Aqua Asia Club

Holland Amerikakade 106 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Aqua Asia Club

Een hoogwaardig horecaconcept

In geen enkel opzicht is Aqua Asia in Rotterdam te vergelijken met een bruine kroeg. Hier spreken we liever van een hoogwaardig horecaconcept met een trendy loungegedeelte en restaurant. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad. Aan de voet van de Erasmusbrug en met uitzicht op de Euromast. Kan het typischer? Hier zie je Rotterdam in al zijn glorie en varen de stoere watertaxi’s vlak voor je bord langs!

Meer informatie over restaurant Aqua Asia Club

Avril S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Mooie inrichting en een prachtig uitzicht over de maas. Je zit zeer comfortabel. De muziek staat harder dan in andere restaurants, maar dat was totaal niet storend. Je kunt hier niet alleen sushi eten, maar ook allerlei andere Aziatische lekkernijen. De gerechten worden snel na onze bestelling opgediend en smaken goed. Geen verrassende smaken, maar wel zeer goed van kwaliteit. De prijs is wel wat hoog.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Prima eten, mooie locatie en vlotte service.
Alleen jammer dat er per ongeluk 99€ extra op de rekening stond. Dat werd nadat we er naar vroegen gecorrigeerd maar dit zijn toch vervelende foutjes.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We komen binnen en weten even niet wat te doen. Er staat niemand bij de garderobe. Gelukkig weten wij waar we onze jassen kwijt moeten. Uiteindelijk komt er toch iemand op ons af. Met de korte vraag: gereserveerd? Wij beantwoorden die vraag met "goedenavond, fijn u weer te zien".
Vervolgens keuren wij de ons gewezen tafel (boven) af. De beste man trekt meteen een lang gezicht. Die heeft geen zin meer om ons te helpen. Het maakt trouwens een groot verschil wie je aan tafel hebt. Wij vinden een te groot verschil. Daar moet baas Michael nog wel wat aan doen.
Over de inrichting kunnen wij kort zijn. Prachtige ingericht en van deze tijd. Mooie warme kleuren, prima stoelen en prachtige verlichting.
Dan het eten. ECHT TOP ! We nemen ondermeer Ha Kauw, beef tataki, wagyu usuyaki, en shite birame yaki. Allemaal even heerlijk van en op smaak. De keuken krijgt van ons dan ook een hoog cijfer. Als het Michael lukt om zijn witte brigade klantvriendelijker en gastvrijer te maken dan zal ook het cijfer voor service omhoog gaan. Hij geeft in ieder geval zelf het goede voorbeeld.
Loek Wijchers
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Blijft een geweldige locatie en zeker als Michael zelf aanwezig is dan is de service uitmuntend. Het eten is altijd erg goed en het uitzicht blijft natuurlijk geweldig!
Nel F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zondag 2 april onze verjaardag gevierd. Het eten was uitstekend. 4 gangen menu was verrassend . Het personeel moet nog leren vriendelijker tegen de gasten te zijn. Tot 2x toe drankjes vergeten, maar wel ongevraagd een 2e fles water a 5,70 per fles uitschenken. De locatie is prachtig.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op een fantastisch gelegen plek aan de Maas. En alle vier heerlijk gegeten! Zeker een aanrader voor iedereen die van de betere sushi houdt.
Mirela J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Bediening was vriendelijk en snel. Een aanrader voor een leuk avondje Rdam....
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wat een heerlijke plek! Het is ruim, modern, rustig en Aqua Asia heeft een prachtig uitzicht over de Maas en de Rotterdamse skyline. Het eten was erg lekker. Mooie verse producten, veel smaak en rap (niet gehaast) op tafel. Mooi!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Mooie zaak, prachtig uitzicht. Wel heel duur. We hebben goed gegeten, maar ze waren een gerecht vergeten. Gezien de prijs, verwacht ik dan dat alles bijna perfect loopt. Locatie is zeer de moeite waard.
Gwen W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Nadat ik hier de week ervoor met 3 vriendinnen heerlijk had gegeten en goede service had ervaren, besloot ik er dit keer met mijn echtgenoot een hapje te gaan eten voor ons jubileum, want "het was ZO goed!". Helaas kregen we, 5 minuten nadat we plaats hadden genomen, te horen dat er een foutje was gemaakt en dat de desbetreffende tafel niet voor ons was bedoeld. Of we even mee wilden lopen naar de juiste tafel in de achterste ruimte. Uiteraard geen probleem, kan gebeuren een foutje maar is toch een minpunt, want achterin is het wel minder sfeervol dan in de grote ruimte en heel professioneel komt het niet over. Vervolgens hebben we 15 min moeten wachten voordat de drankjes werden opgenomen (om niet te spreken hoe lang het duurde voordat we de drankjes uiteindelijk kregen), nadat we zelf de ober konden wenken. Wéér 15 min verder kregen we eindelijk maar 1 menukaart, want de ober had "het hele restaurant doorgelopen maar dit is echt de enige beschikbare kaart". Uiteindelijk bleek ook nog dat we 1 gerecht niet kregen uitgeserveerd, "is waarschijnlijk bij een andere tafel terechtgekomen". Al met al, ondanks de goede vis, een teleurstellende diner.
B B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk verse producten en mooi uitzicht vriendelijk personeel.
Jgblok B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk eten,
William V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima avond gehad. Uitstekend eten, goede vlotte bediening. Mooie locatie. Goede muziek.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
In korte tijd voor de 2e keer hier gegeten. Een hele goede, mooie zaak. Uitzicht fantastisch. Rotterdam aan je voeten. De gerechten zijn super. 4-gangen surprise menu top. Heerlijk!!
HannekeenJohn V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Prachtig gelegen, schitterend uitzicht door glazen pui.
Mooie strakke inrichting.
Eten prima, niet super, maar niets op aan te merken.
Vriendelijke bediening.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor een 4 gangen diner had ik gehoopt wat meer vol te zitten... had nog veel honger. Ook had ik van te voren doorgegeven dat mijn vriendin jarig was, maar ze hebben niets gedaan, terwijl bij de tafel achter ons dat wel gedaan werd.

Jammer...
smaken waren goed, beleving en hoeveelheden kon beter
Seline W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De interieur was super gaaf en
Mooie uitzicht. De service was minder doordat ze vergeten waren van m'n hoofdgerechten en moest lang wachten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mooi uitzicht
5 gangen is een heerlijke variatie
Ze moeten alleen rekening houden om de wijn niet te snel te willen schenken
Het is een beetje storend om een aantal keer te moeten zeggen om te wachten
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Was hier op 3 maart 2017 voor het eerst, ontvangst was hartelijk en we hadden een super plek.
Interieur is erg mooi.
Het eten is van zeer goeie kwaliteit.
We komen zeker nog een keer terug