Arash

Groningerweg 50 9321 TC Peize Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Woensdag en donderdag 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 16:00 & 17:30 - 22:00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Arash

Iris S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Uiterst vriendelijke uitstraling en we hebben er lekker gegeten.
We werden goed en snel geholpen, de porties waren voor ons precies goed.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Interessant en leuk om kennis te maken met een heel ander soort gerechten.
Rieks B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Bediening zat lang in de keuken, zodat er een tijd lang geen drankjes besteld konden worden.

Ook het bekende "is alles naar wens" niet gehoord.

Zodra we waren uit gegeten, kwam wel direct de vraag of we de rekening wilden. Waardoor sterk de indruk werd gewekt dat men graag wilde dat we snel moesten vertrekken.
F. I.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De vegetarische maaltijd (gerechtjes) klonken erg aantrekkelijk, maar we kozen toch voor de 2 lamsgerechten.

Heerlijk lamsvlees, verrukkelijk gegaard in eigen bouillon. Subtiel gekruid. En met echte saffraan in de rijst .

De borden waren eenvoudig opgemaakt, Daar kunnen ze wat meer “sjeu “aan geven.
Ook het terras kan wat verzorgder, want dat is heerlijk ruim en in de avondzon!
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goed apart eten tegen een betaalbare prijs die door een 50% korting van Iens helemaal aantrekkelijk werd. Arash is een bezoek waard; tip: de Perzische rijst met lamsgehakt is voortreffelijk. Andreas Naber, Alkmaar/ Den Haag
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Smaakvol ingericht restaurant, mede door de muziek authentieke sfeer. Zeer vriendelijk ontvangen en professioneel over het eten en de wijn geïnformeerd. Eten was heerlijk met kersverse salades en malse, goed gekruide stukjes vlees! Het zelfgemaakte ijsje met sorbet van vermicelli en rozenwater is een aanbeveling!
Berna H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
heerlijk smakelijk gegeten met smaken die ik niet uit een andere keuken herken.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
1x Iraanse keuken. Viel zeker niet tegen!
B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten, mooie porties, verrassende smaken. Huiselijke sfeer en persoonlijke bediening. Wij komen zeker nog eens langs.
Rennie P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Makkelijk te vinden, goede parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst, uitleg van de gerechten, heerlijk eten ( lekker gekruid, maar niet te scherp, ruime porties). Echt een aanrader, wij komen zeker terug!
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De eigenaar zou zich even moeten laten zien om ook de sfeer van het Perzische restaurant te benadrukken. Nu is het met een Nederlands, weliswaar vriendelijke bediening, wat annoniem.
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eten was redelijk. Weinig keuze. Weinig variatie. Verhouding prijs en hoeveelheid komt niet overeen. We hadden er wat meer van verwacht.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We zijn gastvrij onthaald en hebben gezellig gegeten. De rijst en het vlees waren lekker. Jammer dat er niet meer groente bij was, alleen een eenvoudige salade. Heerlijk toetje!
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
net restaurant, zeer smaakvolle (kleine) porties. de salade vooraf zou wat rijkelijker zijn met olijven toegevoegd. rijst-ijs achteraf heerlijk.
Prix d'Amerique G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Geen andere gasten, we zijn alleen met de bediening en naar later blijkt niet zonder reden. Vanavond wanen we ons - de kleedjes, de muziek en de namen op de menukaart ten spijt - geen moment in Teheran. Niets van Rumi, niets van de duizend en één nacht, We hopen maar dat het eten dat we bestellen veel goed gaat maken. Onze voorgerechten (€ 6,50) bestaan uit hompen turks brood met enkele lepels tot babyvoeding gepureerde aubergine en 2 vorkjes sla. Ondertussen horen we martelgeluiden uit de keuken komen. De bestelde spies van kalfshaas (€19,50) wordt er blijkbaar geplet. Daar komen onze hoofdgerechten, gerangschikt liggen 6 droge stukjes van het gestrafte vlees op ons bord, ernaast een bergje witte rijst met strooisaffraan , een geroosterde tomaat en dan nog voor ons elk een onnozel bakje sla. We wachten nog even en staren nog een tijdje naar de keuken ingang. We hopen dat de bediende nog nakomt met een arm vol dampende schalen. Helaas zien we haar pas terug bij het afrekenen. Hendrik
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig met de familie gegeten. Vriendelijk personeel. Goed eten en heerlijk Perzisch ijs.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
wij hebben heel verrassend gegeten bij Arash in een prettige rustige sfeer met authentieke muziek.
je hebt keuze uit gerechten met gegrild vlees en authentieke gerechten waaronder een vegetarische maaltijd
het dessert ijs was een echte delicatesse!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst en goede bediening. Afronding van de maaltijd (koffie toe en afrekenen) konden ze wat meer initiatief in tonen. Inrichting is gezellig, prima passend bij een Iraans restaurant. Muziek mag wat meer op de achtergrond. Helaas waren er weinig andere gasten.