Aquarius

Zuidfront 2 3221 AZ Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Aquarius

Aan het water gebeurt het

Met het weidse uitzicht over de Haringvliet vergeet je bij Restaurant Aquarius al je dagelijkse beslommeringen. De geluiden van het water, de meeuwen en de vele schepen die aanmeren, het is alsof je droomt. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras, genietend van een lunch, diner of een lekker drankje. Waait het hard of regent het, dan wacht je binnen een aangename warme sfeer. De hele familie is welkom, er is zelfs een speciaal menu voor je hond!

Meer informatie over restaurant Aquarius

6,9

Jouw recensie over het restaurant Aquarius

Herman G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker weer en een mooi terras. Blijkbaar is echter de chef kok de baas en bepaald wat er uit de keuken komt. Mijn vriendin is vegetarisch en vroeg wat de special was. Een groene salade met geitenkaas en watermeloen. Toen mijn vriendin vroeg of de kok iets anders vegetarisch kon maken was dat niet mogelijk. 2 tafels binnen en 7 tafels buiten. Stond de kok alleen of zijn vegetariërs niet welkom? Zelf vroeg ik of ik een fruit de mer in de mix kon krijgen van warm en koud. Nee alleen gerechten wat op de kaart stond kon besteld worden. Bij een vol terras kan ik mij dit heel goed indenken maar niet met 9 tafels. Het restaurant laat hier service en omzet liggen. Jammer!
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
sophiekoek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super locatie en vriendelijke bediening. Veel persoonlijke aandacht ven goede service van het personeel. Zeer kindvriendelijk.
De keuken mag wel eens een opfrisser hebben, maar op deze plek doet dat er niet toe!
aj B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Helaas was een diner bij Aquarius afgelopen zaterdagavond zeer slecht bevallen. Sliptong € 24,50 was gort droog en smaakloos. Maaltijdsalade maiskip € 16,50 was smaakloos en taaie kip. De bediening was ver onder de maat. Personeel staat te roken op het terras, vuile kleding van personeel, toilet vies. Lange wachttijden terwijl het niet druk was. Kortom eens maar nooit meer! De locatie was veelbelovend maar ze maken het niet waar.
vtwillert .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Verrassingsmenu vis en vlees gehad en 2 keer schnitsel. Schnitsels waren van slechte kwaliteit. Meer paneermeel dan vlees en ws in frituur gebakken dus erg hard. Vlees menu was entrecote die ook taai en droog was en de doradefilet ook droog. Al met al slechte ervaring. Een pluspunt was het dessert dat prima was!.
M M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vandaag in dit restaurant gegeten althans dat was het plan. Het begon al met een vies glas. Vervolgens bestelden we voor 7 personen eten. Vooraf hadden we brood met smeersels en dat was te doen. Na bijna een uur, in de tussentijd heeft niemand gevraagd of we nog iets wilden drinken, kwam een naar rook ruikende man ons meedelen dat er geen frikandellen meer waren voor onze kids die flauw waren van de trek.... ja het was zo druk vandaag was de reactie! Maw aan ons eten was ook nog niets gedaan..,, ik heb toen aangegeven dat het snel moest komen anders gaan we weg! Toen kwam eindelijk het eten.... 2 kinderen hadden een bordje friet a 3,50 per bord maar de friet moest je zoeken.,, ook op dachten wij! Slibtong zat geen vis meer op en waarschijnlijk gefrituurd ????. Hamburger behoorlijk rauw en als klap op de vuurpijl zat er een mega grote haar in mijn salade!!!!! ???? Mega vies... vervolgens kregen we excuus aangeboden door een serveerster die haar best deed maar totaal ongeschikt en die ook nog eens zei ja maar het was druk vandaag.... alsof dat die haar in je eten goed praat!! Vervolgens staat al het personeel bij een tafel elke keer te roken en dus ook de man die ons eerder hielp! Echt schandalig!
Ruby W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Top lokatie en goed eten zeker een aanrader ! En ze hebben zelfs een hondenmenu dus ook fijn dat de hond mee mag we gaan zeker nog eens terug !
rojin R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Dit restaurant is echt een aanfluiting! Normaal gesproken vind ik een negatieve recensie schrijven niet zo gepast, maar hier moet toch op gewezen worden. Het personeel is super onaardig en ongeïnteresseerd en het eten heeft geen kwaliteit. De sliptong was zo droog, het leek alsof het al een geruime tijd onder een warmtelamp had gelegen of in ieder geval niet meer vers was.
Daarbij kan een goede schoonmaak ook geen kwaad in dit restaurant.
Hoop van harte dat de eigenaar zich iets van deze nogal vele negatieve recensies aantrekt, want de locatie is fantastisch!
Misschien als het restaurant meer en meer gemeden zou worden, hoe hard dit ook zou zijn....
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Nav de Albert Heyn actie kregen we het verrassing menu aangeboden , van 32.00 euro pp.
We kozen voor 2x de vis en 2x het vlees. voor beiden geldt;
Voorgerecht (3 lapjes ham met sla, ) en nagerecht zijn aan de kleine kant , en prijs kwaliteit niet oké helaas.
hoofd gerecht wordt geserveerd met harde groente en met ons vieren moesten we uit 1 zak patat eten .
Dick A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zondag met 2 personen de lunch gebruikt. Het eten was onsmakelijk en verre van vers. Witte wijn werd verkocht als. Chardonnay maar bleek zure Chenet te zijn bij navraag. Toiletten stonken vreselijk en waren erg vuil. Zeker geen aanrader. oek wat anders.!
Marleen '.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk eten en prima bediening en een prachtig restaurant met mooi interieur en aan het water voor herhaling vatbaar de over kanter
Carolien G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten. Patat was wel minder lekker. Service was goed. Appelsap wel erg duur 3,25! Per flesje. Vond het qua prijs kwaliteit wel aan de hoge kant
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was prima, de bediening snel vriendelijk en beleefd. Alleen jammer dat mijn vriendin twee uur met haar benen heeft zitten bungelen omdat haar stoel te hoog was (wat werd genegeerd door de bediening )en dat op beidde damestoiletten de wc-bril kapot was. Vandaar mijn minder goede cijfer voor het interieur
happy_19664 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De smaakbeleving was prima,uit de kunst. Helaas was het vlees een tikkeltje taai. Na onze klacht kregen we een kop koffie aangeboden. Dat was wel netjes.
rita D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige avond gehad met groep vriendinnen. Eten was heerlijk, bediening zeer vriendelijk, ambiance gezellig. Een zeer geslaagde avond. We komen zeker een keertje terug.
bakxies .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gereserveerd voor de lunch met een vriendin. Alle tijden waren al vergeven dus werd het de enig overgebleven 12.45. De zaak was praktisch leeg bij aankomst? Er was geen lunch? Alleen diner. Ik had nog niet eens ontbeten zei ik. Lunch en diner is bij ons hetzelfde vertelde de mevrouw. Als ontbijt dus een 3 gangen diner op die wel lekker was, maar zijn 32,50 naar onze mening niet waard. En de drankjes waren veel duurder dan gewend. Helaas voor ons geen succes en niet voor herhaling vatbaar.
tinie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
het ah menu
was geweldig.
vis en vlees menu
de bediening super
vertelde netjes wat het was
komen zeker weer een keer eten
Vera A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De maaltijden van de.vis en vlees vonden wij matig.
.Dames bediening niet echt vriendelijk.
Zou het komen omdat we bonnen hadden van A.H.??
Het leek er wel op.
Alleen extra 1 zakje patat. Voor 4 personen. Geen groente.
Kale bedoeling.
Na afloop geen voldaan gevoel.
Vis en vkees waren goedkope varianten.
Kok had wel zijn best gedaan qua uitvoering.
Wij gaan hier niet meer eten.
liabarnhoorn .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH bon gegeten. Vriendelijke bediening. Restaurant was praktisch leeg terwijl Iens site aangaf dat het later op de avond vol was!
Jammer dat er niet uit meerdere vlees of vismenues (€32,50)gekozen kon worden.
Piha .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met ah-restaurantactie gegeten.
Was voortreffelijk!
Plezierige bediening.
Mijn vrouw ging voor de vis, ik voor het vlees.
Absoluut voor herhaling vatbaar.