Argentinos

Nieuw-Loosdrechtsedijk 211 1231 KT Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Argentinos

Argentijns genieten in Loosdrecht

Ervaar de swingende Argentijnse keuken in het mooie Loosdrecht. Je proeft hier mals Argentijns vlees van de houtskoolgrill zoals entrecote, ribeye of ossenhaas. Neem er een heerlijk glas wijn bij en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant Argentinos

Maandag t/m zondag 16:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Argentinos

K. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het duurde lang voor we wat konden bestellen, we moesten vragen om de kaart. De wijn werd vergeten. De carpaccio was te koud en smaakte niet vers. De steak, de krabsalade, de saladbar, de wijn en de spareribs waren wel heerlijk. Het desert zou erbij zitten, maar moest toch apart worden afgerekend. Verder wel uiterst vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor een Argentijns restaurant misten wij de beleving, je verwacht een grote grill midden in het restaurant.

Wij hadden een 3 gangen menu , voorgerecht was een vette kliek zonder brood of toast, de sparerips waren prima echter het nagerecht kwam allemaal uit een pakje incl slagroom uit een bus.

Al met al geen reden om terug te komen.
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten. Hiervoor was een speciaal menu samengesteld.
Maar we konden ook van de kaart kiezen en bijbetalen.
De gerechten werden mooi opgediend.
Het was op vrijdagavond behoorlijk druk maar we hoefden nooit lang te wachten en de bediening bleef vriendelijk en attent.
De inrichting is een beetje oubollig, er zou wel een ander kleurtje op de muur mogen.
Onderweg naar huis is besloten dat dit een "terugkomrestaurant" is.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. We mochten ook kiezen van de gewone kaart. Voor sommige gerechten moest je dan iets bijbetalen.
De spare ribs waren echt heerlijk mals! Maar ook het voor en nagerecht waren heerlijk.
Er hing een fijne sfeer in het restaurant en de bediening was erg fijn! Wij komen er zeker nog terug!
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Rustig restaurant. De bediening goed, maar was druk dus wat langer wachten. De vleesschotel van goede kwaliteit, heel goed klaargemaakt. De visschotel was boven verwachting. Zeker om weer heen te gaan.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten kaas soep en spareribs van het AH menu. Toetje de flensjes met een kleine bijbetaling. Top dat je kunt afwijken van het menu. Bij de spareribs sausjes, heb je niet echt nodig, zijn van zichzelf al heeeeeeeel lekker. En de saladebar is ook een feestje. Van alles wat. Zwarte botermalse olijven, groene olijven, tomaat, augurk, komkommer, aardappelsalade, sla, div. dressing en zuur. Toppie wat mij betreft.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was een leuke en gezellige eetgelegenheid. Goede parkeerplaatsen. Personeel was erg aardig en behulpzaam. Ik zou er zo nog eens naar toe gaan.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super bediening! We zijn nu al voor de 3e keer hier wezen eten en komen zelf uit Mijdrecht, maar het vlees is hier in de buurt nergens zo mals als bij Argentinos!
Jolande K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goed eten, malse entrecote, en lekker bereide spareribs. Precies wat je verwacht van een argentijns restaurant. De rustige en vriendelijke ober werkt snel en doeltreffend.
Marescha H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer lang wachten op het eten. Commentaar eigenaar: dat heb je al mensen niet reserveren maar zomaar komen. Lege zaak...
Smitsje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De gerechten worden met zorg gemaakt en opgediend. Ook service, wijnadvies en klantvriendelijkheid zijn prima.
we hebben genoten en komen graag vaker terug.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
met ah rest actie buiten op terras gegeten en was alleszins smaakvol. Buiten de actie om zijn de prijzen ook heel redelijk en de spare ribs echt op houtskool grill - dat proef je!
H R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een gezellige restaurant , waar je goed kunt eten. Vriendelijke bediening, geen lange wacht tijden . we hebben daar heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Joram B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mals vlees maar ik mis smaak. Zout word bepaald door de kok. Goed vlees hoef je niet te zouten alleen om het nog beter te maken de kok zou moeten koken dat iedereen het kan eten en evt smaak kan toevoegen.

Bediender erg aardig. Drukke man en doet veel alleen.

Inrichting.... te groot met te weinig decoratie. Buiten kan het nog gezelliger en argentijnser. Misschien een idee om het terras aan de gras kant en zijkant te maken voor meer sfeer.
Han W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
met de ah korting zou er 29,50 af gaan maar dat hebben ze niet gedaan voor de verder wat het eten niet helemaal gaar naar behoren maar voor de prijs hoef je het ook niet te laten
Jan Herman S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Nadat we een lezingenmiddag hadden gehad, wilden we in de buurt eten. Dit restaurant gekozen vanwege de goede recensies en deelname aan AH-actie en omdat het op de weg naar huis lag. Helaas druilerig weer, dus daardoor zag het er buiten wat troosteloos uit. Binnen was het echter sfeervol.
De bediening was erg aardig en vlot. Drinken stond binnen een minuut op tafel. Keuze was uit het driegangenmenu op de AH-website, maar voor een supplement mocht je ook andere gerechten van de kaart kiezen. Zelf koos ik voor een voorgerecht van de kaart, maar dat was even duur, dus geen extra kosten.
Voorgerechten stonden vlot op tafel. Zag er mooi uit, maar smaakte ook vooral lekker. Ook de hoofdgerechten stonden daarna vlot op tafel. De kip was erg lekker en kwam sissend op tafel en de spareribs waren smaakvol, mals en het vlees viel bijna van het bot af. Er werd gevraagd of we met het dessert wilden wachten, maar dat hoefde voor ons niet. Na nog een kopje koffie weer op weg gegaan.
Al met al erg lekker gegeten met een vlotte en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om te gaan eten!
bart B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Erg lekker gegeten hier. Het vlees is van uitstekende kwaliteit en was ook op de goede manier gegrild. In ons geval rood van binnen en bruin aan de buitenkant. Verder rustige ambiance en goede uitleg van de ober. Veel keuze bij het saladebuffet. Zeker een aanrader voor de vleesliefhebber.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Eten was super chef heel betrokken kregen uitleg over het bestelde wanneer gevraagd vond alleen het wachten tussen de gangen wat lang
TonenSuus .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Als eerste de complimenten aan de chef! Wat heb je ons eten weer gruwelijk lekker gemaakt! Je gaat hier zeker heen voor een lekker stukje vlees en gezelligheid echt een aanrader! De gastheer van de avond was perfect! We werden heel goed behandeld. Er staan vele gerechten met vlees op de kaart, maar bife de lomo is een echte aanrader! Wij komen hier zeker weer! Tot de volgende keer!
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
De ontvangst was niet erg gastvrij, het dure vlees was bremzout , de patatjes hard en de salade oud.
Spare ribs lauw en kleine portie. Prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet in orde.
Deze tent nooit meer!!!