Argentijns Grill Restaurant Chaco

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Argentijns stukje Bussum

Wie over de Argentijnse keuken spreekt, denkt aan vlees. Wie het wil proeven is bij het restaurant Chaco aan het juiste adres. Welke keuze je van de gevarieerde kaart ook maakt, alles is lekker! Geniet van hun altijd geliefde spare-ribs of proef de altijd beschikbare Argentijnse biefstuk die door veel lokale proevers is bestempeld tot aanrader. Restaurant Chaco brengt een mooi stukje Argentinië naar Bussum!

Meer informatie over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Juul P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bij Chaco is het altijd even lekker. Heerlijke gegrilde inktvis en garnalen avocado; als hoofdgerecht spareribs zoals je ze nergens eet. Zo super mals, valt van het bot, en de smaak is top. Ook de frietjes zijn daar erg lekker. De lamskoteletjes ook heerlijk, mochten wel iets meer rose. En als nagerecht de soesjes met goede koffie.
Dus reden om hier vaak naar toe te gaan.
Een regelrechte aanrader!!!!!
Siep W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een week eerder al bij Chaco te hebben gegeten nu met de familie. Iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit van het eten. Service was prima. De verschillende gerechten werden keurig gelijkelijk uitgedeeld.
En het vlees werd unaniem als top ervaren.
Komen zeker terug!
eesie .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij gingen samen eten. Het was heel druk dus kregen we tafeltje dichtbij de bar. Toen er wat mensen weggingen heeft het personeel ons een mooi plekje bij het raam voorgesteld. Kijk, dat is inzicht ????.Eten is smakelijk, goed bereid. Personeel is snel en hartelijk. We gaan er zeker weer een keer eten. Uitstekende kok.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Opnieuw lekker gegeten en daar kom je toch voor. De prijzen op de kaart vind ik best aan de hoge kant, en je zou daar dan meer voor verwachten. Blij dat we nog een AH/restaurant actie kaart hadden dat scheelde in dit geval een hoop en hebben we de prijs betaald die we het waard vonden!
k.voorn .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en super kwaliteit vlees, vooral de Argentijnse bief de lomo. Inrichting sober maar gezellig, toilet kan wel een opknapbeurt gebruiken. We komen hier zeker terug.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het opdienen van het eten was netjes bediening was correct alleen moesten we lang wachten voor het was opgediend het eten was zeer goed bereid en was goed van smaak
n V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Niet de goedkoopste, wel één van de lekkersten. Vlees is van de slager en niet van de groothandel. De inrichting is lekker ruim van opzet; je kunt tenminste je stoel achteruit schuiven zonder botsingen. Het saladebuffetje is wat karig (1 dressing...), maar och.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een voordeel is dat je uit de hele kaart kunt kiezen en niet gebonden bent aan een vastgelegd driegangen-menu. Een duidelijk voordeel ten opzichte van menig ander restaurant.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bediening speelde goed in op onze flauwe grappen. Ze gaf ons de ruimte voor een heel smakelijke en gezellige avond. Johan, Eemnes
Aleid H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Mina R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Het vlees was perfect, goede kwaliteit en voldeed aan de verwachting bij een Argentijns restaurant.
Leontien B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten, maar niet geweldig. We mochten uit de hele kaart kiezen, dus geen apart AH menu. Dat was positief. De entrecote had iets meer smaak kunnen hebben, evenals de guacamole. We moesten zelf veel zout en peper toevoegen.
HCDekker .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We maakten voor de tweede keer gebruik van de AH-restaurantactie. Opnieuw zeer goed bevallen. Er was geen speciaal AH-menu, maar mochten voor 3-gangen alles van de kaart kiezen. De goedkoopste gerechten golden als korting. Zeer prettig geregeld. We hebben heerlijk gegeten met een mooie fles Argentijnse wijn.
Jammer dat betreffende de wijnkeuze er slechts 2 Argentijnse wijnen op de kaart staan. Wel veel Italiaanse. Had echter een ruimere keuze Argentijnse wijnen verwacht.
bjguttenberg75 G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
18-08-2017
Wij hebben daar HEERLIJK gegeten
Bediening uitstekend
prijs is naar behoren voor wat Wij samen besteld hebben. Voor het voorgerecht avocado met Hollandse garnalen hadden Wij wel meer garnalen verwacht en bij het hoofdgerecht wat meer vlees dit zeker omdat Wij daar eerder hadden gegeten en het zelfde besteld hadden en toen meer voor ons geld kregen.
Ondanks de tekortkomingen was het toch bijzonder smakelijk en komen ZEKER terug
avocado met garnalen (8)
Parillada Mixta (vlees) 8
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het uiterlijk van het restaurant was een beetje saai, maar de bediening was goed het eten was heerlijk. Zeker een aanrader.
bjguttenberg75 G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben HEERLIJK genoten van Ons diner Parillada Mixta.
Het voorgerecht avocado met Hollandse garnalen was ook prima van smaak.
Wij hebben bij Chaco nu voor de 2x gegeten en bevelen dit restaurant van harte aan.
Chaco veel succes toegewenst en tot ziens....
Sjuul en Yvonne uit Bussum
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was prima en de keus was groot. De bediening goed, leuk en snel. Het bezoek in dit restant is voor herhaling vatbaar.
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De lekkerste biefstuk (bife de lomo) die ik ooit heb gegeten. Voortreffelijk!
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het lekkerste vlees dat wij in tijden hebben gegeten! Ook handig dat je zelf kan pakken waar je zin aan hebt van de saladebar. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De Calamaris was uitstekend en een perfecte T Bone steak als hoofdgerecht.
Complimenten voor de kok! Trouwens de bediening was vlot en erg aardig.
Wij komen zeker terug.