Arash

Woensdag en donderdag 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 16:00 & 17:30 - 22:00 uur

• MasterCard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Arash

Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk eten super klantvriendelijk personeel. Jullie zijn een echte aanrader voor mensen die een x iets anders willen proberen.

Vriendelijke groet
En we komen nog eens terug
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Chocoladetaartje als toetje was heerlijk.
marijkevdwater V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ontvangst prima bij binnenkomst. Verder werd je redelijk aan je lot overgelaten. Even een klein hapje van de zaak tijdens het wachten zou de sfeer verbeteren. Iets extra aandacht tussendoor bv. 'is alles naar wens?.
Ook anderen zagen we maar wat zitten wachten op wat zou komen. Niet handig.
Porties afgemeten. Vooral rijst op het menu. Met wat vlees en wat salade. Smaakte wel heerlijk.
Wij zaten in de hoek tegen twee buitenmuren. Ik had het gewoon koud daar. Dat maakt het extra ongezellig. Temperatuur bij de balie gaf 21graden aan maar bij de buitenmuren is het duidelijk frisser. Sowieso bij binnenkomst voelde het wat killig. (Terwijl ik het snel te warm vindt.)
lan.ilna .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima gegeten, originele gerechten. Zowel voorgerecht, als hoofdgerecht als dessert waren anders dan anders. Deed wat aan de Griekse keuken denken. Leuke bediening. Goeie sfeer.
chantal en gert H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten; het is weer eens wat anders dan een regulier restaurant! Interieur is gezellig en de bediening enthousiast. Leuk om eens kennis te maken met eten uit Perzië waar andere ingredienten gebruikt worden en eten anders bereid wordt. Ook de wijn (rood) was heerlijk. De hoeveelheid van het eten was aan de krappe kant; na het voor en hoofdgerecht was er nog ruim voldoende plaats vrij voor het overheerlijke desert (Shole Zard). Mede daarom denken wij dat er aan de prijs-kwaliteit verhouding nog iets te verbeteren is. Ook lijkt het ons persoonlijk leuk en interessant als er (bv door de eigenaar) iets verteld wordt over de herkomst/ historie van het gerecht/ bereiding. De temperatuur in het restaurant was net niet warm genoeg. Wellicht een idee om bij de entree een halletje oid te creeëren? Verder niets dan lof! Zeker een aanrader voor als je eens iets anders zoekt dan een doorsnee restaurant! We wensen deze startende horeca ondernemers veel succes en gunnen hen veel bezoekers!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was er rustig maar aangenaam. Het voorgerecht was erg lekker en mooi geserveerd. Het hoofdgerecht was lekker maar simpel geserveerd. Bijbehorende salade was iets te simpel. Bediening door een jonge meid was prima.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was de eerste week ,dus alles onwinnig
cijfertje 6 is al te veel.
we zouden ze nog wel herkansing willen geven.

en .