Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

Suze T.
5 gangen menu gekozen
Zalig en genoeg !
Erg divers
Goede tijd tussen de gangen
Uitleg over de producten was leuk en interessant
Ambiance super !
Goede muziek keuze
Rieki A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten. Wij hadden de fruite de mere. Heerlijk verse vis.
robw1955 K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een aanrader!!! Wij gaan er snel weer dineren.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heerlijke en aparte gin-tonics gedronken en daarbij heerlijke sushi gegeten. Aangename bediening. Leuke zaak. Naar mate het later werd ging de muziek harder. Er was een DJ aanwezig. Gezellige sfeer
Ceeze .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We waren voor de eerste keer bij de Acqua Asia Club en we komen terug. 5 gerechten hadden we genomen en de 1 nog lekkerder dan de ander. De spiesjes zijn geweldig, maar de vooral de Uramaki (inside out) zijn toppers: de rainbow roll en de Ebi Tempura Roll. Maar vergeet ook de Yakatori en de eend wraps niet.
Wat wij zeer op prijs stelden is dat we 2 gin tonics niet hoefden af te rekenen omdat we even moesten wachten. Echt grote klasse en dat is ook een reden om terug te komen. Wat een klantenbinding!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, 5-gangen verrassings menu gekozen, aanrader. Voor speciale wensen volop aandacht. Bediening was attend, drankjes werden telkens bijtijds bijgevuld.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer lekker eten van hoge kwaliteit. We hadden alleen bij het 6-gangen keuzemenu graag wat meer sushi gehad en wat minder vlees. Nu bestonden 3 ronden uit vlees en slechts 1 ronde was een bordje met 4 inside out rolls. Voor sushi-puristen gaat het met name daarom en niet allerlei vleesgerechten.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, alleen met de boodschap dat de 4 gangen binnen 2 uur geserveerd moesten worden deed men pas na aandringen wat mee. Gevolg dat ons dessert werd geserveerd na afrekenen en de borden van het 3e gerecht nog op tafel stonden...minpuntje deze avond!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij namen allemaal het "menu van de chef". In een prettig tempo kregen we na de amuse (zeewier, garnaaltjes die als 'zalm' werden gepresenteerd), een aantal sushi, een precies goed gegaarde coquille, een lamskoteletje, tong en black angus beef. Een smakelijk dessert met prima koffie na.
De rekening voelde wel wat aan de forse kant. Ook eenvoudige flesjes wijn zijn behoorlijk aan de prijs, en dan kan het hard gaan in een gezelschap.
sengul P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer goede kwaliteit en smaak.
Het zag er ook heel chique uit!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima ontvangst, direct naar de tafel gebracht. Inrichting en sfeer perfect. Gerechten mooi geserveerd en goed op smaak. Vers klaargemaakt. Prijs gerechten: aan de hoge kant.
Drankjes: duur.
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Een super mooie zaak langs het water met een mooie uitzicht over de Erasmusbrug. Het eten was super goed en waren zeer tevreden over de Kingsize garnaal op een stokje =D We komen zeker terug!

Gisteren (dinsdag) volle zaal, dus reserveren is zeker aan te raden.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gisteravond hebben ik vanwege de verjaardag van mijn vrouw, in het bijzijn van mijn dochter gedineerd bij Aqua Asia Club. Om het niet onnodig ingewikkeld te maken hebben we gekozen voor het 6-gangen verassingsmenu. Omdat ik geen liefhebber ben van vis en schelp en schaaldieren had ik verzocht hier rekening mee te houden bij mijn gerechten. Op de amuse na is dit uiteindelijk prima. Wat mij echter is tegen gevallen is het feit dat wij geen 6 maar 5 gangen geserveerd hebben gekregen. Mijn vrouw vermoed dat vanwege de hoeveelheid van het 1e gerecht, wellicht 2 gangen zijn samengevoegd. Persoonlijk lijkt mij dit onlogisch en als dit dan uiteindelijk wel zo zou zijn geweest, mag ik toch aannemen dat e.e.a. in ieder geval verteld had. Los van voorgaande was de creativiteit bij mijn (vlees)gerechten ver te zoeken en waren de verschillen (hoeveelheden) aanzienlijk! Zonder verder in details te treden....op culinair gebied een tegenvaller en de ruim € 250,- (3 personen) simpelweg niet waard.
asdri B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
een uur wachten op een eenvoudige lunch is echt veel te lang!!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Tot nu toe altijd goede kwaliteit en verse producten. Leuke wijnkaart en vriendelijke bediening.
En natuurlijk een geweldig uitzicht over de Maas en de Erasmusbrug
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben afgelopen zaterdagavond met vrienden bij dit restaurant gegeten. Locatie zeer indrukwekkend. Sushi perfect. Alleen merk je dat het restaurant de grote populariteit nog niet goed genoeg kan managen. Kwartier wachten bij aankomst ondanks reservering, kwartier wachten op menukaart en uiteindelijk 1 uur en kwartier wachten op 1 sushi rol die we met 4 mensen moesten delen. Serveerster (correct en netjes) gaf ook toe dat het lastig is voor de keuken tijdig alles uit te serveren als de gasten grotendeels tegelijk binnenkomen. Wij vonden ook dat bediening best een geste kon doen (bijv glaasje wijn voor lange wachten) maar dat kwam pas nadat wij als dat zelf voorstelden. Natuurlijk is dat niet de bedoeling en wil ik dat ook eigenlijk niet vragen maar dit kon gewoon niet. Navraag bij de leiding leverde ons koffie naar keuze op. Dat vonden wij dan toch wel netjes. Ik kom zeker terug om de kwaliteit van eten (die men wel ondanks de drukte hoog weet te houden) en locatie maar hoop echt van harte dat de populariteit niet ten koste gaat van de service. Misschien toch investeren in meer personeel dan komt het zeker goed!!
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Top restaurant! Mooie locatie, goede service en heerlijke sushi!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
sfeer voelt een beetje 'steriel' aan. uitzicht op de erasmusbrug is top. eten is heel erg goed. en 4- (of meerdere) gangen menu een aanrader.... prima restaurant
brezan .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Top zaak echte aanrader.Bediening goed eten heel goed..........................................................................