Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Stacey M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Service was zeer slecht. Het wachten op een sushi rol van 4 stuks duurde gewoon een half uur, net als op het drinken !!!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bij dit nivo verwacht je service tot aan de deur, bijv iemand die je jas aangeeft en de deur voor je opendoet cq dicht. De zgn finishing touch. Eten fantastisch, tip ga op zoek naar een charmante gastvrouw/heer.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super goed Aziatisch eten. Zo lekker heb ik de sushi nog nooit gegeten! De echte wasabi (ipv mierikswortel wat je normaal meestal krijgt) was ook heerlijk.
Alles met heerlijke smaken en goede kwaliteit producten
Vandana D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten, verse en lekkere sushi. Inrichting blijft schitterend, hoewel het wel jammer was dat we boven moesten zitten.
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Wij hebben met 3personen gegeten aan een ronde tafel met een prachtig uitzicht. Ik heb wel heel de avond aan de frisse kant heb mijn jasje aan en sjaal omgehouden. Het personeel is vriendelijk. Kan iets alerter zijn met het opnemen van bestellingen wij moesten erg lang wachten voordat wij een nieuw drankje konden bestellen. Het eten is echt super. Vind sommige gerechten wel vrij prijzig voor de hoeveelheid. Verder een fijne vond gehad.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Diverse sushi's en gerechten gegeten. Het was allemaal overheerlijk! De ambiance is warm en het uitzicht op de Erasmusbrug prachtig! Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Jasmin M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij Aqua asia gegeten voor ons 2 jarig jubileum.
Niet meteen een goede indruk gekregen omdat ik 2 weken van te voren had gereserveerd en specifiek om een mooie tafel had gevraagd en deze helaas niet had gekregen...
Gelukkig was ik dit al snel vergeten na dat ik het heerlijke eten had geproefd. We zijn begonnen met sushi en hebben daarna nog wat vleesgerechten genomen. Ik zal hier nog zeker weten terug komen, en uiteraard zijn er wel super mooie tafels met een mooi uitzicht.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke gerechten, goede kwaliteit. Overwegend Japans, of "Japans-georiënteerd", enkele Chinese gerechten. Vreemde mix, maar het was lekker, dus misschien minder relevant. Wat wel erg tegenviel was de dessert-kaart. Dit leek een kaart te zijn van een commerciële ijsmaker. Westerse dessert die totaal niet aansluiten bij wat we het gegeten hadden. Niets wat zou aansluiten bij de Japanse dessertwijn die op het menu stond...
De gerechten een 8,5.
De service een 7. En dat komt vooral door de afnemende aandacht gedurende avond. Dit is een vaker een probleem bij restaurants: het hoofdgerecht zit erop, dessert of koffie krijgen geen aandacht.
De dessertkaart een 4.
Aanraders: de Peking eend in flensjes met hoisin saus. De red dragon roll. De green dragon roll. Soft shell crab roll.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Anders dan je gemiddelde vreetschuur all you can eat sushispot.
Aanrader voor de gevorderde sushiliefhebber die er wat voor over heeft.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De DJ is best leuk, maar als hij zo hard gaat draaien dat je elkaar niet meer kunt verstaan is de lol er wel vanaf. Een dj in een restaurant is voor achtergrondmuziek en niet om te feesten!!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Lekker gegeten. Mooi uitzicht. Goede sushi en sashimi. Vooral de hamachi was erg lekker. De sint Jacobs schelpen sashimi had een toefje wasabi marmelade, dit was iets te overheersend. De zachte smaak van de coquille was minder aanwezig daardoor
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Super lekker gegeten. Entourage is erg anoniem door de grootte van het pand en de hoeveelheid personeel. Maar nogmaals het eten is heerlijk en het uitzicht prachtig.
Semmy.mendes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was een uitstekend restaurant alleen moesten wij lang wachten op onze eten na onze 1e ronde. Daarnaast was alles wel goed geregeld, drank werd snel en koel geserveerd. Daarnaast zou ik wel voor betere airco zorgen in de restaurant als het heel warm is want de stoelen plakken als je lang binnen zit

Over het algemeen was het een top ervaring.
Vicky K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hadden een tafel voor 2 gereserveerd via Iens, wat makkelijk ging. Bij aankomst werden we naar een tafel gebracht aan het einde van de zaal, behoorlijk afgezonderd en niet erg gezellig maar wel met prachtig uitzicht op de rivier ( toen de zon was gezakt) want tot 20.30 zaten we achter het gordijn op verzoek van een andere tafel vanwege het felle licht.
De drankjes kwamen redelijk snel , lekker Japans bier en een gin fizz, maar het voorgerecht , chefs choice sushi en kreeft sushi lieten behoorlijk op zich wachten. In de tussentijd was er niks te knabbelen. De sushi waren heerlijk, van genoten. Als hoofdgerecht hadden we 4 gerechtjes genomen : Japanse gegrilde ravioli: lekker, gegrilde tonijn: flauw en lauw niks aan, gegrilde zeebaars : heerlijk , gegrilde eendeborst met ganzenlever : ronduit erg teleurstellend flauw, taai, niks Japans aan en geen ganzenlever te bekennen ( volgens de ober verstopt in de saus....niks van geproefd!) . Alle gerechten lagen op een te simpel bedje van ijsbergsla.
Kortom de sushi was heerlijk, hou het daar bij want verder niet verrassend of echt lekker, behalve de zeebaars perfect gebakken dat wel.
We namen geen nagerecht en betaalden EUR 130 ex tip.
De service was vriendelijk, maar kwam wel wat onpersoonlijk en afstandelijk of onzeker over, niet gevoelig voor een paar kleine opmerkingen over de afgelegen tafel en de gerechtjes.
Hadden ook geen hulp aangeboden om keus te maken uit de vrij grote kaart. Gaf ons het gevoel van de " Chinees" op de hoek in een te duur (de inrichting) jasje.
De tafel was netjes gedekt maar zonder linnen of loper, werd snel nat door de drankjes en condens waar niks aan gedaan werd. Een loper over de houten tafel zou helpen. De tafel wiebelde ook behoorlijk wat niet verholpen kon worden. De bediening liep allemaal door elkaar, we hebben 4 of 5 mensen aan onze tafel gehad.
Mooi ingerichte zaak verder, maar onze tafel in de uiterste hoek gaf zicht op een rommelige bergruimte achter een gordijn, niet echt fraai.
We waren niet geheel ontevreden maar toch wel teleurgesteld aangezien onze verwachtingen hoog waren, mede gezien de goede reviews.
Misschien komen we ooit terug voor alleen sushi en het mooie uitzicht.
Bobs-Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Leuke club met een mooi uitzicht. Het eten is zeer goed, ik heb genoten van het vijfgangenmenu. De service is ook goed, de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Af en toe praten ze erg snel met de uitleg van de gerechten. Maar dat mocht de pret niet drukken. Prima restaurant!
Sushilkes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De kleine dishes zijn zeer goed van kwaliteit. De dun gesneden tonijn, de zwaardvis waren heerlijk. Ook de gebakken champignons waren goed, zij het iets aan de vette kant. Mijn hoofdgerecht- zwarte kabeljauw viel wel tegen. De prijs kwaliteit verhouding klopt m.i, niet. Het was een klein stukje vis met 3 kleine champignons en een schaaltje nasi voor 31,50. Hier had is wel wat meer van verwacht. Is geen aanrader. Verder was de ambiance goed verzorgd. Ik houd van gedempd licht, maar het was zo donker in de zaak dat de menukaart alleen naar te lezen was bij het licht van onze mobiele telefoon. Verder was het erg benauwd. We zaten in een hoek van het restaurant. Het uitzicht is fenomenaal. Jammer dat je tegen hekken aankeek. Aqua Asia wil zich anders profileren dan het all you can eat concept en vraagt daar een flinke prijs voor. Dat mag ook, vind ik. Maar er moet nog wel aan gewerkt worden om dat "waar(d)" te maken.
Aar007 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gisteravond (donderdag = cruiseschip Aïda aan wal) hier gegeten met vriendinnen.
In eerste instantie hadden we het willen skippen vanwege het cruiseschip omdat we dachten dat het schip ons uitzicht zou ontnemen) maar achteraf zijn we blij dat we tóch gegaan zijn. Van het schip géén last gehad (best imposant) en het uitzicht op de Erasmusbrug en de stad, tsja.... het blijft genieten van Rotterdam.
Dit alles in combinatie met
- het óverheerlijke eten (wát een keuze) en
- de zéér vriendelijke bediening (kom je er niet uit? de hulp is grenzeloos)
- in een sfeervolle, open en gezellige ruimte maakte onze avond compleet.
Wij komen zéker terug met familie en meer.....
Taco C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Al eerder bij Aqua Asia gegeten, kwaliteit van het eten erg goed maar de bediening toen kon echt beter; gisteravond wederom naar Aqua Asia met vrienden en echt een superavond gehad qua eten en bediening! Begonnen met een kruidige Suikauw soep en daarna aan de "bites" begonnen, van alles wat in een leuke mix van gestoomde garnalen en tempura garnalen aangevuld met verschillende grill spiesjes; als hoofdgerecht yakibuta (Iberico varkenslende rolletjes) met Alaska king crab peefong style en kamo foi gras; vooral de King crab qua smaak was echt een sensatie?! nog een dessert met heerlijk vers fruit en espresso toe; op de buik rollend de deur uit! Aqua Asia heeft zich genesteld in mijn lijst van favoriete top 3 restaurants in Rotterdam e.o. (en dat zijn er nog al wat); kortom, Top!
B.noort79 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
vonden alles lekker wat we op hebben sashimi super vers en sushi maki waren erg lekker als je die hebt geproefd ga je het niet meer bij al you can eat eten sfeer en bediening waren prima en een super lokatie vooral als je buiten kan zitten