Argentinos

31-206269455

Meer informatie over restaurant Argentinos

Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na een wandeling over de wallen kregen we trek. Aan de deur 2 `echte` Argentijnen :-) dat wekt vertrouwen, dus wij naar binnen. Dit restaurant draait vooral op toeristen en daardoor is de bediening onrustig, zij geven de indruk dat je snel moeten eten en weg wezen. Obers staan continue aan je tafel wat geen relaxt gevoel geeft. Wij bestelde 2 porties spareribs....deze waren redelijk van kwaliteit en smaak. Voor ons een restaurant om niet nog eens naar toe te gaan.
Josje S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Het eten was redelijk. Had sparerib voor €11,-
Was een halve sparerib met patat en wat salade. De bediening was nogal opdringerig betreft bestellen en met betalen kreeg ik een nadrukkelijke vinger op de bon voor de fooi..
Niet vriendelijk.
Decor zag er leuk uit!
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Het zag er superdruk uit van buiten en meestal als het ergens druk is is er goed eten , niet gereserveerd dus vragen of er plek was en er was nog een tafeltje voor 2 .
Voor een vrij klein restaurant liep er veel personeel rond dat zorgde wel voor een snelle afhandeling en zodra je glas leeg was vroegen ze of je nieuwe wilde het eten stond ook snel op tafel ik vroeg een combinatie die niet gezamenlijk op de kaart stond en dat was geen probleem en bij het vlees wat overigens super mals was kregen we een huisgemaakt uien paprika sausje, het toetje was een heerlijke warme appeltaart en smaakte super.
Dit Argentijnse restaurant stond nog niet aangemeld bij Iens en ik vond dat wel de moeite waard.