waarderen, is zeker in overeenstemming.
Marejo .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Heb hier meerdere malen gegeten telkens super. Het is een fenomeen binnen de Indonesische expat gemeenschap het is mond tot mond reclame zo ben ik daardoor ook gekomen. ben hier zeker 8 keer geweest en alleen maar Indonesische klanten dat zegt ook veel over de smaak die is net zo goed als een bami stalletje in Jakarta. Eigenaar Aries is super vriendelijk en maakt de noodles zelf dus geen instant rotzooi. Decor is eenvoudig maar erg schoon.
Meerdere noodles variaties en diverse zelf gemaakte snacks allemaal orginele smaak. Het is wel even zoeken bij het fashion centrum maar de moeite waard