Arabesque

Kruisweg 1033A 2131 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Harise
      Mhalibye
      Halawet djebne

Over het restaurant Arabesque

Restaurant Arabesque in Hoofddorp is modern en strak ingericht, maar ademt daarnaast ook een echte Midden-Oosterse sfeer.

Het eetpatroon in het Midden Oosten en het Middellandse Zee gebied is één van de gezondste ter wereld. De keuken van het Midden Oosten is zeer uitgebreid. Mazza’s zijn de gevarieerde en aantrekkelijke gerechten uit dit omvangrijke gebied.

Restaurant Arabesque laat u graag kennis maken met deze verrukkelijke keuken. Onze Chef-kok staat dan ook altijd klaar om de heerlijkste gerechten voor u te bereiden.

Sahteen!

Meer informatie over restaurant Arabesque

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Arabesque

Nadia D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
lekker eten en vriendelijke personeel, voor herhaling vatbaar.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten. We hadden een onverwachte 3e gast meegenomen. Die kreeg haar maaltijd eveneens met AH korting. Klasse!
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk eten, vriendelijke bediening met humor. Dat samen met goede vriendinnen maakt de perfecte avond
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten van verrassende gerechten. Vriendelijke bediening en zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Verder is het een heel prettige omgeving. De keuken staat midden in het restaurant en je kan zien dat er netjes en met plezier gewerkt wordt.
Hermen M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Erg lekker eten en in overmaat! We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en dat was top!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het eten in zin totaliteit, was van uitstekende kwaliteit, aan dacht was prima,
kortom we hebben een heerlijke avond gehad, waarvoor onze dank.
Fam. Hoogenes
Naama L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Prima ervaring!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Altijd lekkere mezzes hier bij Arabesque! Deze keer vonden we de hoofdgerechten veel beter "aangekleed" dan de vorige keren dat we hier hebben gegeten. Dat is een grote stap vooruit; de vorige keer was dat eigenlijk onze enige verbeterpunt.

Ook is het nieuwe lichtere interieur een grote stap vooruit. Arabesque is echt een aanrader als je van de Libanese/Midden Oosterse keuken houdt!
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Na de 1e keer via de AH-actie positief verrast te zijn, opnieuw teruggekomen met vrienden. Blijkbaar was de 1e keer geen toeval, want ook nu was de bediening uiterst vriendelijk en kundig, het eten heerlijk en gevarieerd en de Oosterse/Arabische sfeer heel fijn. Hoewel Libanees misschien normaal gesproken niet je eerste keuze is (die van mij in ieder geval niet), heeft Arabesque er voor gezorgd dat ik inmiddels fan ben. Complimenten aan het team van Arabesque !
Ruba N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het eten was ontzettend lekker en goede service. Klein puntje: Er was niet genoeg rijst of brood bij het mixed grill gerecht. Het vlees was perfect!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Altijd goed!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker gegeten, ruim voldoende. Kom weer terug!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Enige jammere was dat we niet met de AH kaarten konden eten. Het is naar ons gevoel erg verwarrend als je naar de AH site gaat om een restaurant te boeken met de actie en je wordt doorgeschakeld naar Iens en je boekt, kennelijk ook op moet letten of je wel van de actie gebruik kunt maken. Dit restaurant deed de actie niet op vrijdag en zaterdag. Misschien een idee als ik een datum kies en een restaurant doet op die dag niet mee met de actie dat hij ook niet zichtbaar wordt om te boeken. Nu waren we toch meer geld kwijt dan we in gedachten hadden.
Christa B.
Heerlijk smaakvol gegeten
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Super vriendelijke bediening, lekker sfeertje en heerlijk eten! Ik kom graag terug!
Ester H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Een gezellig restaurant met goed eten.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
De tijd voor het eerste drankje duurde echt lang en tussen de gerechten door ook beetje rommelig alle obers hielpen meerdere tafels dat was te onoverzichtelijk
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker maar zeker niet bijzonder
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker gegeten. Gezellig kleine hapjes als voorgerecht. Muxed grill was goed en lekker. Porties zijn van een goed formaat
Heidi D.
Heerlijk gegeten!
Veel losse gerechten besteld en dat paste niet op ons 2-pers tafeltje. Gelukkig was de tafel naast ons vrij en bediening schoof 2 tafeltjes aan elkaar zodat we genoeg ruimte hadden. We hebben gesmuld!
1 verbeter puntje. Er was niet genoeg ruimte op de kapstok dus of we onze jas aan de stoel wilden hangen. Normaal vind ik dat prima, geen probleem mee. Maar door het vele grillen van gerechten stonken onze jassen na afloop erg naar eten.
Verder absolute aanrader als je een keer iets ‘anders dan anders’ wilt eten.