Argentinian Grill Restaurant (Trinity's)

Marktstraat 22 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart

Speciale deals

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Argentinian Grill Restaurant (Trinity's)

Ja Yes
  • : Gratis Parkeren. Free Parking

Maandag t/m zondag 16.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Argentinian Grill Restaurant (Trinity's)

Moes A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Nieuw in Aalsmeer , maar alles ziet er verzorgd uit lekker gegeten en uitstekende bediening. Zeker een aanrader om gezellig uit eten te gaan, het restaurant is gevestigd in een gezellige straat
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten is dit nieuwe restaurant. Vooraf heerlijk warm vers gebakken stokbrood met dippers. Ruime keus op de kaart en gekozen voor een tonijnsteak.
Medium gebakken en was echt geweldig. Echt waar nog nooit zo'n lekkere tonijn steak gegeten.
Knapperige frietjes erbij met heerlijke sausjes. Huiswijn (Argentijns) heerlijk en alles goed betaalbaar.
De verlichting in ze zaak wordt aan gewerkt. Een felle lamp ging aan als een gast de kaart wilde lezen en daarna was het weer erg donker.
Wij komen zeker terug. Bediening was super vriendelijk en correct!
Radwin H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellige en ontspannen sfeer. Geen gehaast en vriendelijke bediening. Eten erg lekker.
Renée M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het eten is goed de service kan wat beter maar verder geen klagen.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten en attente bediening!
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De tonijn was heerlijk. en de steak was ook lekker. Gaan zeker nog een keer terug. Echt een aanrader. lekkere huiswijn.
bmw K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
tonijn was niet rood dus gaar ,wel om gevraagd ! daarna nieuwe tonijn die wel rood was maar koud opgediend
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer matig was het eten! Vlees was redelijk maar verder een salade die slecht was en een gepofte aardappel leek wel een spons bediening was onprofessioneel
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Redelijk gegeten,maar om nou te zeggen geweldig,nee.
Bediening is vreselijk traag.
2 tafels bezet , en nog moest je gaan staan en aandacht vragen.
Of ze nog wat te drinken kwamen brengen.
Klein beetje soep gevraagd voor een kind van 2 jaar.
Dat kwam in een grote soepkom,loeiheet.
Is het voor herhaling vatbaar?nee dank u.
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekend gegeten. Wij hadden 3 heerlijke voorgerechten. De spareribs, T-Bone & de tonijn steak. heel erg lekker. Aardige en vriendelijke bediening.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel, prima eten, inrichting beetje zakelijk met o.a. systeemplafond, maar eten en de uiteindelijke prijs maakten alles goed. Komen hier zeker weer!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening was netjes, doch het meisje moet leren niet voor de gast langs te bedienen naar de andere kant van de tafel maar moet omlopen!! Ook een vol wijnglas nooit met de volle hand bij het glas nemen, maar bij de steel!!! Voor de rest prima.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten; Stokbroodje kruidenboter op tafel, garnalen vooraf en als hoofdgerecht een tonijnsteak. Mijn man had een perfect gebakken ossenhaas. Salade en friet als bijgerecht. Ambiance (lees, verlichting en inrichting) kan een stuk gezelliger, maar de eigenaar was daar druk mee bezig. Prima nieuw restaurant in centrum Aalsmeer!
Bouke J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
heerlijk gegeten .Lekker vlees en een vriendelijke bediening .een aanrader. en goede wijn voor een redelijke prijs.
Martine Q.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het was erg stil in de zaaak (dinsdagavond) dus de service was top. Eten was echt uitstekend en we komen hier graag nog eens terug.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, super kwaliteit vlees!!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Pas geopend restaurant. Vriendelijke mensen, de (chef)kok kwam nog even aan tafel om te horen of alles naar wens was. Eten was goed, zowel qua hoeveelheid als smaak. Dessertlijst is (te) beperkt en te eenvoudig.
Inrichting komt niet overeen met wat je bij een steakhouse verwacht. Wel schoon en netjes.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden personeel erg vriendelijk eten was zeer goed kok kwam ook nog aan de tafel of het eten goed was.... zeker een aanraden we komen graag weer terug
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Nieuw restaurant.
We zijn hier met 8 mensen wezen eten. Uitstekende vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk, sommige gasten hadden small size besteld maar leek wel medium.
De kok verscheen om te informeren of er nog iets aan schort.
Een restaurant waar we zeker weer een keer terug komen
geziena S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De inktvisringen en antipasti waren prima als voorgerecht, de mixed grill én de zalm waren goed gegaard en heerlijk op smaak, dit begeleid door mooie wijnen maakten de maaltijd af. Voor een nagerecht zaten we eigenlijk te vol maar de dame blanche en de appeltaart mochten er ook zijn. Vriendelijkheid van de bediening is ook veel waard en die was top, één van de chefs kwam zelfs nog even aan tafel om te vragen of alles naar wens was geweest. Dit was onze eerste maar zeker niet ons laatste bezoek!