Arabesque

Kruisweg 1033A 2131 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Arabesque

Culinaire smaakexplosies uit het Midden-Oosten

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar Midden-Oosterse sfeer. Allereerst is er bij binnenkomst het warme welkom dat zo typerend is voor deze landen. De kleurrijke verlichting en vooral de gerechten uit de Libanese keuken doen de rest. Maak je op voor een avond vol betoverende smaaksensaties!

Meer informatie over restaurant Arabesque

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Vivianne D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Roger R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Jammer geen aanrader voor wat betreft mediterraans eten.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Leuk en sfeervol restaurant. Het was de eerste keer eten daar voor mij. Het restaurant schijnt pas verbouwd te zijn. Het ziet er mooi uit. Het eten was voortreffelijk. Heerlijk smaakvol. Ik had soep. Deze was heerlijk. Lekker gekruid. Als hoofdgerecht vlees. Dit was zeer mals. Personeel was zeer vriendelijk. Echt een aanrader!
marcosnel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn hier nu voor de vijfde keer, elke keer weer een verrassing. Mooie nieuwe inrichting, lekker Arabisch eten voor een nette prijs.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijk en kundig personeel, heerlijke gerechten met heldere uitleg. Muziek zou wat ons betreft minder aanwezig mogen zijn.
Jasmin G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Na de verbouwing is het nu een geheel mooi sfeervolle restaurant geworden. Service, eten, en sfeer is uitstekend.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
prima gegeten, echt super lekker! we wilden graag op het terras eten, aangezien het droog en 20 gr. was, had het idee dat ze liever wilden dat we binnen gingen zitten, maar gingen erin mee
we konden daardoor heerlijk buiten eten!
helaas waren de kinderen van de eigenaar aan het spelen op het terras en zoals kinderen doen is het een hoop gegil, hebben dat wel aangegeven maar werd niets mee gegaan
eten en bediening is top, maar dat vond ik dus wel hinderlijk, het terras is toch geen speelplaats?
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Iedere keer weer heerlijk eten met frisse salades en zeer goed bereidt vlees etc. Zeer vriendelijk en hulpvaardige bediening. Wel is iedere keer de wijn niet voorradig, dus wellicht een nieuwe wijnkaart en ook iets meer uitgebreid. Kleine veranderingen in het interieur bemerkt. Wel veel scheuren en gaten in de stoelen en banken, tevens veel vlekken. Het formidabele eten doet je een hoop vergeven.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Echt fijn dat we hier eens terecht zijn gekomen, echt eens iets anders. Zou wel graag een uitgebreidere wijnkaart zien.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gezellig , mooi interieur, we hebben gebruikt gemaakt van de AH actie, het eten was erg lekker, ruim voldoende portie, een aanrader. En ook wel leuk, geen gezeur over de hulphond.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeker een aanrader aandacht voor de klant ,goede uitleg van het gerecht.Ambiance gezellig alle tijd tussen de gerechten. Het was een avondje uit.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijke Libanese mezes. Wij komen niet uit de buurt maar rijden hier graag een uurtje voor. Leuke bediening en erg lekkere Arabische keuken.
ria.huijsmans .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zo als gewoonlijk een hart verwarmend welkom. Het restaurant zit in een nieuw jasje en zag er gelikt uit. Heerlijk ontspannen met een gezellige bediening gegeten! Sjapo!!!!
A.j. Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Restaurant net verbouwd! Ziet er geweldig uit. Eten en drinken zoals altijd geweldig plus een zeer vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel sympathieke bediening. Heerlijk eten. Erg gezellig. Bekleding bankjes een beetje vergaan maar dat mag de pret niet drukken.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker gegeten. Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Aanrader.
Jetty W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Eten was niet bijzonder, erg eenvoudig .
Konden wel heerlijk buiten zitten wat een hoop goed maakte.
Zeer vriendelijke bediening.
popoeet .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Leuke nieuwe tent ontdekt, libanees/syrisch eten van eetcafeniveau maar was allemaal vers en goed gereid. Ga zeker keer terug
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wat een heerlijk eten.
Voor het eerst Libanees gegeten en dat gaan we zeker vaker doen. Zo lekker!
We hadden allemaal kleine hapjes.
Ook erg goed voor vegetariërs
Mehmet Y.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten met het gezin en vrienden. Heerlijk eten supergoede service en vriendelijk personeel. We gaan zeker terug