Aquarius

Zuidfront 2 3221 AZ Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over restaurant Aquarius

Aan het water gebeurt het

Met het weidse uitzicht over de Haringvliet vergeet je bij Restaurant Aquarius al je dagelijkse beslommeringen. De geluiden van het water, de meeuwen en de vele schepen die aanmeren, het is alsof je droomt. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras, genietend van een lunch, diner of een lekker drankje. Waait het hard of regent het, dan wacht je binnen een aangename warme sfeer. De hele familie is welkom, er is zelfs een speciaal menu voor je hond!

Meer informatie over restaurant Aquarius

7,2
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden een kortingkaart van AH en die hebben we gebruikt bij Aquarius...
Gezellig restaurant leuke mensen....we waren vroeg...was nog stil maar liep aardig vol....
Het eten was erg lekker en daar kwamen we voor....
Drie gangen menu...we zullen zeker nog eens terug komen....
Centzand .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prima gegeten,
Vooraf carpaccio tonijn, vervolgens 3 soorten gebakken vis,zalm,dorade en poon,tenslotte citroensaus.
Alles smaakvol gepresenteerd en goede kwaliteit.
Aanrader!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eten was een verassings menu, keuze uit vlees of vis, was zeer aangenaam. Leuke bediening. Goed uitzicht. Al met al goed geregeld.
Silke H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wat een lachertje. Locatie is helemaal top! Jammer dat ze er zo'n potje van maken. Dame in de bediening was ronduit onbeleefd en wist niks over de producten. Wij dachten dat we in een aflevering van bananensplit waren beland. Gerechten kan ik thuis ook maken. Was niks bijzonders aan. Eens en nooit meer!
Comet .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gezien de site verwachtte ik er veel van, maar het viel tegen. We zaten nog niet of er werd gevraagd wat we wilden drinken. Met het uitzoeken van het menu vroeg ik of ze gluten vrije patat hadden, het antwoord was dat dat nooit gluten vrij is! Aangezien zij geen speciale frituurpan voor de patat gebruiken. Dus vroeg ik of ik dan rijst of aardappels kon krijgen, dat was niet mogelijk! Maar ik heb jullie restaurant juist uitgezocht omdat het glutenvrij kon serveren? Nou dan kun je een gv broodje krijgen. Even later komt de serveerster terug dat ik geluk heb omdat het personeel juist die middag rijst had gegeten zodat ik dat wel kon krijgen!! Mijn man bestelde een gerecht net zo duur als in een 4 sterren restaurant wat helemaal koud (met ijs) geserveerd werd!!! We waren eigenlijk een beetje sprakeloos!!! De prijzen zijn allemaal op basis van een sterren restaurant maar de rest niet!!
Ikarias .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg prettig eten. Personeel had even na gevraagd wat vandaag het a-la-carte menu was. Beviel erg goed. Mooi en sfeefvol ingericht. Vriendelijke bediening.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een heerlijk etentje! We hadden een verrassingsmenu en dat beviel ons erg goed! Zowel het vis als vleesmenu was van goede kwaliteit!
Inadegoederen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We waren daar via de AH restaurant actie en konden kiezen uit een vis-of vleesmenu. Vlees was carpaccio van rosbief en ribeye. De carpaccio op deze manier was niet mijn smaak. De ribeye was zeer smakelijk en voldoende. Vis was vooraf een tartaar van makreel en het hoofdgerecht ben ik even kwijt, in ieder geval wit vis. Vismenu was erg lekker, maar wel erg weinig voor een beetje grote eter. Dessert was kaneelijs op een soort lauwwarme gevulde bitterkoek. Ook erg lekker. Wel jammer dat het bestek in een zakje met papieren servetje zat; doet erg goedkoop aan, zeker voor een niet goedkoop restaurant. Maar de menuprijs was zeker niet duur, dat kwam op €32. Dat werd "goedgemaakt" door de rosé a €4,00 per glas met kleine inhoud. We zaten buiten aan het Haringvliet, dus dat decor was zeker een 8 waard, maar door het bestek (een 6) ben ik op gemiddeld een 7 uitgekomen.
Aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten matig ontvangst eerst aardig daarna minder mochten niet blijven zitten waar we eerst zaten, oudere dame onvriendelijk gaf ons een plek achteraf hadden het gevoel dat AH klanten minder welkom waren. Waren binnen 1 uur klaar met eten en drinken geen aanrader.
Komen hier absoluut niet terug.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Voorgerecht was prima, hoofdgerecht eveneens. Toetje goed van kwaliteit en kwantiteit,
maar weinig fantasie. De omgeving is fantastisch, parkeren prima!
Evaham .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eén van de slechtste restaurants ooit. Er liepen een paar dames in de bediening die echt nog wel hun best deden, maar daarmee kun je zo'n totaal gebrek aan visie en organisatie niet compenseren. Eindeloos wachten voor er iemand een drankje komt opnemen, elke serveerster die we hiervoor aanspreken zegt dat ze haar collega zal roepen. De man die uiteindelijk de drankjes opnam schijnt de eigenaar te zijn. Hij straalde een totale desinteresse uit. Zijn gebrek aan gastvriendelijkheid zat tegen het onbeleefde aan. Het restaurant was niet erg schoon en de muziek stond binnen veel en veel te hard. Het eten was gelukkig wel goed. We hadden allebei de kipsaté en dat smaakte prima (al was het eigenlijk kip in pindasaus, want het zat niet aan een stokje). De aardappeltjes die we erbij kregen waren zelfs erg lekker. Helaas heeft het eten de rest van de ervaring niet kunnen goed maken. Wij gaan hier dus niet meer naar toe.
Jjstam .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De keuze is verassingsmenu vlees of vis. Vlees gekozen. Prima kwaliteit en lekker eten. Mooie entourage. Naar mijn mening prijs ietsje hoog voor eten op zich, maar ruim goed gemaakt door fantastische omgeving. Aanrader wanneer u wilt eten in een omgeving aan het water.
Phaddefam .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gerecht was gekoppeld aan de AH actie. Keuzemogelijkheid was vis of vlees. Zonder specificaties. Wij hebben ons laten verassen met de vis keuze. En deze is ons goed bevallen. 3 gangen voor een goede prijs. Ook de bediening was correct. En het restaurant was smaakvol ingericht.
Avdpoel58 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Goede porties en bereid met verse producten. Tbone zalm wrak etc.
Jammer geen wijnkaart op tafel.6 personen dus geadviseerd een flesje wijn. Bij afrekenen wijn €41,50!!! Per fles. Dus ca. €8,00 per glas (5 uit een fles. Ook onze fout. Lag geen drankenkaart op tafel en wij hebben niet van te voren gevraagd)
Zo viel het uiteindelijk nog behoorlijk tegen wat er afgerekend moest worden.
Prima restaurant om iets te eten maar vraag van te voren wat je drankje kost!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was overheerlijk! Prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel.
Zelfs als je iets belangrijks bent vergeten, dan helpen ze je meteen om het snel op te lossen.
Klantvriendelijkheid een 10!
Een absolute aanrader voor iedereen !
MariaenFrans .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben met 4 personen met de AH actie gebruik gemaakt van het verrassingsmenu. Alles was superlekker en verzorgd. Zowel de vlees- als de visschotel erg lekker en ook nog een bijzonder lekker toetje. Neem daarbij het prachtige weer het mooie uitzicht en alles werkte mee aan een hele fijne avond.
Nikkistef .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad ! Goede zeetong gegeten en tot 23.30 op terras gezeten met een zalige gin-tonic
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Oma met kleinzoon en vriendin sinds enige tijd weer naar oma's favoriete restaurant geweest. Feestje! Dit keer met AH actie, heerlijke gerechten met keuze tussen vis of vlees. En wat zijn die garnalen vooraf zalig. Eigenaar komt altijd even een praatje maken en de locatie is natuurlijk sowieso top!
J.jenster .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hebben lekker ontspannen gegeten, gerechten smaakten allen prima. Vriendelijke bediening en je had de tijd rustig te eten. Was met de AH actie spaarkaart.
Mwamsteker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben via de restaurantenactie van AH gegeten bij Aquarius. Je kan kiezen bij het voorgerecht en hoofdgerecht tussen vlees en vis. Beide keuzes waren door ons besteld en waren heerlijke gerechten. Tevens was het dessert een heerlijke verrassing. Daarbij werden vriendelijk en gastvrij bediend. Een goed restaurant voor wen geslaagde avond.