Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Aqua Asia Club

Alma K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het was wel aan de prijs we waren eur 80 pp kwijt zonder wijn. Het eten was wel lekker. En de locatie van de toiletten is een Nadeel 200m lopen voordat je er bent....
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Eten was prima, prijzen aan de hoge kant, vloer van het restaurant was erg vies. Paar puntjes qua hygiëne kan zeker verbeterd worden!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het was weer heerlijk. Voor mijn vriendin was het de eerste keer hier, maar ze vond het ook heerlijk. Konden bovendien genieten van uitzicht op de Aïda Perla, dus xtra speciaal. Kan niet wachten tot de volgende keer...
Jan Peter R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ruime keuze, prima kwaliteit en snelle service. De kaart biedt de mogelijkheid om gerechten te delen. Op die manier kun je veel verschillende smaken beleven. Entourage in de "Rotterdam" met uitzicht op de maas geeft een extra dimensie.
GUNTHER M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Enkel de benadering van het personeel was in het begin wat stroef. Verder lekker gegeten in een leuke atmosfeer met een goede prijs- en kwaliteitsverhouding. We komen zeker terug!
yasmina M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten was heel goed, we zijn er vaker geweest en altijd smaakt het goed! Alleen jammer ik had met een serveerder stiekem een toetje laten komen voor mijn man. We hadden express geen bestek laten neerzetten zodat het een verassing was. Alleen een andere serveerster wist dit blijkbaar niet en die riep voor onze tafel oh, moet nog even bestek pakken. Waardoor mijn man al wist dat het voor ons was...
Thuy T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Ik had Aqua Asia een mail gestuurd met de mededeling dat 1 van de 2 gasten zwanger is en of ze daar rekening mee konden houden met het 6 gangen verrassings menu en dit is echt fantastisch nagestreefd!!!
Ze waren op de hoogte en hebben goed geadviseerd over de mogelijkheden.
We hebben echt heerlijk gegeten en de service was erg goed!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
helaas zat er een groep die het niet nauw nam met andere gasten eigen muziek afspeelde eigen box mee?? Niemand van het personeel zij er wat over. Het waren voetballiederen en carnaval krakers. En dan betaal je 200 euro en verwacht je wel dat het personeel iets doet tegen zulke gasten? Je betaald aardig en het is geen goedkoop restaurant. Dit kan echt niet!!!
lLeny D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zeer goede service en erg vriendelijke personeel met goede aanbeveling.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gisteravond met mijn vriendin wezen eten. Het was mijn eerste keer maar ook direct mijn laatste keer. Teleurgesteld betreft de service. Er is ons 1 keer gevraagd of alles naar wens was en dat was voordat ik de eerste hap had genomen. De sushi was redelijk goed alleen de beef rol die we kregen was erg droog en taai. gedurende deze avond geen 1 keer gevraagd of wij nog iets wensten zakte mijn broek af. Pas toen er om de rekening werd gevraagd kregen we de vraag of we nog koffie wilde. Dit hoefde natuurlijk van ons niet meer. Ook is er niet gevraagd aan ons of alles naar wens was. Dit heb ik zelf moeten aangeven toen ik betaalde. Het enige wat ik te horen kreeg was mijn excuses. Teleurstellende ervaring, hoge verwachtingen maar zal hier waarschijnlijk niet meer terugkeren.
Audrey A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prijs kwaliteit verhouding kan echt beter! Het is veel te prijzig voor het kwaliteit van het eten. Ik heb gewokte groenen 3 keer moeten terug sturen omdat het naar nergens smaakte. Sushi valt ook tegen. Sfeer is leuk. Maar je moet er niet voor het eten komen. Cocktail lijst bestond uit GEEN. 2 cocktails waren slechts beschikbaar.

Ik zou het iedereen afraden om te eten.
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Tot de volgende keer
L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Fantastisch uitzicht, en een zeer mooie moderne inrichting. Het eten is prima maar je verwacht toch iets meer. De prijs/kwaliteit verhouden vonden wij hierdoor niet goed.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Voor 18:00 gereserveerd echter pas plaats vrij om 18:15.
Gasten van 19:00 waren eerder gekomen!
Vervolgens lag de ronde bank vol met kruimels van de vorige gast!

Meerdere keren kwam het eten van andere tafels op onze tafel terecht.

Het eten was echt heel lekker , we hadden een 6 gangen menu genomen.

Het uitzicht en de muziek was top!

Heerlijk fles Riesling gedronken.

Wij komen zeker nog een keer terug maar willen dan graag een schone bank!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten was prima maar de bediening en/of de communicatie bediening met de keuken was slecht.
Dit is nu de 2e keer achter elkaar, management doe hier wat aan. Het zou bijzonder jammer zijn als deze zaak het niet zou redden.
Complimenten voor het eten.
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De kwaliteit van het eten was goed: smakelijk en goed bereid. De bediening daarentegen was zeer slecht. Aqua Asia Club is een zeer groot restaurant en op 2e paasdag was het helemaal volgeboekt. Het lijkt erop dat men daar niet op was voorbereid. De bestelling werd snel opgenomen, maar daarna begon het wachten. Wij wilden beginnen met een soep, respectievelijk salade. Het duurder ruim 45 minuten voor we die kregen. In de tussentijd werden een aantal keren andere gerechten op tafel gezet en weer meegenomen. Nadat de eerste gerechten, die goed smaakten waren verorberd moesten we weer 50 minuten wachten op de volgende gerechten (maki, sashimi, nigiri). Daarna zouden nog wat yakitori gerechten komen en dat duurde ook weer 45 minuten. Als troost kregen we gratis wijn bij de laatste gang. De rib-eye was helaas lauw warm. Vervolgens nog 10 minuten op de rekening gewacht. Het uitzicht op de Nieuwe Maas is prachtig, het eten van goede kwaliteit, maar ik zal hier niet meer terugkomen. De chaotische bediening, het lange wachten, maar ook het grootschalige en onpersoonlijke karakter van het restaurant, waarbij gerechten zonder wat te zeggen op je tafel worden gezet (en weer weggehaald) maken dit voor mij een eens-maar-nooit-weer ervaring. En daar betaalden we dan 90 euro voor. Jammer.
Herma T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bediening liep niet lekker. We moesten vaak lang wachten en werden niet opgemerkt.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker informeel gegeten.. Met prachtig uitzicht over de Maas. Aqua Asia is een aanrader wie houdt van een moderne ambiance..
peecee .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mooie zaak, maar het interieur heeft dringend onderhoud nodig: veel onderdelen tonen gebreken, vervuiling en slijtage.... dit valt natuurlijk bij daglicht extra op.

Toiletgroep zou regelmatige(re) controle kunnen gebruiken: wij waren vroeg (18u) maar de toiletruimte was niet schoon, de papieren handdoekjes op en de prullenbak overvol.

Eten was goed: versheid van de ingrediënten,smaak, portionering, temperatuur....
Floris E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Elk woord is eigenlijk teveel om hier een nuttige recensie over te schrijven. Wanneer je bij binnenkomst 15 minuten moet wachten om uberhaupt welkom geheten te worden of geholpen te worden sta je natuurlijk al gauw 1-0 achter. Wanneer de bediening midden in je verhaal om te bestellen wegloopt en besluit om uiteindelijk niet attent terug te komen sta je al 2-0 achter voordat het eten is besteld. Eten verder is te doen, tikkie aan de dure kant, maar kwaliteit is niet in het geding. Al met al vreselijke bediening, niet vrolijk of attent. Vroeg me ernaast af of ik niet in een kermisattractie was beland met al die telefoonlampjes omdat het binnen aardedonker is.