Argentijns Restaurant El Toro

7,2
7,2
Tajvdsm .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Spareribs waren veel te gaar. Gewoon droog geworden. 3/4 laten staan en gemeld bij personeel. Mochten alsnog de volle mep betalen. Bij weggaan wilde men nog snel drankje van huis aanbieden. Zijn hier vaker geweest maar nog nooit zo slecht meegemaakt.
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Van te voren gereserveerd en een lekker plekje op het terras gekregen. Helaas helt de bank wat schuin naar achteren waardoor je of onderuitgezakt moet zitten of pijn in je rug krijgt. De bediening was vlot, zowel met drinken als met eten opnemen.
Wel had ik het gevoel wat gepusht te worden met extra bestellingen waarbij ze de extra prijs vergeten te vermelden! Er werd water aangeboden en als je dan later ziet dat je daarvoor €7,50 moet betalen, schrik je wel even...
De sangria was lekker, maar bestond zeker voor de helft uit fruit, dus ja nog maar een kan a €21.50 !
Eten op zich was goed, vlees was lekker , niet helemaal medium of medium rare maar goed, de ossenhaas, de ossenhaas spiets en de lamskoteletten ruim voldoende. Ook de friet en gebakken aardappels, al hadden ze daar geen gebakken paprika meer doorheen hoeven doen, dat lag ruimschoots als "groenten" opje bord. Andere groentenniet aanwezig en salade kon alleen extra bijbesteld €€€€€€ !
Mijn man had onbeperkt spareribs , maar daar werd slecht opgelet, na lang proberen aandacht te trekken van personeel kreeg hij eindelijk zijn 2e portie. Terwijl wij al klaar waren met eten .
Nagerecht leek niet bijzonder, maar wel weer duur, dus ijsje ergens anders gehaald
Op zich niet slecht, wel te duur en er kan best nog wat verbeterd !
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteravond gaan eten bij El Toro, helaas een uur en een kwartier moeten wachten. Ze waren onze bestelling vergeten......
Hadden we er niet naar gevraagd hadden we er nu nog gezeten. Helaas geen compensatie of iets geboden.
Gaan hier niet meer heen.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Bediening laat lang wachten op zich . Eten veel te duur voor de kwaliteit . Biefstuk ossenhaas bestond helaas niet uit een mooi stuk vlees. Daarnaast was hij niet medium rare maar bijna volledig rauw. 2 porties friet leek op een kinderportie. De bijgeleverde sausjes zagen er niet uit en de gegrilde groenten mocht de naam niet dragen. Toch maat een toetje genomen, het ijs was gekristalliseerd en dus veelvuldig ingevroren. De soesjes waren hard en net niet voldoende ontdooid. Al met al een restaurant met ingevroren maaltijden . En voor 25 euro per steak te duur
Familie D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
28.5.16 gegeten met 2 pers bij el toro zaandam. Het was druk op het terras . we hebben 2 uur op ons eten moeten wachten.
Toen we het eten kregen zat er geen groenten bij ,mijn man moest betalen voor 2 sousen bij spareribs die hij niet besteld had en een hoge rekening !!!!!!
Erg jammer allemaal wij gaan er niet meer eten
Arjan L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gelegen aan het Damplein in Zaandam ligt dit Argentijns restaurant. Ik at hier met een vriend en we kwamen voor de bife de lomo. Vooraf had ik de Gambas met knoflook- en tomatensaus, mijn vriend had calamari. Aardige voorgerechten, niet heel bijzonder, de knoflook bij de gambas ontbrak. Als hoofdgerecht hadden we de ossehaas / bife de lomo, ik 300 gram, mijn tafelgenoot 200 gram (standaardgewicht). Heerlijk mals mooi stuk vlees, fijn (medium) gebakken. Goed bestek erbij en het vlees wordt geserveerd met wat groeten (courgette, uien, paprika). Er kan gekozen worden uit 5 sauzen, waar betaald voor moet worden. Wij hadden friet bij het gerecht gekozen. Bij het eten dronken we rode wijn, een Malbec van Trapiche (Argentinie), die wellicht wat koeler geserveerd had mogen worden, de wijn was ca 25 graden. Wij namen een franse (Grand Marnier) en een italiaanse (Amaretto) koffie. Prima gegeten, vooral door de kwaliteit van het vlees ! Bediening is vriendelijk en attent.
Ellure .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het is heel jammer dat het hele plaatje voldoet aan net voldoende. De voor- en hoofdgerechten zijn prima. De nagerechten zijn echt wel ruim onvoldoende. Misschien voor sommigen wel ruime keuze, maar heel "simpel" klaargemaakt. De cappuccino was vorige keer ook een en al te veel melk. Jammer..
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijke spare-ribs. Fijn dat je onbeperkt Spare-ribs kan eten. Biertjes zijn prima, niet heel bijzonder. De inrichting van het restaurant vind ik persoonlijk vreselijk. Daarnaast is het restaurant vrij groot en zit het vrijwel nooit vol. Maar kom zeker nog 'ns terug om met een groep vrienden spareribs te eten.
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten met de kerst alles was lekker de soep was heerlijk het voorafje was goed het vlees mals en het ijstoetjes veel en verrassend mijn tafelgenoten hebben genoten wij gaan beslist meer mv de Kovel.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Dinsdagavond steak gegeten. Niet druk in restaurant. Bediening is plichtmatig, geen extra.
Stuk vlees is weinig. Geen aanrader.
Noxplode .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prima Argentijns steak restaurant. Personeel was vriendelijk, inrichting doet leuk aan met de stoelen met koeien huiden. Parrillada mixta met tafelgrill was smakelijk. Blij dat er weer een goed steak-house in Zaandam zit.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het was heerlijk weer dus lekker buiten gezeten , wij zijn volslank en de stoelen zaten heerlijk, diverse dames kwamen langs de tafel de ene nam t drinken op andere bezorgde het eten en ze waren allemaal supervriendelijk.
Het eten was goed maar niet super bijzonder de carpatio vond ik weinig smaak aan zitten , de ossenhaas was perfect gebakken alleen mn toetje was matig het pannekoekje leek wel een frisbee zo taai ik kreeg m met mn lepel niet stuk. Ga er zeker nog een keer heen maar neem dan een ander toetje.
Mickyy .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Met zijn zessen op een zaterdagavond wezen eten. De meesten van ons hadden zin in spareribs dus dat werd dan ook onbeperkt spareribs eten. Erg mals en dus ook erg lekker, voor de prijs van €17,50 was de prijs/kwaliteit erg goed. We werden zeer vriendelijk geholpen door de obers die stuk voor stuk ons zeer goed bediende. Wij gaan hier zeker vaker terugkomen.
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Na een fikse discussie met mijn vriend over waar we zouden eten (ik wilde naar de Griek, hij naar El Toro), hier met frisse tegenzin naartoe gegaan. Toch heeft zelfs zijn constante "ik zei toch dat het hier leuk zou zijn" de avond niet kunnen drukken; wat een toptent!

We hebben op het terras eerst een biertje gedronken, toen besteld. Mijn vriend de onbeperkte spare ribs, ik de biefstuk. Je krijgt keuze uit verschillende bijgerechtjes en sausjes, en kan ook nog het een ander bij bestellen (een maiskolf bijvoorbeeld). De porties zijn ruim voldoende en de borden leuk opgemaakt. Ook leuk dat ze de biefstuk op een hete schaal komen brengen. De prijs is oké, niet goedkoop maar prima voor de hoeveelheden/kwaliteit die je krijgt.

Toch was het vooral het personeel dat onze avond zo leuk gemaakt heeft. De meiden die er werkten waren stuk voor stuk vriendelijk en gezellig. Met eentje hebben we tot meerdere keren toe een praatje gemaakt en echt hartelijk kunnen lachen. Dat zijn dus dingen waarmee je klanten terug laat komen! Lekker eten dus, maar vooral een pluim voor de serveersters.
Sylvana V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Overheeeeerlijk eten. Je krijgt echt waar voor je geld. Smaakt fantastisch! De kok heeft ervaring en dat is te proeven.

De service, super gezellig. Ze werken met passie in deze tent. Druk of rustig, er is aandacht voor iedereen en ze werken keihard.

Het decor. Geweldig! Je houdt ervan of niet, maar bijna het hele interieur is van koeienhuid. Ik vind het fantastisch. Zeker mijn favoriete restaurant.
Ingridtien .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
erg duur voor wat je krijgt!zeker de wijn is erg duur!Vlees was wel goed,maar de gepofte aardappel was doordrenkt met saus.klein schaaltje met rauwkost , wat er niet echt vers uitzag!De zaak zelf doet wel gezellig aan!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Nu tweemaal geweest, eerste keer op zondag, tweede op vrijdag en beide bezoeken waren prima in orde. Vlees is echt héél erg goed, diverse soorten geproefd en geen missers kunnen ontdekken. Er kan gekozen worden tussen patat, gepofte aardappel of rijst, de patat is erg goed. Service is erg vriendelijk en snel, ook toen de tent vol zat was de wachttijd acceptabel. De prijzen zijn redelijk, zeker qua value for money . aankleding van de zaak is redelijk, pand is van zichzelf niet de meest knusse plek. Al met al toch prima in orde!