Apricot

Singelpassage 11 9401 JB Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Apricot

Voor alle Assenaren, en bezoekers van dit leuke stadje in Drenthe, is er een nieuwe plek om lekker te gaan eten: restaurant Apricot. Middenin het centrum van Assen op de Singelpassage 11a, vind je dit knusse, sfeervolle restaurant. Apricot is een beleving met een verrassend concept: ze hebben namelijk geen menukaart!

Bij Apricot werkt het als volgt: je reserveert een tafel, snel en eenvoudig online. Als de dag aanbreekt waarop je met vrienden of familie uit eten gaat bij Apricot, probeer je zo min mogelijk te eten. Je wilt immers ruimte genoeg hebben voor al het lekkers dat je te wachten staat! Dan stap je binnen in de intieme setting van dit restaurant. Je bestelt een drankje en kiest voor 6, 7 of 8 gangen. Vervolgens laat je je volledig verrassen door de heerlijke proeverij die de keukenbrigade van restaurant Apricot je voorschotelt!

Uiteraard wordt er rekening gehouden met speciale wensen en verzoekjes omtrent het eten. Bovendien kun je hier regelmatig naartoe want de prijs is vriendelijk en de gerechten wisselen regelmatig! Een 5-gangenproeverij kost €29,95 per persoon.

Ook eten bij restaurant Apricot in Assen? Reserveer dan direct je tafel online.

Meer informatie over restaurant Apricot

Sluitingstijd

Van 27-12-2018 tot en met 10-01-2019 zijn wij gesloten.
Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Apricot

Aswin Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed eten, leuke bedoening die het je echt naar de zin wil maken. Het niveau is hoog wil ie echt iets aanmerken dan...... de nepbloemen op tafel en krappe toilet verder niks kunnen ontdekken. Bediening denkt mee vult aan en is alert.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
vlotte, gezellige en persoonlijke bediening. Goede uitleg bij de gerechten. mooi opgemaakte gerechten.
verrassende smaakcombinaties, wij hebben een fijne avond gehad.
Hélène D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Top restaurant!
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
heerlijk gegeten: verrassend smaakvol en niet te veel ook al waren het 6 gangen. Echt een aanrader voor een intiem dinertje!
Jammer dat er geen verse bloemen op tafel stonden; dat was het enige minpuntje. Voor de rest zeer geslaagd!
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima, gezellig, aandacht voor eten, creatief. Mooie combinaties
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Verrassende gerechten, heerlijk gegeten!
Alya S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten en wijnen, fantastisch gegeten!!!
D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Dit was de vierde keer dat we hier gegeten hebben en het was weer super!
Ook voor een persoon in de groep die veel ingrediënten niet mag hebben, is een overheerlijk 7-gangen diner gemaakt. Van tevoren even telefonisch overleg gehad hierover en er is zo goed meegedacht en rekening mee gehouden.
De akoestiek is heel goed zodat je, ondanks dat alle tafels bezet waren, je elkaar goed kan verstaan. Een heel prettige sfeer met bijzondere en heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening. Dit restaurant is echt speciaal.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hier zouden meer mensen naar toe moeten! Wat een lekker eten en een heel mooi concept: mooi opgemaakte en bijzondere gerechten. Prettige, relaxte bediening.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Apricot. De gerechten zijn met zorg bereid en mijn tafelgenoot die er voor de eerste keer was zei dat hij in tijden niet zo lekker gegeten had. De wachttijden zijn lang maar in dit geval is het positief. Hierdoor geniet je optimaal van het eten en een gezellig avondje uit.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We kiezen voor 6 gangen en ieder een bob-wijnarrangement bestaande uit 5 glazen... 2 wit, 2 rood (zeer goede Douro) en een dessertwijn. Jammer is dat alle wijnen in nauwe sherryglaasjes worden geserveerd, zodat de wijnen minder goed tot hun recht kunnen komen. Alle gangen blijken verrassend originele combinaties van ingrediënten en worden op een mooie en creatieve manier opgediend. Tip: doe iets meer saus; vooral de langoustinesaus smaakt bijzonder goed. Ook het kruidensoepje met pijnboompitten is heerlijk. Wel is het vreemd dat we de soep een koffielepeltje moeten oplepelen. De bediening is alert en vriendelijk. Wel zou de dame in kwestie iets meer kennis van wijnen mogen hebben. We waren ontevreden over de gang met varkenshaasmedaillons. Deze waren erg droog. Ook bij deze gang werd te weinig saus geserveerd. Ter compensatie is ons een koffie van het huis aangeboden. Ten slotte: complimenten voor het dessert... overheerlijk.
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben er heerlijk gegeten
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Proeverij van 6 gerechten, goed van smaak en mooi gepresenteerd met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Beslist een aanrader.
Gribru .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig lekker gegeten, verrassende gerechten, ook de vegetarische. Lekkere wijn erbij, en natuurlijk afsluiten met heerlijke Armeense cognac. Prettige, gastvrije sfeer.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten en verrassende gerechten. Een echte aanrader!
Sietse B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie smaken, verrassend! Je merkt het plezier en vakmanschap, echt een aanrader.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Verrassende en heerlijke gerechten in het verrassinsmenu
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben genoten van 7 overheerlijke gerechten in een prettige omgeving en een prima bediening. Heel attent dat de ober alle gerechten op een briefje schreef, zodat we thuis nog even kunnen nagenieten van deze culinaire avond
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben ongelooflijk lekker gegeten. Ook de vegetarische gerechten waren overheerlijk. Alles met zorg bereid en opgediend. De bediening was heel hartelijk en warm. Je eet met klasse in een informele, gezellige sfeer. Ga naar binnen want uit eten gaan bij Apricot is een absolute aanrader!
Boukje H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een mooi rustig ingericht restaurant. Mooie tafel bekleding en prima bank om op te zitten. Bediening was prima en correct. Wij kozen voor een zes gangen verrassingsmenu. Heerlijke hapjes werden ons voorgeschoteld. De een nog lekerder dan de andere.
Het toetje deed al onze smaakpapillen kraken. Een absolute aanrader.