Argentinos

Nieuw-Loosdrechtsedijk 211 1231 KT Loosdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Argentinos

Argentijns genieten in Loosdrecht

Ervaar de swingende Argentijnse keuken in het mooie Loosdrecht. Je proeft hier mals Argentijns vlees van de houtskoolgrill zoals entrecote, ribeye of ossenhaas. Neem er een heerlijk glas wijn bij en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant Argentinos

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk! Spareribs warem lekker.mals
Kozen voor een twee gangenmenu en kregen toch de korting voor het driegangenmenu! Top.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij vonden het heerlijk en de keuze was zeer ruim. Er werd ook met ons meegedacht . Leuke actie met het toetje en het flamberen.Wij hebben genoten. Bedankt!
Willemfreen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
zoals al eerder meegemaakt een hele hartelijke ontvangst, je voelt je echt een gast en het eten was weer erg lekker, een aanrader.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke personeel en eten was lekker. We werden iedere keer bediend met een lach en kwam kwamen vragen of alles naar wens was.
We hadden gebruik gemaakt van de ah actie, en hebben voor keuze menu gekozen, was beetje simpel, maar dat kan je ook verwachten en dat zie je bij meerdere restaurants.
Vlees van de spareribs viel van bot en smaakte goed. Alles werd leuk gepresenteerd. Soep was lekker en kon onbeperkt gebruik maken van de salade bar.
Enige minder punt was dat we jus d orange vers namen en deze waren €4 per stuk, beetje duur aangezien klein glasje was. Hier kwamen we pas achter bij afrekenen.
Voor de rest goed gegeten en goed naar ons zin gehad.
Ron E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening met de AH bon die je kunt inwisselen voor een iens driegangen menu of als je gewoon van de kaart besteld er een bedrag van 29,50 van je rekening in mindering word gebracht
Goede Service bedankt voor de gezellige avond

Fam Ermen Maarssenbroek
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ontvangst was prima, integer, beetje timide. Stokvroodje was wat simpel maar wel echte kruidenboter en niet van die vieze creme. Voorgerecht was lekker maar niet uitzonderlijk. Als hoofdgerecht hadden we beiden Black angus ossenhaas, deze was voortreffelijk. Gepofte aardappel erbij was ook prima maar ik had liever gekruide zure room er bij gehad ipv roomboter. Verder mochten we zo vaak als we wilden naar de saladebar. Dat werd net ff een keer teveel gezegd. Evt. Andere bijgerechten kon je bijbestellen maar moest je extra voor betalen. De inrichting was zwaar gedateerd, daar moet de bezem en verfkwast doorheen. Voor een vrijdagavond was het niet druk, 4 tafeltjes bezet. Voor het vlees zou ik zeker teruggaan. Voor de rest niet.
Wij hadden geserveerd met dé AH restaurant actie. Daardoor vond ik het betaalbaar. Voor voorgerecht , hoofdgerecht, wat stokbrood en 3 drankjes was ik nu 71 euro kwijt maar anders 91. Dat is best aan dé prijs.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De kwaliteit was niets mis mee? Heerlijk "plate del casa" en gamba's. Kruidenboter bij de gepofte aardappel zou onze voorkeur hebben boven klein pakje boter. Prijzen zijn aan de hoge kant.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Via AH actie hier gegeten. Voorgerecht Krab was lekker en ruim bemeten. De buiten de AH actie om bestelde ham met meloen kreeg dezelfde beoordeling.
Als hoofdgerecht de spareribs besteld. Vlies aan de achterkant zat er helaas nog op maar verder waren ze perfect. Mals, sappig en zeer smakelijk. De sausjes waren lekker maar de frietjes hadden beter gekund.
Als nagerecht de Argentijnse pudding en sorbet ijs. Alletwee ook weer erg lekker.

Al met al prima gegeten. Prijs viel nu mee door AH actie maar anders is het aan de hoge kant.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijke zuiver natuurlijke ingrediënten en smaken. Beste spareribs ooit en ik heb er al veel gehad! Mals, valt zo van het bot af. Drankjes zijn prijzig, jammer. Het vlees en sausjes hebben geen zout nodig om voortreffelijk te smaken. Puur en zuiver.
ConnyDekker63 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Top tent, heerlijk gegeten in een hele fijne sfeer, fijne gastheer en bediening. We aten met 4 personen heel verschillende gerechten, alles kwam steeds tegelijk op tafel, mooi opgemaakte borden alles van goede kwaliteit.
Lekkere salade bar met verse producten. Aan alle kanten een dikke 10 !!
Brooke L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Veel te zout! Het vlees was mals maar zo zout dat dit overheerste. Dit gold ook voor de kaassoep. We kregen wel een kopje koffie gratis van het huis en excuses maar daarmee gaan wij het risico niet lopen om nogmaals daar te gaan eten. We zijn via de AH actie bij dit restaurant terecht gekomen. Redelijk prijzig.
Gretha V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgelopen zondag gegeten via de ah aktie. Waren met z'n vieren. Kregen een menu aangeboden waar wij een keuze uit konden maken. Maar konden ook via de kaart ook bestellen. Het eten was fantastisch het personeel zeer vriendelijk. Wij hebben een hele gezellige avond gehad en komen zeker terug om van dat heerlijke eten te smullen.
Taravdpost .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Alweer de vierde keer eten bij Argentinos en het was weer heerlijk. De spareribs en het andere vlees van de mixed grill waren heerlijk mals en sausjes waren zeker niet nodig voor een extra smaaksensatie. De service was erg goed, ik werd herkend van 2 jaar geleden en ze wisten nog wat ik ze toen verteld had. Het is een hele geinteresseerde, aardige en hard werkende staf. Zeker een aanrader!
L.haen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hadden gereserveerd met de actie van AH. Er is daar een aparte kaart voor gemaakt, maar het was ook mogelijk om tegen een geringe bijbetaling andere gerechten te bestellen. We hebben met vier personen heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad met dank aan Oscar en de andere medewerkers. TOP. Volgende week zaterdag komen we weer, maar dan met ander gasten.
Aad T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met vier personen prima gegeten in Argentinos. De bife de lomo en spareribs zijn echte aanraders. Mals en heerlijk gekruid met een barbecuesmaak zoals het hoort. De prijs-kwaliteitverhouding voor het eten is zeker goed te noemen, voor de drank geldt dat minder. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Gerdavanslooten V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij vonden het eten erg lekker en de bediening was ook prima! Maarwat wij voor een fles water moesten betalen was bespottelijk 7,50 euro terwijl wij gewoon wat water wilden hebben. Het mocht ook gewoon uit de kraan zijn. Nee dit was belachlijk! Hebben wij al eens eerder meegemaakt, dat we zoveel moesten betalen voor wat water om medicijnen in te nemen. Daar moet de horica eens een keer naar kijken. De prijzen liggen sowieso veel te hoog voor drank en frisdranken. Daar wordt meer aan verdiend dan aan het hele diner. Daarom wordt het voor mensen om uit eten toch nog erg duur.
Janssen- .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding van het eten erg slecht. Het was ondanks AH bon veel te duur. De bediening was nog slechter, de drankjes werden snel opgenomen maar het eten niet. Er was maar 1 persoon die het eten opnam we hebben vooral heel lang gewacht. Wij vonden het zonde van onze AH bon.
TonenSuus .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten! De spareribs vallen van het bot af, zo mals, zo lekker! Ook de bife de lomo is zoooo heerlijk dat je je vingers eraf eet! Erg gezellig en goede service! We gaan zeker weer!!
Petra1988 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We zijn wezen eten met de AH-actie. Voortreffelijke gerechten, vriendelijk personeel. Een goede prijs-kwaliteitsverhouding, maar wel voor een goed avondje (ook al is het een prima restaurant waar je met een casual broek aan kunt schuiven).
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Vlees en kip waren beide lekker mals en goed zacht met een goede kruidige smaak. A la carte was geen probleem maar keuze menu (Euro 29,50) was ook prima.
In geval je a la carte kiest wordt er voor elk 2de 3-gangen menu euro 29,50 p.p. in mindering gebracht op de rekening.