Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Aqua Asia Club

Jim W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goed restaurant, goede bediening. UIteraard behoorlijk aan de prijs, maar het eten is ook zeer goed. Voor herhaling vatbaar!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten was Prima.. Eerst wat Bites en daarna lekker Wagyu... Prima stukje vlees echter een kleine kom rijst erbij dit had beter aangekleed kunnen worden... Eten was prima van smaak. Bediening as erg vriendelijk.

Gezellig avondje
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Veel gehoord over dit restaurant, dus we moesten ook zeker dit ervaren. Locatie is prachtig, dat alleen is al een aanrader. Het terras was gesloten, maar ik kan me helemaal voorstellen hoe het zou kunnen zijn met mooi weer.
In het begin was de service goed en snel, echter naarmate het drukker werd zag je wel dat het personeel moeite had om de aandacht te geven aan de gasten. Gezien de prijs kwaliteit die je betaald, heb ik wel de verwachting hiervan. Ik was samen met mijn vrouw en dochtertje van 5, maar iets voor kinderen stond niet op de kaart. Dat vond ik jammer, bij navragen werd mij geadviseerd om tempura garnalen te nemen voor haar wat we uiteindelijk niet gedaan hebben. Het restaurant is zeker niet teleurstellend, de prijs kwaliteit verhouding vond ik bijna acceptabel. Er zijn zoveel andere restaurants met deze ambiance, die dit iets beter doen. Misschien dat ik in de zomerperiode nog een keer terug kom om het terras te ervaren.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten maar de bediening kon het niet aan of was ons vergeten, beetje jammer.
Niek M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk eten, mooie locatie met super uitzicht!
Luke N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Weer hééérlijk gegeten in een zeer ontspannen, maar ook uitdagende ambiance. Het uitzicht op de Maas en de Erasmusbrug blijft iedere keer betoveren.
René V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een geweldig restaurant, kunnen wij ook een 11 geven?
Tush M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Topp lekker rustige sfeer en mellow. Kon elkaar goed verstaan. Vond het fijn dat er niet om de 10 minuten werd gevraagd of alles naar wens is. Mooie uitzicht ook! Top top top!! Eten was lekker en kwalitatief!!!! Ik zal vaker terug komen!! Heb echt genoten ook geen drukke gasten om me heen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Aqua Asia en een gezellige avond gehad. Hadden om 20.30 gereserveerd, maar konden bij aankomst rond 20.00 uur direct al aan tafel
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Vorige week met mijn zoon (17) gegeten op zijn advies. Aqua Asia is een mooie moderne zaak. Nadat we naar onze tafel waren begeleid, streek er een grote familie naast ons neer wat meer rumoer gaf dan prettig voor ons was. Zonder problemen kregen we een andere tafel in een rustiger gedeelte. We hebben heerlijk gegeten, de wijn was heerlijk en prijzig. De gerechten zijn zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Het uitzicht is de bonus in het geheel.
karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Attente bediening en goed kwalitatief gegeten.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten mooie gerechten op een mooie locatie een aanrader
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Na een vorige slechte ervaring was het nu echt super! Complimenten.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Helaas lange donkere haar in sushi zalm...na melding werd gesuggereerd dat het mijn haar zou zijn... zat in de sushi van mijn zoon. Erg slecht en geen excuses.
Sibel K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Alles wat top. Eten was erg lekker. Bediening was erg goed en goedlachs! Locatie is super! Een aanrader!!!!!
Intira C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Beste restaurant in Rotterdam met de mooiste locatie van Rotterdam .
Het uitzicht is fenomenaal, en de zitjes heerlijk.
Het eten is van zeer goeie kwaliteit
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De heerlijkste sushi ooit gegeten. Echt n aanrader . Vriendelijk personeel en n super mooi uitzicht
Arthur N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten met mooi uitzicht op de Maas. Service kan beter (uitleg van de kaart, uitleg bij gerechten).
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke ambiance! Goed eten en alles vers. Bediening kan vriendelijker.