Argentijns Grill Restaurant Chaco

Brinklaan 92 1404 GP Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

Argentijns stukje Bussum

Wie over de Argentijnse keuken spreekt, denkt aan vlees. Wie het wil proeven is bij het restaurant Chaco aan het juiste adres. Welke keuze je van de gevarieerde kaart ook maakt, alles is lekker! Geniet van hun altijd geliefde spare-ribs of proef de altijd beschikbare Argentijnse biefstuk die door veel lokale proevers is bestempeld tot aanrader. Restaurant Chaco brengt een mooi stukje Argentinië naar Bussum!

Meer informatie over restaurant Argentijns Grill Restaurant Chaco

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jc.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geachte,....
We zijn al 5 keer wezen eten bij Chaco argentijn in Bussum tijdens de AH kaart actie.
Altijd voortreffelijk en tegen een goede prijs.
Alleen deze keer was het veranderd, er was een speciaal AK kaart actie menu samengesteld(terwijl voorgaande keren vanuit de gehele kaart gekozen mocht worden.).
We konden kiezen uit 3 menu's: Zalmfilet, tortilla's of een entrecote.....
Helaas daarvoor gaan we niet naar de Argentijn.(Het kon niet uit met de prijs en opbrengst voor het restaurant was het excuus).
We hadden ons echter verheugd op Ossenhaas, die altijd daar voortreffelijk is, maar deze was niet meer met de AH kaart actie te bestellen.
Dus hebben we voor de normale prijs een hoofdgerecht( Ossenhaas) en dessert gegeten en onze AH actie kaart niet gebruikt en dus teruggevraagd.
Dit is dus de laatste keer dat we bij Chaco Bussum zijn geweest, en gaan dus op zoek naar een ander restaurant via de AK kaart actie waar je wel uit de gehele kaart kan kiezen.

Begrijpelijk maar wel jammer.

vr.groet

J.C.van velzen.
erik M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg slecht en smakeloos eten in een gedateerd restaurant. Zelfs brood met boter, waar ze geld voor vragen smakeloos. In de tapenade vond ik broodstukjes van vorige gasten. Dat lag onder de eerste laag tapenade. Tapenade bakje wordt dus gewoon bijgevuld voor de volgende gasten.
Carpaccio bezaaid met sla (of rucola-onherkenbaar) die al zwart is geworden - ook extreem smakeloos gerecht. Prijs-kwaliteit verhouding is zoek, Voor een restaurant met een vanaf prijs van 26-27€ voor een hoofdgerecht mag men een bepaalde kwaliteit verwachten.Klap op de vuurpijl - muizen, die in het restaurant rondrennen. Personeel is wel op de hoogte; "daar zijn ze mee bezig". Overigens, hele aardige dame in de bediening.
Kortom, een verschrikkelijke vertoning waar je voor 2 personen makkelijk 100€ kwijt bent voor extreem slecht eten. Advies aan NVWA, om een kijkje te nemen in dit restaurant. Een zekere sluitingszaak!
JA R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Maakten gebruik van de AH-restaurant actie. Speciaal actie menu. Voorgerecht was carpaccio (goed) en inktvisringen (redelijk). Hoofdgerecht: "bife de chorizo al ajo". € 26,95! Dit gerecht staat ook op de reguliere kaart.
M.i. is de AH-actie een gelegenheid om je als restaurant te presenteren, maar met dit gerecht van het actie menu is dit volkomen mislukt. Het was een lap vlees met veel oneetbare zeentjes en vellen. Slecht voor die prijs, Jammer. Nagerecht ijs met chocoladesaus; dame blanche. Conclusie voor ons: wij gaan niet nogmaals bij El Chapo eten.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Via de IENS AH aktie daar gegeten. Ze hadden nu in tegenstelling tot voorheen, een aparte menu kaart samengesteld, waarop de BIFE de LOMO was wegbezuinigd ! We hebben toen de Entrecote genomen, die helaas vol met zenen zat.....Een teleurstellend stukje vlees....
sveen .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De recensies waren nogal gemixt en daarom besloten we het maar te proberen en dan zelf een oordeel te vormen. Uitkomst: Niet voor herhaling vatbaar.

We waren er op een dinsdagavond en waren de enige gasten. Mijn man bestelde worstjes vooraf. Die stonden met 3 minuten op tafel. Dat kan dus nooit in een pan of op de gril bereid zijn. Ze smaakten wel ok, maar waren fantasieloos opgediend. Het was zo weinig dat het met 2 minuten op was en met 3 minuten afgeruimd. Het hoofdgerecht stond 5 minuten na het opdienen van het voorgerecht al op tafel.

Als hoofd had ik zelf de nachos todos, een favoriet gerecht. Helaas was het gekruide gehakt erg droog en totaal niet gekruid. De guacamole kwam uit een potje en bevatte waarschijnlijk maar 0,2 procent avocado. Het geheel was smakeloos en ik heb het dan ook niet opgegeten. Mijn man had de lamskoteletjes. Hier hetzelfde verhaal. Geen kruiden. Ook niet echt gegrild. De aftekening van de gril die je zou verwachten ontbrak volledig. De sauzen die erbij zaten waren ook vrij smakeloos en smaakte ook niet vers: er was al een lichte smaak van bederf waar te nemen. De friet was goed gebakken, maar om mayo moesten we vragen. Dat was overigens fritessaus. Bij beide gerechten zat een miniem beetje groente. Of de saladebar ook bij onze menukeuze hoorde is ons niet verteld. We hebben er maar niet van genomen. De bediening was sowieso matig. Een jong, waarschijnlijk onervaren meisje wier vocabulaire voornamelijk uit 'yes' bestond. Het dessert hebben we maar laten zitten, dus 40 minuten later stonden we weer buiten. We betaalden 50 euro, maar dat was dit gaarkeukenvoedsel echt niet waard. Jammer, maar hier komen we dus niet meer terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Hou je van vlees, dan moet je bij Chaco zijn!
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het voorgerecht (Carpaccio) het hoofdgerecht (entrecote) en het nagerecht (Dama Blanca) was lekker, maar zeer zeker het bedrag niet waard. (€45) als je het 2x zou moeten betalen, nu betaal je 1 persoon en de ander gratis en dan laat het zich doen. Personeel was heel vriendelijk.
rene B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Spare ribs gegeten vanavond.
Top weer.
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We kwamen hier voor het eerst, hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er nog plek. We zaten in de buurt van de bar, het licht was daar erg fel. Maar na een verzoek aan onze buitengewoon vriendelijke serveerster, werd dat zonder problemen gedimd. Meteen veel gezelliger! Het overige personeel was ook erg vriendelijk trouwens.

Nu dan over het eten. Het voorgerecht was echt goed. Ik had de empenada's, erg smakelijk. Mijn partner nam inktvis, die was super (en neem ik de absoluut de volgende keer !). Als hoofdgerecht de ossenhaas, heerlijk mals, lekker pepersausje erbij, goede gefrituurde uienringen en lekkere patatas bravas. Als toetje had ik de flan. Jammer vind ik het altijd, als er slagroom uit een spuitbus bij geserveerd wordt, zo ook hier. Daar is zeker nog ruimte voor verbetering. Oh, en, misschien is het een goed idee als ze hier een aparte ingang maken voor alle 'afhalers', dat deze door het restaurant lopen maakt het wel onrustig. Maar we komen zeker terug!
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij kwamen via de AH actie. Misschien is een uitleg over hoe het daar werkt bij binnenkomst wel handig.
We kregen pas uitleg toen we alleen een hoofdgerecht wilden kiezen, moesten ook een vooraf en een nagerecht nemen.
Eten was lekker, het was wat ons betreft nog beter geweest als het wat meer gekruid zou zijn.
Jos214 W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
ja, het is Argenteins , leuk om mee te maken ,blij dat we het gedaan hebben ,echt iets voor jonge mensen, voor het doel Prima
miss_moppie4 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de producten waren goed klaargemaakt en de bediening was ook top! Parkeren kon bijna voor de deur. Enige minpuntje was dat ons tafeltje precies op de tocht stond en er geen muziek te horen was. Verder top avond gehad
Luisa D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mijn naam is Luisa Brouwer uit Kortenhoef, ik was hier met mijn man voor een romantisch diner. Maar het eten was niet lekker. Leek wel uit een pakje. Het leek wel of het eten opgewarmt was in de magnetron. Jammer want de bediening was prima, mensen waren erg aardig voor me.
Ratje89 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij aankomst om 18.15u. zat er nog een ander stel in het restaurant. Later op de avond zijn er nog twee andere gezelschappen gekomen. Het was erg rustig voor een donderdagavond.
De eigenaar is behulpzaam en in voor een praatje. De vriendelijke dame van de bediening heeft ons goed geholpen en doet goed haar best.
De voorgerechten werden goed geserveerd en we hoefden niet lang te wachten. De drankjes waren koud en prima.
Als voorgerecht had mijn partner de guacomole met chips, helaas was deze niet typisch Zuid-Amerikaans. De pittigheid in de guacomole (en met name gehakt/ui/peper) miste. We vroegen ons af of dit vers was gemaakt. Hetzelfde geldt voor de carpaccio, welke ik zelf had, deze miste enige smaakversterkers (zoals bijvoorbeeld een zongedroogd tomaatje).

De saladebar heeft genoeg keuze en de salade smaakte vers.

Voor het hoofdgerecht had mijn partner een spies met varkenshaas. Zijn verzoek was medium rare gebakken vlees, dit was net aan. Het mocht iets langer gebakken worden. Mijn partner heeft apart pepersaus erbij bestelt nadat de spiezen werden geserveerd. De saus viel tegen en leek niet vers te zijn gemaakt, maar uit een pakje te komen. De bij geserveerde gebakken groenten misten enige aantrekkelijkheid, dit kan beter.
Ikzelf had de spareribs. Fijn is dat je zelf kan kiezen hoe je deze gemarineerd wilt hebben. De keuze bestaat uit sweet, normaal, hot of bbq. De spareribs waren mals, goed gemarineerd en gleden van het bot af: heerlijk, een echte aanrader. Bij de spareribs werden drie sauzen gebracht, dit was genoeg en netjes gepresenteerd. Ook hierbij opnieuw de onaantrekkelijke groenten (slap/mist kleur). Zelf heb ik apart een bordje van de saladebar gepakt voor de botjes van de spareribs. Ook miste ik een doekje om de vingers schoon te maken vanwege de spareribs.
De frietjes als bijgerecht waren prima gebakken, niet te slap en een lekkere bite. We hebben mayonaise er apart bij bestelt.
Als desert had mijn partner de kokosnoot met kokosijs en ikzelf de soesjes met ijs en chocolade. Dit beviel over het algemeen prima. De soesjes zijn, volgens mij, niet vers gemaakt en kwamen uit de vriezer. Ze waren enigszins hard en niet vers.

De prijs-kwaliteit verhouding vinden wij aan de hoge kant. Voor deze prijzen verwachten wij meer verse ingrediënten en daarnaast moesten wij voor zowel de mayonaise als de pepersaus bijbetalen. Dit kan voor deze prijzen, ons inziens, bij het gerecht inbegrepen worden.
Jan W D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Keuze uit diverse zitmogelijkheden. Helaas wordt ons niet gevraagd de jassen aan te nemen. Bij diverse gasten hangt de jas over hun zitplaats. Dat doen wij dan ook maar. Later valt mij op dat er wel een garderobe is. Bediening is vlot en correct in taalgebruik. Informatie over de wijnkaart onoverzichtelijk (de kaart die er lag voldeed volgens de bediening niet meer). De wijntip: Merlot die ons wordt aanbevolen, smaakt prima bij het gekozen menu. Ruime menukaart. Geen beperking in keuze ondanks dat wij met de AH-voordeelkaart kwamen eten. Hoofd- en nagerecht vlot en keurig opgediend. Bij de gepofte aardappel zat helaas een kuipje boter (waarom geen kruidenboter?). Saladebar heeft voldoende keuze. Bij hoofdgerecht helaas geen uitleg over de bijgevoegde (3) sauzen. Aankleding restaurant is eenvoudig maar niet sober. Het is gezellig druk deze avond (zo 08-01-17) en de muziek is niet storend.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben smakelijk gegeten, maar het is jammer dat de lichte Italiaanse huiswijnen niet goed bij de stevige gerechten passen.
Het zou beter zijn als er wat stevige Argentijnse wijnen op de kaart staan; zoals bijvoorbeeld Malbec, Carmenère en dergelijke.
bianca77robert .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Samen met een vriendin gegeten met een AH spaarkaart. Zij was al eerder gearriveerd. Ik werd niet aangesproken noch mijn jas werd aangenomen voor ik aan tafel ging. Carpaccio ijskoud en taai, teruggestuurd, herkansing beter maar nog steeds ijskoud(vriezer ?) Hoofdgerecht ossehaas met pepersaus wel heerlijk. Toetje brownie hebben we maar meegenomen, konden dit niet op maar dit moest wel ivm de AH aktie. Ondanks vriendelijke ober weinig sfeer in het restaurant. De AH mooie aktie, scheelt veel geld om een restaurant uit te proberen maar voor mij geen tweede keer.
graciela H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuk restaurant met lekker eten, goede bediening en alles was heel schoon. Het vlees was erg mals en de saladebar was ook erg lekker. Enige minpuntje de muziek stond erg hard.
Jorick V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer lekker gegeten, meer dan genoeg en vriendelijk personeel! De inrichting was niet super, maar zodra we binnenkwamen voelde het gelijk Zuid Amerikaans aan!
Liang G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
via ah-bon 3 gangen menu geserveerd.. Onmiddellijke en vriendelijke ontvangst, maar op de directe vraag wat of we wat willen drinken en direct gehonoreerd werd duurde het wachten daarna op onze bestelling van de menu toch heel erg lang. het voorgerecht de heldere groentesoep had een voor mij een niet-alledaagse wat kruidige bouillonsmaak, , wel lekker met veel groenten, , het hoofdgerecht spareribs was , goed gemarineerd , heel erg mals, het vlees brokkelt zelfs af van de rib en met de sla in combinatie met de salade die je van tafel zelf kunt halen, tezamen met het bordje frites, vormt het een zeer stevige maaltijd Mijn partner heeft lamscotelet besteld. Evenals de spareribs waren de porties ook zeer royaal. Het dessert hadden we derhalve overgeslagen , en eindigen onze maaltijd met een espresso. Tot onze verbazing kregen wij bij afbetaling een cadeau-bon kado voor een dessert, de eerstvolgende keer. Voila! Wij ziullen t.z.t. het restaurant zeker nog een keer bezoeken, daar er op het menu, wat zeevruchten betreft, nog interessante gerechten in staan..