Arabesque

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Arabesque

Restaurant Arabesque in Hoofddorp is modern en strak ingericht, maar ademt daarnaast ook een echte Midden-Oosterse sfeer.

Het eetpatroon in het Midden Oosten en het Middellandse Zee gebied is één van de gezondste ter wereld. De keuken van het Midden Oosten is zeer uitgebreid. Mazza’s zijn de gevarieerde en aantrekkelijke gerechten uit dit omvangrijke gebied.

Restaurant Arabesque laat u graag kennis maken met deze verrukkelijke keuken. Onze Chef-kok staat dan ook altijd klaar om de heerlijkste gerechten voor u te bereiden.

Sahteen!

Meer informatie over restaurant Arabesque

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Arabesque

soraya L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een restaurant om iedereen aan te bevelen!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Top restaurant. Heerlijk gegeten
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Opnieuw fantastisch. Deze keer minder druk, dat was fijn.
Threa V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zeer vriendelijk.
Sfeervol ingericht.
Zalig eten.
Angele M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Perfect eten en ambiance gezellig
Christoph B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hebben op 12 april 2018 bij 'Arabesque' gegeten en waren - eens te meer - zeer tevreden. De rode Libanese wijn "Thomas" smaakte uitstekend. Hetzelfde gold voor de Dorade. Wel duurde het wat lang voordat de vis geserveerd kon worden - maar misschien moet men dat er voor over hebben, hij was voortreffelijk.
Desiree B.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wij hadden nog nooit Libanees gegeten, dus wij wilde ons laten verrassen en dat is gelukt. Wij hebben het combimenu (de ontdekkingsreis) genomen en dat was zalig. Een explosie aan smaken. Ik zou het iedereen willen aanraden die eens iets anders wil proberen.
niek B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
geweldig Libanees eten.. echt een topper!!!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Echte aanrader
M G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening en een goede prijs/kwaliteitverhouding. aanradertje.
Ook voor dat je naar het theater Het Oude Raadhuis gaat.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
we hebben Mazza menu gegeten, wat ze gelukkig ook vegetarisch aanboden. Lekkere hapjes met byzondere smaakjes. In eerste instantie werden we niet ontvangen, zeker te druk allemaal met de drukke vrijdagavond. Later was de bediening aardig. Al met al een leuke ervaring
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Is ons weer prima bevallen. Hebben al vaker mensen hier mee naartoe genomen. je ziet ze dan twijfelen. Arabisch eten is dat wel lekker? Nou iedere keer zijn onze gasten blij verrast. Zelf vind ik als vegetariër de groente tajine erg lekker. Ik heb deze keer gevraagd om wat minder zout erin te doen en hij was nog even lekker omdat het gerecht goed gekruid is.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten, prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader..
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Verrukkelijk gegegeten. Vriendelijke bediening en erg gastvrij. Een echte aanrader!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Chapeau! Het was een lange tijd geleden dat we zo heerlijk hebben gegeten in combinatie met een zeer fijne bediening. Aan al het personeel is duidelijk merkbaar dat ze betrokken zijn bij het restaurant waar zij voor werken, je proeft echt dat de gerechten met zorg en liefde voor het vak zijn bereid. De (jonge) man die ons bediende was betrokken, vriendelijk en heel natuurlijk in zijn rol als werknemer. Van je jas aannemen, stoel aanschuiven, gerechten met geduld uitleggen, goede wijn adviseren waarbij vermelden dat de Libanese wijn iets duurder is maken het tot een zeer prettige ervaring om bij Arabesque te dineren. Helaas was de plek waar wij zaten niet geheel naar onze wens omdat wij het idee hebben dat als je meer achterin de zaak zit je echt een goede Arabesque beleving ervaart. We komen dan graag nog eens terug. Aanrader: Kredes & de zalm, tip: bestel meerdere kleine voorgerechtjes zo proef je van alles (samen) een beetje. Eindelijk een restaurant waar geen peper en zout op tafel staan! Top!
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super vriendelijke bediening door mooie mannen. Lieve aandacht voor invalide vriendin
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Al vaker hier goed gegeten, aardig personeel, eigenlijk alles prima!
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ik ben erg tevreden maar als je afgerekend hebt word er ook echt niet meer naar je omgekeken.
D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
toptent, persoonlijk nooit iets om op aan te merken. Kwaliteit is nog steeds even goed als in het begin. Heerlijk avondje uit.