Argentinos

Nieuw-Loosdrechtsedijk 211 1231 KT Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Argentinos

Argentijns genieten in Loosdrecht

Ervaar de swingende Argentijnse keuken in het mooie Loosdrecht. Je proeft hier mals Argentijns vlees van de houtskoolgrill zoals entrecote, ribeye of ossenhaas. Neem er een heerlijk glas wijn bij en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant Argentinos

Maandag t/m zondag 16:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
De ontvangst was niet erg gastvrij, het dure vlees was bremzout , de patatjes hard en de salade oud.
Spare ribs lauw en kleine portie. Prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet in orde.
Deze tent nooit meer!!!
Jorren S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
De bediening was ontzettend vriendelijk en kundig. Naast heerlijk eten heb ik er ook wat over geleerd. De passie voor het vlees heeft de gastheer absoluut op ons overgebracht. Uiteraard is enthousiasme niet alles. Ze hebben ons ontzettend lekker vlees voorgeschoteld. Verfijnd, met een goed gedoseerde grillsmaak en gebakken zoals ik het graag zie en eet. De ossenhaas is heerlijk mals en een echte aanrader voor degene die hier gaat eten.
Kortom, een erg goede en gezellige bediening, heerlijk eten en een goede sfeer!
Wesley B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle steakrestaurant in Loosdrecht. Heb hier samen met 2 maten gegeten en het buikje was rijkelijk gevuld!

Als voorgerecht namen we de chorizos; twee heerlijk kruidige worstjes, die precies groot genoeg waren voor een voorgerechtje.
Als hoofdgerecht namen wij, na aanraden van de chef, het mixgerecht met 3 verschillende soorten vlees; entrecote, ribeye en ossenhaas. Heer-lijk! De entrecote had een lekker stevige textuur, de ribeye een fantastisch krokant zout spekje, en de ossenhaas man man... zo mals heb ik vlees zelden geproefd!
Voor dessert nam ik de lange vingers in witte chocolade; een goed zoet afsluitertje van deze complete maal. Tot slot nog koffie toe.

Bij het bespreken wat wij voor het hoofdgerecht wilden kwam de chef ons tegemoet en heeft ons uitgebreide uitleg gegeven over de soorten vlees. Dit heeft ons goed geholpen, en was naast leerzaam ook erg vermakelijk. Verder was de service goed en snel. De sfeer was top, mooie typisch mediterrane muziek die net hard genoeg stond om ervan te genieten zonder de conversaties te overstemmen. De ruimte is mooi ingedeeld, en hoewel het een groot pand is, zijn er afscheidingswandjes gemaakt waardoor je aan tafel toch een knus gevoel hebt. Leuk! Parkeergelegenheid was er voldoende, helaas waren er een aantal gasten die dubbel geparkeerd stonden waardoor er alsnog weinig ruimte bleek; iets wat ik het restaurant niet aan kan rekenen ;-)

De prijs was weliswaar een tikje aan de hoge kant voor een "gemiddeld" avondmaal, echter prima als je de gemiddelde steakrestaurants er op na slaat. Dus binnen het soort restaurant was de prijs prima, en de prijs-kwaliteit verhouding fantastisch. Als je voor 5 euro wilt eten moet je lekker een kartonnetje bij de snackbar weghappen...

Grazie per la bella serata!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
onwijs lekker gegeten.
de eigenaar stond vol enthousiasme te vertellen over het vlees wat hij serveerd. gewoon een top restaurant.
in tijden niet zo lekker gegeten.
kom hier zeer zeker terug.
marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
vlees was lekker, alleen voelde wij ons een beetje opgelicht bij afrekenen aangezien wij (2 pers) een mixed grill hadden besteld welke vrij summier geserveerd werd en waarna na het opeten van de mixed grill ons aan werd geboden om nog een klein
stukje vlees extra te serveren, wij vroegen om ieder nog een klein stukje ossenhaas, deze werd op de bon verrekend voor een extra bedrag van €36,50 (lomo Grande) vrij asociaal dat je dar er niet even bij verteld, de sfeer was er niet aangezien de muziek vrij hard stond en er zeer weinig mensen waren. snelle service, iets te snel omdat wij ons mond nog niet leeg hadden en het hoofdgerecht alweer klaar stond.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening is zeer vriendelijk. De kwaliteit van het eten is goed. Buffet salade gevarieerd. De eigenaar vertelt soms waar het vlees vandaan komt en hoe het bereid wordt dus nog informatief ook.
George K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In 1 woord heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk, eten was uitstekend. Vooraf de Carpaccio en de Ham met meloen genomen. Als hoofdgerecht de lomo (AANRADER!!) en de spareribs. Aan het einde beiden de dame blanche genomen. Niks op aan te merken. Het was best druk maar bediening was oplettend en bekwaam. Goede uitleg over de kaart en de keuze. Zeker voor herhaling vatbaar!
Constanze W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Te lang gewacht op het eten , eten was niet bezonder , gewoon net niet , wij gaan er niet meer heen ! Er ging die avond ook te veel mis
Peggy M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk mals vlees en goede service. Bediening is zeer vriendelijk. Restaurant is groot maar door ruimten af te scheiden met wanden heb je toch een knus gevoel.
nielse .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vooropgesteld, we hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk, doch niet heel erg bekwaam, maar ze was stagaire begrepen we. De inrichting is ook netjes. Niet oud zoals sommige mensen schrijven, want alles zit strak in de verf, maar wel de Argentijnse sfeer. Wat ik alleen bij dit soort restaurants niet begrijp is het gebrek aan een stukje klantvriendelijkheid. Als mij de vraag gesteld wordt of ik 'er een broodje met kruidenboter bij lust' dan ga ik er vanuit dat mij dat aangeboden wordt. Maar dan staat na afloop toch 3,50 op de rekening voor een simpel pistoletje die je 10 voor 1 euro koopt bij de supermarkt. Die restaurantactie zal vast geen vetpot opleveren via AH, maar je wil toch dat mensen nog een keer terugkomen? Dan moet je ze niet elke mogelijke cent aftroggelen, maar investeren in de volgende keer. Het eten is namelijk prima genoeg om dat te laten gebeuren.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was heerlijk maar duurde veel te lang bijna een uur op het hoofdgerecht gewacht! Echt jammer.

Gr. J. Poort
tomroefs .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 6 personen a la carte gegeten met gebruikmaking van de ah restaurantactie. Een ietwat gedateerde omgeving maar de kwaliteit van eten, en daar kom je toch hoofdzakelijk voor, was in één woord perfect. Zeker een herhaling waard.
willemfreen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
wij hebben hier al meer gegeten, dat wij terug zijn gekomen zegt al genoeg, het was weer heel lekker en de bediening reuze vriendelijk, geen gehaast, lekker rustig genoten. wij komen zeker weer terug.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben gisterenavond (weer) heerlijk gegeten bij Argentinos. Wij zaten in een rustig gedeelte, bediening was snel en zeer vriendelijk. We hadden een flink voorgerecht, dus gevraagd of het hoofdgerecht iets later kon komen, dat was geen probleem.

Vooraf hadden we de Hollandse garnalencocktail en nacho's met guacamole. Allebei erg lekker. Als hoofdgerecht hadden zowel mijn vrouw als ik de spareribs, net als voorgaande keer, en ook dit keer waren ze ontzettend lekker. Als nagerecht de witte chocoladevingers (niet heel duidelijk op de kaart, maar dat zijn een soort lange vingers, maar dan een deel witte chocola, een deel een soort ijs en een deel cake) en op mijn verzoek een paar bollen vanille ijs, wat ook gewoon geregeld werd.

Goed gegeten en goed geholpen!
mm.hagen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, weten er echt een super lekker diner van te maken.
Toiletten en de deur van toilet kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gereserveerd met AH restaurant actie. Bij binnenkomst direct gevraagd of actie ook geldt voor kindermenu, ja als de kinderen ook 3 gangen nemen. Bij afrekenen werden echter de goedkoopste kindergerechten van de totale prijs afgehaald en niet 1 volwassenmenu en 1 kindermenu. Beetje teleurstelling.
Verder is de inrichting verouderd en personeel niet 100% op de klant gericht. Oudere man bij bar (baas?) gaf zelf ook niet echt het goede voorbeeld door elke keer aan de bar te gaan zitten / hangen.
Dit is typisch een restaurant die de AH weken niet aangrijpt om nieuwe vaste klanten te werven middels het zetten van een extra stapje, maar de AH weken gebruiken voor extra omzet met geen cent te veel.
Over het eten: vlees goed, de rest van zeer matige kwaliteit.
Wij zullen hier niet snel meer terugkomen.
doraschmerz .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
was voor de tweede keer in deze locatie - en mijn vrienden en ik waren weer tevreden.
Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten - waarom vraagt u zo iets - kort en krachtig en eerlijk - is dat niet voldoende??
annabel B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijke avond gehad! Leuke sfeervole inrichting en vriendelijk personeel.
Ik had de zalm met pittige citroensaus als hoofdgerecht waarbij naar mijn idee de saus miste maar de zalm was heel lekker. Mijn vriend had de ossenaas en die was heel mals en lekker! Ook was er een salade bar waar je gebruik van kon maken maar dit was ons niet verteld. wij vingen dit op van een tafel achter ons en hebben er toe naar gevraagd. ook deze was wel erg lekker! Ik zou hier zeker nog een keer teruggaan
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, attente service, mooi actie menu met een royale saladebar, enige opmerking de gerechten werden snel achter elkaar opgediend, maar het verzoek om wat extra tijd werd meteen ingewilligd.. Top !
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk! Spareribs warem lekker.mals
Kozen voor een twee gangenmenu en kregen toch de korting voor het driegangenmenu! Top.