Aqua Village

Meer informatie over restaurant Aqua Village

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Aqua Village

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lang geleden dat wij bij een traditioneel chinees restaurant hebben gegeten maar het viel zeker niet tegen. Om te beginnen ligt het restaurant mooi aan het water. Is de bediening helemaal op order en vallen de gerechten goed in de smaak. We kozen 3 verschillende TiPan gerechten en alle drie even lekker. Kortom: Een bezoek waard
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was al weer 2 jaar geleden dat ik hier at. Daarom koos ik, zittend aan de ronde tafel met uitzicht op het water, voor een menu waar ik weer trek in had. Kerriesoep en taipan ossenhaas. Voor mijn gezelschap was ik wat "gewoon", want hun keus varieerde door de hele (uitgebreide) menukaart. Zeevruchten, pekingeend, alles zag ik voorbijkomen bij mijn kinderen, maar laat ik iets zeggen over wat ik voorgeschoteld kreeg.

De plek is schitterend, alles is super schoon (ga daar maar eens naar het toilet) en de bediening is uitermate vriendelijk.

De kerriesoep was nog lekkerder dan in mijn herinnering. Pittig maar bleef smaakvol omdat de kok de smaak van de ingrediënten niet verbloemd met kruiden. Echt een aanrader, zeker als je daarna ook nog iets wil proeven van de gerechten die je besteld hebt.

De taipan ossenhaas met een knoflooksaus. Ook hier weer is de ossenhaas en de groente niet "ondergedompeld" in de saus. De saus voegt smaak toe, maar bedekt die van de aanwezige inredienten niet. Voor mij een aangename en hernieuwde kennismaking met dit gerecht. Onderwijl wisselden mijn kinderen onderling hun keuzes uit en iedereen genoot zichtbaar.

Nou kan ik iets zeggen over of soep vooraf of een toetje toe, maar laat ik besluiten met de koffie toe. Prima.

Een volgende bezoek duurt geen twee jaar
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Aan een gezellig ronde tafel met 6 tafelgenoten gedineerd aan het water waar de ondergaande zon met rode gloed wegzakte: dit gaf een mooie sfeer in het netjes in chinese stijl (iets steriel aandoend) ingerichte restaurant.
Vriendelijke ontvangst en de gehele avond een vlotte en goede bediening.

Het chinese rijsttafel menu (Eur 21,50) beviel ons prima: hapjes vooraf waren smaakvol, de pittige Sun La Thong soep was goed gevuld. De drie hoofdgerechten (naast babi pangang ook een kip en ossehaas gerecht) smaakten prima, al was de smaak mat en miste karakter. Jammer! Want de structuur van groenten en vlees was goed, die verdienden meer smaak.

Gezien de prijs van het menu is het totaal in balans, drankjes zijn wel duur (Eur 2,40 per glas).
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Bediening erg vriendelijk. Dit was het eerste Chinese restaurant waar de hond mee naar binnen mocht! Warme gerechtjes heerlijk, vooral de garnalen in Japanse mayonaise. Alles vers gemaakt met bijpassende sausjes. Heerlijke avond gehad!