Argentijns restaurant Hozan

Kerkstraat 41 4191 AA Geldermalsen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 46€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • kaas van de gril met stokbrood.
      carpacio.
      garnalencocktail
  • Hoofdgerechten
    • spareribs onbeperkt met friet en salade.
      ossenhass g225 met friet en salade en chimchurri saus.
      plato vegatariana. heerlijk wrap gevuld met groenten en rijst.
  • Nagerecht
    • Dama blanca. vanille ijs met chocolade saus en slaagroom.
      Especialidad de Hozan. 3 soorten ijs fruit aardbeien saus en slaagroom
      Argentijnse coffee.

Over het restaurant Argentijns restaurant Hozan

Blije koeien van de pampa

Een stukje Argentinie ligt hier in Geldermalsen. De kaart is in het Spaans, de bar gemaakt van hout en de steaks zijn van blije koeien. De bereiding op de houtskoolgrill verrijkt de echte pure smaak van het vlees. Met zoveel keuze is er voor ieder wat wils. Zelfs kinderen hebben keuze uit verschillende menu's!

Meer informatie over restaurant Argentijns restaurant Hozan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Argentijns restaurant Hozan

Cor K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten en erg vriendlijke eigenaar.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Via iens gereserveerd omdat er deze maand een aantrekkelijke actie was, daardoor was de prijs zeer gunstig, we werden vriendelijk ontvangen en na iets te lang te hebben moeten wachten kregen we de voorgerechten, geen hoogstandjes maar smaakte prima, de hoofdgerechten waren ruim bemeten qua vlees, maar minimaal aan groenten, daar ligt nog wel een verbeter puntje, ook het vlees werd snel koud, later begrepen we dat er wel rechauds zijn, die hadden wij graag gewild!
Te vroeg in het jaar voor het Italiaanse ijs, de keuze daarin was wat summier dus daar komen we van de zomer nog wel een keer voor terug.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Is eigenlijk een veredeld mediterraans eethuis. Niks Argentijns aan. Maar wel prijzen van een argentijnse steak.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden lekker gegeten, bij het dessert ging het mis, kreeg iets met chocolade. Zij dat ik dat niet luste ,kreeg een nieuwe met chocolade erg jammer. Moeste deze als duurste ook nog betalen!!
Betsy N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gerechten zijn relatief duur tov. kwaliteit. Het toetje Dame Blanche was slecht (slecht ijs met wat chocolade snippers er bovenop), niet wat je van een Dame Blanche verwacht.
Op ahrestaurantaktie stond dat het geselecteerde 3-gangen menu ongeveer 23 Euro zou zijn. De carpaccio en de ossenhaas alleen bleek al 35 Euro te zijn ... slechte beurt voor dit restaurant dus.
Als je er binnenkomt is het eerste wat je ziet een enigszins armoedige ijs vitrine.
Wij komen niet meer in dit restaurant.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hartelijke ontvangst: mooi serviesgoed, lekker en voldoende eten, gezellige argentijnse muziek op de achtergrond en voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Hozan. Vriendelijke bediening. Een aanrader. Voor herhaling vatbaar. Dus ik zeg : tot de volgende keer.
M M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Carpaccio was echt beroerd. Stond rechtovereind aan de randen waar het compleet was uitgedroogd. Smaakte als bordkarton. Teruggestuurd. Dit kon echt niet. Daarentegen was spareribs erg lekker, mals en ruime portie. Je hoeft niet voor onbeperkt te kiezen. Ossenhaas was lekker en mals, maar was geen echte ossenhaas. Huiswijn was van Lidl-niveau, maar ook Dat prijsniveau.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We dachten lekker gegeten te hebben. Na het eten hebben we alleen nog koffie op. Het eten lag ons beide als een steen in de buik. Bij mijn partner kwam alles er al binnen 2 uur uit. Ze heeft de halve nacht boven de wc gehangen. Ikzelf heb de halve nacht met buikkramp op de rand van het wet bed gezeten, na de volgende dag compleet leeg gelopen te zijn, ging het weer goed.

Voor ons geen Hozan meer.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In 1 woord geweldig, echt voor herhaling vatbaar! Goede bediening en zeer vriendelijk. ....dikke 10 Groetjes jet
deliadewaard .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk en voldoende gegeten.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met 1 woord fantastisch, met me schoonzusje heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en bediening geweldig en al was het restaurant vol...eten kwam netjes op tijd. Top Jet Buitenweg Uit moordrecht
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten in een gezellig restaurant, waar je keuze heb van de gehele kaart. Het eten was voortreffelijk van smaak en de hoeveelheid was goed. Een restaurant om nogeens te bezoeken.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De aankleding en muziek waren best lollig, maar verder is het een geupgrade shoarmaboer. Zonde van het geld en de tijd. Bah bah.
Wieni V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten alleen te veel lamsvlees.

Bediening en vriendelijkheid was goed.
Zeker een aanrader voor andere mensen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben weer lekker gegeten bij Hozan zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Het was redelijk rustig in het restaurant
De eigenaar is zeer vriendelijk .
h.heuvel203 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden drie radlers besteld ze hadden er twee,ook nog over de datum die waren van junnie 2016. we zouden daar iets anders voor terug krijgen van het huis, drie flessjes water .stond later keurig op de rekening. geen opschep lepels,bestek moesten we om vragen.we hebben nog met de eigenaar gesproken later!! hij zou verbeteringen gaan treffen, op het toilet geen wc papier-en voor de handen te drogen ook niks. Het eten was goed, je moet wel geduld hebben,je zit al n uur voor de soep,maar dat mag de pret niet drukken.alles bij al de eigenaar heeft van ons n hoop tips gekregen hoe het wel moet en kan,Groetjes hennie.
Sonsseahray D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vanavond met 5 personen, waaronder 2 kinderen van 4 en 7 heerlijk gegeten. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren volle borden en schalen, meer dan voldoende. Bediening was erg vriendelijk en leuk met de kinderen.
Enige minpunt was dat het koud was binnen.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was heerlijk, daar hebben we van genoten. Complimenten!

Minpunten waren dat de bedienster meerdere keren kwam vragen of alles naar wens was. Op een gegeven moment werd dit teveel/vervelend.

Daarnaast werden alle schaaltjes waar nog saus in zat en wat over was teruggedaan in de fles. Met andere woorden: jij at de saus die over was van een ander. Dit lijkt me niet volgens hygiene- en horecaregels en vonden we echt heel vies.
Kortenoeven .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn bij Hozan vlot geholpen. We waren iets verlaat en het personeel heeft de tijd ingehaald door de vlotte bediening.
Hele aardige mensen, lekker eten en heerlijke Argentijnse muziek.