Archeon Jefsi

Bisonspoor 1188 3605 KX Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Archeon Jefsi

Griekse gezelligheid

In het pittoreske Maarssen vind je restaurant Archeon Jefsi, een plek waar je kunt genieten van specialiteiten uit de Griekse keuken. De bediening adviseert je graag over de gerechten op de kaart of over een bijpassende wijn. Kortom, hier heb je een zorgeloze avond boordevol culinaire verleidingen en als je geluk hebt live muziek!

Meer informatie over restaurant Archeon Jefsi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Live muziek:

Zaterdag 10 februari 2018
Vrijdag 23 maart 2018

Jouw recensie over het restaurant Archeon Jefsi

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken en goede bediening.
wilma bouwman B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altijd gezellig daar
Leuke bediening
Goed advies en heerlink eyen
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We zijn hartelijk ontvangen hebben heerlijk gegeten.. de gerechten zagen er smaakvol uit en smaakten prima.
Goede bediening.
Deb S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hartelijk ontvangst bij binnenkomst. De tafel was iets krap voor 6 pers waar wij zaten. Ruimte ook wat krap met onze buren. We konden laat bestellen en 2 gerechten waren niet aanwezig. Toch genoeg keuze op het menu en heerlijk gegeten! Gezellige sfeer muziek in het restaurant. Personeel erg vriendelijk!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De inrichting was niet bepaald Grieks, maar wel heel netjes. De bediening prima. De Hermes-schotel was om te watertanden, heerlijke diverse vleessoorten, lekker frietjes. Glas witte wijn maakte het af.
marijke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heel lekker gegeten. Mooie porties niet te groot. Kaart is prima genoeg keuze tussen vlees, vis of vegetarisch.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik heb hier vaker gegeten, het eten is altijd erg lekker. Vandaag was het druk en weinig personeel. Maar wel ontzettend vriendelijk personeel. Kom hier zeker weer terug
Felixpica X.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Toevallig met de kinderen langsgekomen op zoek naar een avondmaal en op basis van goede recensies naar binnen gegaan. We zijn niet teleurgesteld. Niet zeer goedkoop, maar de kwaliteit van het eten is prima. De vegetarische schotel met paprika en feta was lekker Grieks gekruid, de ossenhaas precies zo gaar als gevraagd en goed van smaak. Bediening vriendelijk en vond een oplossing voor kind dat weinig lust: de kipnuggets waren de beste tot dusver (de MacDonalds kipnuggets zijn er niets bij). De serveerster was onverbiddelijk waar het alcohol betreft. Zelfs het kind dat al vrijwel 18 is, kreeg appelsap in plaats van het glaasje ouzo (alleen voor volwassenen) vooraf.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede ontvangst, prima personeel en heerlijk gegeten,
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Archeon Jefsi. Zoals gebruikelijk....top kwaliteit en top sfeer. Complimenten voor de bediening. Zeer gastvrij, zonder opdringerig te zijn. We komen hier graag terug.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Kwaliteit van de gerechten redelijk goed. Naar aanleiding van recensies de indruk gekregen dat de bediening/eigenaren buitengewoon attent zouden zijn. Dat was bij ons zeker niet het geval. Vrij kortaf, lange wachttijd. Wij kwamen hier voor de 1e keer, constateerde wel dat er bij andere tafels anders werd gereageerd, misschien betrof het familie of bekenden?
We zullen hier niet snel meer gaan eten.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Kort geleden weer eens gezellig in dit restaurant wezen eten. Na de melitzana- en tiro salata als voorgerechten werd de gestoofde lamsschouder (arni me lachanika) op ons verzoek niet direct geserveerd.
Het is bewonderenswaardig hoe zowel de bediening alsook het keukenpersoneel ondanks de drukte door de live muziek inspeelt op de wensen van de gasten.
We zullen dan ook zeker graag weer terugkomen!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op vrijdagavond stonde we voor de deur. Het bleek erg stil te zijn. Waarschijnlijk vanwege de laatste week van de vakanties. Op basis van de Iens-recensies toch naar binnen gegaan.
En wat ben ik daar blij om.
Heerlijk gegeten, waarbij de Griekse bereiding echt top was.
Bediening is super vriendelijk en attent. Correct als het moet, plezierig in de omgang als het kan. Goed aanvoelen wat gasten willen. Een aanrader. En bij een volgend bezoek aan Maarssen hoef ik niet ver te zoeken...
bobo87 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De bediening was goed zoals altijd gezellig en vrolijk personeel
Heerlijke mixed grill met mals lekker gekruid vlees
De sfeer was ook goed
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prima bediening, voldoende eten (smaak/hoeveelheid), gedateerd sfeerloos pand. Vooraf kregen we een ouzo en een amuse (gehaktballetje). Verder hadden we de souflaki/giros en knoflookbrood vooraf. Prijs/kwaliteit prima op orde. Geen culinair hoogstandje, maar voor niet al te veel geld een prima maaltijd.
erikkottier .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Als voorgerecht de carpaccio en de skordopsomo (knoflookbrood met heerlijke aioli) en als hoofdgerecht Pastitsada (rundvlees in rode wijn) en de Souflaki. Ontzettend mals en lekker van smaak. De bediening was heel vriendelijk en attent.
Kortom: een aanrader en als het restaurant in een wat gezelliger omgeving had gestaan (bv een uitzicht op het water of een weiland i.p.v. wat troosteloze hoge gebouwen) gingen we er morgen direct weer naar toe ;-)
zonplezyr .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heb er zaterdag met mijn dochters gegeten.
We hebben alle drie voedselallergie/intolerantie.
Alle gerechten werden door de serveerster keurig besteld in de keuken en aangepast aan onze wensen.
Kortom; lekker en gezellig
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Beter dan bij vorige eigenaar. Gezellige bediening die alles in de gaten hebben. Je hoeft dus niet lang te wachten als je een drankje wilt bestellen ofzo.
j.vandepaverd .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Was lekker en gezellig
Ondanks de drukte het was Koningsdag was er veel aandacht voor de klant en hebben wij niet lang moeten wachten op ons eten
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Ik ben in het verleden met enige regelmaat gaan eten op de lokatie waar nu Archeon Jefsi gevestigd is. Ik was altijd tevreden over het eten maar de kwaliteit bij Archeon Jesfi is veel beter. Het vlees van de Hermes schotel was heerlijk mals. De bediening was perfect. Mijn mede eetgenoten waren ook zeer tevreden. We moeten snel weer terug gaan.