Applaus

Agorabaan 14 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320239248

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • #Gazpacho van Pomodori tomaat met een Rouleau van gevogelte, chorizo, basilicum en krokant brioche
      #Poké bowl met warme gerookte zalm en Oosterse garnituren
      #TUSSEN (bij 4 gangen) Gebakken Coquille st. Jacques met ravioli paddenstoeltjes en kreeften saus (meerprijs €8,50)
  • Hoofdgerechten
    • #Twee bereidingen van het Gaasterlands Big met bonen stamppotje, seizoensgroenten met een jus van tijm en gerookt spek
      #Catch of the day met bonen stamppotje, seizoensgroenten met een saus van gepofte knoflook
      #Rosé gebraden Grain Fed runder entrecote met bonen stamppotje, seizoensgroenten en jus met Pata negra (meerprijs €7,00)
  • Nagerecht
    • #Dessert van roodfruit / citroen / mascarpone / bladerdeeg
      #Kaasplankje met diverse garnituren(meerprijs €3,75)

Over het restaurant Applaus

Hét restaurant Grand Café Applaus in Lelystad dat zich in het spraakmakende theater 'de Agora' bevindt. Een modern ingerichte, sfeervolle plek waar u kunt genieten van het beste dat op culinair gebied voor handen is. Van een perfecte kop cappuccino op het zonnige terras tot een uitgebreide borrel met fingerfood tot het 5 gangen Surprisemenu van topkok Martijn van Wegen.

Samen met zijn keukenbrigade bereidt hij de overwegend mediterrane gerechten vanaf de basis en vanzelfsprekend met verse ingrediënten. De spannende selectie van wijnen maakt de voorstelling compleet.

Meer informatie over restaurant Applaus

• : parkeer garages rondom

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
- Zaterdag 16;00 - 21:00
Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Applaus

Gerdien S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben genoten van het AH menu. Het was heerlijk!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Erg fijn dat we nog even lekker konden genieten, voordat de voorstelling begon. Dank!
We komen graag nog een keer terug,
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ontzettende goede bediening uitstekend eten en niet duur vind ik, wij hebben een top avond gehad en voor herhaling vatbaar
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Een aanrader!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Verrassende gerechten die zeer smaakvol waren. Leuk opgediend. Adequate bediening zonder opdringerigheid.
K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eten was niet goed. Bij gerechten was vlees te droog en de andere te vet. Prijskwaliteit viel erg tegen en n.a.v. de recensies hadden wij er meer van verwacht.
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hadden een 5 gangen menu. Alle gerechten waren zeer smaakvol. het wijn arrangement ook. alleen had er wel wat meer wijn in de glazen gemogen. Bij elk gerecht zou er een half glas wijn geschonken worden, het was nog niet eens een vingerhoed vol. Maar voor de rest prima gegeten.
Leontine K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zeer goed eten, hele mooie opgemaakte borden, vriendelijk personeel.
Een dikke tien.
J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Plezierige eerste kennismaking. We komen beslist terug.
Entrecote en Ossenhaas perfect gegaard. Bijlagen mooi verzorgd en smaakvol.
Niets mis met frietjes, deze die voegen niets toe aan deze gerechten. Integendeel.
R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
we hebben heerlijk gegeten, de bediening was attent en vlot, is zeker voor herhaling vatbaar! De kaart zou wel iets uitgebreider mogen zijn...
B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten.
Echt een aanrader .
Zeker zo voor een bezoek aan het theater , maar ook om alleen te gaan eten.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Speciaal menu voor ons door kok gemaakt. Bij elke gang bijpassend glas wijn geadviseerd door Barry. TOP RESTAURANT TOP KOK MARTIJN
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten in een leuk uitziende ruimte. Een mooi geserveerde amuse, die ook goed smaakte. Vriendelijke bediening. Lekkere kazen als dessert.
Marjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Vlees (big) en de wijn waren goed, helaas ben ik geen liefhebber van het stamppotje groenten maar is er geen alternatief. Alle gerechten worden uitsluitend geleverd met deze brij aan onherkenbare groenten.
michael T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke en vlotte bediening en heel makkelijk voor theater bezoek
S. R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De gerechten werden snel achter elkaar op gediend.
Wij kregen het gevoel dat men ons snel weg wilde hebben.
Wij hadden een 4 gangen menu en binnen 2 uur stonden wij weer op straat.
Wij zijn dit niet gewend uit eten gaan is voor ons een avondje uit met lekker lang tafelen en genieten van het eten en de wijn.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een heerlijke avond gehad met 7 vrienden. Na een gezellige ontvangst rond 19.00 uur van half acht tot half twaalf genoten van een 4 gangen surprise diner. Er was echt aandacht besteed aan de alternatieve gangen voor mijn 2 vis mijdende vrienden. Echt een aanrader als je wat te vieren hebt.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We waren met een moeilijke tafel, gluten vrij, veganistisch en vegatarisch. Maar niets was een probleem. We hadde.n het drie gangen verrassing menu genomen en dit was zo goed. Ik had het veganistische menu en dat was zo goed en uitgebalanceerd. Echt een aanrader en aanwinst voor lelystad. Voor romantisch met ze twee of een familie diner voor alles geschikt.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We werden gastvrij ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. Het personeel was aardig en voorkomend. De sfeer was gezellig en er was niet teveel lawaai zodat we elkaar ook nog konden verstaan.
Rosita S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Mijn man en ik waren erg verrast over het restaurant, vanwege de luxe dit hadden wij eigenlijk niet verwacht. En over de kennis die het personeel had over de vragen die wij hadden. Erg netjes en vriendelijk. Wij komen zeker terug, was een zeer geslaagde avond.