Argentinian Grill Restaurant (Trinity's)

Marktstraat 22 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! T-Bone (500 gr) , Trinity's special mixed grill , Porterhouse mix , Tres carnes & Lomo y gamba zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Argentinian Grill Restaurant (Trinity's)

Ja Yes
  • : Gratis Parkeren. Free Parking

Maandag t/m zondag 16.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Argentinian Grill Restaurant (Trinity's)

Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Top!
We hebben heerlijk gegeten, echt goed vlees.
Bediening was erg vriendelijk, doen echt hun best om de extra service te verlenen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voorheen kennelijk een Grieks restaurant. Overgenomen Door waarschijnlijk een Indische eigenaar.
Heringericht naar geen sfeer. Een blik in de keuken leert dat er veel instant ingrediënten worden gebruikt. Vraag om medrum stake werd echter rauw. Vlees goed maar niet zoals gevraagd. Brood van te voren zijn stukjes bruine bol in olie en knoflook en op grillplaat bereid. Ribs zonder saus echter veel knoflook gestrooid. Gevraagd om knoflooksaus dus niet begrepen. Grote porties vlees maar flutbeetje sla. Jammer, weer een zaak die vroegtijdig zal sluiten wegens niet nadenken over kwaliteit laat staan over de inrichting. De mensen zijn vriendelijk maar hebben de essentie jammer genoeg niet begrepen.
Anandi P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Tweede keer in een korte tijd en weer super!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Met 10 personen gegeten (ah restaurantactie). Goede service, aardige bediening en lekker eten.
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanavond van de AH actie hier gegeten. Het was echt vreselijk. Als voorgerecht namen we de carpaccio. Dit was geen carpaccio maar plakjes rookvlees van bijv. de supermarkt. Er zat totaal geen smaak aan en vol met zenen. We mochten een ander voorgerecht uitzoeken. Dit werden 3 smaakloze gamba's. Mijn dochter nam nachos. Veel te zout en een niet lekkere dip erbij. Als hoofdgerecht had mijn man een ossenhaas. Deze was rauw en dus koud van binnen en smaakloos. Ik had de spareribs. Deze waren droog, smaakloos met een kwak bbq saus erop. Mijn dochter had kipsate. De kip was zo droog dat het niet viel weg te kauwen. Mijn zoon had lamskotelletjes. Vol met zenen en vet en rauw. De friet was ook niet lekker. We waren er helemaal klaar mee en hebben het toetje niet meer afgewacht. Uiteraard moesten we de volle mep betalen. Overigens klopt het vaste bedrag van 42,50 euro niet. Als je alle gerechten bij elkaar optelt kom je op veel minder uit. Voor alle extra's moet je bijbetalen. Wij gaan hier nooit meer naartoe! Hopelijk krijgen wij geen buikpijn van het vlees zoals een eerdere recensie al aangaf.
W.d.evelemaar E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, maar de wachttijd was wel erg lang tussen de gerechten door.
MoniqueBoevee .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk hoofdgerecht van de grill gegeten met SD, aangevuld met gegrildevgroente en gepofte aardappel. Fijn dat de hond ook meemocht.
Lidwina V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben een hele gezellige avond gehad met heerlijk eten!
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prijs van het driegangenmenu met de AH kaart wel aan de hoge kant. Zonder kaart en de gewone prijzen betaal je bijna net zo veel
De tafel van Sifra V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prima restaurant, lekker eten.
Kamstea K.
Heerlijk gegeten. Prima bediening.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Erg lekker eten.....de carpaccio zeer goed, tonijnsteak was uitstekend. Heerlijk soepel en mals. Lieve bediening en behulpzaam. Het was helaas een beetje stil. Maar ja het was een dinsdag.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Erg lekker gegeten met de AH actie.
Leuke jonge meid in de bediening. Mooi gesprek mee gehad over 'de dingen des levens'. Daar kan de eigenaar trots op zijn op zijn medewerkster!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten en heel netjes ontvangen. Het vlees was erg mals en goed bereid. De extra's zoals de frietjes en salade was vrij simpel. Friet was wel erg veel, kan prima 1 bakje met z'n tweetjes bestellen. Bediening is erg correct en vriendelijk en zijn netjes gekleed.
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Bediening was ook erg vriendelijk, zeker een adresje om naar terug te keren!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij komen hier al een paar jaar via de AH aktie en het bevalt ons erg goed. Gezellige sfeer, lekker eten, en mooie lokatie !
En ze hebben een AH menu maar je mag ook a la carte bestellen voor ietsje bijbetaling bij de duurdere gerechten!
Kortom zeker een aanrader!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wij hebben hier de allerbeste steak gegeten! Echt genoten! Mooi modern en luxe ingericht interieur, aardig personeel en fantastisch eten! Wij gaan hier zeker terug komen!
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Eten was ok, niets bijzonders. De sfeer in het restaurant is kil, sfeerloos en de achtergrondmuziek is tenenkrommend. Ik kom niet meer terug.
De tafel van Michel H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het eten was heerlijk en de service vriendelijk. De rekening was echter teleurstellend. Wij hebben er gegeten via de AH restaurantactie en het restaurant rekent 42,50 euro per AH menu. Dit was veel meer dan de prijs van voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht bij elkaar opgeteld. Bovendien werd deze prijs niet vermeld op de website van Iens en AH.
Elke H.
We wilden met de ah-actie 2e menu gratis uit gaan eten. Pas aan tafel werd ons verteld dat een menu 42 euro kost. Aan die prijs kom je niet eens met een voor-, hoofd- en nagerecht. Kwaliteit was verder goed. Met ah-actie geen aanrader.
G.F. D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Via AH menu (42,50 voor drie gangen) kennis gemaakt met dit restaurant, a la carte met uit uitzondering van de wat duurdere gerechten. Maar vol op keuze! Prima gerechten voor- en hoofd gerecht met salade geserveerd en netjes opgemaakt en voldoende frites als bij gerecht. Alles prima op smaak. Drankjes voor normale prijs! Wij komen zeker nog een keer terug!
Van Der Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten in dit super restaurant! De bife de lomo is ten zeerste aan te raden! Service is ook super, je zit nooit zonder iets te eten of te drinken. Na het diner nog rustig zitten na borrelen! In 1 woord: Geweldig!