Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Aqua Asia Club

Anka Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijk personeel , grote porties , super leuke muziek met DJ!
Saphira M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
bestelde 2 bento boxen maar, kreeg er maar 1 waardoor ik extra lang moest wachten. Jamar (een vrienelijke ober) loste dit probleem snel en kundig op. Jammer van het wachten, maar netjes opgelost.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Niet goedkoop maar hoge kwaliteit eten.
Chef's choice is een aanrader om te bestellen net als de gegrilde tonijn.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben gekozen voor het chef's menu en werden verrast met een aantal mooi gerechten. Alles mooie in de presentatie en uitstekend op smaak
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
gezellig restaurant met uitstekend eten en een ruime keus aan internationale gerechten.
uitstekende stoelen en een prachtig uitzicht op de Maas.
mike P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
eten was super maar de bediening kan een stuk oplettender zijn.
lege glazen, lege borden, lang wachten om geholpen te worden etc.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Onvoldoende dus, Ben geen grote eter, maar hier ga je met honger weg en ontevreden gevoel. Voorgerecht sushi, eenvoudig, te compact voor deze prijsklasse mag meer verwacht worden. tussen gerecht, 1 coquille te gaar en heel klein lamskoteletje, hoofdgerecht steak (klein, maar wel zeer mals), 2 garnalen met misosaus, vergezeld van gebakken rijst (gebroken rijst verwacht ik zeker niet bij deze prijsklasse), desert mochi (1 balletje kant en klaar, bolletje vanille ijs met slagroom, met wat verse vruchtjes. Desert onwaardig in deze prijsklasse. Menu mag dan Japans aan doen, maar waarschijnlijk geen japanner in de keuken te vinden. Zeker geen terugkomer.
Nardy D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk 's avonds gegeten, mooi opgemaakt en gedecoreerde gerechten, maar vooral erg lekker. Veel variatie in het eten.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
het was weer helemaal prima
ook de kleinkinderen hebben genoten
tot snel
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een top locatie! Snelle service. Ik ga zeker vaker reserveren! Tip: van te voren reserveren want is altijd druk en vol.
Edwin T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Jongen bij de ingang was niet vriendelijk. Ondanks dat we het van tevoren hadden gevraagd was een plekje bij het raam teveel gevraagd. De service aan tafel was wel heel goed.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Sushi en sashimi waren erg lekker! Wij zaten dichtbij de ingang en dat was kwa sfeer niet erg gezellig. Service was oke.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Eten heerlijk en locatie prachtig maar bediening ongemakkelijk en klunzig!! Bestelden een witte droge wijn een Pinot op hun voorstel en openen ze een rode!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
En wat een mooi uitzicht, direct aan de rivier en met uitzicht op de stad en passerende schepen
Een aanrader en we komen snel weer genieten van heerlijke sushi
Ga zo door
Jens V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten en het restaurant zelf waren fantastisch. Alleen hadden wij de pech dat de service niet in verhouding stond (zeker voor de prijs van het eten), jammer maar volgende keer beter
Terry D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten en sfeer was top! Service was super slecht. Zal daar niet zo snel weer heen gaan, helaas. Had wel betere service verwacht!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
we konden achterin het restaurant de menukaart niet lezen, omdat het te donker was.................................................................................................
Mervin K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heel goed. Diversiteit aan gerechten, zowel vlees als vis. Bediening was vriendelijk en attent. Het geluidsniveau was prima. Naar mate de avond vorderde werd dit wel harder. Wij vonden het niet storend.
Seline W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Je betaalt wat meer, maar de ervaring is er dan ook naar. Bediening is kordaat en vriendelijk. 4-gangen menu van de chef gegeten. Gerechten zijn heerlijk en je merkt dat er met verse producten wordt gewerkt. Grote eters moeten wel iets bijbestellen.