Applaus

Agorabaan 14 8224 JS Lelystad Nederland Kaart
31-320239248

Over het restaurant Applaus

Geef de chef een daverend applaus

Hier komen twee werelden samen, namelijk de culturele en de culinaire. Dit restaurant bevindt zich namelijk in het spraakmakende theater ‘De Agora’. Drie keer raden dus waar de naam ‘Applaus’ vandaan komt. De chef hanteert de basisprincipes van de mediterrane keuken en wijnkaart sluit hier naadloos op aan. Geniet in deze moderne doch sfeervolle plek van een voortreffelijk diner en van het buitengewoon vriendelijke personeel.

Meer informatie over restaurant Applaus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Applaus

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Attente en hartelijke bediening, gulle hand van schenken; het 4-gangen menu werd naadloos aangepast aan onze wensen. Eten was goed en verzorgd, het dessert was wat ge zoet.
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, met een hartelijke en persoonlijke ontvangst. Uitstekende bediening en sfeer. Zakelijk diner, maar een genoegen om met mensen van buiten de stad hier samen te eten.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant is Smaakvol ingericht maar door de vele gasten is het erg rumoerig. Wellicht ook door de smalle en lange eetzaal. Er zit weinig ruimte tussen de tafeltjes en dat maakt ook dat je de buren hoort praten. Het diner en de bediening waren overigens prima in orde.
bruinbottomley .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten en service prima. Wij eten zo’n 2 tot 3x per week uit en hadden deze avond een AH etentje. (Eindelijk eens een ‘goedkoper’ avondje dachten we nog). Uit de 3 hoofdgerechten konden ze er nog maar 2 aanbieden daar de catch of the day al op was om 19.45. Daar wij absoluut geen ‘rose eend’ eten moesten we ‘kiezen’ voor de entrecote waarvoor een meer prijs van 7 Euro werd berekend. Ook voor de huis gerookte zalm vooraf werd een 3.50 Euro meerprijs berekent. Logisch want het is een duur product maar in ons geval hadden wij voor het hoofdgerecht geen keuze. De rekening kwam op 93.25 Euro incl flesje Prosecco van 30 Euro. De meerprijzen (in totaal 21 Euro) werden dus 2x berekend terwijl de AH deal toch duidelijk betekend dat de tweede maaltijd gratis is. Wij betaalden de rekening en praatten na afloop met de bediening die daar natuurlijk niet veel aan kan doen. De manager wel en die stond vlak bij mee te luisteren maar greep absoluut niet in; jammer. Ik had hem gewoon even willen vragen of hij dit eerlijk vond voor de klant om een meerprijs te berekenen terwijl hij geen catch of the day kon aanbieden. Dus, ga daar lekker eten maar forget je AH deal. Ikzelf had liever gewoon het volle pond betaald zodat ik me niet zo ontzettend teleurgesteld had hoeven voelen na afloop.
jeannevandoorn .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en jassen werden aangenomen.
De prijsstelling aan de hoge kant. Naast het hoofdgerecht afzonderlijk in rekening brengen van een mini bakje frietjes is opvallend en doet niet prettig aan.
Kwaliteit van de gerechten was prima!
truusreiber .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten .Enigste nadeel is dat als je tafeltje bij de bank zit je erg dicht naast elkaar zit. Naast ons 2 mensen die alletwee continu aan het hoesten waren. Dit was niet prettig
gnoomnaomi .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Niet eerder in Applaus gegeten, maar was een heerlijke verrassing. Ontdekt met de Albert Heijn-dinerbonnen, stelde niet teleur! Uitstekende service en heerlijk eten, we komen zeker nog een keer
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een prima adres voor een heerlijke hapje eten, maar het wordt als wat opdringerig ervaren, dat er door de bediening gevraagd wordt of je allerlei extra's wil, buiten het bestelde menu.
Als er wat extra's gewenst is, dan wordt dat wel gevraagd.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten was goed, maar wel veel bijkomende kosten. Toen er navraag werd gedaan naar een post op de rekening werd de kaart op tafel gegooid en dit door de eigenaar zelf, personeel vriendelijk. Eigenaar kan aan het personeel een voorbeeld nemen.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten . Mooie gerechten met lekkere wijn. De bediening kan iets beter , wat nerveus. Komen zeker weer terug!!
wicaleder .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
personeel is zeer vriendelijk en aanspreekbaar.
wij hebben genoten van een gezellig etentje in een prettig sfeervol restaurant
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Een heerlijk 3-gangenmenu, waar nog iets te kiezen viel, hebben wij uitgebreid met een 4e gang. Alles zeer mooi opgediend en smakelijk. Bediening: jong, vriendelijk en vrolijk. Lekkere wijn bij de gangen. Goed kopje koffie/espresso met iets lekkers erbij als afsluiting. Een heerlijke avond gehad. Wij komen graag nog eens terug.
S M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prijs kwaliteit viel toch wat tegen. Beter luisteren naar wat de klant wil
Martin I.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten, kokossoep heerlijk tussengerecht aangenaam en hoofdgerecht de poon hmm heerlijk. Toetje heel erg lekker , verder vriendelijke bediening en goede sfeer . Een aanrader dus.
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie producten en goede smaakcombinaties.
Service was top, zeer klantgericht en netjes. Echt een aanrader.
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een aangename verrassing ! Vriendelijke bediening, goede sfeer en het eten was heerlijk!
We komen zeker een keer terug en raden het restaurant bij een ieder aan.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goede ontvangst ,zeer goede service, het eten was mooi opgemaakt en hebben hier heerlijk van genoten en van een mooi interieur
Wijnand K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten weer in Applaus. Prettige ontvangst, vriendelijke medewerkers, heerlijk eten en prima, mooie wijnen. Met dank ook aan de kok! We komen graag weer terug.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten, de kok weet iedere keer ons weer te verrassen! Ook gezellig druk maar je hoeft niet lang op je gerechten te wachten.