Aqua Tapasbar & Lounge

Jan van der Heijdenstraat 42 1221 EJ Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aqua Tapasbar & Lounge

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zeer teleurstellend restaurant, Vanavond met drie personen een aantal tapa's gegeten. Kwaliteit van het eten was redelijk, maar zeker niet in verhouding tot de prijs. Wij moesten de onbeperkt prijs van €20 pp exclusief drinken afrekenen voor een totaal van 9 tapas. Het was er niet schoon en ligging niet geweldig. Geen aanrader.
Bassie67 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hier al meerdere keren gegeten. Leuk concept (blijkt ook uit hoe druk het hier altijd is) . Het kan gebeuren dat je een gerechtje krijgt wat je niet besteld had, maar als het lekker is gewoon opeten en de volgende ronde het gerecht bestellen wat je niet gekregen had. Bediening is vlot en vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Absoluut een aanrader.
Tanger1234 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Een leuk tapas zaakje, niet erg groot maar wel gezellig.
Waren hier op vrijdag met groep van 10 meiden.
Het eten was lekker vooral de coquilles en lams koteletten en de sateh van kip en sateh manis.
Eten was kwalitatief goed en lekker op smaak.
Vond de bediening niet erg vlot en het eten duurde iets langer dan gedacht.
Op het einde mochten we ieder genoeg extra hapjes aan vinken zodat we toch genoeg gegeten hadden .
Daarin tegen werd het met de dessert kaart goed gemaakt .
Heerlijke crème catalana en andere toetjes brownie en baklava.
Een leuke zaak en kom zeker terug!

Groetjes S .
Ivdh-93 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Al meerdere keren hier geweest, en wat een onwijs leuk restaurant! Telkens weer genieten van het heerlijke eten wat geserveerd wordt. De bediening is prima, je word vriendelijk geholpen. Ons Favoriet!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Allereerst over het eten, want dat is toch het belangrijkste: mooie kaart, lekkere gerechten, maar waarom zo zout? We misten wat koude tapas, buiten de heerlijke salades.
Ik heb al meerdere keren bij een tapasrestaurant gegeten en daar vroegen ze bij het serveren wie wat had besteld. Hier wordt het bord ergens op tafel gezet en zoek het zelf maar uit. Niet alle bestellingen zijn goed verwerkt en toen we vroegen waar het bleef bleek de keuken om 22:00 uur gesloten te zijn. De logistiek kan verbeterd worden.
Decor: te vol, beschadigde tafels en serviesgoed.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Om de zoveel tijd gaan we hier eten. Je weet wat je krijgt (kaart is al jaren hetzelfde), maar het is gewoon altijd prima eten. Weliswaar zouden de hapjes iets groter mogen, zeker als je met wat meer mensen aan tafel zit, maar omdat het onbeperkt is is dit absoluut geen probleem. Goed eten voor een vriendelijke prijs.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gister voor de 2e keer helemaal vanuit Doetinchem naar Hilversum gereden.
En dat was niet voor niets. Echt weer heel lekker gegeten.

Prima kwaliteit eten
Hele goede service en bediening.

Komen zeker nog is terug.
Al is het ver rijden?
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten, superfijne bediening (ondanks dat het erg druk was) en het interieur is hartstikke leuk met als eyecatcher de supermooie aquarium onder de bar. Voor herhaling vatbaar!
Mrvossen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Erg gezellig restaurant waar je ongedwongen kunt genieten van (onbeperkt) tapas! De sfeer en aankleding is erg warm en qua eten is er ruime keuze. En doordat het allemaal kleine hapjes zijn, kun je alles proberen! Pluspunt is de bediening: heel vriendelijk en toegankelijk! Wij komen hier zeker nog eens terug
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Bij Aqua kun je volgens het all you can eat concept eten. Dat is blijkbaar erg succesvol, want het restaurant zat helemaal vol de avond dat wij er waren. Het is een gezellig restaurant en de bediening bleef ondanks de drukte snel en attent.
Toch waren wij niet erg enthousiast over het eten. De meeste gerechtjes smaken naar sojasaus, wel okee maar geen uitschieters, en de frites waren zo zout dat we die hebben laten staan. Moet de drankomzet verhoogd worden, of was de kok uitgeschoten met de zoutbus?
Puck1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Lekker "all- you- can- eat"-tapas restaurant in een woonwijk in Hilversum- Oost.
Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en telkens tot volle tevredenheid. Vooral de lamskoteletjes zijn aanbevelenswaardig! Minpuntje is dat ze geen kraanwater schenken en dit ook duidelijk op de kaart zetten.
Omdat je niet in het centrum zit kan je overal gratis je auto kwijt.
Tip: vooraf reserveren, ook door de week!
Snoese .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
We hebben weer heerlijk gegeten bij aqua. Vooral het pikant haasje was erg lekker. Dat is een mals stuk ossenhaas met een pikant sausje daar over heen. De biryani, rijst met oosterse kruiden en kip, vond ik ook erg smakelijk. De bediening was correct en attent. Het zag er leuk uit met de kerstversiering en we zagen dat er onder de bar een grote zoetwateraquarium was geplaatst.
Lieka F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Ik ben vandaag met mijn vriendin bij Aqua gegeten. We werden snel geholpen dat was erg goed. Het eten daarin tegen is wat minder! Alles smaakte bijna het zelfde, naar een soort ketjap en verbrande knoflook... Service was prima
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
We zijn uit eten gegaan bij Aqua. Dit is een Tapas restaurant. Je kan hier net zoveel eten als je wilt of op kan voor een goede prijs. De tapas is hier goed. Je krijgt niet al te grote hoeveelheden, maar dat is juist prima. Zo kan je toch meer tapas eten en kan je van veel gerechten proeven. De lamskoteletten met honing was lekker. Iets aan de dunne kant maar goed gebakken. Tevens waren de Gamba’s goed van smaak.? Zo waren de gerechten die wij verder gegeten hadden ook lekker en kan ik dit restaurant aan iedereen die van Tapas houdt aanbevelen.
Merelise .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Lekker gegeten. Gerechtjes zijn eenvoudig, maar lekker. Ook een handig concept, je kunt zoveel eten als je wilt voor een vaste prijs. Het eten komt snel op tafel. Nadeel is wel dat het eten erg gekruid is, met name veel zout en knoflook. Ook de dressing in de salades is een beetje teveel. Complimenten naar de bediening, die zich netjes heeft voorgesteld en ook nog even een praatje heeft gemaakt. Wij komen hier zeker terug.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Vanwege het concept" onbeperkt tapas eten" is het uiteten gaan nog te doen. Het eten is.hier heerlijk, vlees lekker mal en erg vers. Ruime keuze voor diverse gerechten. Het is een sfeervolle zaak met vriendelijk jong personeel.Een echte aanrader! Wij zijn inmiddels vaste klant.
Kbeer .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Wij wonen op een steenworp afstand van dit restaurant maar zijn er nog nooit geweest omdat wij het klantonvriendelijkheid vinden dat men zo expliciet zegt geen kraanwater te willen schenken. Nederlands kraanwater is van hogere kwaliteit dan gebotteld water en daarbij veel duurzamer als het gaat om mvo. Daarnaast vind ik een glas water naast de wijn zeker bij tapas erg lekker. Maar goed toch een keer geprobeerd en het eten en de huiswijn vielen zeker niet tegen. Ik heb weinig gemerkt van een overdreven gebruik van sausjes of marinades. De Japanse pasteitjes vond ik erg lekker maar ook debiefstukhaasjes waren sappig en mals en de gamba's mooi stevig. De bediening was correct en vriendelijk en alles werd op tijd geserveerd. Wij hadden een tafeltje bij de spiegels en daarmee zicht op de keuken iets wat ik altijd wel leuk vind. De ruimte is aardig ingericht met grijstinten.
Lekkalekkavanlassie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Afgelopen zaterdag bij Aqua gegeten en het was heerlijk!
Het pikante haasje was om te smullen de ober had ons verteld dat het een nieuw gerechtje was en dat was zeker een goede aanrader!
Het restaurant zat helemaal vol dus was echt gezellig.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Smullenx12 T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Afgelopen week hier met z'n tweeën gegeten, mijn tweede bezoek.

Het idee is makkelijk: 2 gerechten per persoon, onbeperkt. De gerechten komen snel door, maar niet te snel. Er is veel keuze en (bijna) alles is lekker. De tapas zijn aangepast op de hoeveelheid personen. Wij kregen porties voor twee personen. De porties zijn niet klein maar groot zat.
Zoals andere recensies al aangeven, werkt de keuken met veel marinades, sausjes en zout. Hier moet je van houden en ik hou wel van een sausje. Voor mij dus geen probleem.

De bediening is snel en vriendelijk. Ze vragen echter niet of het smaakt en er is slechts één keer aan ons gevraagd of we nog iets wilde drinken.

Het decor is leuk, gezellig.
Moppedoppie .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Met een groep collega's (20 personen) hebben we hier een gezellige avond gehad. De bediening is erg vriendelijk. Heel veel verschillende tapas gegeten, heerlijk! Het restaurant ziet er gezellig uit. Zeker voor herhaling vatbaar!