Apricot

Singelpassage 11 9401 JB Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Apricot

Voor alle Assenaren, en bezoekers van dit leuke stadje in Drenthe, is er een nieuwe plek om lekker te gaan eten: restaurant Apricot. Middenin het centrum van Assen op de Singelpassage 11a, vind je dit knusse, sfeervolle restaurant. Apricot is een beleving met een verrassend concept: ze hebben namelijk geen menukaart!

Bij Apricot werkt het als volgt: je reserveert een tafel, snel en eenvoudig online. Als de dag aanbreekt waarop je met vrienden of familie uit eten gaat bij Apricot, probeer je zo min mogelijk te eten. Je wilt immers ruimte genoeg hebben voor al het lekkers dat je te wachten staat! Dan stap je binnen in de intieme setting van dit restaurant. Je bestelt een drankje en kiest voor 6, 7 of 8 gangen. Vervolgens laat je je volledig verrassen door de heerlijke proeverij die de keukenbrigade van restaurant Apricot je voorschotelt!

Uiteraard wordt er rekening gehouden met speciale wensen en verzoekjes omtrent het eten. Bovendien kun je hier regelmatig naartoe want de prijs is vriendelijk en de gerechten wisselen regelmatig! Een 5-gangenproeverij kost €29,95 per persoon.

Ook eten bij restaurant Apricot in Assen? Reserveer dan direct je tafel online.

Meer informatie over restaurant Apricot

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Apricot

Gribru .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig lekker gegeten, verrassende gerechten, ook de vegetarische. Lekkere wijn erbij, en natuurlijk afsluiten met heerlijke Armeense cognac. Prettige, gastvrije sfeer.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten en verrassende gerechten. Een echte aanrader!
Sietse B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie smaken, verrassend! Je merkt het plezier en vakmanschap, echt een aanrader.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Verrassende en heerlijke gerechten in het verrassinsmenu
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben genoten van 7 overheerlijke gerechten in een prettige omgeving en een prima bediening. Heel attent dat de ober alle gerechten op een briefje schreef, zodat we thuis nog even kunnen nagenieten van deze culinaire avond
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben ongelooflijk lekker gegeten. Ook de vegetarische gerechten waren overheerlijk. Alles met zorg bereid en opgediend. De bediening was heel hartelijk en warm. Je eet met klasse in een informele, gezellige sfeer. Ga naar binnen want uit eten gaan bij Apricot is een absolute aanrader!
Boukje H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een mooi rustig ingericht restaurant. Mooie tafel bekleding en prima bank om op te zitten. Bediening was prima en correct. Wij kozen voor een zes gangen verrassingsmenu. Heerlijke hapjes werden ons voorgeschoteld. De een nog lekerder dan de andere.
Het toetje deed al onze smaakpapillen kraken. Een absolute aanrader.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima ontvangst, zelfs de jas wordt aangenomen. Vriendelijke open bediening. Het 6 gangen verrassingsmenu is ware klasse. Echt verrassend. Hoog culinair niveau. Komen al vele malen dineren met vrienden, kennissen en familie.
Ware klasse!!
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer aangename ambiance, smakelijke en verrassende gerechten door een element er aan toe te voegen waaruit het dessert bestaat is de focus ook puur op het gerecht gericht. Prima om bewust te worden van je smaak en je gedachten. Gastheer en eigenaar zijn zeer gemoedelijk en toegankelijk met gepaste etiquette. Uitstekend.

Tip, een vers bloemetje of iets anders op tafel ( maar is zoeken naar een verbeterpunt) zou voor mij nog het puntje op de I zijn.
Gert-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ons heerlijk laten verrassen door wat de kok ons opdiende en de daarbij behorende wijnen. Echt de moeite waard om daar te eten en al de echte smaken van producten te kunnen proeven.
Marija B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijke verassing in Assen. Leuk concept, geen keuzestress, verse producten en fijne bediening! Wij hadden het 6 gangen menu. Lekker en verassend gegeten. En zoals altijd, er zijn dingen die je meer en minder aanspreken. Wij waren geen fan van de soep. Vis en vlees: heerlijk en toetje........ Het toetje was gewoon weg voortreffelijk. Ben je in Assen: zeker doen!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt een avondje uit!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben echt genoten. De sfeer is rustig net of je in de huiskamer zit. Bediening zeer correct met een
grapje.het eten is uitmuntend daar kunnen sterren restaurants wat van leren. We hadden een 6 gangen menu maar alles is zo mooi bij elkaar gezocht. De smaken de hoeveelheden het klopt
gewoon. Ik kom graag een keer terug
Elien S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heel erg lekker gegeten en aangenaam verrast! Passievolle eigenaar en chef met liefde voor het vak. Laat je lekker verrassen en geniet van alle heerlijke gerechtjes. Top!
Matty T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Inrichting erg gezellig en eten zeer goed
Willeke E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Super lekker gegeten! Heerlijke gerechten en een top gastheer!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Dit restaurant verdient een Michelin ster. Je krijgt een smaakexplosie bij elke hap die je neemt en de opmaak is meer dan kunst alleen.
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Opnieuw zeer positief verrast dat je met kleur en smaak zoveel lekkere dingen op tafel kan serveren door een uitstekende gastheer.
Fokke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een aanrader. Leuke format, hierdoor kan de prijs voor deze kwaliteit relatief laag blijven. Ook de vegetarische schotels waren van hoog niveau. Wij komen zeker terug.
Martijn En Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke avond gehad, ons gewoon laten verrassen van te voren aangegeven dat we bepaalde dingen liever niet wilden en daar hoefden we ons zeker geen zorgen over te maken. Fijn dat ze van te voren weten hoe en wat! Hele leuke avond!