Aquarius

Zuidfront 2 3221 AZ Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Aquarius

Aan het water gebeurt het

Met het weidse uitzicht over de Haringvliet vergeet je bij Restaurant Aquarius al je dagelijkse beslommeringen. De geluiden van het water, de meeuwen en de vele schepen die aanmeren, het is alsof je droomt. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras, genietend van een lunch, diner of een lekker drankje. Waait het hard of regent het, dan wacht je binnen een aangename warme sfeer. De hele familie is welkom, er is zelfs een speciaal menu voor je hond!

Meer informatie over restaurant Aquarius

M M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ruby W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Top lokatie en goed eten zeker een aanrader ! En ze hebben zelfs een hondenmenu dus ook fijn dat de hond mee mag we gaan zeker nog eens terug !
rojin R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Dit restaurant is echt een aanfluiting! Normaal gesproken vind ik een negatieve recensie schrijven niet zo gepast, maar hier moet toch op gewezen worden. Het personeel is super onaardig en ongeïnteresseerd en het eten heeft geen kwaliteit. De sliptong was zo droog, het leek alsof het al een geruime tijd onder een warmtelamp had gelegen of in ieder geval niet meer vers was.
Daarbij kan een goede schoonmaak ook geen kwaad in dit restaurant.
Hoop van harte dat de eigenaar zich iets van deze nogal vele negatieve recensies aantrekt, want de locatie is fantastisch!
Misschien als het restaurant meer en meer gemeden zou worden, hoe hard dit ook zou zijn....
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Nav de Albert Heyn actie kregen we het verrassing menu aangeboden , van 32.00 euro pp.
We kozen voor 2x de vis en 2x het vlees. voor beiden geldt;
Voorgerecht (3 lapjes ham met sla, ) en nagerecht zijn aan de kleine kant , en prijs kwaliteit niet oké helaas.
hoofd gerecht wordt geserveerd met harde groente en met ons vieren moesten we uit 1 zak patat eten .
Dick A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zondag met 2 personen de lunch gebruikt. Het eten was onsmakelijk en verre van vers. Witte wijn werd verkocht als. Chardonnay maar bleek zure Chenet te zijn bij navraag. Toiletten stonken vreselijk en waren erg vuil. Zeker geen aanrader. oek wat anders.!
Marleen '.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk eten en prima bediening en een prachtig restaurant met mooi interieur en aan het water voor herhaling vatbaar de over kanter
Carolien G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten. Patat was wel minder lekker. Service was goed. Appelsap wel erg duur 3,25! Per flesje. Vond het qua prijs kwaliteit wel aan de hoge kant
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was prima, de bediening snel vriendelijk en beleefd. Alleen jammer dat mijn vriendin twee uur met haar benen heeft zitten bungelen omdat haar stoel te hoog was (wat werd genegeerd door de bediening )en dat op beidde damestoiletten de wc-bril kapot was. Vandaar mijn minder goede cijfer voor het interieur
happy_19664 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De smaakbeleving was prima,uit de kunst. Helaas was het vlees een tikkeltje taai. Na onze klacht kregen we een kop koffie aangeboden. Dat was wel netjes.
rita D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige avond gehad met groep vriendinnen. Eten was heerlijk, bediening zeer vriendelijk, ambiance gezellig. Een zeer geslaagde avond. We komen zeker een keertje terug.
bakxies .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gereserveerd voor de lunch met een vriendin. Alle tijden waren al vergeven dus werd het de enig overgebleven 12.45. De zaak was praktisch leeg bij aankomst? Er was geen lunch? Alleen diner. Ik had nog niet eens ontbeten zei ik. Lunch en diner is bij ons hetzelfde vertelde de mevrouw. Als ontbijt dus een 3 gangen diner op die wel lekker was, maar zijn 32,50 naar onze mening niet waard. En de drankjes waren veel duurder dan gewend. Helaas voor ons geen succes en niet voor herhaling vatbaar.
tinie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
het ah menu
was geweldig.
vis en vlees menu
de bediening super
vertelde netjes wat het was
komen zeker weer een keer eten
Vera A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De maaltijden van de.vis en vlees vonden wij matig.
.Dames bediening niet echt vriendelijk.
Zou het komen omdat we bonnen hadden van A.H.??
Het leek er wel op.
Alleen extra 1 zakje patat. Voor 4 personen. Geen groente.
Kale bedoeling.
Na afloop geen voldaan gevoel.
Vis en vkees waren goedkope varianten.
Kok had wel zijn best gedaan qua uitvoering.
Wij gaan hier niet meer eten.
liabarnhoorn .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH bon gegeten. Vriendelijke bediening. Restaurant was praktisch leeg terwijl Iens site aangaf dat het later op de avond vol was!
Jammer dat er niet uit meerdere vlees of vismenues (€32,50)gekozen kon worden.
Piha .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met ah-restaurantactie gegeten.
Was voortreffelijk!
Plezierige bediening.
Mijn vrouw ging voor de vis, ik voor het vlees.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
M D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Er is een keuze menu: vlees of vis. Wij namen het vismenu. Geen spijt van. Zelden zo'n heerlijke tonijncarpaccio gegeten. Hoofdgerecht poon: daar mocht wel een sausje bij de vis, maar heerlijke frites en salade. Nagerecht ook heerlijk. Net als de capuccino.
Gezellige bediening. Een aanrader!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het restaurant was voorzien van een gezellige sfeer en alles was spic en span! Het personeel was zeer gastvrij en was hartelijk, beleefd en zeer goed verzorgd, qua uiterlijk en kleding. Kortom, alles om een avond tot een succes te maken, goede sfeer, vriendelijke bediening en goede maaltijd.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden een kortingkaart van AH en die hebben we gebruikt bij Aquarius...
Gezellig restaurant leuke mensen....we waren vroeg...was nog stil maar liep aardig vol....
Het eten was erg lekker en daar kwamen we voor....
Drie gangen menu...we zullen zeker nog eens terug komen....
centzand .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prima gegeten,
Vooraf carpaccio tonijn, vervolgens 3 soorten gebakken vis,zalm,dorade en poon,tenslotte citroensaus.
Alles smaakvol gepresenteerd en goede kwaliteit.
Aanrader!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eten was een verassings menu, keuze uit vlees of vis, was zeer aangenaam. Leuke bediening. Goed uitzicht. Al met al goed geregeld.