Arabia

Kanaalstraat 81 2161 JC Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Arabia

Lekkere gerechtjes die allemaal hun oorsprong vinden aan de Middellandse Zee. Spaans, Grieks of Turks, het is allemaal even lekker en verrassend. Hoe we het noemen? What’s in a name?  Je mag het tapas, mezzes, antipasti of hors d’oeuvres noemen, de kwaliteit en versheid is altijd van een hoog niveau. Bovendien heerst er hier een gezellige ambiance waar iedereen zich zal thuis voelen. Prima om met z’n tweeën te ontdekken maar ook leuk voor een grotere groep.

Meer informatie over restaurant Arabia

Maandag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur (dinsdag gesloten)

9,2
7,2

Jouw recensie over het restaurant Arabia

• Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Deze keer minder enthousiast. We konden geen wijn krijgen, want de vergunning om alcohol te schenken was er niet...! Dit had te maken met het overgaan op andere naam....? Wel jammer als je lekker uit eten gaat en er een wijntje bij wilt drinken. We hadden het idee dat het hele restaurant een beetje een aflopende zaak was. De rekening vonden we ook niet helemaal in verhouding. Jammer, we hadden dit graag in ons rijtje favoriete restaurants gehouden.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Met z'n drieën een menu Arabia, waarbij voor onze vegetarische dochter extra heerlijkheden zonder vlees werden toegevoegd.
Aarjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zalig gegeten; we komen zeker nog eens terug!
Youkali V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten, prettige sfeer, goede bediening. Echt super, blij dat zoiets in Lisse is!
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Arabia! We vroegen om twee verschillende koude mazza's als voorafje, maar de eigenaar gaf ons zes verschillende, zodat we alles konden proeven. Zo heerlijk in combinatie met het Libanese brood! Het hoofdgerecht, de kipspies, was ook superlekker klaargemaakt. We komen zeker weer terug en zullen dit restaurant bij iedereen aanbevelen.
Geke K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke gastheer. De inrichting is niet gezellig. Verder veel te rustig, dat is jammer, want dit restaurant verdient veel meer klanten!!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Smaakvolle gerechten. Goede bediening met advies voor een volgende keer dat je komt eten. Dat doen we zeker!! Een aanwinst in Lisse!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Warme sfeer, fijne muziek en hartelijke ontvangst. Heerlijk genoten van de gevarieerde schotels en O dat lekkere brood...
Ook nog eens zo erg voordelig, ik gun deze zaak meer publiek op een zondagavond.
Franca B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst en bereidheid 't menu iets aan te passen aan mijn wensen. Lekker rustig en mooie prijs /kwaliteit verhouding. Inderdaad een aanrader..
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuk gezellig restaurant moet goede bediening en heerlijk eten
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Ontzettend lekker eten, zeer vriendelijke ontvangst en gunstig geprijsd.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke Mazza Lubanon maaltijd gegeten en nog met 20% Iens korting ook! De vriendelijke eigenaar nam alle tijd om de 'hapjes' toe te lichten. Het was ons eerste maar zeker niet het laatste bezoek aan restaurant Arabia!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, een echte smaaksensatie’
Janneke E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten.
Gezellige ambiance.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Op het terras gezeten. Heerlijke tapas gegeten, vriendelijke bediening. Een geheimtip, voor zowel vega’s als vleesliefhebbers. Hier komen er zeker terug!!!
G K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Echt een aanrader, heerlijke tapa's gegeten.
Bij Arabia voel je je zo welkom, echt een avondje genieten van alle heerliike gerechten.
Wij komen zeker terug
Eejt .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk mazza menu gegeten, waarbij de eigenaar alle gerechten goed toelichtte. Vooraf salade, dan een koude gang, en vervolgens een warme. We gaven aan geen vlees te eten, dus de warme gang werd o.a. met vis bereid. De baklava als dessert was heerlijk, lekker met noten, en niet te zwaar. Er leeft bij veel mensen nog steeds het idee dat dit een shoarmatentje is, maar het is een heel leuk eethuisje, met een enthousiaste eigenaar. Wij kregen dit adres als tip, en dat geven we graag door! Als je van tapas houdt, dan is dit zeker de moeite waard. We komen zeker nog eens terug.
Jan-Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Dit. Is. Lekker! Salade is heerlijk, koude gerechten ook, warme gerechten ook - alleen loop je tegen die tijd het risico dat je het niet meer opkrijgt.
yannick1990 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Afgelopen donderdag met 2 personen gegeten, heerlijke gerechten en met passie bereidt! De kok kwam elk gerecht zelf brengen met daarbij de uitleg van het gerecht. Een aanrader!