Argentino Tango

Lang

Jouw recensie over het restaurant Argentino Tango

Marije P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De soepen die we hadden gekozen kwamen duidelijk uit een pakje en waren in mijn geval nog niet eens goed doorgeroerd ook want ik had de klonten poeder er nog in zitten. Het hoofdgerecht was matig. De Burrito was erg vet, klef en smaakte niet vers. De mixed grill was goed. Het saladebuffet vond ik erg mager. Ik denk dat het meest verse wat ik heb gehad deze avond mijn jus d'orange was. Ik ben een makkelijke eter en klaag niet snel maar dit was echt slecht. Een en ander werd gecompenseerd met een kopje thee achteraf en de soep werd niet in rekening gebracht maar wij zullen hier niet terugkeren.
Demalle .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk gegeten, geweldige spareribs.
Prima bediening en nog een leuke inrichting ook.
Op zoek naar iets te eten tijdens ons reisje kwamen we hier uit.
Eter12345 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Gisteravond hier heerlijk gegeten. Een doordeweekse dag in januari is natuurlijk niet druk, maar we voelden ons meer dan welkom. Voorgerechten (nacho's en pasteitjes) waren prima, maar niet heel bijzonder. Hoofdgerechten waren heerlijk. Zalm was op de huid gebakken en heerlijk op smaak. Tortilla met gehakt was goed gevuld en heerlijk van smaak. Heel anders als dat je dit thuis uit een pakje haalt! Tip: ze bezorgen ook via thuisbezorgd.nl en het kindermenu met kip is echt een aanrader (ook voor volwassenen).
Anikabeynon .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Een heerlijk bezoek gehad bij dit restaurant. Ontzettend attente bediening. Ookal waren wij de enige die avond, ze hadden geen haast. Het eten was heerlijk, ik zou er zo nog een keer gaan eten!