Arabia

Kanaalstraat 81 2161 JC Lisse Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Arabia

Lekkere gerechtjes die allemaal hun oorsprong vinden aan de Middellandse Zee. Spaans, Grieks of Turks, het is allemaal even lekker en verrassend. Hoe we het noemen? What’s in a name?  Je mag het tapas, mezzes, antipasti of hors d’oeuvres noemen, de kwaliteit en versheid is altijd van een hoog niveau. Bovendien heerst er hier een gezellige ambiance waar iedereen zich zal thuis voelen. Prima om met z’n tweeën te ontdekken maar ook leuk voor een grotere groep.

Meer informatie over restaurant Arabia

Maandag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur (dinsdag gesloten)

• Terras , Wi-Fi
7,2
Eejt .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk mazza menu gegeten, waarbij de eigenaar alle gerechten goed toelichtte. Vooraf salade, dan een koude gang, en vervolgens een warme. We gaven aan geen vlees te eten, dus de warme gang werd o.a. met vis bereid. De baklava als dessert was heerlijk, lekker met noten, en niet te zwaar. Er leeft bij veel mensen nog steeds het idee dat dit een shoarmatentje is, maar het is een heel leuk eethuisje, met een enthousiaste eigenaar. Wij kregen dit adres als tip, en dat geven we graag door! Als je van tapas houdt, dan is dit zeker de moeite waard. We komen zeker nog eens terug.
Jan-Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Dit. Is. Lekker! Salade is heerlijk, koude gerechten ook, warme gerechten ook - alleen loop je tegen die tijd het risico dat je het niet meer opkrijgt.
yannick1990 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Afgelopen donderdag met 2 personen gegeten, heerlijke gerechten en met passie bereidt! De kok kwam elk gerecht zelf brengen met daarbij de uitleg van het gerecht. Een aanrader!
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Proma schaaltjes met eten gekregen die goed warennklaargemaakt. Kunnenngebamanveerd met specerijen omgaan. Maar: veel te weinig eten. Geen volledige maltijd eigenlijk qua hoeveelheid echter wel van prijs. Temperatuur van de omveving was ca. 18 graden. Koud dus. En het blijft wennen: kerstverlichting in een Arabisch restaurant. Bediening hartelijk, maar niet autenthiek. Hoort bij standaard gedrag is deze cultuur. Niet direct een aanrader, maar je valt ook niet echt een buil.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Leuke tent. Origineel eten. Vriendelijke bediening. We hadden social deal maar de kok heeft ons de hele avond lekkere hapjes voor geschoteld. We komen terug voor de tajine!
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten! En super lieve, vriendelijke gastvrije eigenaar! Vooraf heerlijke salade gegeten, daarna mazza's, alles vers en heerlijk met uitleg van de eigenaar! Daarna heerlijk vlees van de grill gegeten! Zeker een aanrader en ik kom zeker terug, ga zo door!
Micho G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
In een woord fantastisch,heerlijk kleine gerechten (mezza) gegeten, echt een aanrader, je kunt de Arabische keuken proeven van alle landen zoals Egypte , lebanon, Turkije een echte culinaire ervaring, voor herhaling vatbaar .
b.meeuwisse .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
begin november waren we hier op een zondagavond. Toevallig waren we de enige gasten. De eigenaar heeft ons een fantastische avond bezorgd met een keur aan gerechten!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met 2 personen gegeten. Mazza menu Arabia.De tapas achtige presentatie is "shared" vanaf een grote schaal. Vooraf een heerlijke frisse salade met o.a. munt en granaatappel. Tussen een selectie van diverse gerechten me o.a. humus, muhammara en tzatzili op knapperig dun brood.y Hoofd diverse heerlijk gegrilde vleesgerechten met gevulde paprika. Vriendelijke en attente bediening. Dit restaurant is echt een aanrader.
DrB .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vanwege de lovende kritieken in de lokale pers maar eens naar Arabia gegaan. Redelijk vroeg dus we waren de enige gasten. We werden hartelijk ontvangen en konden een leuk tafeltje kiezen. Vanwege de tijd namen we alleen een hoofdgerecht: shish-tawoek (gemarineerde kipspies met rijst) en een (heel royale) shoarmaschotel (met friet). De kip was heerlijk, maar de shoarma viel erg tegen: de shoarmareepjes waren te dun en taai, en de friet was ook te dun en te hard.
Bediening was vriendelijk en attent maar merkwaardig genoeg was het niet mogelijk om met PIN of creditcard te betalen. Dus we moesten naar de overkant van het plein om cash te halen.
Decor simpel maar OK, veel Egyptische foto's en decoraties. Passende Arabische(?) muziek.