Argentijns Grill Restaurant Chaco

Brinklaan 92 1404 GP Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Argentijns stukje Bussum

Wie over de Argentijnse keuken spreekt, denkt aan vlees. Wie het wil proeven is bij het restaurant Chaco aan het juiste adres. Welke keuze je van de gevarieerde kaart ook maakt, alles is lekker! Geniet van hun altijd geliefde spare-ribs of proef de altijd beschikbare Argentijnse biefstuk die door veel lokale proevers is bestempeld tot aanrader. Restaurant Chaco brengt een mooi stukje Argentinië naar Bussum!

Meer informatie over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
miss_moppie4 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de producten waren goed klaargemaakt en de bediening was ook top! Parkeren kon bijna voor de deur. Enige minpuntje was dat ons tafeltje precies op de tocht stond en er geen muziek te horen was. Verder top avond gehad
Luisa D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mijn naam is Luisa Brouwer uit Kortenhoef, ik was hier met mijn man voor een romantisch diner. Maar het eten was niet lekker. Leek wel uit een pakje. Het leek wel of het eten opgewarmt was in de magnetron. Jammer want de bediening was prima, mensen waren erg aardig voor me.
Ratje89 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij aankomst om 18.15u. zat er nog een ander stel in het restaurant. Later op de avond zijn er nog twee andere gezelschappen gekomen. Het was erg rustig voor een donderdagavond.
De eigenaar is behulpzaam en in voor een praatje. De vriendelijke dame van de bediening heeft ons goed geholpen en doet goed haar best.
De voorgerechten werden goed geserveerd en we hoefden niet lang te wachten. De drankjes waren koud en prima.
Als voorgerecht had mijn partner de guacomole met chips, helaas was deze niet typisch Zuid-Amerikaans. De pittigheid in de guacomole (en met name gehakt/ui/peper) miste. We vroegen ons af of dit vers was gemaakt. Hetzelfde geldt voor de carpaccio, welke ik zelf had, deze miste enige smaakversterkers (zoals bijvoorbeeld een zongedroogd tomaatje).

De saladebar heeft genoeg keuze en de salade smaakte vers.

Voor het hoofdgerecht had mijn partner een spies met varkenshaas. Zijn verzoek was medium rare gebakken vlees, dit was net aan. Het mocht iets langer gebakken worden. Mijn partner heeft apart pepersaus erbij bestelt nadat de spiezen werden geserveerd. De saus viel tegen en leek niet vers te zijn gemaakt, maar uit een pakje te komen. De bij geserveerde gebakken groenten misten enige aantrekkelijkheid, dit kan beter.
Ikzelf had de spareribs. Fijn is dat je zelf kan kiezen hoe je deze gemarineerd wilt hebben. De keuze bestaat uit sweet, normaal, hot of bbq. De spareribs waren mals, goed gemarineerd en gleden van het bot af: heerlijk, een echte aanrader. Bij de spareribs werden drie sauzen gebracht, dit was genoeg en netjes gepresenteerd. Ook hierbij opnieuw de onaantrekkelijke groenten (slap/mist kleur). Zelf heb ik apart een bordje van de saladebar gepakt voor de botjes van de spareribs. Ook miste ik een doekje om de vingers schoon te maken vanwege de spareribs.
De frietjes als bijgerecht waren prima gebakken, niet te slap en een lekkere bite. We hebben mayonaise er apart bij bestelt.
Als desert had mijn partner de kokosnoot met kokosijs en ikzelf de soesjes met ijs en chocolade. Dit beviel over het algemeen prima. De soesjes zijn, volgens mij, niet vers gemaakt en kwamen uit de vriezer. Ze waren enigszins hard en niet vers.

De prijs-kwaliteit verhouding vinden wij aan de hoge kant. Voor deze prijzen verwachten wij meer verse ingrediënten en daarnaast moesten wij voor zowel de mayonaise als de pepersaus bijbetalen. Dit kan voor deze prijzen, ons inziens, bij het gerecht inbegrepen worden.
Jan W D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Keuze uit diverse zitmogelijkheden. Helaas wordt ons niet gevraagd de jassen aan te nemen. Bij diverse gasten hangt de jas over hun zitplaats. Dat doen wij dan ook maar. Later valt mij op dat er wel een garderobe is. Bediening is vlot en correct in taalgebruik. Informatie over de wijnkaart onoverzichtelijk (de kaart die er lag voldeed volgens de bediening niet meer). De wijntip: Merlot die ons wordt aanbevolen, smaakt prima bij het gekozen menu. Ruime menukaart. Geen beperking in keuze ondanks dat wij met de AH-voordeelkaart kwamen eten. Hoofd- en nagerecht vlot en keurig opgediend. Bij de gepofte aardappel zat helaas een kuipje boter (waarom geen kruidenboter?). Saladebar heeft voldoende keuze. Bij hoofdgerecht helaas geen uitleg over de bijgevoegde (3) sauzen. Aankleding restaurant is eenvoudig maar niet sober. Het is gezellig druk deze avond (zo 08-01-17) en de muziek is niet storend.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben smakelijk gegeten, maar het is jammer dat de lichte Italiaanse huiswijnen niet goed bij de stevige gerechten passen.
Het zou beter zijn als er wat stevige Argentijnse wijnen op de kaart staan; zoals bijvoorbeeld Malbec, Carmenère en dergelijke.
bianca77robert .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Samen met een vriendin gegeten met een AH spaarkaart. Zij was al eerder gearriveerd. Ik werd niet aangesproken noch mijn jas werd aangenomen voor ik aan tafel ging. Carpaccio ijskoud en taai, teruggestuurd, herkansing beter maar nog steeds ijskoud(vriezer ?) Hoofdgerecht ossehaas met pepersaus wel heerlijk. Toetje brownie hebben we maar meegenomen, konden dit niet op maar dit moest wel ivm de AH aktie. Ondanks vriendelijke ober weinig sfeer in het restaurant. De AH mooie aktie, scheelt veel geld om een restaurant uit te proberen maar voor mij geen tweede keer.
graciela H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuk restaurant met lekker eten, goede bediening en alles was heel schoon. Het vlees was erg mals en de saladebar was ook erg lekker. Enige minpuntje de muziek stond erg hard.
Jorick V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer lekker gegeten, meer dan genoeg en vriendelijk personeel! De inrichting was niet super, maar zodra we binnenkwamen voelde het gelijk Zuid Amerikaans aan!
Liang G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
via ah-bon 3 gangen menu geserveerd.. Onmiddellijke en vriendelijke ontvangst, maar op de directe vraag wat of we wat willen drinken en direct gehonoreerd werd duurde het wachten daarna op onze bestelling van de menu toch heel erg lang. het voorgerecht de heldere groentesoep had een voor mij een niet-alledaagse wat kruidige bouillonsmaak, , wel lekker met veel groenten, , het hoofdgerecht spareribs was , goed gemarineerd , heel erg mals, het vlees brokkelt zelfs af van de rib en met de sla in combinatie met de salade die je van tafel zelf kunt halen, tezamen met het bordje frites, vormt het een zeer stevige maaltijd Mijn partner heeft lamscotelet besteld. Evenals de spareribs waren de porties ook zeer royaal. Het dessert hadden we derhalve overgeslagen , en eindigen onze maaltijd met een espresso. Tot onze verbazing kregen wij bij afbetaling een cadeau-bon kado voor een dessert, de eerstvolgende keer. Voila! Wij ziullen t.z.t. het restaurant zeker nog een keer bezoeken, daar er op het menu, wat zeevruchten betreft, nog interessante gerechten in staan..
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Chaco. Gewoon hele goede kwaliteit en goed bereid; de meest malse lomo die je je kunt voorstellen, super lekkere spareribs (de lekkerste van het Gooi). Vooraf avocado met garnalen. jammie en de onovertrefbare gegrilde inktvis. Als dessert de soesjes genomen. Ook om je vingers bij af te likken. het was gezellig druk en we hebben toch niet lang hoeven wachten op de verschillende gangen.
Een regelrechte aanrader, dit restaurant verdient het elke avond helemaal vol te zitten!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een fijn restaurant met heerlijk uitstekend klaargemaakt vlees.
Voor een typisch vleesrestaurant is het opmerkelijk dat er zoveel heerlijke groente bij geserveerd wordt.
De aardappels uit de oven zijn heerlijk.

Als iemand van het ruim voorradige bediendend personeel, de jassen zou aannemen zou de ontvangst en service als goed gewaardeerd worden.
jc.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig goed eten, leuke sfeer en vriendelijke bediening. zijn er al meedere keren geweest, zeker met de AH restaurant actie is het betaalbaar.
Kortom geweldig restaurant.
tineenleendemik .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij binnenkomst niet de jassen aannemen. Dan tijdens het diner gaat de bediening roken en komt dan daarna vragen wat je als dessert wilt bestellen. Ook stonden er lichtjes op tafel die werden pas aangestoken tijdens het diner. Dit zou volgens al aan moeten zijn zodra het restaurant open is of als je aan tafel gaat.
mirjamrietveld .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Door de AH-kaarten een keer gaan eten. Het eten was goed, bediening zeer vriendelijk, ambiance zwaar gedateerd, prijs behoorlijk aan de hoge kant voor de hoeveelheid eten welke je kreeg en de verouderde uitstraling van het restaurant.
Maartje106 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding viel tegen. Erg duur voor wat je kreeg. Ik had het 3-gangen menu voor 31 euro en mijn partner had alleen de carpaccio en de biefstuk. Als voorgerecht hadden we allebei dus carpaccio, waarvan het vlees erg lekker was, maar de opmaak van het gerecht was ontzettend karig en ik heb nog nooit zo'n kleine carpaccio gezien. Lagen misschien 5 geschaafde stukjes kaas op en een pijnboompit of 3. Hoofdgerecht was wel erg lekker. We moesten best een tijd wachten op zowel het voorgerecht, als op het hoofdgerecht. Achteraf met betalen kregen we nog de verrassing dat mijn partner per se een dessert had moeten bestellen, want de AH restaurant actie was niet geldig met een 2-gangen diner, ondanks dit samen duurder was dan mijn 3-gangen menu. De eigenaar bleef maar in herhaling vallen met uitleg die nergens op sloeg en uiteindelijk heb ik maar toegegeven om er zsm weg te kunnen. Redelijk teleurstellende ervaring.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met de AH-bon kan gewoon een driegangenmenu uit de kaart worden samengesteld en wordt er bij 2 personen een menu in rekening gebracht. Wij hadden als hoofdgerecht spare ribs en die waren voortreffelijk. ook de ijssorbet als dessert was heerlijk. Wij hadden verschillende voorgerechten en die waren ook van goede kwaliteit.
De bediening is vriendelijk en accuraat. Kleine, maar mooie wijnkaart!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Kindermenu viel tegen, kip was pittig en dat verwacht je niet voor een klein kind,.
Netjes werd er gevraag hoe gaar het moest, maar medium to well done resulteerde een keer in een uitstekend gerecht, de andere keer in een gedeeltelijk "rare" wegens de dikte van het vlees.
Carola A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten..het vlees van dit restaurant is echt van TOP kwaliteit..alleen jammer van het WhatsAppende personeel dat staat ongeïnteresseerd en niet professioneel
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH-kaart. De sfeer in het restaurant is wat oubollig, maar de kwaliteit van het eten was zondermeer goed. De carpaccio was wat klein in verhouding tot de gevraagde prijs, maar de Hollandse garnalencocktail was uitstekend. De bife de lomo al la pimiento was van prima kwaliteit, maar te weinig medium, hoewel we dat wel gevraagd hadden. De dama blanca had weinig en koude chocoladesaus.
Door het gebruik van de AH-kaart was het de moeite waard, maar anders zouden wij toch aarzelen, nog eens terug te komen.
e.hellingwerf .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het was heerlijk echt verrukkelijk het eten zowel het voorgerecht als hoofdgerecht als dessert. De bediening was zeer vriendelijk, stond open voor vragen en gaf suggesties .