Arash

Groningerweg 50 9321 TC Peize Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Woensdag en donderdag 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 16:00 & 17:30 - 22:00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Arash

Marian.koster K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. Kwaliteit van het eten prima. Veel rijst. Voorafje heel bijzonder en lekker. Nagerecht wat teleurstellend.
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Voor mij als vrouw genoeg vlees. Veel rijst. Wat ik miste was een lekker sausje. Voorgerecht aubergine heerlijk. Gewoon goed.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het 3 gangen diner was te mager. Hoofdgerecht: rijst, vlees en een schaal salade zonder verdere aankleding. Bediening was prima.
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met AH bon gegeten. Super vriendelijke ontvangst. Bij de voorgerechten is de gebakken aubergine een aanrader.
Bij het hoofdgerecht is het traditionele gerecht met walnoten erg lekker. En heerlijk ijs als dessert.
Niet veel groenten. Zonder AH bon toch wel iets aan de prijzige kant.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een leuke, afwisselende ervaring om de Perzische keuken uit te proberen. Wij maakten gebruik van de AH actie, waardoor het een leuke betaalbare avond was. De volle prijs lijkt met name voor de hoofdgerechten onevenredig, doordat er met name veel rijst met minder vlees en een karige salade wordt geserveerd. De smaak van de gerechten is wel erg goed. De service was prima, maar doordat we pas later op de avond kwamen en op den duur de enige overgebleven gasten waren leek het niet gewaardeerd te worden dat we ook nog een rondje koffie/thee apart van het nagerecht wilden bestellen (waarbij de cappuccino niet als zo danig door kon). Een leuke ervaring, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Hannah B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Arash. Originele traditionele gerechten, die allen erg smaakvol waren. Als voorgerecht is de aubergine echt een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we een grillgerecht en stoofvlees, beiden uitstekend bereid, heerlijk mals vlees De afsluiting bestond uit iraans ijs met een sorbet van oa rijstvermicelli en rozenwater, verassend en erg lekker. De bediening was uitstekend, er waren korte wachttijden en er heerste een fijne ambiance. Kortom, echt aanrader, zeker vanwege de verassende en uitmuntend klaargemaakte gerechten. We zijn blij dat we dit restaurant hadden gevonden tijdens ons weekendje weg!
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was goed, maar de gangen kwamen erg snel achter elkaar. Toen tijdens onze laatste gang de muziek al uit ging en vlak erna er al lichten in het restaurant uit werden gedaan kregen we toch het gevoel dat men naar huis wilde en dat we moesten vertrekken. We hielden er een ongemakkelijk gevoel aan over.
Geesje D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten van de Perzische keuken. Echt een aanrader!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten is daar prima en voldoende , vooral het voorgerecht is heerlijk
Zeer vriendelijk personeel !
Lammy V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
we gaan daar niet meer eten
Heidi W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Hier gegeten met AH restaurant actie, a la carte. Eenvoudige gerechten, smaak is goed. Prijs kwaliteit verhouding met deze actie is goed. Maar om daar nu zo te gaan eten en volle prijs te betalen, vinden wij aan de hoge kant. Leuk meisje in de bediening! Hoewel de eigenaar er ook rond liep, geen aanspraak van gehad. Jammer, terwijl wij lange tijd de enige gasten waren. Voor ons was dit een eenmalige ervaring.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Bediend door een vriendelijke, attente medewerker. Buitenverlichting is het enige verbeterpunt.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten heerlijk gekruid. Echt een aanrader om even te proberen.
Als je nog nooit eerder persisch hebt gegeten. De rijst is zonder saus. Maar wat er om heen ligt is zoooo lekker
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker gegeten in verrassend leuke ambiance. Aan de buitenkant ziet e.e.a. er sober uit maar binnen werden we verrast. Tevens heerlijk 3 gangen diner gehad uit de Perzische keuken. Voor herhaling vatbaar.
Janfam .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Met vrienden voor het eerst gegeten in Arash. De ontvangst was prettig vriendelijk. De inrichting is smaakvol en er is ruimte voor circa 50 personen. Na een uitgebreide toelichting op de Perzische/Iraanse kaart begonnen we samen met een proeverij van 3 verschillende voorgerechten. Dit was een apart maar lekker begin van de avond. Mijn hoofdgerecht was de Shiraz. Het bestond uit een goede portie kipfilet en kalfshaas, beide gegrilld. De smaak was prima. Er werd een flinke portie saffraanrijst bij geserveerd, welke een fijne smaak heeft. Als groente werd alleen een erg basic schaaltje rauwkost geserveerd, dat was wat onder de maat. Het nagerecht was voor mij de Shole Zard. Dat was een goed gevuld schaaltje met een smaak die lastig is te duiden, maar wel erg lekker was. De avond werd afgesloten met een goede kop koffie. Als je eens echt wat anders wilt eten is Arash een prettige aanrader.
José D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Voorgerecht leuk opgediend. Het hoofdgerecht echter dikke onvoldoende groot bord rijst en bakje simpel vlees met saus, smaak echter was wel goed. Was beter geweest als het vlees met saus op het bord opgediend werd, rijst apart en warme groente.Toetje was lekker chocoladetaart,maar ook deze anders opdienen.Kortom creatief zijn met het opdienen van de gerechten.
Georgette S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
landelijke sfeer, vriendelijke, beleefde bediening. Wel een beetje onaf: een muur niet afgewerkt , geen servet gekregen, geen bakje voor afval op tafel, geen placemat.
F J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader. Beetje jammer dat je het restaurant niet toevallig vind, maar je het echt moet weten.
Ligt aan een drukke doorgaande weg, maar binnen krijg je het huiskamergevoel
Janny O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018