Argentinos

Nieuw-Loosdrechtsedijk 211 1231 KT Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Argentinos

Argentijns genieten in Loosdrecht

Ervaar de swingende Argentijnse keuken in het mooie Loosdrecht. Je proeft hier mals Argentijns vlees van de houtskoolgrill zoals entrecote, ribeye of ossenhaas. Neem er een heerlijk glas wijn bij en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant Argentinos

Maandag t/m zondag 16:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Argentinos

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super bediening! We zijn nu al voor de 3e keer hier wezen eten en komen zelf uit Mijdrecht, maar het vlees is hier in de buurt nergens zo mals als bij Argentinos!
Jolande K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goed eten, malse entrecote, en lekker bereide spareribs. Precies wat je verwacht van een argentijns restaurant. De rustige en vriendelijke ober werkt snel en doeltreffend.
Marescha H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer lang wachten op het eten. Commentaar eigenaar: dat heb je al mensen niet reserveren maar zomaar komen. Lege zaak...
Smitsje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De gerechten worden met zorg gemaakt en opgediend. Ook service, wijnadvies en klantvriendelijkheid zijn prima.
we hebben genoten en komen graag vaker terug.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
met ah rest actie buiten op terras gegeten en was alleszins smaakvol. Buiten de actie om zijn de prijzen ook heel redelijk en de spare ribs echt op houtskool grill - dat proef je!
H R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een gezellige restaurant , waar je goed kunt eten. Vriendelijke bediening, geen lange wacht tijden . we hebben daar heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Joram B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mals vlees maar ik mis smaak. Zout word bepaald door de kok. Goed vlees hoef je niet te zouten alleen om het nog beter te maken de kok zou moeten koken dat iedereen het kan eten en evt smaak kan toevoegen.

Bediender erg aardig. Drukke man en doet veel alleen.

Inrichting.... te groot met te weinig decoratie. Buiten kan het nog gezelliger en argentijnser. Misschien een idee om het terras aan de gras kant en zijkant te maken voor meer sfeer.
Han W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
met de ah korting zou er 29,50 af gaan maar dat hebben ze niet gedaan voor de verder wat het eten niet helemaal gaar naar behoren maar voor de prijs hoef je het ook niet te laten
Jan Herman S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Nadat we een lezingenmiddag hadden gehad, wilden we in de buurt eten. Dit restaurant gekozen vanwege de goede recensies en deelname aan AH-actie en omdat het op de weg naar huis lag. Helaas druilerig weer, dus daardoor zag het er buiten wat troosteloos uit. Binnen was het echter sfeervol.
De bediening was erg aardig en vlot. Drinken stond binnen een minuut op tafel. Keuze was uit het driegangenmenu op de AH-website, maar voor een supplement mocht je ook andere gerechten van de kaart kiezen. Zelf koos ik voor een voorgerecht van de kaart, maar dat was even duur, dus geen extra kosten.
Voorgerechten stonden vlot op tafel. Zag er mooi uit, maar smaakte ook vooral lekker. Ook de hoofdgerechten stonden daarna vlot op tafel. De kip was erg lekker en kwam sissend op tafel en de spareribs waren smaakvol, mals en het vlees viel bijna van het bot af. Er werd gevraagd of we met het dessert wilden wachten, maar dat hoefde voor ons niet. Na nog een kopje koffie weer op weg gegaan.
Al met al erg lekker gegeten met een vlotte en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om te gaan eten!
bart B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Erg lekker gegeten hier. Het vlees is van uitstekende kwaliteit en was ook op de goede manier gegrild. In ons geval rood van binnen en bruin aan de buitenkant. Verder rustige ambiance en goede uitleg van de ober. Veel keuze bij het saladebuffet. Zeker een aanrader voor de vleesliefhebber.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Eten was super chef heel betrokken kregen uitleg over het bestelde wanneer gevraagd vond alleen het wachten tussen de gangen wat lang
TonenSuus .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Als eerste de complimenten aan de chef! Wat heb je ons eten weer gruwelijk lekker gemaakt! Je gaat hier zeker heen voor een lekker stukje vlees en gezelligheid echt een aanrader! De gastheer van de avond was perfect! We werden heel goed behandeld. Er staan vele gerechten met vlees op de kaart, maar bife de lomo is een echte aanrader! Wij komen hier zeker weer! Tot de volgende keer!
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
De ontvangst was niet erg gastvrij, het dure vlees was bremzout , de patatjes hard en de salade oud.
Spare ribs lauw en kleine portie. Prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet in orde.
Deze tent nooit meer!!!
Jorren S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
De bediening was ontzettend vriendelijk en kundig. Naast heerlijk eten heb ik er ook wat over geleerd. De passie voor het vlees heeft de gastheer absoluut op ons overgebracht. Uiteraard is enthousiasme niet alles. Ze hebben ons ontzettend lekker vlees voorgeschoteld. Verfijnd, met een goed gedoseerde grillsmaak en gebakken zoals ik het graag zie en eet. De ossenhaas is heerlijk mals en een echte aanrader voor degene die hier gaat eten.
Kortom, een erg goede en gezellige bediening, heerlijk eten en een goede sfeer!
Wesley B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle steakrestaurant in Loosdrecht. Heb hier samen met 2 maten gegeten en het buikje was rijkelijk gevuld!

Als voorgerecht namen we de chorizos; twee heerlijk kruidige worstjes, die precies groot genoeg waren voor een voorgerechtje.
Als hoofdgerecht namen wij, na aanraden van de chef, het mixgerecht met 3 verschillende soorten vlees; entrecote, ribeye en ossenhaas. Heer-lijk! De entrecote had een lekker stevige textuur, de ribeye een fantastisch krokant zout spekje, en de ossenhaas man man... zo mals heb ik vlees zelden geproefd!
Voor dessert nam ik de lange vingers in witte chocolade; een goed zoet afsluitertje van deze complete maal. Tot slot nog koffie toe.

Bij het bespreken wat wij voor het hoofdgerecht wilden kwam de chef ons tegemoet en heeft ons uitgebreide uitleg gegeven over de soorten vlees. Dit heeft ons goed geholpen, en was naast leerzaam ook erg vermakelijk. Verder was de service goed en snel. De sfeer was top, mooie typisch mediterrane muziek die net hard genoeg stond om ervan te genieten zonder de conversaties te overstemmen. De ruimte is mooi ingedeeld, en hoewel het een groot pand is, zijn er afscheidingswandjes gemaakt waardoor je aan tafel toch een knus gevoel hebt. Leuk! Parkeergelegenheid was er voldoende, helaas waren er een aantal gasten die dubbel geparkeerd stonden waardoor er alsnog weinig ruimte bleek; iets wat ik het restaurant niet aan kan rekenen ;-)

De prijs was weliswaar een tikje aan de hoge kant voor een "gemiddeld" avondmaal, echter prima als je de gemiddelde steakrestaurants er op na slaat. Dus binnen het soort restaurant was de prijs prima, en de prijs-kwaliteit verhouding fantastisch. Als je voor 5 euro wilt eten moet je lekker een kartonnetje bij de snackbar weghappen...

Grazie per la bella serata!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
onwijs lekker gegeten.
de eigenaar stond vol enthousiasme te vertellen over het vlees wat hij serveerd. gewoon een top restaurant.
in tijden niet zo lekker gegeten.
kom hier zeer zeker terug.
marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
vlees was lekker, alleen voelde wij ons een beetje opgelicht bij afrekenen aangezien wij (2 pers) een mixed grill hadden besteld welke vrij summier geserveerd werd en waarna na het opeten van de mixed grill ons aan werd geboden om nog een klein
stukje vlees extra te serveren, wij vroegen om ieder nog een klein stukje ossenhaas, deze werd op de bon verrekend voor een extra bedrag van €36,50 (lomo Grande) vrij asociaal dat je dar er niet even bij verteld, de sfeer was er niet aangezien de muziek vrij hard stond en er zeer weinig mensen waren. snelle service, iets te snel omdat wij ons mond nog niet leeg hadden en het hoofdgerecht alweer klaar stond.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening is zeer vriendelijk. De kwaliteit van het eten is goed. Buffet salade gevarieerd. De eigenaar vertelt soms waar het vlees vandaan komt en hoe het bereid wordt dus nog informatief ook.
George K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In 1 woord heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk, eten was uitstekend. Vooraf de Carpaccio en de Ham met meloen genomen. Als hoofdgerecht de lomo (AANRADER!!) en de spareribs. Aan het einde beiden de dame blanche genomen. Niks op aan te merken. Het was best druk maar bediening was oplettend en bekwaam. Goede uitleg over de kaart en de keuze. Zeker voor herhaling vatbaar!
Constanze W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Te lang gewacht op het eten , eten was niet bezonder , gewoon net niet , wij gaan er niet meer heen ! Er ging die avond ook te veel mis