Argentijns restaurant Hozan

Kerkstraat 41 4191 AA Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Argentijns restaurant Hozan

Blije koeien van de pampa

Een stukje Argentinie ligt hier in Geldermalsen. De kaart is in het Spaans, de bar gemaakt van hout en de steaks zijn van blije koeien. De bereiding op de houtskoolgrill verrijkt de echte pure smaak van het vlees. Met zoveel keuze is er voor ieder wat wils. Zelfs kinderen hebben keuze uit verschillende menu's!

Meer informatie over restaurant Argentijns restaurant Hozan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,2
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In 1 woord geweldig, echt voor herhaling vatbaar! Goede bediening en zeer vriendelijk. ....dikke 10 Groetjes jet
deliadewaard .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk en voldoende gegeten.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met 1 woord fantastisch, met me schoonzusje heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en bediening geweldig en al was het restaurant vol...eten kwam netjes op tijd. Top Jet Buitenweg Uit moordrecht
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten in een gezellig restaurant, waar je keuze heb van de gehele kaart. Het eten was voortreffelijk van smaak en de hoeveelheid was goed. Een restaurant om nogeens te bezoeken.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De aankleding en muziek waren best lollig, maar verder is het een geupgrade shoarmaboer. Zonde van het geld en de tijd. Bah bah.
Wieni V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten alleen te veel lamsvlees.

Bediening en vriendelijkheid was goed.
Zeker een aanrader voor andere mensen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben weer lekker gegeten bij Hozan zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Het was redelijk rustig in het restaurant
De eigenaar is zeer vriendelijk .
h.heuvel203 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden drie radlers besteld ze hadden er twee,ook nog over de datum die waren van junnie 2016. we zouden daar iets anders voor terug krijgen van het huis, drie flessjes water .stond later keurig op de rekening. geen opschep lepels,bestek moesten we om vragen.we hebben nog met de eigenaar gesproken later!! hij zou verbeteringen gaan treffen, op het toilet geen wc papier-en voor de handen te drogen ook niks. Het eten was goed, je moet wel geduld hebben,je zit al n uur voor de soep,maar dat mag de pret niet drukken.alles bij al de eigenaar heeft van ons n hoop tips gekregen hoe het wel moet en kan,Groetjes hennie.
Sonsseahray D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vanavond met 5 personen, waaronder 2 kinderen van 4 en 7 heerlijk gegeten. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren volle borden en schalen, meer dan voldoende. Bediening was erg vriendelijk en leuk met de kinderen.
Enige minpunt was dat het koud was binnen.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was heerlijk, daar hebben we van genoten. Complimenten!

Minpunten waren dat de bedienster meerdere keren kwam vragen of alles naar wens was. Op een gegeven moment werd dit teveel/vervelend.

Daarnaast werden alle schaaltjes waar nog saus in zat en wat over was teruggedaan in de fles. Met andere woorden: jij at de saus die over was van een ander. Dit lijkt me niet volgens hygiene- en horecaregels en vonden we echt heel vies.
Kortenoeven .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn bij Hozan vlot geholpen. We waren iets verlaat en het personeel heeft de tijd ingehaald door de vlotte bediening.
Hele aardige mensen, lekker eten en heerlijke Argentijnse muziek.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op vrijdagavond hier gegeten. We hebben bijna een uur moeten wachten op het eten. We kregen te horen dat het aan de "andere kant" zo druk was, dwz de afhaal. Potverdorie, dan laat je je klanten in het restaurant maar wachten, zo ga je niet om met je klandizie. Ondertussen stond de zaak ook blauw, omdat de afzuiging niet werkte. Uiteindelijk bleek het vlees overdwars doorgesneden te zijn (verklaring: anders weet de kok niet of het vlees juist gebakken is) er was geen gepofte aardappel (verklaring: we hadden de oude menukaart. We hebben gecheckt op de website en daar staat het gerecht gewoon met gepofte aardappel vermeld). De "sausjes" blijken mayonaise en ketchup in plastic verpakking te zijn. De friet smaakte ook naar niets, jak.
Herman van S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
goed eten en een zeeeerrrrr vriendelijke bediening, zou het zeker bij andere aanraden en zelf ook nog een keer gaan eten, alles zag er netjes uit.
vossenhol33 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het begon meteen fout, we werden met zes personen geplaatst aan twee kleine tafeltjes voor vier personen! Alles kwam amateuristisch over en twee van de zes personen wensten vrijwel niets te eten omdat ze het eten er niet proper uit vonden zien. De bediening was gied bedoeld, vriendelijk doch onhandig. Verschillende keren gingen zaken mis qua besteld en niet op tafel gebracht! Het geheel van de zaak zag er niet verzorgd uit. Sorry dat we geen positieve recensie kunnen geven. De mensen zijn vriendelijk en van goede wil, professionaliteit ontbreekt.
Annanetta56 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was heerlijk we kregen het niet allemaal op dus werd netjes ingepakt om mee naar huis te nemen de bediening erg vriendelijk en netjes...doordat het erg warm was buiten kregen we het advies om gewoon binnen te eten heerlijk onder de airco in het gezellige restaurant mochten ook gewoon van de kaart bestellen een dikke 10 voor Hozan!
mariskadeklein .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hebben echt ontzettend lekker gegeten.
De gastheer was ook erg vriendelijk. We voelde ons zeer welkom.
Wij gaan zeer zeker nog een keer terug.
HEERLIJK!!!
de.ploegjes .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten met zijn 3en, heerlijk weer dus lekker buiten. Een mooi terras. Vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens terug.
a.looijmans .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De sfeer was niet erg prettig aangezien er mensen weg zijn gelopen en een aantal mensen kregen woorden met de bediening omdat het erg lang duurde voordat je iets te eten of te drinken kreeg. Toen het eten eindelijk kwam waren er van de mixed grill een aantal stukken vlees nog bijna rauw. Bij het afrekenen bleek de korting van de shell actief niet berekend, na dit te hebben aangegeven kregen wij 1 kinder hoofd gerecht gratis terwijl wij met 2 volwassenen en 2 kinderen 4 bonnen hebben ingeleverd. Al met al redenen voor ons om daar niet meer heen te gaan.
André D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was goed en ruim voldoende. Bediening heel vriendelijk en gastvrij. De sfeer is gezellig Zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug
Jann D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Geweldige Spare-ribs en dito gegrilde zalm, perfecte bediening.
Zeker een aanrader voor een fijne avond.

Jan de Bruin. v.h. Sportcentrum Beusichem