Arash

Woensdag en donderdag 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 16:00 & 17:30 - 22:00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Arash

Emile K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De eigenaar zou zich even moeten laten zien om ook de sfeer van het Perzische restaurant te benadrukken. Nu is het met een Nederlands, weliswaar vriendelijke bediening, wat annoniem.
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eten was redelijk. Weinig keuze. Weinig variatie. Verhouding prijs en hoeveelheid komt niet overeen. We hadden er wat meer van verwacht.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We zijn gastvrij onthaald en hebben gezellig gegeten. De rijst en het vlees waren lekker. Jammer dat er niet meer groente bij was, alleen een eenvoudige salade. Heerlijk toetje!
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
net restaurant, zeer smaakvolle (kleine) porties. de salade vooraf zou wat rijkelijker zijn met olijven toegevoegd. rijst-ijs achteraf heerlijk.
Prix d'Amerique G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Geen andere gasten, we zijn alleen met de bediening en naar later blijkt niet zonder reden. Vanavond wanen we ons - de kleedjes, de muziek en de namen op de menukaart ten spijt - geen moment in Teheran. Niets van Rumi, niets van de duizend en één nacht, We hopen maar dat het eten dat we bestellen veel goed gaat maken. Onze voorgerechten (€ 6,50) bestaan uit hompen turks brood met enkele lepels tot babyvoeding gepureerde aubergine en 2 vorkjes sla. Ondertussen horen we martelgeluiden uit de keuken komen. De bestelde spies van kalfshaas (€19,50) wordt er blijkbaar geplet. Daar komen onze hoofdgerechten, gerangschikt liggen 6 droge stukjes van het gestrafte vlees op ons bord, ernaast een bergje witte rijst met strooisaffraan , een geroosterde tomaat en dan nog voor ons elk een onnozel bakje sla. We wachten nog even en staren nog een tijdje naar de keuken ingang. We hopen dat de bediende nog nakomt met een arm vol dampende schalen. Helaas zien we haar pas terug bij het afrekenen. Hendrik
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig met de familie gegeten. Vriendelijk personeel. Goed eten en heerlijk Perzisch ijs.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
wij hebben heel verrassend gegeten bij Arash in een prettige rustige sfeer met authentieke muziek.
je hebt keuze uit gerechten met gegrild vlees en authentieke gerechten waaronder een vegetarische maaltijd
het dessert ijs was een echte delicatesse!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst en goede bediening. Afronding van de maaltijd (koffie toe en afrekenen) konden ze wat meer initiatief in tonen. Inrichting is gezellig, prima passend bij een Iraans restaurant. Muziek mag wat meer op de achtergrond. Helaas waren er weinig andere gasten.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
prima eten.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Benieuwd naar nieuwe smaken? Ik proefde ze bij dit Persisch restaurant. Het begon al bij het voorgerecht dat ik koos. De gebakken aubergine bleek gepureerd en smaakte verrassend lekker. Ook de volgende gerechten vond ik top. Mijn partner koos vlees en ik vegetarisch. Beiden lekker! De smaken zijn puur en beslist niet scherp.
Aanrader zijn de Iraanse toetjes: het Iraanse ijs en Shole Zard. Ondanks dat bij de laatste door de bediening werd gewaarschuwd dat het wat typisch aan kan voelen in je mond. Gewoon lekker!
Vlakbij de stad Groningen en ruimte zat om voor de deur te parkeren. Dit restaurant verdient het om ontdekt te worden!
Teade T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De 50% korting heeft ons overgehaald om hier te gaan eten. De prijzen zijn aan de hoge kant voor de gerechten die worden geserveerd. Een hoofdmaaltijd met kip smaakte prima, niets op aan te merken. Alles was eenvoudig, maar wel smaakvol. Er werd (saffraan) rijst bij geserveerd. De kalfsschenkel die mijn vrouw heeft gegeten smaakte ook prima, heel mooi zacht gegaard. De nagerechten, Perzisch ijs en chocoladetaart smaakten ook goed. Hebben na 50% korting bijna €30 betaald. Of dit restaurant het redt, als je voor een dergelijke maaltijd bijna € 60 moet betalen, durf ik te betwijfelen. Wij waren de enige klanten tussen half zes en zeven uur 's avonds. De rode wijn was goed, maar wel behoorlijk aan de prijs, met € 4 per glas.
Kortom: de kwaliteit vh eten is prima, wel een beetje eenvoudig, maar voor een te hoge prijs.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mooi restaurant maar het eten was helaas niet geweldig en erg simpel, droog vlees en rijst en prijs kwaliteit is veel te duur
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
In plaats van de keuze uit slechts drie voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten, zoals op de site van Iens vermeld, mochten we uit de gehele kaart kiezen. Het eten was smakelijk, goed bereid en voor ons verrassend anders.
De gelegenheid ligt vlakbij Groningen maar wel erg afgezonderd.
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het was helaas een beetje koud, (het was buiten ook vreselijk koud) maar we werden meteen naar een tafeltje bij de kachel gewezen. De bediening was super vriendelijk, we hebben heerlijk gegeten. Toch andere smaken, een lekkere verrassing. We komen hier vast nog een keertje weer.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Het was door de kou buiten, binnen ook koud, ondanks dat men zijn best heeft gedaan het warm te krijgen. Het enige minpuntje. We komen zeker terug.
Trineke W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Attent om nog een extra verwarmingselementje naast onze tafel te plaatsen.
Antje P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Typisch Perzische keuken, goed vlees en lekkere rijst. De gestoofde kip en lamsschenkel gegeten, beiden een aanrader.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeker een aanrader als je eens iets anders wilt eten. Het eten was heerlijk, vriendelijke bediening en een leuke inrichting.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We wilden iets anders en waren nieuwsgierig naar de Iraanse keuken. We namen allebei het duurste hoofdgerecht (= 24/25 euro). We kregen elk twee simpele spiesen (kip/gehakt/varkenshaas) voorgeschoteld met rijst. Niks verrassends. Twee simpele bakjes sla was de groente-"beilage". Erg matig met elkaar. Vlees was van goede kwaliteit, maar de Iraanse verrassing misten we. Verder was het bijna gênant. We zaten alleen in het restaurant terwijl je rond 19.00 wel enige klandizie verwacht. Er zijn op deze overigens mooie locatie al twee restaurants verdwenen. We hopen dat dit restaurant het wel redt. Er zal dan wel iets meer kwaliteit moeten worden geboden. Sterkte!
sugarcar W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Temperatuur in het restaurant heel koud, inrichting kan beter, gerechten zijn simpel en niet veel keuze.