Argentijns Grill Restaurant Chaco

Brinklaan 92 1404 GP Bussum Nederland Kaart

Over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Argentijns stukje Bussum

Wie over de Argentijnse keuken spreekt, denkt aan vlees. Wie het wil proeven is bij het restaurant Chaco aan het juiste adres. Welke keuze je van de gevarieerde kaart ook maakt, alles is lekker! Geniet van hun altijd geliefde spare-ribs of proef de altijd beschikbare Argentijnse biefstuk die door veel lokale proevers is bestempeld tot aanrader. Restaurant Chaco brengt een mooi stukje Argentinië naar Bussum!

Meer informatie over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Chaco. Gewoon hele goede kwaliteit en goed bereid; de meest malse lomo die je je kunt voorstellen, super lekkere spareribs (de lekkerste van het Gooi). Vooraf avocado met garnalen. jammie en de onovertrefbare gegrilde inktvis. Als dessert de soesjes genomen. Ook om je vingers bij af te likken. het was gezellig druk en we hebben toch niet lang hoeven wachten op de verschillende gangen.
Een regelrechte aanrader, dit restaurant verdient het elke avond helemaal vol te zitten!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een fijn restaurant met heerlijk uitstekend klaargemaakt vlees.
Voor een typisch vleesrestaurant is het opmerkelijk dat er zoveel heerlijke groente bij geserveerd wordt.
De aardappels uit de oven zijn heerlijk.

Als iemand van het ruim voorradige bediendend personeel, de jassen zou aannemen zou de ontvangst en service als goed gewaardeerd worden.
Jc.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig goed eten, leuke sfeer en vriendelijke bediening. zijn er al meedere keren geweest, zeker met de AH restaurant actie is het betaalbaar.
Kortom geweldig restaurant.
Tineenleendemik .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij binnenkomst niet de jassen aannemen. Dan tijdens het diner gaat de bediening roken en komt dan daarna vragen wat je als dessert wilt bestellen. Ook stonden er lichtjes op tafel die werden pas aangestoken tijdens het diner. Dit zou volgens al aan moeten zijn zodra het restaurant open is of als je aan tafel gaat.
Mirjamrietveld .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Door de AH-kaarten een keer gaan eten. Het eten was goed, bediening zeer vriendelijk, ambiance zwaar gedateerd, prijs behoorlijk aan de hoge kant voor de hoeveelheid eten welke je kreeg en de verouderde uitstraling van het restaurant.
Maartje106 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding viel tegen. Erg duur voor wat je kreeg. Ik had het 3-gangen menu voor 31 euro en mijn partner had alleen de carpaccio en de biefstuk. Als voorgerecht hadden we allebei dus carpaccio, waarvan het vlees erg lekker was, maar de opmaak van het gerecht was ontzettend karig en ik heb nog nooit zo'n kleine carpaccio gezien. Lagen misschien 5 geschaafde stukjes kaas op en een pijnboompit of 3. Hoofdgerecht was wel erg lekker. We moesten best een tijd wachten op zowel het voorgerecht, als op het hoofdgerecht. Achteraf met betalen kregen we nog de verrassing dat mijn partner per se een dessert had moeten bestellen, want de AH restaurant actie was niet geldig met een 2-gangen diner, ondanks dit samen duurder was dan mijn 3-gangen menu. De eigenaar bleef maar in herhaling vallen met uitleg die nergens op sloeg en uiteindelijk heb ik maar toegegeven om er zsm weg te kunnen. Redelijk teleurstellende ervaring.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met de AH-bon kan gewoon een driegangenmenu uit de kaart worden samengesteld en wordt er bij 2 personen een menu in rekening gebracht. Wij hadden als hoofdgerecht spare ribs en die waren voortreffelijk. ook de ijssorbet als dessert was heerlijk. Wij hadden verschillende voorgerechten en die waren ook van goede kwaliteit.
De bediening is vriendelijk en accuraat. Kleine, maar mooie wijnkaart!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Kindermenu viel tegen, kip was pittig en dat verwacht je niet voor een klein kind,.
Netjes werd er gevraag hoe gaar het moest, maar medium to well done resulteerde een keer in een uitstekend gerecht, de andere keer in een gedeeltelijk "rare" wegens de dikte van het vlees.
Carola A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten..het vlees van dit restaurant is echt van TOP kwaliteit..alleen jammer van het WhatsAppende personeel dat staat ongeïnteresseerd en niet professioneel
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH-kaart. De sfeer in het restaurant is wat oubollig, maar de kwaliteit van het eten was zondermeer goed. De carpaccio was wat klein in verhouding tot de gevraagde prijs, maar de Hollandse garnalencocktail was uitstekend. De bife de lomo al la pimiento was van prima kwaliteit, maar te weinig medium, hoewel we dat wel gevraagd hadden. De dama blanca had weinig en koude chocoladesaus.
Door het gebruik van de AH-kaart was het de moeite waard, maar anders zouden wij toch aarzelen, nog eens terug te komen.
E.hellingwerf .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het was heerlijk echt verrukkelijk het eten zowel het voorgerecht als hoofdgerecht als dessert. De bediening was zeer vriendelijk, stond open voor vragen en gaf suggesties .
Andy_jens .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Service was snel en vriendelijk. Eten was heerlijk. Was een drukken indeling maar wel leuk ik herinner me de paarden of koe op de muren
E.tool .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
wij Kregen het voorgerecht apart en dat vonden we wel erg jammer voor de rest was het eten prima en hebben we heerlijk gegeten

Jacquelinekersbergen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was heerlijk, het vlees was heerlijk mals, wij hadden een soort minibbq op rafel staan, heerlijk...vriendelijk personeel.
Een aanrader.
Xenobius_nl .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Genoten van het malse vlees in de mixed grill en geflambeerde flensjes met ijs maken het compleet. Komen gauw weer terug.
Nes79 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gister heerlijk bij chaco gegeten met de ah restaurant actie. Heerlijke tournedo en combi van vlees. Vlees was goed van smaak en botermals. Bediening was zeer vriendelijk
JohannesdeB .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Echt weer als vanouds heerlijk gegeten.
De kwaliteit van steak op de houtskool grill is echt super, heerlijk van smaak en om te zuigen. De bediening is prima en heel vriendelijk in een gezellige atmospheer
Janj.nagtegaal .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima gegeten. Goeie service, niet opdringerig maar mooi op tijd met alles.
Meloen bij t voorafje was nog beetje onrijp, hoofdgerechten uitstekend! Ossenhaas heerlijk en vegetarisch wrap overheerlijk. Echt een aanrader!
Marjan.vos .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was goed alleen de voorrechten zijn te duur voor wat je krijgt. Zelf had ik meloen met ham het waren precies 3 kleine stukjes meloen en deze was ook nog niet helemaal rijp was het geld niet waard. Hoofdgerecht was heerlijk en service en vriendelijkheid ook.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met AH-restaurantkaart à la carte gegeten. 3 gangen verplicht, goedkoopste van elk wordt van rekening afgetrokken.
Prima gerechten, wel aan de dure kant. Had zelf ossenhaas, heerlijk zacht, precies goed gebakken. Gekozen voor gegrilde paprika erbij, prima alternatief voor de meestal erbij geserveerde sausjes. Ook beter voor de lijn!
Vriendelijke bediening, liep gesmeerd, alle gangen kwamen met goede tussenpozen, niet te snel, niet te langzaam.