Applaus

Agorabaan 14 8224 JS Lelystad Nederland Kaart
31-320239248

Over het restaurant Applaus

Hét restaurant Grand Café Applaus in Lelystad dat zich in het spraakmakende theater 'de Agora' bevindt. Een modern ingerichte, sfeervolle plek waar u kunt genieten van het beste dat op culinair gebied voor handen is. Van een perfecte kop cappuccino op het zonnige terras tot een uitgebreide borrel met fingerfood tot het 5 gangen Surprisemenu van topkok Martijn van Wegen.

Samen met zijn keukenbrigade bereidt hij de overwegend mediterrane gerechten vanaf de basis en vanzelfsprekend met verse ingrediënten. De spannende selectie van wijnen maakt de voorstelling compleet.

Meer informatie over restaurant Applaus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Applaus

Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Applaus. Ik heb er nog nooit niet goed gegeten. Fijne bediening door attente jonge mensen. Erg geslaagd.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten.
Echt een aanrader .
Zeker zo voor een bezoek aan het theater , maar ook om alleen te gaan eten.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Speciaal menu voor ons door kok gemaakt. Bij elke gang bijpassend glas wijn geadviseerd door Barry. TOP RESTAURANT TOP KOK MARTIJN
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten in een leuk uitziende ruimte. Een mooi geserveerde amuse, die ook goed smaakte. Vriendelijke bediening. Lekkere kazen als dessert.
Marjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Vlees (big) en de wijn waren goed, helaas ben ik geen liefhebber van het stamppotje groenten maar is er geen alternatief. Alle gerechten worden uitsluitend geleverd met deze brij aan onherkenbare groenten.
michael T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke en vlotte bediening en heel makkelijk voor theater bezoek
S. R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De gerechten werden snel achter elkaar op gediend.
Wij kregen het gevoel dat men ons snel weg wilde hebben.
Wij hadden een 4 gangen menu en binnen 2 uur stonden wij weer op straat.
Wij zijn dit niet gewend uit eten gaan is voor ons een avondje uit met lekker lang tafelen en genieten van het eten en de wijn.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een heerlijke avond gehad met 7 vrienden. Na een gezellige ontvangst rond 19.00 uur van half acht tot half twaalf genoten van een 4 gangen surprise diner. Er was echt aandacht besteed aan de alternatieve gangen voor mijn 2 vis mijdende vrienden. Echt een aanrader als je wat te vieren hebt.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We waren met een moeilijke tafel, gluten vrij, veganistisch en vegatarisch. Maar niets was een probleem. We hadde.n het drie gangen verrassing menu genomen en dit was zo goed. Ik had het veganistische menu en dat was zo goed en uitgebalanceerd. Echt een aanrader en aanwinst voor lelystad. Voor romantisch met ze twee of een familie diner voor alles geschikt.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We werden gastvrij ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. Het personeel was aardig en voorkomend. De sfeer was gezellig en er was niet teveel lawaai zodat we elkaar ook nog konden verstaan.
Rosita S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Mijn man en ik waren erg verrast over het restaurant, vanwege de luxe dit hadden wij eigenlijk niet verwacht. En over de kennis die het personeel had over de vragen die wij hadden. Erg netjes en vriendelijk. Wij komen zeker terug, was een zeer geslaagde avond.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassende gerechten in een sfeervol restaurant met een snelle en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Toya D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten. wij hebben genoten van het 4 gangen verrassing menu van heet huis. Goede smaken en meer dan voldoende!
Wij komen zeker terug met vrienden en familie.
R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
lekker gegeten in afwachting van optreden, misschien beetje te vlug, beter zo dan te laat voor het optreden. uitstekende wijn bij het eten (zelf keuze gemaakt), vriendelijk personeel. Als we nog eens op weekend komen naar Lelystad, staat een etentje in Applaus terug op onze To Do List, maar dan een volledige diner, zonder tijdsdruk voor een optreden.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten zag er mooi opgemaakt uit en was heerlijk. De bediening was attent en vriendelijk.
R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten op vrijdagavond bij Applaus. Fantastische gerechten, amuse van het huis. Lekkere wijnen en aansluitend gezellig een cocktail gedronken. Een aanrader!
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten was top, verfijnd en heerlijk van smaak. Service was bedroevend. Het leek wel alsof de opdracht was ons zo snel mogelijk van tafel te krijgen en zo snel mogelijk veel te verkopen. Rustig even praten ging bijna niet, De bedoening kwam dan al weer aan de tafel staan om te vragen of we echt niet meer iets wilden drinken of of de borden al weer mee konden. Bedroevend. Zeker omdat we zon behoefte hadden om even rustig te ontspannen. Aan t einde hebben we er iets van gezegd. Ook dat werd niet begrepen. Er kwam namelijk een groep borrelen en onze maître gaf aan dat we dat wellicht niet fijn zouden vinden. Eten erin gewerkt dus en vervolgens eruitgewerkt. Jammer voor deze veelbelovende avond :((
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verrassend heerlijk gegeten. Net even wat extra. Vriendelijke bediening met hart voor hun werk .Zeker een aanrader, wij komen zeker terug.
tijink .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Smal en lang restaurant wat bijvoorbeeld het toiltbezoek wat moeilijk maakt.
Verder een fantastisch restaurant. Heerlijke gerechten en bediening die weet wat het is om service te verlenen. Aanrader !!