Arawan

Zuideinde 143 1511 CC Koog aan de Zaan Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Arawan

Eff .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Prijs kwaliteit verhouding niet in balans. Ik had hier eten besteld, maar het was niet echt veel. Ook had ik er een soep bij besteld die uit kokos, garnalen en thaise groenten moest bestaan. De kokos was niet te proeven en er zaten bijna geen garnalen in. De Thaise groenten heb ik helaas nooit gevonden. De rest van het eten was wel lekker, maar ik vond het de prijs die ik er voor betaald heb niet waard. Erg jammer, maar ik zal hier geen tweede keer bestellen.
Thought M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Heerlijk eten, en je mag zelf de scherpte van ieder gerecht aanpassen, de rijst word perfect klaargemaakt, en de sauzen en spijsen vullen de gerechten op sublime wijze aan. Erg lekker, vriendelijk personeel met overduidelijk kennis van cultuur, en smaak.
Eetnietteveel .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Al vele keren bij dit afhaalrestaurant eten gehaald. De kwaliteit en de smaak zijn onveranderd van zeer hoge kwaliteit. Alle gerechten zijn zonder uitzondering vers bereid (m.u.v. de laatste keer toen de bestelde viskoekjes duidelijk 'gerecycled' waren; niet meer doen hoor dat kost punten!). We zullen dit maar door de vingers zien, gegeven de goede kwaliteit die we gewend zijn. Je kan ter plekke eten maar dat is duidelijk niet de bedoeling. Wat mij betreft een aanrader voor de liefhebber van de Thaise keuken!