Arash

Groningerweg 50 9321 TC Peize Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Arash

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 16:00 & 17:30 - 22:00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Arash

Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Zeker de moeite waard om een keer anders en lekker te eten. Ook leuk om een keer in de keuken te kijken van een andere cultuur.
A.H L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Maak de porties kleiner en de kwaliteit beter.
Muriel V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Niet smaakvol en veel te duur
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima restaurant. Zeer vriendelijk.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Ik heb meestal een ontzettende hekel aan de verschrikkelijke muzak die je te horen krijgt in restaurants. Maar hier klonk authentieke Perzische muziek, en ook nog op een prettig geluidsniveau. Fijn!
De service was prettig en het eten lekker.
albert D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
De bediening kan beter. Voorgerecht werd, nadat gevraagd werd of het gesmaakt had, restant weggehaald. Iraanse wijn bleek in Chili (?) gemaakt te worden. Eten was goed, maar saai opgediend. Weinig aandacht voor een leuke presentatie. Inrichting sober en saai.
Else En Martin C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten en goede service, alleen is het er koud en tocht het. Mijn advies is om hier te eten bij een buiten temperatuur van minimaal +10 C. Hoofdgerechten worden met saffraan rijst geserveerd, wij vinden het heerlijk maar begrijp al dat niet iedereen hier zo over denkt. Wanneer er geen aktie is zoals 2e menu gratis, dan betaal je best veel voor relatief een "simpel" gerecht. Nu betaalden we voor 2 personen (3 gangen) incl. drankjes 42.50 en dat is relatief weinig. Advies ga het proberen, echt de moeite waard neem een voordeelkaart mee en een dikke trui! Dan heb je een heerlijke diner voor relatief weinig geld.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Er waren weinig gasten, maar we werden goed bediend. Het was aanvankelijk een beetje fris, maar op onze opmerking daarover werd direct goed gereageerd.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijke bediening, prettige ruimte, prima maaltijd, weer eens andere gerechten dan het doorsnee-aanbod!
Marian.koster K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. Kwaliteit van het eten prima. Veel rijst. Voorafje heel bijzonder en lekker. Nagerecht wat teleurstellend.
Jayo B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Bediening laat te wensen over; heel onprofessioneel, een jong meisje. Weet niets over uitserveren etc. Eten was wat ons betreft onder de maat. Smakeloos en verfijning ontbreekt. Ik vind het erg jammer, ook omdat ik geloof dat dit restaurant niet heel veel gasten ontvangt en ze een boost best kunnen gebruiken.
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Voor mij als vrouw genoeg vlees. Veel rijst. Wat ik miste was een lekker sausje. Voorgerecht aubergine heerlijk. Gewoon goed.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het 3 gangen diner was te mager. Hoofdgerecht: rijst, vlees en een schaal salade zonder verdere aankleding. Bediening was prima.
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met AH bon gegeten. Super vriendelijke ontvangst. Bij de voorgerechten is de gebakken aubergine een aanrader.
Bij het hoofdgerecht is het traditionele gerecht met walnoten erg lekker. En heerlijk ijs als dessert.
Niet veel groenten. Zonder AH bon toch wel iets aan de prijzige kant.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een leuke, afwisselende ervaring om de Perzische keuken uit te proberen. Wij maakten gebruik van de AH actie, waardoor het een leuke betaalbare avond was. De volle prijs lijkt met name voor de hoofdgerechten onevenredig, doordat er met name veel rijst met minder vlees en een karige salade wordt geserveerd. De smaak van de gerechten is wel erg goed. De service was prima, maar doordat we pas later op de avond kwamen en op den duur de enige overgebleven gasten waren leek het niet gewaardeerd te worden dat we ook nog een rondje koffie/thee apart van het nagerecht wilden bestellen (waarbij de cappuccino niet als zo danig door kon). Een leuke ervaring, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Hannah B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Arash. Originele traditionele gerechten, die allen erg smaakvol waren. Als voorgerecht is de aubergine echt een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we een grillgerecht en stoofvlees, beiden uitstekend bereid, heerlijk mals vlees De afsluiting bestond uit iraans ijs met een sorbet van oa rijstvermicelli en rozenwater, verassend en erg lekker. De bediening was uitstekend, er waren korte wachttijden en er heerste een fijne ambiance. Kortom, echt aanrader, zeker vanwege de verassende en uitmuntend klaargemaakte gerechten. We zijn blij dat we dit restaurant hadden gevonden tijdens ons weekendje weg!
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was goed, maar de gangen kwamen erg snel achter elkaar. Toen tijdens onze laatste gang de muziek al uit ging en vlak erna er al lichten in het restaurant uit werden gedaan kregen we toch het gevoel dat men naar huis wilde en dat we moesten vertrekken. We hielden er een ongemakkelijk gevoel aan over.
Geesje D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten van de Perzische keuken. Echt een aanrader!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten is daar prima en voldoende , vooral het voorgerecht is heerlijk
Zeer vriendelijk personeel !
Lammy V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
we gaan daar niet meer eten