Apricot

Singelpassage 11 9401 JB Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Apricot

Voor alle Assenaren, en bezoekers van dit leuke stadje in Drenthe, is er een nieuwe plek om lekker te gaan eten: restaurant Apricot. Middenin het centrum van Assen op de Singelpassage 11a, vind je dit knusse, sfeervolle restaurant. Apricot is een beleving met een verrassend concept: ze hebben namelijk geen menukaart!

Bij Apricot werkt het als volgt: je reserveert een tafel, snel en eenvoudig online. Als de dag aanbreekt waarop je met vrienden of familie uit eten gaat bij Apricot, probeer je zo min mogelijk te eten. Je wilt immers ruimte genoeg hebben voor al het lekkers dat je te wachten staat! Dan stap je binnen in de intieme setting van dit restaurant. Je bestelt een drankje en kiest voor 6, 7 of 8 gangen. Vervolgens laat je je volledig verrassen door de heerlijke proeverij die de keukenbrigade van restaurant Apricot je voorschotelt!

Uiteraard wordt er rekening gehouden met speciale wensen en verzoekjes omtrent het eten. Bovendien kun je hier regelmatig naartoe want de prijs is vriendelijk en de gerechten wisselen regelmatig! Een 5-gangenproeverij kost €29,95 per persoon.

Ook eten bij restaurant Apricot in Assen? Reserveer dan direct je tafel online.

Meer informatie over restaurant Apricot

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Apricot

Willem F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Opnieuw zeer positief verrast dat je met kleur en smaak zoveel lekkere dingen op tafel kan serveren door een uitstekende gastheer.
Fokke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een aanrader. Leuke format, hierdoor kan de prijs voor deze kwaliteit relatief laag blijven. Ook de vegetarische schotels waren van hoog niveau. Wij komen zeker terug.
Martijn En Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke avond gehad, ons gewoon laten verrassen van te voren aangegeven dat we bepaalde dingen liever niet wilden en daar hoefden we ons zeker geen zorgen over te maken. Fijn dat ze van te voren weten hoe en wat! Hele leuke avond!
Dries G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een hele leuke ervaring! Zeven gangen met allerlei verassende en heerlijke gerechten die je thuis niet zo snel serveert. Ook nog eens prima bediening en een kok die aan het einde van de avond nog even informeerde bij de gasten of alles naar wens is geweest. Waar zie je dat nog?
Al met al een dikke prima en wij gaan Apricot zeker nogmaals bezoeken!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Onze eerste keer eten in dit restaurant zonder een menukaart. Wij waren positief verrast door het eten en de wijnen! Ook de service was op en top. De jongeman was erg beleefd en vriendelijk en wist tevens genoeg te vertellen over alle 8 gangen en de bijbehorende wijnen. De wijnen en het kaasplankje komen van de overbuurman (heerlijke kaaswinkel) wat een leuke bijkomstigheid was. De gangen waren heerlijke combinaties qua smaken en gekozen ingredienten. Al met al hadden wij een geslaagde avond in dit restaurant en ik kan dit dan ook iedereen van harte aanraden hier een keer te komen eten in dit kleinschalig restaurant.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Super gegeten. Mooi concept. Goede verrassende bijpassende wijnen. Bediening zoals t hoort. Gastvrij. Absolute aanrader. Wij komen snel terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ieder gerecht van het 6-gangen diner was met zorg opgemaakt en erg smaakvol, bij ieder gerecht werd ook een erg nette uitleg gegeven. Kortom een aanrader!
Renzo V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Héérlijk gegeten. Ik kan het iedereen aanraden. De culinaire verassingen stapelden zich op. Volgende keer doe ik ook het wijnarrangement erbij.
Liz V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten. De proeverij van acht gangen was een verrassingstocht langs verschillende combinaties van smaken en gerechtjes. Dille ijs met een schuim van binenkruid, bijvoorbeeld. Prachtig geserveerd en bij elke gang werd uitgelegd wat er opgediend werd. De kok verdient een 10.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
het eten was goed en was er steeds snel bediening was heel goed alleen de muziek mocht wel wat zachter
verder was het top
R. F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Geen negatief commentaar, verrassende gerechten, ondanks de 6 gangen beslist niet overvol, prima allemaal. Leuke bediening, kortom..niets op aan te merken.
'.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk en ook verrassende gerechten. Vriendelijke en correcte bediening. Top! Een sterretje in het firmament van Assen. Michelin: kom eens langs.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten maar zelfs tussentijds met de extra gang opgewaardeerd tot 7 gangen gingen wij niet met een voldaan gevoel weg. Dan is de prijs-kwaliteit niet goed immers je moet wel genoeg hebben gegeten. Dit vonden wij overigens alle 4 inclusief een kleine eter in ons gezelschap.
Aaltje J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Vanavond heerlijk gegeten! Wij hadden gekozen voor een 7 gangen menu (houden niet van schimmelkaas en nr.8 was een kaasplankje) goede bediening, mooie bijpassende wijnen. Al met al een super avond gehad met heerlijke gerechten! Wij komen zeker nog een keer terug!
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Voor de tweede keer bij Apricot wezen eten. Het was weer voortreffelijk! Net als de vorige keer weer bijzondere en verrassende gerechtjes. De bediening was vlot en kundig en ook de gastheer/eigenaar gaf ons een hand bij het weggaan. Wij komen natuurlijk weer een keer terug!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fantastisch gegeten. Uitgebalanceerde gerechten in een proeverij van 6 gangen. Een absolute aanrader,
A A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Restaurant Apricot biedt heerlijke, verrassende gerechten. We werden gastvrij ontvangen en onze jassen werden op de kapstok gehangen. Vooraf werd gevraagd of we bekend waren met het concept.
Bij elke gang werd duidelijk verteld waaruit het gerecht bestond.
Er werd een heerlijk glas wijn geschonken bij de gerechten.
Elke gang smaakte voortreffelijk en de porties waren ook goed qua hoeveelheid.
Zeker een aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Als verwen-cadeautje voor mijn vriendin bij Apricot gereserveerd. Perfect ontvangst, heerlijke wijn, bijzonder lekker gegeten en genoten van de diversiteit en de uitleg. 6 (kleine) gangen, water, 3 wijn en 2 dubbele espresso (98€) Onze avond speciaal dineren was geslaagd.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat een geweldig restaurant een echte aanrader wij gingen voor het 8 gangen menu een feest voor je smaakpapillen. De bediening was uitstekend en afloop kwam de kok (eigenaar) nog even napraten hoe wij het hadden ervaren.

Dit restaurant is een must voor iedereen.
birgit K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wederom plezierig verrast door de geinspireerde gangen die ons werden voor gezet.
Echt een aanrader als je van nieuwe ervaringen houdt.
Wij komen zeker terug!