Applaus

Agorabaan 14 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320239248

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gravad Lax; huisgemarineerde zalm met bereidingen van pompoen en biet
      Terrine van gevogelte met gemarineerde paddenstoeltjes, creme van aardappel en creme fraiche
      tussengerecht bij 4 gangen: Op de huid gebakken snoekbaarsfilet met venere rijst, chorizo, artisjok en een saus van saffraan(+8,50)
  • Hoofdgerechten
    • Rose gebakken eendenborst filet met aardappelgratin, seizoensgroeneten en saus van port/honing en steranijs
      Catch of the day met aardappelgratin, seioensgroenten en een saus van knolselderij
      Rose gebakken Grain Fed runder entrecote met aardappelgratin, seizoensgroenten en saus Bearnaise(meerprijs€7,00)
  • Nagerecht
    • Appelkruimel taartje met bereidingen van chocolade en vanille roomijs
      #Kaasplankje met diverse garnituren(meerprijs €3,75)

Over het restaurant Applaus

Hét restaurant Grand Café Applaus in Lelystad dat zich in het spraakmakende theater 'de Agora' bevindt. Een modern ingerichte, sfeervolle plek waar u kunt genieten van het beste dat op culinair gebied voor handen is. Van een perfecte kop cappuccino op het zonnige terras tot een uitgebreide borrel met fingerfood tot het 5 gangen Surprisemenu van topkok Martijn van Wegen.

Samen met zijn keukenbrigade bereidt hij de overwegend mediterrane gerechten vanaf de basis en vanzelfsprekend met verse ingrediënten. De spannende selectie van wijnen maakt de voorstelling compleet.

Meer informatie over restaurant Applaus

• : parkeer garages rondom

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
- Zaterdag 16;00 - 21:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Applaus

H B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Peter M.
Gezellig goed gegeten
Saskia V.
Peter K.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prijs kwaliteit qua eten is prima de drank vond ik echt niet in verhouding qua prijs. Deze prijs betaal ik in Amsterdam op een zeer goede lokatie met prachtig uitzicht. Advies doe daar wat aan dan krijgen jullie een 9 overall.
Gerda En Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
een fantastisch begin van een avondje uit, we komen zeker vaker.De kok is echt een kunstenaar en de smaak is super lekker.De meisjes van de bediening zijn erg attent.
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prima eten voor een stevige prijs. Veel supplementkosten boven een driegangen arrangement. Kaasplankje was wel wat mager.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Fijn dat op tafel het speciale AH menu al klaar lag. Desondanks was een vegatarisch hoofdgerecht voor 1 gast geen enkel probleem. Dat was ook erg smakelijk. Hoewel alle tafels bezet waren vlotte bediening en een prettig tempo. Komen zeker terug.
A.C V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
zijn zeer te spreken over restaurant Applaus alles klopte
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We werden goed en hartelijk ontvangen. Het eten was voortreffelijk!
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We worden nooit teleurgesteld. Eten is heerlijk en wordt mooi gepresenteerd. Aanrader.
marijkeproeft .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij waren heel tevreden. En heel tevreden over het rekening houden met de allergie van een van ons. Haar eten aangepast en toch heel smakelijk en mooi opgemaakt.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Kreatief smaakpalet
SKOFV S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Met het team hebben wij de lunch gebruikt bij Applaus! Mooi restaurant, goede ambiance en heerlijk eten.
Vanwege de groepsgrootte hebben we van tevoren afgestemd wat we wilden, zodat Applaus! kon voorbereiden en wij niet te lang hoefden wachten.
Aanrader!
Wil T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Top restaurant verdiend Sterren wat een top chef. Heerlijk gegeten. Reuze leuke en goede bediening. Een aanrader.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Op t moment dat we zeiden dat we met de AH actie mee wilden doen was de bediening niet blij met ons. Jammer dat dat t zo duidelijk was. Het eten was heel erg lekker, compliment voor de koks!!
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
het eten was voortreffelijk. de bediening uitstekend. door een feestje wat rumoeriger dan verwacht. zeer aan te bevelen eetgelegenheid.
John W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Echt aan te bevelen! Wij komen in elk geval weer eten.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goede ambiance, vriendelijk personeel, heerlijk eten!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018