Arabesque

Kruisweg 1033A 2131 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Arabesque

Restaurant Arabesque in Hoofddorp is modern en strak ingericht, maar ademt daarnaast ook een echte Midden-Oosterse sfeer.

Het eetpatroon in het Midden Oosten en het Middellandse Zee gebied is één van de gezondste ter wereld. De keuken van het Midden Oosten is zeer uitgebreid. Mazza’s zijn de gevarieerde en aantrekkelijke gerechten uit dit omvangrijke gebied.

Restaurant Arabesque laat u graag kennis maken met deze verrukkelijke keuken. Onze Chef-kok staat dan ook altijd klaar om de heerlijkste gerechten voor u te bereiden.

Sahteen!

Meer informatie over restaurant Arabesque

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Arabesque

Arfa R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het eten was voortreffelijk! Prima sfeer en bediening. Alleen: we zaten dicht bij de keuken en de afzuigkappen konden de grill niet bijbenen: erg rokerig!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Weer een geweldige avond gehad, dit keer ipv met familie, met een vriendin. Zij was hier voor het eerst en vond het ook een hele leuke ervaring. Het was ontzettend gezellig, eigenaar zoals gewoonlijk zeer gastvrij, heerlijk gegeten en de avond afgesloten met een waterpijp, wat ook een zeer leuke ervaring was! Wederom voor herhaling vatbaar!
Els O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. Sommige gerechten waren wat aan de zoute kant. De bediening was zeer vriendelijk. We komen hier vast nog een keer terug.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Dit was een avond genieten, met een grote 'G'! Heerlijke gerechten, lekkere wijn, goede bediening en uitleg over de gerechten. Het was een feestje!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super. Voor herhaling vatbaar. Bijzondere smaken.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten. Bediening zou een tikkeltje oplettender mogen zijn zodat ze sneller reageren op vragende houding van ons. Gegrilde gerechten waren precies goed. Zou Arabesque zeker aanraden aan anderen.
Evma .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijke eerlijke gerechten, met name de platgereden kip is een echte aanrader! Ook de mazza’s zijn verrukkelijk!
Aanrader is ook witte zijn uit Libanon St. Thomas.
Peter En Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Vanavond, op Valentijnsdag, wezen eten met drie collega's. De tafel bij ontvangst was lief versierd met bloemblaadjes en hartjes. De entourage is modern en mooi. Het personeel is erg vriendelijk, goede uitleg over de gerechten en zeer gastvrij. We hebben gekozen voor de mazza's; subliem! Veel hummus-soorten, salades, brood, lamsgehakt-worstjes en kip vleugeltjes.. Tussendoor hadden we allemaal een glaasje wijn, ijsthee en frisdrank. De avond afgesloten met een cappuccino en (munt)thee. Het eindbedrag incl fooi €35,00 pp. . Waar eet je nog zo lekker voor die prijs?! Ben je in de buurt, ga daar dan zeker een vorkje prikken!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eerste kennismaking met dit restaurant en met gerechten/kruiden uit het Midden-Oosten. Heerlijk gegeten en aardige bediening. We komen graag terug.
Yolanda J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, complimenten aan de koks! Vriendelijke bedieningen, enenen heerlijke avond. We komen snel weer terug.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Interieur verouderd. Foute bestelling opgenomen waardoor de helft van gezelschap pas later hoofdgerecht kreeg. Geen advies over wijn etc.
Gideon V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is en blijft ons favoriete restaurant. Top ga zo door.
Priya S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig sfeer met leuke inrichting.
Gerechten zijn groot, maar beter te veel dan te weinig toch.
Het werd uiteindelijk een doggybag mee????
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Namen Maze-menu; was goed. Hoe drukker het werd met bezoekers, hoe minder de servicegerichtheid van het personeel.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik at (vanaf twee personen) Menu Damascus - Een culinaire ontdekkingsreis door het Midden-Oosten (€ 38,50 p.p.). Wij kregen vele gerechtjes - warme en koude - als voorgerecht, een uitgebreide en gevarieerde grillschotel als hoofdgerecht en een grand dessert bestaande uit vier (zeer) kleine gerechtjes. Zeer mals vlees, heel gevarieerde 'ontdekkingsreis'. Alles even smakelijk. Attente en vriendelijke bediening. Ik kom beslist gauw nog eens terug!
Angele M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zoals vanouds gezellig en goed van eten.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Overheerlijk gegeten, verrassende smaken (wij waren onbekend met de Libanese keuken), top bediening, leuke sfeer
anna H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk eten in een mooie ambiance! Top bediening en een goede muziek! Zeker een aanrader! :)