Argentino Tango

Woldpromenade 50 8331 JJ Steenwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Argentino Tango

Demalle .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk gegeten, geweldige spareribs.
Prima bediening en nog een leuke inrichting ook.
Op zoek naar iets te eten tijdens ons reisje kwamen we hier uit.
Eter12345 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Gisteravond hier heerlijk gegeten. Een doordeweekse dag in januari is natuurlijk niet druk, maar we voelden ons meer dan welkom. Voorgerechten (nacho's en pasteitjes) waren prima, maar niet heel bijzonder. Hoofdgerechten waren heerlijk. Zalm was op de huid gebakken en heerlijk op smaak. Tortilla met gehakt was goed gevuld en heerlijk van smaak. Heel anders als dat je dit thuis uit een pakje haalt! Tip: ze bezorgen ook via thuisbezorgd.nl en het kindermenu met kip is echt een aanrader (ook voor volwassenen).
Anikabeynon .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Een heerlijk bezoek gehad bij dit restaurant. Ontzettend attente bediening. Ookal waren wij de enige die avond, ze hadden geen haast. Het eten was heerlijk, ik zou er zo nog een keer gaan eten!