Argentijns restaurant Hozan

Kerkstraat 41 4191 AA Geldermalsen Nederland Kaart

Over restaurant Argentijns restaurant Hozan

Blije koeien van de pampa

Een stukje Argentinie ligt hier in Geldermalsen. De kaart is in het Spaans, de bar gemaakt van hout en de steaks zijn van blije koeien. De bereiding op de houtskoolgrill verrijkt de echte pure smaak van het vlees. Met zoveel keuze is er voor ieder wat wils. Zelfs kinderen hebben keuze uit verschillende menu's!

Meer informatie over restaurant Argentijns restaurant Hozan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was heerlijk, daar hebben we van genoten. Complimenten!

Minpunten waren dat de bedienster meerdere keren kwam vragen of alles naar wens was. Op een gegeven moment werd dit teveel/vervelend.

Daarnaast werden alle schaaltjes waar nog saus in zat en wat over was teruggedaan in de fles. Met andere woorden: jij at de saus die over was van een ander. Dit lijkt me niet volgens hygiene- en horecaregels en vonden we echt heel vies.
Kortenoeven .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn bij Hozan vlot geholpen. We waren iets verlaat en het personeel heeft de tijd ingehaald door de vlotte bediening.
Hele aardige mensen, lekker eten en heerlijke Argentijnse muziek.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op vrijdagavond hier gegeten. We hebben bijna een uur moeten wachten op het eten. We kregen te horen dat het aan de "andere kant" zo druk was, dwz de afhaal. Potverdorie, dan laat je je klanten in het restaurant maar wachten, zo ga je niet om met je klandizie. Ondertussen stond de zaak ook blauw, omdat de afzuiging niet werkte. Uiteindelijk bleek het vlees overdwars doorgesneden te zijn (verklaring: anders weet de kok niet of het vlees juist gebakken is) er was geen gepofte aardappel (verklaring: we hadden de oude menukaart. We hebben gecheckt op de website en daar staat het gerecht gewoon met gepofte aardappel vermeld). De "sausjes" blijken mayonaise en ketchup in plastic verpakking te zijn. De friet smaakte ook naar niets, jak.
Herman Van S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
goed eten en een zeeeerrrrr vriendelijke bediening, zou het zeker bij andere aanraden en zelf ook nog een keer gaan eten, alles zag er netjes uit.
Vossenhol33 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het begon meteen fout, we werden met zes personen geplaatst aan twee kleine tafeltjes voor vier personen! Alles kwam amateuristisch over en twee van de zes personen wensten vrijwel niets te eten omdat ze het eten er niet proper uit vonden zien. De bediening was gied bedoeld, vriendelijk doch onhandig. Verschillende keren gingen zaken mis qua besteld en niet op tafel gebracht! Het geheel van de zaak zag er niet verzorgd uit. Sorry dat we geen positieve recensie kunnen geven. De mensen zijn vriendelijk en van goede wil, professionaliteit ontbreekt.
Annanetta56 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was heerlijk we kregen het niet allemaal op dus werd netjes ingepakt om mee naar huis te nemen de bediening erg vriendelijk en netjes...doordat het erg warm was buiten kregen we het advies om gewoon binnen te eten heerlijk onder de airco in het gezellige restaurant mochten ook gewoon van de kaart bestellen een dikke 10 voor Hozan!
Mariskadeklein .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hebben echt ontzettend lekker gegeten.
De gastheer was ook erg vriendelijk. We voelde ons zeer welkom.
Wij gaan zeer zeker nog een keer terug.
HEERLIJK!!!
De.ploegjes .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten met zijn 3en, heerlijk weer dus lekker buiten. Een mooi terras. Vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens terug.
A.looijmans .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De sfeer was niet erg prettig aangezien er mensen weg zijn gelopen en een aantal mensen kregen woorden met de bediening omdat het erg lang duurde voordat je iets te eten of te drinken kreeg. Toen het eten eindelijk kwam waren er van de mixed grill een aantal stukken vlees nog bijna rauw. Bij het afrekenen bleek de korting van de shell actief niet berekend, na dit te hebben aangegeven kregen wij 1 kinder hoofd gerecht gratis terwijl wij met 2 volwassenen en 2 kinderen 4 bonnen hebben ingeleverd. Al met al redenen voor ons om daar niet meer heen te gaan.
André D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was goed en ruim voldoende. Bediening heel vriendelijk en gastvrij. De sfeer is gezellig Zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug
Jann D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Geweldige Spare-ribs en dito gegrilde zalm, perfecte bediening.
Zeker een aanrader voor een fijne avond.

Jan de Bruin. v.h. Sportcentrum Beusichem
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten. heel vriendelijk personeel (het ontbreekt je aan niks) en een prachtig buitenterras.
Een aanrader en voor herhaling vatbaar
Bigwim60 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Lekker buiten gezeten en smakelijk gegeten.
Vriendelijk personeel.
De gamba's van het voorgerecht waren lekker gegrild. Het vlees van het hoofdgerecht was een doorgesneden ossenhaas en iets te intensief gegrild.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de mix grill ,als voorgerecht empanadas ,lekker gekruid.
De bediening was zeer vriendelijk en beleefd.
Het is een leuk ingericht restaurant en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

W.ousen .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
lekker en voldoende eten.
De salade en het voorgerecht wel iets eerder uit de koeling halen.
De warmhoudplaat eerder op temperatuur brengen om afkoeling van het hoofdgercht te voorkomen. Wel een gezellige zaak.
Jacobus Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Superaardige en attente bediening! Vlotte service en nette prijzen. Leuk klein restaurant en parkeren op een steenworop afstand. Superleuke voorgerechten en veel vlees en ook vis op het menu. Vlees was goed en vissoep fantastisch.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht een Argentijns pasteitje.
Hoofdgerecht een heerlijke lendebiefstuk.
Porties zijn groot.
Bediening was erg vriendelijk.
Om nog een keer terug te komen.
Cal1ban .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Het voorgerecht was onder de maat. Geen dressing op de salade en de gambas waren wel lekker maar iets te lang gegrilled waardoor ze droog waren. Hoofd en nagerecht super lekker. Op de salade bij hoofdgerecht wel dressing:-) We kregen nog gratis spareribs om te proeven en ook die waren super.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hozan ligt centraal in Geldermalsen. Grote parkeerplaats tegenover het restaurant. Inrichting is eenvoudig. Personeel zeer vriendelijk. Menukaart voldoende keuze, met de bekende standaard gerechten. Grote porties, waar je echt vol van raakt. Verwacht geen creatieve of vernieuwende keuken. Spareribs en visgerechten van de grill, voldoende smaakvol. Dessertkaart alleen ijs. Voor een avondje gezellig recht toe rechtaan eten prima, maar voor verrassend en eigentijds dineren in een sfeervolle ambiance zal ik hier niet terugkomen.
Familievanvalkenburg .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Spare ribs super!
Maar rest van vlees zwart geblakerd en taai.
Bijgerechten op een bordje bij elkaar "gegooid"
Wij zullen niet snel meer bij Hozan gaan eten, maar wel gebruik maken van de afhaal.