Aqui Mediterrane Tapas & Pizzabar

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Onverwacht kwamen we in dit sfeervolle restaurant aan, het zag er gezellig uit en de bediening was vriendelijk. De keuze van de kaart was voor een tapas restaurant goed. En hebben heerlijk gegeten. Minpuntjes: Grand dessert was Petit en de rekening klopte niet!! Goed dat we deze nakeken, scheelde 20 euro, Oeps!!
Suus V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij aqui.
De bediening was geweldig echt lieve meiden.
Zeer gezellige sfeer, alle gerechten smaakten echt heerlijk
Kortom in een woord geweldig en voor herhaling vatbaar
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik kom uit Hoek van Holland, maar heb er meer dan een uur rijden graag voor over!
Echt vreselijk lekker, vooral de vitello tonato en carpaccio kan ik 100x opnieuw bestellen.
Ben er nu twee keer geweest, ga er zeker vaker komen!

Enige grote minpunt vind ik dat je enkel in 'beurten' kan reserveren.. Een zitting van of mega vroeg (dacht half 5/5 uur uit mn hoofd), of pas 8 uur.
Kaaa .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
afgelopen vrijdag het 3 gangen tapas menu genomen.
het eten was zeer goed van kwaliteit. voornamelijk de eerste gang (koud) was zeer goed van kwaliteit. zeer smaakvol en mooie presentatie.
de tweede (warme) gang was wat minder bijzonder, maar wel lekker.
de derde gang (desert) was ook erg smakelijk en mooi gepresenteerd.
bediening troffen we. liep een gezellige spring in het veld rond.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Een niet geslaagde poging tot tapasrestaurant. Alle gerechten van de kaart werden door de bediening tapas genoemd, ook carpaccio, pizzapunt, vitello tonato, Griekse souvlaki enz. De bediening was jong en vriendelijk en niet gehinderd door enige warenkennis. De keuken had weinig kaas gegeten van de bereiding van tapas. Empanada van diepvriesbladerdeeg, dat kan dus echt niet. We vroegen naar een groene salade en dat was mogelijk. We kregen toen de salade met walnoten en honingdressing waar de geitenkaas was weggelaten en vervangen door enkele olijven. Zou de kok dit zelf wel eens geproefd hebben? Vast niet, het was een zeer ongelukkige smaakcombinatie. De pinchos van ossenhaas waren wel van goed vlees maar niet goed bereid en daardoor taai. Ook de patatas bravas waren een dieptepunt: plakjes gebakken aardappel die waren aangezoet met een losse mosterdachtige saus. De kok slaat volledig de plank mis met zijn tapas en moet misschien eens naar Spanje om te proeven hoe tapas horen te smaken of zich gaan toeleggen op pizza's, die nogal populair bleken te zijn in Numasdorp, want ze werden constant afgehaald. Wij komen hier in elk geval niet meer terug. Een nare nasmaak van Aqui.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met zijn viertjes op een drukke zaterdag avond hier gegeten.
Helaas suggereert zowel de kaart als het personeel nogal "dwingend" om het all you can eat concept te nemen.

Dit is blijkbaar nieuw beleid wat men voert, maar daar voelde ons gezelschap (wat al vaker hier had gegeten toen dit nog niet zo was) totaal niets voor.
Uiteindelijk konden we toch kiezen voor "De Plank", ik kon hem niet op de kaart vinden maar hij was er gelukkig nog wel.

En "De Plank" is ook een serieuze plank waarop allerhande tapa's in 1 keer op tafel worden geserveerd zodat je daarna lekker kunt delen en smullen met je hele gezelschap.
In mijn ogen tapa's zoals tapa's gegeten moeten worden.

Gelukkig is de kwaliteit van de keuken nog steeds wat hij geweest is, dus daar valt niets op aan te merken, alles was heerlijk vers en smakelijk.
Bediening enthousiast en met aandacht voor de gast maakte het al met al weer een zeer geslaagde avond.

Persoonlijk vind ik restaurants met een "all you can eat" concept niet aantrekkelijk en blijf ik daar liever weg, dus ik snap deze stap niet echt.
Maar voor dit restaurant maak ik graag een uitzondering (en rijd ik graag een stukje voor) want als je het "all you can eat" snel vergeet en a la carte of "De Plank" besteld is het plotseling gewoon weer een zeer goed tapa's restaurant.

Proevenvertoeven .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Prima restaurant voor een gezellig avondje.
Begrijpelijk dat de bediening in een tapas restaurant best een uitdaging kan zijn maar hier is zeker ruimte voor verbetering. Personeel was vriendelijk en deed hun best maar het ontbrak aan structuur waardoor er dingetjes vergeten werden. Het eten en de sfeer was overigens goed waardoor ik aqui zeker niet zou afraden.
JoostA1986 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Afgelopen week weer gegeten bij restaurant Aqui. Er was een nieuwe menukaart en het interieur is enigszins veranderd. Jammer dat de vroegere hoge tafel achter de bar is "omgetoverd" tot een soort treincoupé. We waren erg blij dat we daar niet hoefden te zitten, had ons namelijk niet erg gezellig geleken, zo weggestopt in een hoek waar je geen enkel zicht hebt.
Veel gerechten waren, net als voorheen, van goede kwaliteit. Enkele nieuwe gerechten waren iets minder dan hun voorgangers, maar vooruit. Wel jammer dat de prijs (ook voor doordeweeks) behoorlijk omhoog is gegaan. Nu is dat niet zo'n ramp, als men er ook iets voor terug krijgt.
Het was echter onmogelijk om oogcontact te maken met de bediening voor bijvoorbeeld een drankje, extra sausje o.i.d. Zelfs handgebaren merkte de bediening niet op, wat toch erg kwalijk was.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Tijdens de kerstmarkt gegeten bij Aqui en ik heb er géén seconde spijt van gehad, heerlijke witte droge (dag-)wijn wat ik erg belangrijk vind en keuze genoeg op de menukaart. We hebben onbeperkt Tapas genomen en we hebben genoten van de Salade Geitenkaas tot de gebakken Ossenhaas, het was verrukkelijk. Hier ga ik deze maand nog een keer eten. Aanrader voor genieters!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk eten! Maar na 10 pogingen waarvan slechts 5 toegekend kunnen we constateren dat de afhaalservice zeer onbetrouwbaar is. Als je belt voor een bestelling, grijpen ze vaak naar het excuus 'drukte' (na een zogenaamd overleg met de baas die alleen 'nee' in repertoire heeft) om de bestelling niet aan te nemen. Als je geluk hebt, doen ze je bestelling wel en geven ze een richttijd. Tel daar dan minstens een halfuur bij op en calculeer dat je dat halve uur aan een ongezellige bar zit (uiteraard geen drankje van de zaak) zonder opgaaf van excuus of reden. Sterker nog; ze beginnen vaak pas als je er bent. De totaalprijs van de bestelling ligt vele malen hoger dan de onbeperkte tapas. Verwacht niet dat je er iets voor terugkrijgt aan service of klantvriendelijkheid!
Bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op sinterklaasavond 5 december zijn Bordjeleeg en tafelgenoot naar Aqui in Numansdorp gegaan, midden op de Voorstraat in Numansdorp. Reserveren is nodig, de zaal zat goed vol, wat een goed teken is, want waar het druk is, is het goed. En daar kunnen we van meepraten: we hebben allebei verrukkelijk genoten van de 1 meter tapas. Heel veel soorten kleine hapjes met ham/kaas, vlees/vis, en van alles wat nog meer bij tapas hoort. Het grand dessert maakte de avond compleet (1 meter tapas + grand dessert 28,50 per persoon). De vrouwelijke bediening vertoont echt gastheerschap. Je voelt je welkom en het duurt niet te lang voordat de volgende gang wordt bediend. Bordjeleeg en tafelgenoot hebben genoten en we komen graag nog eens terug.
Cynthiax .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij zijn hier al een aantal keer geweest om onbeperkt tapas te gaan eten en wij vinden het super! Ze hebben veel keus qua tapas en met name de patatas bravas, portugese kippendijen, de pizza's en de ossenhaaspuntjes zijn echte aanraders.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Gegeten op donderdag bij Aqui en genoten van het onbeperkt tapas eten. Het concept is heel leuk. Ik vond niet alle gerechtjes even smaakvol, maar het overgrote deel wel. Je kunt net zo lang bestellen als je wilt. Het wordt vlot bij je tafel gebracht, bediening is vlot, aardig en adequaat. De wijn is absoluut van een lage kwaliteit en veel te duur geprijsd. Dat maakt je avond toch nog te duur voor wat je krijgt. Jammer!
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Fantastisch eten. Goede keuze voor een vaste prijs. En heel belangrijk.... Gezellige en goede bediening. We komen er regelmatig. Nooit valt het tegen. Als tip voor na de tapas. Neem gezellig het grand dessert vanaf 2 personen. Een waar genot.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Onbeperkt tapas voor 19,50 doordeweeks. Erg leuke zaak,vriendelijke bediening,en jee wat een heerlijke tapas. We hadden :brood met 3 sausjes, knoflooksoep, lamskotelet, ossehaaspuntjes, gegratineerde mosselen, garnalen, roodbaars, Manchegokaas, en een ijsje toe.
Er kon niets meer bij maar had nog wel veel meer lekkere gerechtjes op de kaart zien staan.
Een aanrader dus!!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Al vele jaren geleden een keer gegeten bij Aqui. Daar herinnerde ik mij van dat het eten wel lekker was, maar dat de prijs / kwaliteit toen onvoldoende was. Veel geld voor weinig eten. Ook daarna hoorde ik vaak nog wisselende berichten van mensen om mij heen. Gisteren zijn wij onverwacht door onze buren uitgenodigd om te gaan eten bij Aqui. En inmiddels hebben ze het concept veranderd. Nu kun je ook onbeperkt tapas eten en op zondag is dat voor 19.50. En dan is het een heel ander verhaal. Het eten is er nog steeds erg lekker. En met zijn vieren hebben we zeker driekwart van de kaart geproefd. Alles van goede kwaliteit en smaakvol bereid. Leuke en vriendelijke bediening en geen lange wachttijden. Een nog steeds gezellig ingerichte zaak en nu dus wel een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. En zo ben ik nu dus aanzienlijk positiever dan een aantal jaren geleden.
Knoestboz .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
De formule vind ik geweldig, je kunt op deze manier heel gevarieerd eten, porties zijn allemaal voldoende, en je kunt ik meen 5 x drie gerechtjes bestellen. Of het allemaal originele Spaanse tapas zijn heb ik zo mijn twijfels over, maar dat was voor mij geen probleem. Ik heb geen enkel gerecht gekozen wat ik niet lekker vond, maar mijn favoriet waren de ossehaaspuntjes.
De bediening was heel prettig, niet te aanwezig, maar wel daar als het nodig is.
En het decor vond ik ook heel prettig, al zullen er best mensen zijn die het net wat luxer willen.
Al met al heb ik een top avond gehad en ga hier zeker nog wel een keer terugkomen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Na een deceptie in 2010. Hield ik me voor hier nooit meer te komen!!!!
Maar dit keer toch laten verleiden en bestelde het "onebeperkt" tapas menu.
De avond begon zeer gezellig, echter na diverse gerechtjes kwam de klad erin.
Lang wachten op vervolggerechtjes, "meneer komen zo bij u". Na geruime tijd nog maar eens vragen. Kregen toen het verkeerde gerecht. Serveerster verontschuldigde zich en vertelde letterlijk "we weten waar het aan schort". Zijn uiteindelijk met een zeer onvoldaan gevoel vertrokken. Nu weet ik het echt zeker, nooit weer. Weer niet eens meer wanneer ik daar dit jaar geweest ben. Zo'n indruk heeft dit gemaakt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Al vaker bij Aqui gegeten. De laatste keer was afgelopen vrijdag.
7 gerechtjes gekozen met zijn tweeën. Dit was meer dan genoeg. Alles smaakte eveb lekker. De patatas bravas, de ossenhaaspuntjes, de kippendijen..... hmmmn..... absoluut een aanrader voie gezellig uit eten in een ontspannen sfeer met een goede bediening. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima! Tot de volgende keer Aqui!!!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Lekker uit eten op sinterklaasavond! Een uitgebreide tapas kaart met veel lekkere gerechten. Het eten wordt verrassend snel uitgeserveerd. De smaak is prima en met zijn tweeën zijn zeven gerechtjes ruim voldoende.

Het personeel is attent en houden de tafels goed in de gaten.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.