Aqua Village

De Schilkampen 39 8606 ES Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aqua Village

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lang geleden dat wij bij een traditioneel chinees restaurant hebben gegeten maar het viel zeker niet tegen. Om te beginnen ligt het restaurant mooi aan het water. Is de bediening helemaal op order en vallen de gerechten goed in de smaak. We kozen 3 verschillende TiPan gerechten en alle drie even lekker. Kortom: Een bezoek waard
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was al weer 2 jaar geleden dat ik hier at. Daarom koos ik, zittend aan de ronde tafel met uitzicht op het water, voor een menu waar ik weer trek in had. Kerriesoep en taipan ossenhaas. Voor mijn gezelschap was ik wat "gewoon", want hun keus varieerde door de hele (uitgebreide) menukaart. Zeevruchten, pekingeend, alles zag ik voorbijkomen bij mijn kinderen, maar laat ik iets zeggen over wat ik voorgeschoteld kreeg.

De plek is schitterend, alles is super schoon (ga daar maar eens naar het toilet) en de bediening is uitermate vriendelijk.

De kerriesoep was nog lekkerder dan in mijn herinnering. Pittig maar bleef smaakvol omdat de kok de smaak van de ingrediënten niet verbloemd met kruiden. Echt een aanrader, zeker als je daarna ook nog iets wil proeven van de gerechten die je besteld hebt.

De taipan ossenhaas met een knoflooksaus. Ook hier weer is de ossenhaas en de groente niet "ondergedompeld" in de saus. De saus voegt smaak toe, maar bedekt die van de aanwezige inredienten niet. Voor mij een aangename en hernieuwde kennismaking met dit gerecht. Onderwijl wisselden mijn kinderen onderling hun keuzes uit en iedereen genoot zichtbaar.

Nou kan ik iets zeggen over of soep vooraf of een toetje toe, maar laat ik besluiten met de koffie toe. Prima.

Een volgende bezoek duurt geen twee jaar
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Aan een gezellig ronde tafel met 6 tafelgenoten gedineerd aan het water waar de ondergaande zon met rode gloed wegzakte: dit gaf een mooie sfeer in het netjes in chinese stijl (iets steriel aandoend) ingerichte restaurant.
Vriendelijke ontvangst en de gehele avond een vlotte en goede bediening.

Het chinese rijsttafel menu (Eur 21,50) beviel ons prima: hapjes vooraf waren smaakvol, de pittige Sun La Thong soep was goed gevuld. De drie hoofdgerechten (naast babi pangang ook een kip en ossehaas gerecht) smaakten prima, al was de smaak mat en miste karakter. Jammer! Want de structuur van groenten en vlees was goed, die verdienden meer smaak.

Gezien de prijs van het menu is het totaal in balans, drankjes zijn wel duur (Eur 2,40 per glas).
Zeisternaren .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Bediening erg vriendelijk. Dit was het eerste Chinese restaurant waar de hond mee naar binnen mocht! Warme gerechtjes heerlijk, vooral de garnalen in Japanse mayonaise. Alles vers gemaakt met bijpassende sausjes. Heerlijke avond gehad!
MissSC .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Elk jaar gaan mijn man en ik maar 1x uit eten en ieder jaar kiezen we toch weer voor dit restaurant. Logisch, want het bevalt ons hier altijd goed. Het eten is van top kwaliteit, de toiletten zien er tip top uit, wat naar mijn heel belangrijk is. Vooral het uitzicht is fantastisch, zeer romantisch! Het doet me steeds denken aan Venetië met al die lichtjes en bootjes. Enige nadeel is dat ze maar tot tien open zijn, anders konden mijn man en ik langer van onze avond genieten.
Marco1976 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Wederom heerlijk gegeten. Vorige keer genoten van de chinese gerechten. Dit keer het concept 'all you can eat' geprobeerd. Hierbij kan een keuze gemaakt worden uit diverse koude en warme gerechten. Stuk voor stuk zeer smaakvol. Met liefde klaar gemaakt. Aqua Village is een sfeervol restaurant met een mooi uitzicht op de haven van Sneek. De bediening is goed. Vriendelijk en behulpzaam. We gaan op korte termijn zeker weer een keertje langs.
Vera A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Het is een super restaurant! Echt een aanrader. Heerlijk met z'n tweeën gegeten! Lekker geborreld aan het water! Was zo romatisch!
We komen zeker weer eens terug!
KH65 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Super gegeten! All you can eat, al die kleine hapjes echt fantastisch.
Na het diner ,heerlijk relax op het terras (uit zicht op water) aan een dessert.Perfecte!
Nadinegea .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Sinds het nieuwe concept, all u can eat sushi is dit restaurant aan absolute favoriet!! Heerlijk eten, prachtig opgemaakt en duidelijk kraak kraak verse vis, alles vers bereidt! Verschillende sushi, tepanyaki, tempura en wat al niet meer, alles heerlijk! Ontzettend vriendelijke bediening en een pluim voor de gastvrouw! Uiteraard ook voor Chinese keuken is dit restaurant een topper! Terras aan het wáter, heerlijk eten en goede bediening, dat is wat dit restaurant zo fijn maakt om een heerlijke avond te genieten!
Sweetpanda .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Na het lezen in de krant waren we zo blij dat er eindelijk een restaurant dat All you can eat Japans ook in Sneek is. Het is op dit moment nog de enigste in Sneek. Locatie is mooi, aan het water.

We waren daar geweest voor het Japanse eten, jammer genoeg valt het toch heel erg tegen. Het is geen Japanese eten. Vis leek niet vers bij de sushi's en de sushi rijst valt uit elkaar wanneer je hem pakt. Volgens mij gebruiken ze geen echte sushi rijst. Handroll niet goed in gevuld, hij was maar halve vol met een super klein stukje vis daarin en gewoon smaakloos. Moest toen ook nog heel lang wachten voor het eten kwam.

Even bijgekomen van de sushi's en handroll's, hebben we de warme japanese gerechten besteld. Al de gerechten hadden bijna dezelfde saus, dezelfde smaak en iedere keer met veel pepper. Op een gegeven moment moesten we veel drinken bestellen omdat het te veel smakkversterker gebruikt.

Voor Japanese eten, moet je daar niet heen, en als ze zo doorgaan, maakt het gewoon een slechte indruk voor mensen die nog nooit Japanese eten gehad hebben.

Ik snap het niet waarom mensen het japanese eten daar lekker vinden.

Voorlopig moeten we toch een stukje rijden voor lekkere sushi's en japanese eten...Jammer!!
Koekjes22 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Super lekker gegeten! Ze hebben sinds kort Japans all you can eat, echt een aanrader! Locatie is top, dineren aan het water. De bediening is zeer goed. Ben je in
Sneek ga hier dan heen