Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Zondag vanaf 13:00

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De heerlijkste sushi ooit gegeten. Echt n aanrader . Vriendelijk personeel en n super mooi uitzicht
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke ambiance! Goed eten en alles vers. Bediening kan vriendelijker.
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk eten echter was het druk en weinig bediend personeel waardoor er aardig wat mis ging wel waren zeer aardig en kregen we als goedmaker koffie en thee en lekkers
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij zijn op de zaterdag avond 19:30 gaan eten met zijn 2e.

De dame die ons voor opving was iets appart sprak binnensmonds en lachte om onze achternaam en sprak deze ook verre van goed uit.

Eenmaal aan de tafel plaats genomen vroegen wij aan de serveerster wat de bedoeling was kwa kaart en het 4 gangen diner. Van de uitleg werden wij niet veel wijzer maar namen het voor lief.

De rest van de avond was top de sfeer de inrichting en het eten was zeker ook goed.

Jammer van de valste start en de onpersoonlijke bediening.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooi uitzicht, als het donker is wordt het er gezellig. Als het ligt is, is de aankleding wat kaal en koud.
Eten was lekker, voor wat je betaald niet heel bijzonder.
De bediening mag wel een cursus gastvrijheid en hospitality gaan volgen. De bediening is gewoon slecht, ze weten niet goed waar ze mee bezig zijn, alles duurt erg lang. Regelmatig staan er lege glazen op en lege vieze bordjes op tafel. Je moet overal zelf achterna gaan. We waren met 6 en bij het inschenken van de fles wijn had nr. 6 niks meer, fles was leeg want ja normaal schenken wij tot zover in. Wij dan maar zelf onze glaasjes eerlijk verdeeld. Verder liep de bediening ook niet echt soepel. Als je vlees besteld wil je daarbij gelijk je bami, niet 5 minuten later.
Muziek staat erg zacht, bijna niet te horen.
Hopelijk doen ze nou iets aan de bediening, want de recencies hier liegen er niet om, verder is het een leuke tent.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wachttijd was prima.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben super lekker gegeten. Echt een feestje
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, sushi, sashimi vooraf en vleeshapjes als 'hoofdgerecht'. Prima wijntje erbij (grote keus). De kaart is uitgebreid, waardoor iedereen wel iets lekkers kan vinden. En iedereen die alles lust, kan maar moeilijk kiezen. Een aanrader voor de liefhebber van heerlijk eten, leuke sfeer, mooi uitzicht en lekkere drankjes.
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Kom graag terug!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aqua Asia Club is een mooi restaurant op een prachtige locatie. Wij hebben alleen de kleine gerechten geproefd en deze waren prima maar niet heel erg bijzonder. Ik vond de service matig, afstandelijk en niet heel vriendelijk. Jammer.
Taco B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Good food - Nice ambiance
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eenmaal Aqua Asia geprobeerd, wil je nooit meer ergens anders eten :-) we komen hier zeker 1 keer per maand genieten van de sashimi, st Jacobsschelp and ofcourse the view!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wachttijden kaart brengen, bestellingen opnemen, rekening brengen, betalen waren erg lang terwijl er toch echt wel genoeg bediening rondliep. Jammer voor deze mooie zaak waar men heerlijke gerechten serveert.
Toon J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wat een teleurstelling.
Edame boontjes besteld en shashimi mix voor twee pers.

Na 20 min. Gevraagd of er al iets onderweg was.
"Het is n beetje druk, er is veel sushi besteld"..

Tien minuten later de sashimi gekregen. En weer tien minuten later kwamen de boontjes.

Daar heb ik voor bedankt, waarop mij nota bene door (een van de) de bedrijfsleider(s) de suggestie gedaan werd dat ik dan ook waarschijnlijk de rekening wilde hebben.

Toch fijn als je zo goed aangevoeld wordt....

Toen maar snel naar goog old hotel new york waar ze nog van hospitaliteit en gastronomie weten.

People matter!
ChristianvdH .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Ik heb hier gisteren met een vriendin gegeten en het restaurant ziet er ontzettend mooi uit, modern, luxe, ruimtelijk met uitzicht op de Erasmusbrug. Het eten was ook erg lekker maar de service... Zij kwamen na 20 minuten onze drankjes opnemen en het vervolgens 15 minuten later brengen met de kaart. Daarna zijn ze alleen gekomen om het eten te brengen. Wij hebben ook geen nieuwe drankjes gekregen en omdat we best ver aan het einde zaten, liepen ze ook niet langs zodat we hen zelf konden aanspreken. Dat een kelner het eten serveert en niet vraagt of je nog een nieuw drankje wil (aangezien we beide een leeg glas hadden) vind ik sowieso al raar. Ik zal hier niet zo snel nog een keer eten aangezien er in de omgeving nog zat goede Aziatische restaurants zitten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Kortom geweldig. Eten top, sfeer perfect, bediening vriendelijk en behulpzaam.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hoge zitjes achterin net niet lekker om je voeten ergens op te zetten. Nu bungelen ze een beetje. Ik zal hier zeker nog een keer komen!
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Na een spontane ingeving bij Aqua Asia Club gereserveerd en dit was de eerste..maar zeker niet de laatste keer dat wij er zullen eten. Het eten was top, de bediening vriendelijk en goed en de inrichting heel sfeervol. Echt één aanrader!
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer goed restaurant, prima bediening. Een fout goed opgelost zonder enig tegenstribbelen. Muziek precies het juiste volume, gewoon kunnen converseren zonder storende muziek. Het eten was heerlijk en de ambiance voortreffelijk. Kortom, zeer aanbevelenswaardig.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Nu voor de tweede keer gegeten bij Aqua Asia. Wederom was het eten erg lekker, maar de service helaas het slechtste wat we tot nu toe in een restaurant hebben meegemaakt; bediening is onvriendelijk en niet bereikbaar, lege glazen worden meegenomen zonder te vragen om een nieuw drankje, nagerecht wordt volledig vergeten te serveren na bestelling, tafel wordt afgedaan met een vieze doek en ga zo maar door. Dit was voor ons de laatste keer.