Argentijns Grill Restaurant Chaco

Brinklaan 92 1404 GP Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Argentijns stukje Bussum

Wie over de Argentijnse keuken spreekt, denkt aan vlees. Wie het wil proeven is bij het restaurant Chaco aan het juiste adres. Welke keuze je van de gevarieerde kaart ook maakt, alles is lekker! Geniet van hun altijd geliefde spare-ribs of proef de altijd beschikbare Argentijnse biefstuk die door veel lokale proevers is bestempeld tot aanrader. Restaurant Chaco brengt een mooi stukje Argentinië naar Bussum!

Meer informatie over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het restaurant is toe aan een frisse vernieuwing. Het is oubollig en vrij donker. Dat is jammer want het eten is van prima kwaliteit. De gegrilde inktvis was zacht (voorgerecht) en heerlijk van smaak. De saladebar trok niet zo aan maar de komkommer met dressing was erg lekker en ook de wortel met witte wijn en knoflook was een verrassing. Het vlees wat prima en de bediening is service gericht. Wij hebben hier prima gegeten.
Christian D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten vandaag!
j.h.drenth D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten, inrichting wat gedateerd.
Fijne bediening.
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijke bediening en super spareribs top!!!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
heerlijk gegeten. goed gevulde goulashsoep, lekkere malse ossenhaas en als toetje ijs. vriendelijke, behulpzame bediening.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De biefstukken waren zeer goed, net als de sausjes en bijgerechten. De service was snel, correct en vriendelijk. Vergeleken met het eten en de service vond ik de inrichting nog het minste.

Ik zou hier zeker terugkomen.

Verbeterpunt: ik zou graag meer wijnen per glas willen kunnen bestellen. Nu namelijk alleen de vier huiswijnen.
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke bediening die ons erg plezierig tegemoet trad. Hoge kwaliteit van de vleesgerechten die wij aten met ruim voldoende bijlagen. De aankleding van het restaurant kan beter. Het mag een beetje vrolijker.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en het eten heerlijk kom zeker nog eens terug
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ossehaas was boterzacht, saladebuffet ruim, huiswijn Merlot heerlijk. Bediening vriendelijk en snel. Kom zeker terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mayonaise gevraagd, niet gekregen. geen natte doekjes voor het schoonmaken van de handen bij spare ribs.
Allemaal geen ramp. Prima gegeten!
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was uitstekend. We hadden Mexicaanse gerechten en een lendebiefstuk. Alle drie smaakten heerlijk en waren goed bereid. Het is ook fijn dat je bij de saladebar lekker wat salade erbij kunt nemen. Het was op maandag wel vrij stil, dus vandaar dat de sfeer redelijk was. Verder zou het interieur wel iets mogen worden opgefrist, maar aan het eten mankeert niks. Wij komen zeker nog eens terug.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bij Chaco is het altijd even lekker. Heerlijke gegrilde inktvis en garnalen avocado; als hoofdgerecht spareribs zoals je ze nergens eet. Zo super mals, valt van het bot, en de smaak is top. Ook de frietjes zijn daar erg lekker. De lamskoteletjes ook heerlijk, mochten wel iets meer rose. En als nagerecht de soesjes met goede koffie.
Dus reden om hier vaak naar toe te gaan.
Een regelrechte aanrader!!!!!
Siep W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een week eerder al bij Chaco te hebben gegeten nu met de familie. Iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit van het eten. Service was prima. De verschillende gerechten werden keurig gelijkelijk uitgedeeld.
En het vlees werd unaniem als top ervaren.
Komen zeker terug!
eesie .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij gingen samen eten. Het was heel druk dus kregen we tafeltje dichtbij de bar. Toen er wat mensen weggingen heeft het personeel ons een mooi plekje bij het raam voorgesteld. Kijk, dat is inzicht ????.Eten is smakelijk, goed bereid. Personeel is snel en hartelijk. We gaan er zeker weer een keer eten. Uitstekende kok.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Opnieuw lekker gegeten en daar kom je toch voor. De prijzen op de kaart vind ik best aan de hoge kant, en je zou daar dan meer voor verwachten. Blij dat we nog een AH/restaurant actie kaart hadden dat scheelde in dit geval een hoop en hebben we de prijs betaald die we het waard vonden!
k.voorn .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en super kwaliteit vlees, vooral de Argentijnse bief de lomo. Inrichting sober maar gezellig, toilet kan wel een opknapbeurt gebruiken. We komen hier zeker terug.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het opdienen van het eten was netjes bediening was correct alleen moesten we lang wachten voor het was opgediend het eten was zeer goed bereid en was goed van smaak
N. W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Niet de goedkoopste, wel één van de lekkersten. Vlees is van de slager en niet van de groothandel. De inrichting is lekker ruim van opzet; je kunt tenminste je stoel achteruit schuiven zonder botsingen. Het saladebuffetje is wat karig (1 dressing...), maar och.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een voordeel is dat je uit de hele kaart kunt kiezen en niet gebonden bent aan een vastgelegd driegangen-menu. Een duidelijk voordeel ten opzichte van menig ander restaurant.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bediening speelde goed in op onze flauwe grappen. Ze gaf ons de ruimte voor een heel smakelijke en gezellige avond. Johan, Eemnes