Arabesque

Kruisweg 1033A 2131 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Arabesque

Culinaire smaakexplosies uit het Midden-Oosten

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar Midden-Oosterse sfeer. Allereerst is er bij binnenkomst het warme welkom dat zo typerend is voor deze landen. De kleurrijke verlichting en vooral de gerechten uit de Libanese keuken doen de rest. Maak je op voor een avond vol betoverende smaaksensaties!

Meer informatie over restaurant Arabesque

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
jckruit .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wederom uitstekend bevallen. De sfeer was goed en rustig. Bediening was vriendelijk en goed. En het eten was om te smullen. Toch de verleiding niet kunnen weerstaan om het grote menu te nemen, het waren enorme lekkere en gevarieerde gangen. Via de AH restaurant actie. Super.
Sanz .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt een aanrader. Heerlijk gegeten!
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, gerechten goed van smaak en mooi gepresenteerd. Het restaurant was vrij vol maar daardoor geen geluidshinder. Ruim opgezet waardoor je niet met je buurman aan 'een tafel' hoeft te zitten. Niet voor de snelle hap maar een heerlijk avondje uit!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Uitstekend gegeten met AH actie. Prima keuze tussen twee menu's. Libanese Chardonnay was daarbij voortreffelijk. Wij komen terug.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
ik had er eigenlijk niet veel van verwacht, maar was positief verrast. Smakelijk, anders en een zeker leuk. Vriendelijke en correcte bediening. Meubilair hier en daar aan vervanging toe. Kom zeker terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren hier met 6 personen. We maakten gebruik van de AH actie. Heerlijk gegeten, top! Ik beveel dit restaurant warm aan. Wij gaan binnenkort hier weer genieten!
Ronner .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Groot fan ... het is niet alleen een avondje uit eten.. maar een grote smaak belevenis.. vriendelijk personeel.. een avond genieten!!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voor de 1e keer kennis gemaakt met deze keuken en het was zeer verrassend.
Minpuntje vond ik het tafeltje naast de keukendeur, beetje storend.
Verder ontzettend leuk en vriendelijk personeel. Wel jammer dat ze niet even je jas weer aangaven bij het weggaan terwijl ze hem wel aannemen bij het binnenkomen. Anders was het een 10 ????????
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Mijn dochter was jarig. Zij houd van dit eten. Ik heb er eerder gegeten.
Heel goed ontvangen. Mooie mezzes . Warm en koud. Salades waren erg lekker.
Prachtige toetje met een vuur peil. Erg attent.
Gezellige avond.
Joycr R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk eten, perfecte bediening en vlotte service. Goede keuze uit twee Iens menu's. Leuke ongedwongen sfeer en goede uitleg over wat je te eten krijgt. Of je met teee of met meerdere komt, de tafels zijn hierop aangepast.
Rosa23 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, genoren van een samengesteld menu Door Arabesque omdat het onze eerste ervaring was met deze keuken. Minpunt is het volume van de muziek vanaf 23.00 uur op de zaterdagavond. Ik vond dat een onvriendelijke afsluiting van mijn diner avond met vrienden. We hebben onze gesprek afgerond buiten voor de deur van het restaurant. Wij waren niet de enige die hier wat van zeiden. Van sfeer veranderde het in een discotheek... De Kwaliteit van het eten en service waren prima.maar op zaterdagavond voor mijn geen aanrader.
Jts.melkert .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten, deze keer met de AH bon. Bediening is zee vriendelijk en attent, je bent hier echt een gast! Verwennerij voor een prima prijs, ook zonder Ah bon.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij hebben erg genoten van de sfeer en de gerechten, het was een enorme smaak beleving.
Vriendelijk personeel wat alles goed uitlegt, en alles wordt niet in een ijltempo opgediend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vorige week zaterdag hier weer eens gegeten. Ten opzichte van ons vorige bezoek was er wel het een en ander veranderd. Was toen de ruimte achterin ingericht als shisha lounge, nu was deze ruimte bij het eetgedeelte gevoegd, zodat het restaurant aan meer gasten plaats biedt.
Het pand is strak en modern ingericht, maar door accenten als veelkleurige hang- en wandlampen en een 3-tal grote schilderijen (of replica’s) waarop het eenzame bestaan van Bedoeïenen is uitgebeeld - met een vleugje mystiek – is het restaurant duidelijk herkenbaar als Oosters.
Nadat de ober onze drankjes (Bitter lemon voor mijn partner en een Libanees biertje (Almaza) voor mezelf) opgenomen had, kregen we van het huis een soort flat-bread met olijfolie, sesamzaad en olijven. Deze kon je eerst in de olijfolie stoppen en daarna het sesamzaad opdeppen.
Als voorgerecht nam mijn lief (waarschijnlijk, want ik baseer me op de foto’s van de gerechten op de website van het restaurant) Kibbeh Hamis. Een soort gehaktballen die ze wel lekker vond. Zelf opteerde ik voor een wat pittig gerecht. Dat moet dan de Mhammara geweest zijn. Een pasta met pepers bereid. Hierbij werden twee soorten brood geserveerd: krokant als een soort van papadum en zacht als de eerder genoemde flat-bread. Dit was een buitengewoon smakelijk geheel.
Bij het hoofdgerecht namen we beiden nog een eender drankje. Mijn gezellin had haar keuze laten vallen op de lamskoteletjes en ik liet me verrassen door de ossenhaas. De koteletjes waren volgens mijn tafelgenote uitstekend bereid en de ossenhaas die ik ontving was ronduit subliem, zoals je die eerder van een Zuid-Amerikaans restaurant zou verwachten. Botermals en verrukkelijk medium bereid. Daarbij werden witte bonen, ui en champignons geserveerd. Het aantal bonen had wat mijzelf betreft wel wat minder mogen zijn.
Tussen het voor- en hoofdgerecht zat wel een wat te lange tijdsspanne.
Voor het dessert was de keuze zeer beperkt: Baklava of Engelenhaar met kaas. Mijn geliefde nam het eerste en ik het tweede, omdat ik Baklava te zoet vind. Overigens bleek ook mijn dessert behoorlijk zoet te zijn.
Het uitsluitend mannelijke personeel was zeer beleefd en vriendelijk. Het koste ook geen enkele moeite om hun aandacht te vragen.
Estelle S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke oplettende bediening! Rustige muziek en prima sfeer, kom zeker nog een keer terug!! Met AH restaurant actie het kleine menu genomen, alle gerechten helemaal top!
Noeke .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gister heerlijk gegeten bij Arabesque. Dit keer met een kortingsbon van AH, 2e menu gratis. Zoals altijd is het eten heerlijk, de bediening heel vriendelijk en attent. Op het juiste moment komen ze naar je tafel, ze houden keurig in de gaten waar ze gewenst zijn zonder opdringerig te zijn. Bij ieder gerecht krijg je uitleg wat het is en eventueel hoe je het eet. Als voorafje kregen we 2 verschillende salades en 6 soorten dip met verschillende broodsoorten. Toen een schaal met het hoofdgerecht van verschillende soorten vlees en vis en couscous, rijst en zoete aardappel. Het dessert van fruit en baklava maar dat het ik aan mij voorbij laten gaan want is zat al zo vol. Heerlijke avond gehad, tot de volgende keer (dan weer eens met onze dochter van 10, die vindt het ook zo lekker daar).
Geeskemeijer02 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten. Proeverij van diverse gerechten. Wij kozen voor de uitgebreide kaart. Is wel erg veel, maar zeker een aanrader!
C R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellig restaurant met goede bediening. Een restaurant waar je gezellig kan heen gaan met je familie of vrienden. Zeker een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg mooi en goed restaurant met opvallende gerechten, wij hadden nog nooit gehoord van een kipfilet tot mousse gemalen, erg lekker. Goed gevulde glazen wijn is ook het vermelde waard. Kortom wij hebben een fijne avond gehad.
Nicole-Marco .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
met de AH bon hier gegeten met de familie, menu wat voor de AH actie is samengesteld is lekker. Vooraf eerst wat brood met olijven en salade, daarna mezzes met brood, hoofdgerecht vis ( zalm) of vlees ( lamskebab en kipspies) met rijst en salade. Toetje zoetigheden. Jammer dat de tijd tussen de gerechten lang was, we hebben er ruim 3 uur over gedaan om te eten. Iets te lang naar mijn mening. Hebben ook geen koffie meer genomen omdat we gewoon moe waren van het lange zitten, en we hadden een klein kind van 2 jaar mee.
Ik ben fan van Arabesque, kom zeker weer terug maar de wachttijd tussen de gangen moet korter.