Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Zondag vanaf 13:00

9,1
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer goed restaurant, prima bediening. Een fout goed opgelost zonder enig tegenstribbelen. Muziek precies het juiste volume, gewoon kunnen converseren zonder storende muziek. Het eten was heerlijk en de ambiance voortreffelijk. Kortom, zeer aanbevelenswaardig.
Rhea D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Echt voortreffelijk gegeten! 5 gangen chef's choice menu is echt een aanrader! Van gang 1 tot en met 5 zitten smullen! Bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam! Komen zeker nog eens terug!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig uitzicht en een leuke, edoch professionele ambiance ! Aanrader ????
david S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mooie zaak op top locatie, heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs. kom zeker terug.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij eten op heel veel plaatsen kwaliteit van het eten in combinatie met de prijs is veel te hoog , vriendelijk personeel locatie is erg mooi ,, bij mooi weer kan en mag je niet op het terras eten ? Alleen binnen !

Wij zullen hier niet meer gaan eten te duur voor de kwaliteit van het eten !
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Zeer slechte ontvangst, personeel is niet kundig en totaal niet servicegericht. Ruim een kwartier aan het wachten voordat er een drankje wordt opgenomen
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
wij zijn gastvrij ontvangen, goed bedient, uitleg gerechte zeer goed. Kwaliteit en kwantiteit in een woordt super. Zeker voor herhaling . Top
Stefaan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heel hoogstaande keuken en fantastische locatie. Wel nog even werken aan een betere service door een paar mensen van de bediening en dit kan een topper worden.
Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk genoten van super lekkere gerechten en fijne wijntjes! Wij zaten met ons groepje beneden aan een ronde tafel, erg prettig kletsen ipv aan een lange tafel. En natuurlijk prachtig mooi uitzicht op de Erasmusbrug. Voor ons dus een top avond!
Avril S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij werden correct ontvangen en leuk verrast door de diverse geserveerde hapjes! Onze gasten uit de ukraine hebben zich kostelijk geamuseerd.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Mooie inrichting en een prachtig uitzicht over de maas. Je zit zeer comfortabel. De muziek staat harder dan in andere restaurants, maar dat was totaal niet storend. Je kunt hier niet alleen sushi eten, maar ook allerlei andere Aziatische lekkernijen. De gerechten worden snel na onze bestelling opgediend en smaken goed. Geen verrassende smaken, maar wel zeer goed van kwaliteit. De prijs is wel wat hoog.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Prima eten, mooie locatie en vlotte service.
Alleen jammer dat er per ongeluk 99€ extra op de rekening stond. Dat werd nadat we er naar vroegen gecorrigeerd maar dit zijn toch vervelende foutjes.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We komen binnen en weten even niet wat te doen. Er staat niemand bij de garderobe. Gelukkig weten wij waar we onze jassen kwijt moeten. Uiteindelijk komt er toch iemand op ons af. Met de korte vraag: gereserveerd? Wij beantwoorden die vraag met "goedenavond, fijn u weer te zien".
Vervolgens keuren wij de ons gewezen tafel (boven) af. De beste man trekt meteen een lang gezicht. Die heeft geen zin meer om ons te helpen. Het maakt trouwens een groot verschil wie je aan tafel hebt. Wij vinden een te groot verschil. Daar moet baas Michael nog wel wat aan doen.
Over de inrichting kunnen wij kort zijn. Prachtige ingericht en van deze tijd. Mooie warme kleuren, prima stoelen en prachtige verlichting.
Dan het eten. ECHT TOP ! We nemen ondermeer Ha Kauw, beef tataki, wagyu usuyaki, en shite birame yaki. Allemaal even heerlijk van en op smaak. De keuken krijgt van ons dan ook een hoog cijfer. Als het Michael lukt om zijn witte brigade klantvriendelijker en gastvrijer te maken dan zal ook het cijfer voor service omhoog gaan. Hij geeft in ieder geval zelf het goede voorbeeld.
Loek Wijchers
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Blijft een geweldige locatie en zeker als Michael zelf aanwezig is dan is de service uitmuntend. Het eten is altijd erg goed en het uitzicht blijft natuurlijk geweldig!
Nel F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zondag 2 april onze verjaardag gevierd. Het eten was uitstekend. 4 gangen menu was verrassend . Het personeel moet nog leren vriendelijker tegen de gasten te zijn. Tot 2x toe drankjes vergeten, maar wel ongevraagd een 2e fles water a 5,70 per fles uitschenken. De locatie is prachtig.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op een fantastisch gelegen plek aan de Maas. En alle vier heerlijk gegeten! Zeker een aanrader voor iedereen die van de betere sushi houdt.
Mirela J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Bediening was vriendelijk en snel. Een aanrader voor een leuk avondje Rdam....
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wat een heerlijke plek! Het is ruim, modern, rustig en Aqua Asia heeft een prachtig uitzicht over de Maas en de Rotterdamse skyline. Het eten was erg lekker. Mooie verse producten, veel smaak en rap (niet gehaast) op tafel. Mooi!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Mooie zaak, prachtig uitzicht. Wel heel duur. We hebben goed gegeten, maar ze waren een gerecht vergeten. Gezien de prijs, verwacht ik dan dat alles bijna perfect loopt. Locatie is zeer de moeite waard.
Gwen W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Nadat ik hier de week ervoor met 3 vriendinnen heerlijk had gegeten en goede service had ervaren, besloot ik er dit keer met mijn echtgenoot een hapje te gaan eten voor ons jubileum, want "het was ZO goed!". Helaas kregen we, 5 minuten nadat we plaats hadden genomen, te horen dat er een foutje was gemaakt en dat de desbetreffende tafel niet voor ons was bedoeld. Of we even mee wilden lopen naar de juiste tafel in de achterste ruimte. Uiteraard geen probleem, kan gebeuren een foutje maar is toch een minpunt, want achterin is het wel minder sfeervol dan in de grote ruimte en heel professioneel komt het niet over. Vervolgens hebben we 15 min moeten wachten voordat de drankjes werden opgenomen (om niet te spreken hoe lang het duurde voordat we de drankjes uiteindelijk kregen), nadat we zelf de ober konden wenken. Wéér 15 min verder kregen we eindelijk maar 1 menukaart, want de ober had "het hele restaurant doorgelopen maar dit is echt de enige beschikbare kaart". Uiteindelijk bleek ook nog dat we 1 gerecht niet kregen uitgeserveerd, "is waarschijnlijk bij een andere tafel terechtgekomen". Al met al, ondanks de goede vis, een teleurstellende diner.