Argentina

Meer informatie over restaurant Argentina

7,1
Jeunemaison .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag bij Argentina gegeten. We hadden de sate van varkenshaas besteld en de dagschotel, een spies van rundvlees. Het eten stond snel op tafel. De spies van rundvlees bevatte nauwelijks 50'gram vlees. De sate van varkenshaas (was het echt vakenshaas??) was mals maar de satesaus die er overheen zat was lauw tot koud. De borden waren fantasieloos en rommelig opgemaakt. Wij vonden dit restaurant ver beneden peil en zullen hier dan ook noet nog eens gaan eten. De bediening was vriendelijk en snel, zij kunnen er ook niets aan doen dat er zulk slecht eten uit de keuken komt.
ManonB282 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We aten hier op een vrijdag, zonder gereserveerd te hebben. Het was super rustig, er was nog één ander stel. Vriendelijke gastvrouw. Bediening was prima. Eten was lekker! Mals vlees. Decor van het restaurant is wat ouderwets, zouden ze meer uit kunnen halen!
Anton A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Vanavond bij Argentina geweest. Bij binnenkomst een tafel voor 2 gekregen. Na 5 minuten mochten we naar een andere tafel zonder een vriendelijk verzoek.
Na een half uur aan de nieuwe tafel gezeten te hebben werden we dan gevraagd wat we wouden eten en drinken! Erg slecht dat je na een half uur pas om een drankje gevraagd wordt.
Het voorgerecht was redelijk snel aanwezig, het stokbrood was te lang gebakken en platgedrukt met snijden. Ook om het bestek moesten we zelf vragen.
Na een uur wachten en geen 2e drankje maar besloten om weg te gaan. Wij waren overigens niet de enige die vroegtijdig zijn vertrokken. Voor ons ook al 2 stellen vertrokken.
Erg slecht restaurant en absoluut geen aanrader!
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Bij opname drank werd gevraagd of wij ook water wilden. Nee zeiden we en kregen toch water. Toen opname eten. Op kaart stond friet of gepofte aardappel. Toen dit niet werd gevraagd zei de ober oh ik doe standaard friet. Daarna een uur gewacht op voorgerecht ( brood met boter en nachos hoe simpel)stokbrood helemaal doorgebakken krokant. Vlees was goed maar aankleding op bord zielig en salade karig. Al met al slechte ervaring en geen aanrader
Geke56 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Top voor mekaar! Heerlijke garnalen van te voren met een stokbrood kruidenboter vooraf voor 6 personen, kok gevraagd als die voor 5 personen een mooie vlees schaal kon klaarmaken met allemaal verschillende soorten vlees en voor 1 iemand vis, heel variërend en lekker. Goede service en we komen zeker een keer weer!
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Eten was uitstekend, bediening prima er was even een verwarring over het dessert maar dat was snel opgelost. interieur is ietwat verouderd maar dit doet niets af aan het eten en de gezelligheid.
Karsten-Dirk .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Als het bier zo koud was als de biefstuk dan was het qua eten & drinken goed te doen. Maar het vlees was koud en het bier lauw.

Onkundig & chaotisch personeel.

Toegegeven, het was druk, maar neem dan minder tafels of meer (competent) personeel.

Prijs/kwaliteit verhouding 'bife de lomo' bedroevend, net zoals het interieur.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Een ZEER SLECHTE ervaring gehad bij dit restaurant. Wij komen er NOOIT meer terug! Na een uur wachten op onze gerechten kwam de mededeling dat een van de gerechten niet geleverd kon worden. Dit hadden ze 45 minuten daarvoor ook al kunnen weten, vervangend gerecht gekozen. Na 1,5 uur eindelijk onze bestelling gehad. Ik had de pittige spareribs, deze waren zoet. Anderen laten proeven, vonden het ook zoet. Andere medebezoeker had 3 verschillende wraps gekozen: vegetarisch, kip en gehakt. Kreeg 2 gehakt en 1 vegetarisch. Geklaagd over de wraps, ze bood aan om een nieuwe met kip te halen, maar hadden geen zin om daar nog op te wachten. Ook bij de spareribs bood ze aan om ze pittiger te maken, maar wilde ik ook niet op wachten. Uiteindelijk drankjes gratis gekregen. Kok kwam erbij staan en beweerde dat de spareribs echt wel pittig waren, dan moesten we komen kijken. Ik heb van alles geproefd, maar geen spaanse peper daarin. Dan kan de smaak van ieder persoon anders zijn, maar zoet is voor niemand pittig.
Wolvega .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Afgelopen weekend gegeten bij de argentijn.Was lekker maar een klein ossehaasje en een klein stukje rib eye voor 23 euro vind ik veel te duur.Ik ben een vleeseter en voor zo'n bedrag verwacht je wel iets meer. Om ook vol te worden moet je het aanvullen met friet en salade.Mijn schoonzus zei dat haar schoenen plakten na het bezoek aan het toillet en de vloerbedekking bij de kassa plakte ook. De verlichting in het restaurant zou ook beter kunnen, het is er te donker. Besloten om er niet weer heen te gaan.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Tafel voor 2. Als voorgerecht hebben we stokbrood met kruidenboter en een goulashsoep besteld. Hoewel je de goulashsoep hier niet op het menu verwacht was de soep goed gevuld en rijk van smaak. Het stokbrood was prima. Als hoofdgerecht hebben we een 'parrilada de carne' besteld, dat is een gerecht met verschillende soorten vlees voor 2 personen (kip, stukje varkensfile, sparerib, etc..), geserveerd met friet en gebruik van de saladebar. Aan het eten is aandacht besteed, dat proef je, mals en smakelijk daarom hiervoor een 8. Ook de bediening was netjes en beleefd. Het restaurant zelf is vonden we niet zo heel erg schoon (vlekken op het meubilair, plakkende stoelen), daarom hiervoor een 7.