Arash

Groningerweg 50 9321 TC Peize Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Woensdag en donderdag 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 16:00 & 17:30 - 22:00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Arash

Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Bediend door een vriendelijke, attente medewerker. Buitenverlichting is het enige verbeterpunt.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten heerlijk gekruid. Echt een aanrader om even te proberen.
Als je nog nooit eerder persisch hebt gegeten. De rijst is zonder saus. Maar wat er om heen ligt is zoooo lekker
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker gegeten in verrassend leuke ambiance. Aan de buitenkant ziet e.e.a. er sober uit maar binnen werden we verrast. Tevens heerlijk 3 gangen diner gehad uit de Perzische keuken. Voor herhaling vatbaar.
Janfam .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Met vrienden voor het eerst gegeten in Arash. De ontvangst was prettig vriendelijk. De inrichting is smaakvol en er is ruimte voor circa 50 personen. Na een uitgebreide toelichting op de Perzische/Iraanse kaart begonnen we samen met een proeverij van 3 verschillende voorgerechten. Dit was een apart maar lekker begin van de avond. Mijn hoofdgerecht was de Shiraz. Het bestond uit een goede portie kipfilet en kalfshaas, beide gegrilld. De smaak was prima. Er werd een flinke portie saffraanrijst bij geserveerd, welke een fijne smaak heeft. Als groente werd alleen een erg basic schaaltje rauwkost geserveerd, dat was wat onder de maat. Het nagerecht was voor mij de Shole Zard. Dat was een goed gevuld schaaltje met een smaak die lastig is te duiden, maar wel erg lekker was. De avond werd afgesloten met een goede kop koffie. Als je eens echt wat anders wilt eten is Arash een prettige aanrader.
José D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Voorgerecht leuk opgediend. Het hoofdgerecht echter dikke onvoldoende groot bord rijst en bakje simpel vlees met saus, smaak echter was wel goed. Was beter geweest als het vlees met saus op het bord opgediend werd, rijst apart en warme groente.Toetje was lekker chocoladetaart,maar ook deze anders opdienen.Kortom creatief zijn met het opdienen van de gerechten.
Georgette S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
landelijke sfeer, vriendelijke, beleefde bediening. Wel een beetje onaf: een muur niet afgewerkt , geen servet gekregen, geen bakje voor afval op tafel, geen placemat.
F J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader. Beetje jammer dat je het restaurant niet toevallig vind, maar je het echt moet weten.
Ligt aan een drukke doorgaande weg, maar binnen krijg je het huiskamergevoel
Janny O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik heb lekker gegeten.
Hoeveelheid prima.
Hartelijke ontvangst..
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gestoofde kip met granaatappel, walnotensaus .... heeeerlijk!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een prima eetgelegenheid. (Restaurant). Op fietsafstand van de stad. De ontvangst is prima, het eten is heel goed. Het ijs is verrassend.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker eten en toetje met zelfgemaakte pistache taart en pistache ijs waren heerlijk
Bediening is vriendelijk maar niet professioneel
Willi J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was lekker, de smaak was goed. Jammer dat het zo veel rijst is en minder vlees en groente. De verhoudingen mogen wel wat anders. Ijs was verrukkelijk, echt iets speciaals.
P.B. S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De voorgerechten vielen ons tegen en dan vooral de salade. Veel ijsbergsla en weinig dressing. Saai! De bediening was helemaal goed. Het terras buiten zag er onverzorgd en dus ongezellig uit. Niet aantrekkelijk om buiten te eten.
Gretha V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We wiste niet wat we moesten verwachten, maar we hebben heerlijk gegeten !
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Thuis gekomen bleek dat het restaurant ons veel te weinig in rekening heeft gebracht.Wij hebben het restaurant daarover gebeld en alsnog hun fout, een bedrag van 25,40 euro aan het restaurant overgeschreven. Onze burgerplicht. Maar de restauranthouder vond het blijkbaar logisch en heeft verder niets van zich laten horen. Achteraf hebben wij daar weer een raar gevoel van overgehouden. Nee daar komen wij niet meer.
Gc.dekruijf D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Leuk om eens een andere keuken te proberen. Verrassend, net weer even anders. Zeker nadat we dezelfde dag de Iran-tentoonstelling in Assen bezocht hadden.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Mooi interieur maar het buitenterras is slecht onderhouden en niet gezellig. Vriendelijke eb snelle bediening met goede uitleg van de gerechten. Menukaart was wat eentonig en ook de opmaak en creativiteit van de gerechten mag beter. Eten was prima maar je moet wel een liefhebber zijn van saffraan wat veelvuldig terugkomt in de gerechten.
CWM P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij vonden het eten erg lekker, eenvoudig maar erg lekker en goed bereid. Weer eens wat anders dan wat we normaal eten. Omdat we met de restaurantactie het 2e menu gratis kregen was de prijs goed. Wanneer we echter de volle prijs hadden moeten betalen vond ik het te duur voor wat we kregen. De serveerster die ons hielp was op zich erg aardig, maar had helaas weinig ervaring met het horeca vak, waar we ons soms wel aan stoorde. Ook zaten we buiten, waar het niet geveegd was, het onkruid stond tussen de stenen, de tuinslang lag nog half over het terras, en de "schutting" stelde vrij weinig voor, waardoor er kwa geluid weinig afscherming was van de weg. Ook waren de tafels niet voorbereid voor de avond, dus daar lag het zand nog op toen we kwamen. Binnen zag het er leuk uit, maar daar was het met de warmte van de laatste tijd erg warm. Al met al hoop ik dat ze snel leren, en misschien dat we dan nog een keer terug komen.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wij zijn hier geweest en het viel ons erg tegen. De salade stelde niets voor, ijsbergsalade met wat komkommer en tomaat en wat witte kaasblokjes, geen dressing. Geen brood bij het eten wat je toch mag verwachten bij een Perzisch restaurant. Hoofdmaaltijd viel qua smaak ook tegen, geen groente erbij. Het dessert van mijn dochter smaakte erg waterig. Al met al niet voor herhaling vatbaar, erg jammer. Wil toch positief eindigen, de dochter van de eigenaar die ons hielp was erg aardig.