Archeon Jefsi

Bisonspoor 1188 3605 KX Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Archeon Jefsi

Griekse gezelligheid

In het pittoreske Maarssen vind je restaurant Archeon Jefsi, een plek waar je kunt genieten van specialiteiten uit de Griekse keuken. De bediening adviseert je graag over de gerechten op de kaart of over een bijpassende wijn. Kortom, hier heb je een zorgeloze avond boordevol culinaire verleidingen en als je geluk hebt live muziek!

Beide Kerstdagen zijn wij geopend & 24-12 en 31-12 zijn wij gesloten

Dinsdag 25 december

Jouw recensie over het restaurant Archeon Jefsi

Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Top en altijd weer gezellig
B C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het eten was heel goed en een snelle bediening
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Altijd heerlijk eten met vrolijk en vriendelijk personeel
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een gezellig restaurant, met vriendelijk personeel. Alles is mogelijk, wij hadden weinig tijd, daar werd goed rekening mee gehouden. Wij gaan daar zeker nog eens eten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Nadat we aangegeven hebben dat we lang hebben moeten wachten op het eten, gevraagd waarom. Het was druk.dat was zo. Na een stevig luidspruchtig gesprek kregen we binnen 2 minuten ons bestelde menu op tafel (heerlijk warm). Jeftsa heeft een woelige voorgangers met negatieve dubieuze leverantie.
Aslan W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Aanrader
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Was altijd wel goed hier maar wordt steeds minder.
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij komen hier regelmatig maar wij vinden dat het flink achteruit gaat.
Vanavond bv. een halve Irish coffee en een cheesecake die zo bij een of andere goedkope supermarkt vandaan komt. Als je er dan wat van zegt krijg je te horen "het is nu eenmaal niet anders" en "het hoort zo".
Dan krijg je ook nog regelmatig stokbrood (als voorgerecht) wat oud of uitgedroogd is. De hoofdgerechten zijn over het algemeen nog wel goed. En sommige personeelsleden zijn ook erg irritant.
André N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Archeon Jefsi is een heel goed Grieks restaurant, waar je zondermeer goed en betaalbaar kunt eten. Het is er rustig, de sfeer prettig en het bedienend personeel verwelkomt je hartelijk en zorgt ervoor, dat je verblijf aangenaam is. Meerdere keren met familie erbij wezen eten, die ook enthousiast waren. Echt een aanrader.
anthonie Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en alert. Ruime parkeergelegenheid voor de deur is handig.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zoals altijd weer lekker gegeten. Het was erg druk waardoor iets langere wachttijden maar wie geeft daarom op een zaterdag. Ondanks drukte goede bediening , prima eten en vriendelijk personeel. Tip: Doordeweeks de Mezedes weer terug!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken en goede bediening.
Wilma Bouwman B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altijd gezellig daar
Leuke bediening
Goed advies en heerlink eyen
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We zijn hartelijk ontvangen hebben heerlijk gegeten.. de gerechten zagen er smaakvol uit en smaakten prima.
Goede bediening.
Deb S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hartelijk ontvangst bij binnenkomst. De tafel was iets krap voor 6 pers waar wij zaten. Ruimte ook wat krap met onze buren. We konden laat bestellen en 2 gerechten waren niet aanwezig. Toch genoeg keuze op het menu en heerlijk gegeten! Gezellige sfeer muziek in het restaurant. Personeel erg vriendelijk!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De inrichting was niet bepaald Grieks, maar wel heel netjes. De bediening prima. De Hermes-schotel was om te watertanden, heerlijke diverse vleessoorten, lekker frietjes. Glas witte wijn maakte het af.
marijke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heel lekker gegeten. Mooie porties niet te groot. Kaart is prima genoeg keuze tussen vlees, vis of vegetarisch.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik heb hier vaker gegeten, het eten is altijd erg lekker. Vandaag was het druk en weinig personeel. Maar wel ontzettend vriendelijk personeel. Kom hier zeker weer terug
Felixpica X.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Toevallig met de kinderen langsgekomen op zoek naar een avondmaal en op basis van goede recensies naar binnen gegaan. We zijn niet teleurgesteld. Niet zeer goedkoop, maar de kwaliteit van het eten is prima. De vegetarische schotel met paprika en feta was lekker Grieks gekruid, de ossenhaas precies zo gaar als gevraagd en goed van smaak. Bediening vriendelijk en vond een oplossing voor kind dat weinig lust: de kipnuggets waren de beste tot dusver (de MacDonalds kipnuggets zijn er niets bij). De serveerster was onverbiddelijk waar het alcohol betreft. Zelfs het kind dat al vrijwel 18 is, kreeg appelsap in plaats van het glaasje ouzo (alleen voor volwassenen) vooraf.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede ontvangst, prima personeel en heerlijk gegeten,