Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Aqua Asia Club

Soraya W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Favoriete restaurant, super attente bediening, goede kwaliteit, aandacht voor opmaak en presentatie.
Wanneer gaan we weer :):)
Sabrin E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wat een regelrechte aanfluiting is het hier. De bediening totaal niet gastvriendelijk, mensen die willen laten zien dat ze geld hebben maar zo te zien geen verstand van eten. Gerechten lauw en koud met een veel te zouten saus ( zal pakjes werk zijn) en als je dit aangeeft word er niks mee gedaan. De hygiëne is ook ver te zoeken. Een dikke NO GO!
Denzel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Belachelijke sfeer, helemaal achterin het restaurant geplaatst omdat ze dit selectief uitzoeken hier was totaal geen sfeer en geen muziek de kantine van mijn voetbal vereniging is gezelliger.. over de bediening maar helemaal geen goed woord voor over.. dit nooit meer voor ons! Helaas
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Alhoewel we de bediening duidelijk gemeld hadden dat er gasten bij waren met een allergie - gluten, schelpdieren- kwamen tot 2 keer toe gerechten voorbij met gluten en schelpdieren.
Bereiding duurde erg lang en het eten was niet bijzonder smaakvol. Veel te zout door de sausjes bijvoorbeeld.
Nabil A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Perfect
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Niet al het personeel was even vriendelijk en spraakzaam bij serveren gerechten. Dat is jammer want de medewerkers die wel hun best doen wordt zo te kort gedaan.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We zijn komen vaker bij Aqua Asia en kiezen niet van de kaart maar laten het aan de obers over. Altijd genieten en wíe we hier ook mee naartoe nemen, iedereen is enthousiast.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten verdiend een 10, maar een 9,5 in plaats van 10, omdat de toiletten rommelig waren en dat was teleurstellend.
Verder alles perfect, leuke bediening, lekkere wijn en nogmaals uitstekend eten.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De gerechten waren prima, ik vond de service deze keer erg tegenvallen. Bij aankomst werden we helemaal achter in het restaurant geplaatst. Het was er wat koud en de ambiance killer dan in het eerste gedeelte van het restaurant. Ik wilde graag naast mijn man zitten op de bank in plaats van tegenover hem. Aan de lege tafel naast ons was dit mogelijk. Deze was ingedekt voor 2 personen. De tafel was echter gereserveerd zei de dame. En alles was vol. Nadat deze personen arriveerden vroeg de dame hen of ze naast of tegenover elkaar wilden zitten, ze wilden niet naast elkaar maar tegenover elkaar zitten. Ik vroeg of wij dan toch naast elkaar mochten zitten, betekende alleen even een tafel een stukje verschuiven. “Nee”, was haar antwoord, want het was te veel werk,
zei ze... Het was een kleine moeite geweest, erg jammer want naast goede gerechten is goede service toch ook erg belangrijk. Bij vertrek waren er voldoende lege tafels in het eerste gedeelte van het restaurant.
Léon N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Goed eten best prijzig
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Geweldige avond gehad met voortreffelijk eten!!! Wat een schitterende zaak!! Zeer vriendelijke bediening. Gaan zeker snel terugkomen.
B. R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hier wel vaker gegeten. Prima restaurant, aardige bediening en lekker eten. Dit keer ook de Wagyu geprobeerd echter deze was niet echt spectaculair, had wel wat meer malsheid en smaaksensatie verwacht. De rest van de gerechten die we gehad hebben waren prima.
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vriendelijke bediening
Relaxt zonder opgejaagd te worden
Lekker eten
B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben alle begrip voor drukte echter bijna een uur moeten wachten op ons voorgerecht, dat is veel te lang. Gelukkig heeft het heerlijke eten veel goed gemaakt.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Mooi restaurant, heerlijk eten en goede service. Wel prijzig.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Kwaliteit van het eten is oke, maar zeker niet bijzonder. Niveau vergelijkbaar met een all you can eat sushi (op wat gerechten na) alleen dan is het a la carte en duur. Ook het publiek valt tegen,er zitten vooral mensen die willen laten zien dat ze geld hebben. Geen aanrader dus.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Enorm genoten van onze eerste ervaring met Japans. Gezellig retaurant met prachtig uitzicht op het water en de Erasmusbrug. Vriendelijk personeel en heerlijk eten
Michael O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker gegeten, helaas geen mooi uitzicht door bouwhekken