Argentinos

Nieuw-Loosdrechtsedijk 211 1231 KT Loosdrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Kaassoep
      Crabcocktail
  • Hoofdgerechten
    • Spareribs
      Gesneden kipfilet met paprika, champignon en ui in chilisaus
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Thee

Over het restaurant Argentinos

Argentijns genieten in Loosdrecht

Ervaar de swingende Argentijnse keuken in het mooie Loosdrecht. Je proeft hier mals Argentijns vlees van de houtskoolgrill zoals entrecote, ribeye of ossenhaas. Neem er een heerlijk glas wijn bij en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant Argentinos

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Argentinos

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
We hebben na een mooie fietsdag heerlijk gedineerd in een rustig en gezellig ingericht restaurant. We waren zeer te spreken over de bediening die vriendelijk en voorkomend was. Ook vonden wij de prijs/kwaliteitsverhouding dik in orde. Kortom een aanrader!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer.
M. Hr. H. Voorn V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed en betaalbaar
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed eten hier en de kip en de spareribs waren heel mals dn lekker. Bediening was zeer vriendelijk. Heel tevreden over ons bezoek aan dit restaurant.
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima eten gezellig en rustig restaurant
Bep V L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was over heerlijk, wij komen hier regelmatig.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig en lekker met vrienden gegeten. Bediening door heel aardige en attente serveerster.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Komen hier vaker en eten is altijd goed. Vanavond een verrukkelijke botermalse lomo gegeten en prettige bediening.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wat een heerlijk vlees!! Zowel de spareribs als de biefstuk. Verder heerlijke voorgerechten en een enorm groot dessert. Oprecht betrokken en servicegerichte bediening, heerlijk gegeten en zeker een plek om nog een keer naar terug te keren
C. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Op het voorgerecht lag een rare haar bij mijn tafelfelgenoot. Leek op een schaamhaar in ieder geval geen hoofdhaar. Op ons verzoek werd het bord weer meegenomen, maar vonden het wel vreemd dat er geen excuus of iets dergelijks kwam.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het eten was voortreffelijk.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super aardig personeel ❤️
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
met 4 pers AH actie diner menu op het terras. Genoeg keuze, tevens grote menu kaart a la carte tegen meerprijs.
voor 14,50 pp. geen geld voor lekkere spare ribs en "sizzling" kipfilet. Salade bar met genoeg variatie en sauzen, lekker fris en knapperig. Volgende keer de bief proberen.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ah actie werd korting op de rekening, want menu optie was erg beperkt. Was er wel maar menu op iens was niet het keuze menu, was wat onduidelijk erg vervelend voor serveerster.
Stella G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Fijne bediening. Heerlijk gegeten. Duurde wel even voordat we iets kregen, maar het was schitterend weer en het eten was goed!
Domenica M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten was goed. Zeker de ossenhaas was top. Voor het broodje zonder kruidenboter 3,50 betalen vonden wij erg duur. Wachttijden wel aan de lange kant. De buitentafels vonden wij er armoedig uitzien. Met allemaal vlekken erop. Gekarteld blad.
Sikkens Van Maurick E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vriendelijke en snelle bediening. We bestelden Parilada Mixta voor € 32,50 p.p. op een 'tafelgrill".
We verwachtten toen een selectie van kleine porties van diverse vleessoorten. Maar we kregen een hoeveelheid vlees waar we niet op hadden gerekend. Biefstukken, carbonades, spare-ribs, worst en mais, allemaal forse stukken vlees. En nog goed en sappig klaargemaakt ook. Het was zelfs te veel voor 4 personen. We hebben gegeten wat we op konden, maar gingen toch met een goed gevulde 'doggy-bag' naar huis.
Nu nog een hond kopen.....
En de Parreno Malbec/Cabernet Sauvignon voor 22,50 was ook prima. Volgende keer zullen we eerst vragen hoe groot de porties van de andere gerechten zijn. In ieder geval hebben we lekker gegeten.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Zoals in de beoordeling tot uiting komt was het eten zeer goed. Vanwege het mooie weer zaten we op het terras en dat is de reden dat we de inrichting en sfeer laag hebben beoordeeld. De tafels zijn duidelijk aan vervanging toe. Misschien is het een idee om de tafels te dekken met een tafelkleed, dan valt de slechte kwaliteit minder op. We hebben prima gegeten!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018