Arabesque

Kruisweg 1033A 2131 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Arabesque

Culinaire smaakexplosies uit het Midden-Oosten

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar Midden-Oosterse sfeer. Allereerst is er bij binnenkomst het warme welkom dat zo typerend is voor deze landen. De kleurrijke verlichting en vooral de gerechten uit de Libanese keuken doen de rest. Maak je op voor een avond vol betoverende smaaksensaties!

Meer informatie over restaurant Arabesque

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Dineren bij Arabesque is niet zomaar een etentje. Het is een beleving. Het eten, de live muziek, de waterpijp; het zijn allemaal ingrediënten om het avondje uit onvergetelijk te maken. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Het eten is voortreffelijk. Wij gaan hier zeker terugkomen.
De tafel van Arian V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Top service, lekker eten, goede sfeer. Gewoon een goed restaurant dus, dat ik iedereen kan aanraden!
Kenneth H.
Fijn en sfeervol restaurant met goede service en heerlijk eten!
caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
heerlijk gegeten! gezellige tent goede bediening. echt de moeite waard!
w-dolstra D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ben over het algemeen best tevreden, alleen ik bestelde na het diner een irish whiskey ik denk dat er 8 druppels whiskey in zaten toen ik er een op merking over maakte kreeg ik er een héél klein scheutje bij, moet zeggen dat ik dat
in andere restaurants beter gewend ben, begrijp best dat dit uit Islamitisch oog punt niet toe gejuicht wordt, maar
dan moet je helemaal geen alcohol schenken,
AL54 H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wat een prettige verrassing, onze eerste kennismaking met Libanese keuken en gelijk zeer goed bevallen. Wij hadden het uitgebreide AH-menu van € 39,00. Eerlijke gerechten met zuivere smaak, niets overheerste en sloot prima op elkaar aan, alles werd goed uitgelegd door de ober. Mooie inrichting met open keuken en vriendelijk attent personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. O ja, wel de garderobe iets uitbreiden, er is te weinig plaats voor de jassen.
lineke49 V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij kwamen er terecht door de restaurantactie van de AH ..
De voorgerechten waren een absolute topper, het hoofdgerecht was niet erg bijzonder en viel een beetje tegen en het toetje stelde weinig voor..
Ik weet niet of eea qua kwaliteit was gerelateerd aan de korting van de AH..
Bijzonder vriendelijke bediening!!
We komen zeker nog eens terug, het restaurant verdient het voordeel van de twijfel!!
m.kossen2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendeljke bediening en uitleg over wat er op tafel wordt gezet. Heb bij prijs-kwaliteitverhouding "kan beter gezet"; niet vanwege de kwaliteit vanhet eten, maar de prijs vind ik eerlijk gezegd aan de hoge kant. Ik daarom dankbaar voor de AH-actie, want ik had dit niet willen missen.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg luide muziek, niet genoeg waterkannen ,bediening matig en die waterpijpen hoeft van mij ook niet , erg krap zitten op de buren En ranzig toilet zonder papier voor handen te drogen , kapotte bril en vieze deur!
Maar daar tegen over wel lekker gegeten,soort proeverij van verschillende koude en warme gerechten wat erg leuk en lekker was!
Renée M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekkerste lamskoteletjes ooit! Vriendelijke bediening! Vond de fles wijn aan de prijzige kant.
Verlichting kan sfeervoller! Verder prima!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De verwachting was niet hoog, neutraal eigenlijk, gevraagd naar de herkomst, van de gerechten.
Senagalees en Syriech.
De bediening was goed, vriendelijk en gedegen, ben er niet voor het laatst geweest.
De entourage zag er gezellig uit, kortom wij mijn vrouw en ik hebben er van genoten.
We hebben zelfs niet voor het water hoeven te betalen.
Fam Hoogenes
cnor .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben het uitgebreide menu gekozen van de AH actie. Veel en heerlijk. Goede uitleg van de gerechten. Vriendelijke bediening. Leuke oosterse sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Menu Damascus genomen. Was inderdaad een culinaire tocht. Absoluut waard voor je geld. tafel vol met mezes en een heerlijke vleesschotel erna. De lamskoteletjes waren bijzonder mals. Twee salades vooraf en een toetjesschaal als afsluiting.
N P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor de uitgebreide versie van het driegangenmenu.
Wij zijn grote eters dus konden het nog redelijk makkelijk op. Maar wees voorbereid bij dit menu, want je krijgt absoluut genoeg eten voor het geld dat je betaald. Het hoofdgerecht (gegrilde zalm, kip en nog 2 andere vleesjes) waren PERFECT gebakken! de zalm was nog heerlijk zacht en vet van binnen. Het vlees was mals en sappig. Vooraf krijg je platbrood en veel dips/mazza's. De salades zijn gewaagd en heerlijk (sterke blauwkaas dressing over Romaine sla is niet iedereens favoriet. Gelukkig zijn wij niet zo moeilijk. De rode huiswijn is tevens een topper, meteen maar een flesje besteld.
Zijn er ook nog aantekeningen? Ja. Er stond twee man in de bediening voor afruimen, opnemen, inschenken, uitserveren, de kassa, de telefoon, de jassen...Had graag gezien dat ze af en toe even stil stonden en oogcontact maken met de gasten. Maar ik weet natuurlijk niet of dit de normale gang van zaken is. Personeel was overigens vriendelijk ondanks de drukte (pluim daarvoor). over het algemeen waren de prijzen dik in orde, alleen betaal ik niet graag 6 ekken voor een litertje water. Maar dat is mijn mening.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben met 8 personen gegeten. Na een gastvrije ontvangst heerlijk gegeten. Leuke, gezellige bediening.
Wij waren op een zondag, voldoende parkeergelegenheid.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Ik ga regelmatig uit eten en deze diamant die al 5 jaar bij mij om de hoek zat nog niet ontdekt. Kortom 5 jaar eetplezier verspild. Bij binnenkomst krijg je al trek van de geuren die in het restaurant rondwaren. Had het menu Damascus genomen om kennis te maken met de Arabische keuken helemaal top. Uiteraard zaten er enkele gerechten bij die ik iets minder lekker vond maar voor de rest was alles gewoon lekker. Ben gek op lamskoteletten maar hier heb ik de lekkerste ooit gegeten. De bediening is vriendelijk en gezellig en leggen uit wat je gaat eten. Kortom als je kennis wilt maken met de Arabische keuken is dit echt een aanrader.
ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We kozen voor het uitgebreide driegangenmenu, maar eigenlijk is dat te zwak uitgedrukt als je maar liefst 16 verschillende gerechten krijgt! Los van de salades en de warme hapjes is een broodachtig pannenkoekje de basis. Hierop doe je dan zo'n smaakbommetje. Heerlijke koude gerechtjes en soms wat warms, zoals een deegrolletje met gesmolten kaas. Vier soorten vlees van de grill, smaakvol, fijn gekruid, niet te zout, precies goed gebakken. Wat een super lamsvlees! En dat terwijl het restaurant afgeladen vol zat. Het duurde iets langer omdat ze twee mensen minder hadden wegens ziekte. Dat werd keurig gemeld, maar we hadden geen haast, dus no problem. Sfeervolle mediterrane muziek door een keyboardspeler. En als er iemand jarig is, gaat dat beslist niet ongemerkt voorbij. De huiswijn was prima, en je krijgt een goed gevuld glas. Wat tenslotte ook gezegd mag worden, is dat de bediening uiterst vriendelijk is en attent. Keurige uitleg over de gerechten. We komen snel weer!
ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten; vriendelijke bediening; gezellige sfeer. Door AH restaurant actie een prima prijs!
Een aanrader! Kom hier zeker nog een keer.
Jacintha B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hadden het 6 gangen Ah diner actie menu. Er werd bij elke gang verteld wat het was. Het smaakte ons allemaal prima, maar als je geen grote eter bent kun je beter het 4 gangen menu kiezen. Toen het hoofdgerecht kwam zaten wij eigenlijk al vrij vol. De zalm in het hoofdgerecht was echt heerlijk! Helaas de kipfilet erg droog. Het dessert was wat karig, maar omdat wij eigenlijk al meer dan genoeg hadden gegeten, voor ons niet zo 'n probleem. Al met al een verrassend lekker diner, in een verrassend gezellig en drukbezochte zaak.
Tedje1972 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Via de AH actie het uitgebreide menu (6 gangen) gekozen, heerlijk gegeten en qua smaak bijzonder lekker. Het was meer dan genoeg qua hoeveelheden!
Prima restaurant en zal zeker terug komen!
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wat een heerlijke keuken om eens te ervaren! Wij hadden een groot AH menu gekozen. Salades waren beide origineel. Met roquefort en de andere met granaatappel dressing. De messe heerlijk op smaak, waar je je platbrood in kon dopen. Zalig gegrilde lam en zachte malse kip stukjes. Weinig restaurants waar de kip zo mals gemaakt was. Ook de kabeljauw had een heerlijk rokerige-grill smaak. Het toetje kon er nauwelijks meer bij. Leuk om de optie van de waterpijp te hebben. Een topper!!!