Argentijns Grill Restaurant Chaco

Brinklaan 92 1404 GP Bussum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Argentijns stukje Bussum

Wie over de Argentijnse keuken spreekt, denkt aan vlees. Wie het wil proeven is bij het restaurant Chaco aan het juiste adres. Welke keuze je van de gevarieerde kaart ook maakt, alles is lekker! Geniet van hun altijd geliefde spare-ribs of proef de altijd beschikbare Argentijnse biefstuk die door veel lokale proevers is bestempeld tot aanrader. Restaurant Chaco brengt een mooi stukje Argentinië naar Bussum!

Meer informatie over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

• Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
18-08-2017
Wij hebben daar HEERLIJK gegeten
Bediening uitstekend
prijs is naar behoren voor wat Wij samen besteld hebben. Voor het voorgerecht avocado met Hollandse garnalen hadden Wij wel meer garnalen verwacht en bij het hoofdgerecht wat meer vlees dit zeker omdat Wij daar eerder hadden gegeten en het zelfde besteld hadden en toen meer voor ons geld kregen.
Ondanks de tekortkomingen was het toch bijzonder smakelijk en komen ZEKER terug
avocado met garnalen (8)
Parillada Mixta (vlees) 8
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het uiterlijk van het restaurant was een beetje saai, maar de bediening was goed het eten was heerlijk. Zeker een aanrader.
bjguttenberg75 G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben HEERLIJK genoten van Ons diner Parillada Mixta.
Het voorgerecht avocado met Hollandse garnalen was ook prima van smaak.
Wij hebben bij Chaco nu voor de 2x gegeten en bevelen dit restaurant van harte aan.
Chaco veel succes toegewenst en tot ziens....
Sjuul en Yvonne uit Bussum
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was prima en de keus was groot. De bediening goed, leuk en snel. Het bezoek in dit restant is voor herhaling vatbaar.
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De lekkerste biefstuk (bife de lomo) die ik ooit heb gegeten. Voortreffelijk!
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het lekkerste vlees dat wij in tijden hebben gegeten! Ook handig dat je zelf kan pakken waar je zin aan hebt van de saladebar. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De Calamaris was uitstekend en een perfecte T Bone steak als hoofdgerecht.
Complimenten voor de kok! Trouwens de bediening was vlot en erg aardig.
Wij komen zeker terug.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De Argentijnse ossenhaas is een aanrader!! Voor en nagerecht waren niet bijzonder. Goede bediening. Het terras is aan een drukke weg.
Marena A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het beste vlees dat ik ooit heb mogen eten! Het voorgerecht en nagerecht waren ook lekker. Heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker snel terug.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Super goede bediening en overheerlijk gegeten.
EDward K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hebben al diverse keren bij jullie gegeten en vinden het altijd prima, vooral jullie toppertje de biefstuk lomo.
Het reserveren via internet vind ik lastig ik bel liever
Christine W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Al bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Hartelijke bediening met goed gevoel voor humor.
Heeeerlijk gegeten, lekker mals vlees met goede bijgerechten.
Kortom prima avond gehad, komen zeker nog eens langs!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Erg lekker gegeten. Ik had de spare ribs besteld en mijn vriendin een entrecote. Allebei waren heel erg lekker klaargemaakt! De spare ribs smaakten heerlijk en de entrecote zag er ook goed uit. Ruime saladebar en een lekkere witte huiswijn. Al met al een heerlijke avond!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
echt heerlijk eten bij Chaco. Het vlees is echt om je vingers bij af te likken. En de bediening is ook echt top. Zeker een aanrader!
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De ossenhaas was geweldig!!!! zowel de medium als wel de rode garing
De bediening was heel vriendelijk en we zijn niets tekort gekomen
Al met al een geweldige avond en een echte aanrader!
Sophi V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk restaurant met lekker eten, goede bediening en alles was heel schoon. Het vlees was erg mals en de saladebar was ook erg lekker. Enige minpuntje de muziek stond erg hard.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mijn zus en ik hebben heerlijk gegeten Carpaccio was uitstekend.
De varkenshaas met de warme knoflooksaus was prima van smaak.
Dame Blanca dat is altijd heerlijk om af te sluiten.
B.S. M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Vonden de keuze voor de ah actie goed. Een kind nam het kindermenu met spareribs en heeft er van gesmuld. Bediening was vriendelijk.
jc.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geachte,....
We zijn al 5 keer wezen eten bij Chaco argentijn in Bussum tijdens de AH kaart actie.
Altijd voortreffelijk en tegen een goede prijs.
Alleen deze keer was het veranderd, er was een speciaal AK kaart actie menu samengesteld(terwijl voorgaande keren vanuit de gehele kaart gekozen mocht worden.).
We konden kiezen uit 3 menu's: Zalmfilet, tortilla's of een entrecote.....
Helaas daarvoor gaan we niet naar de Argentijn.(Het kon niet uit met de prijs en opbrengst voor het restaurant was het excuus).
We hadden ons echter verheugd op Ossenhaas, die altijd daar voortreffelijk is, maar deze was niet meer met de AH kaart actie te bestellen.
Dus hebben we voor de normale prijs een hoofdgerecht( Ossenhaas) en dessert gegeten en onze AH actie kaart niet gebruikt en dus teruggevraagd.
Dit is dus de laatste keer dat we bij Chaco Bussum zijn geweest, en gaan dus op zoek naar een ander restaurant via de AK kaart actie waar je wel uit de gehele kaart kan kiezen.

Begrijpelijk maar wel jammer.

vr.groet

J.C.van velzen.
Beste meneer/mevrouw van Velzen,

Wij vinden het jammer dat het AH kaart menu niet voldeed aan uw wensen. Wij willen u graag laten weten dat wij, om verdere teleurstelling te voorkomen, het AH kaart menu hebben afgeschaft en u nu met een AH spaarkaart uit het gehele menu kunt kiezen.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben en hopen u graag terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Team restaurant Chaco
erik M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg slecht en smakeloos eten in een gedateerd restaurant. Zelfs brood met boter, waar ze geld voor vragen smakeloos. In de tapenade vond ik broodstukjes van vorige gasten. Dat lag onder de eerste laag tapenade. Tapenade bakje wordt dus gewoon bijgevuld voor de volgende gasten.
Carpaccio bezaaid met sla (of rucola-onherkenbaar) die al zwart is geworden - ook extreem smakeloos gerecht. Prijs-kwaliteit verhouding is zoek, Voor een restaurant met een vanaf prijs van 26-27€ voor een hoofdgerecht mag men een bepaalde kwaliteit verwachten.Klap op de vuurpijl - muizen, die in het restaurant rondrennen. Personeel is wel op de hoogte; "daar zijn ze mee bezig". Overigens, hele aardige dame in de bediening.
Kortom, een verschrikkelijke vertoning waar je voor 2 personen makkelijk 100€ kwijt bent voor extreem slecht eten. Advies aan NVWA, om een kijkje te nemen in dit restaurant. Een zekere sluitingszaak!
Wij vinden het ontzettend vervelend dat een klant zo een negatieve recensie schrijft en willen hier daarom graag op reageren.
Tijdens het bezoek van de klant zijn wij nergens op aangesproken of geattendeerd. Alle gerechten zijn zonder enkele opmerkingen opgegeten.
Over de punten van hygiëne en kwaliteit, wij zijn sinds twintig jaar een bekend restaurant in Bussum. Als het eten niet kwalitatief hoog genoeg was en onze hygiëne niet voldeed, hadden wij niet al zolang als restaurant kunnen bestaan.
Wij gaan ervan uit dat deze slechte recensie tot stand is gekomen door de ontevredenheid van deze klant over het AH-keuzemenu. De klant gaf namelijk direct bij bezoek aan dat hij gerechten uit het hele menu wilde kiezen, wat (toen der tijd) nog niet mogelijk was.

Tot slot willen wij vermelden dat deze klant met een de AH-actie gemiddeld 45 euro betaald heeft voor een twee keer drie gangen menu. Een rekening van 100 euro kan dus nooit kloppen.