ARC. by Lute

Amsteldijk 67 1074 HZ Amsterdam Nederland Kaart
31-202206902

Over het restaurant ARC. by Lute

In ARC. zoekt Peter Lute met zijn team onder leiding van chef Sander Klaasen, meer dan ooit de culinaire diepgang binnen zijn onvergelijkbare signatuur. Waar de Nederlandse keuken zich sinds de VOC-tijd keer op keer mengde met internationale invloeden, werken we in ARC. met lokale producten in internationale gerechten. Door technieken uit het Lute archief opnieuw te ontdekken, ontstaan innovatieve gerechten. Het is een heldere en frisse cuisine met af en toe de nodige verleiders. Lichte zuren en groentes worden afgewisseld met rijkere gerechten - romige sauzen waarvoor je bijna het glazuur van het bord schraapt om geen druppel te verspillen. De ingrediënten op het bord zijn – logischerwijs – enkel de beste.

Halve fles mineraalwater

MA-DO: 16.00 uur - 01.00 uur
VR-ZA: 15.00 uur - 02.00 uur
ZO: 15.00 uur - 01.00 uur

• Check , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi