Applaus

Agorabaan 14 8224 JS Lelystad Nederland Kaart
31-320239248

Over het restaurant Applaus

Hét restaurant Grand Café Applaus in Lelystad dat zich in het spraakmakende theater 'de Agora' bevindt. Een modern ingerichte, sfeervolle plek waar u kunt genieten van het beste dat op culinair gebied voor handen is. Van een perfecte kop cappuccino op het zonnige terras tot een uitgebreide borrel met fingerfood tot het 5 gangen Surprisemenu van topkok Martijn van Wegen.

Samen met zijn keukenbrigade bereidt hij de overwegend mediterrane gerechten vanaf de basis en vanzelfsprekend met verse ingrediënten. De spannende selectie van wijnen maakt de voorstelling compleet.

Meer informatie over restaurant Applaus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Applaus

Rosita S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassende gerechten in een sfeervol restaurant met een snelle en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Toya D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten. wij hebben genoten van het 4 gangen verrassing menu van heet huis. Goede smaken en meer dan voldoende!
Wij komen zeker terug met vrienden en familie.
R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
lekker gegeten in afwachting van optreden, misschien beetje te vlug, beter zo dan te laat voor het optreden. uitstekende wijn bij het eten (zelf keuze gemaakt), vriendelijk personeel. Als we nog eens op weekend komen naar Lelystad, staat een etentje in Applaus terug op onze To Do List, maar dan een volledige diner, zonder tijdsdruk voor een optreden.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten zag er mooi opgemaakt uit en was heerlijk. De bediening was attent en vriendelijk.
R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten op vrijdagavond bij Applaus. Fantastische gerechten, amuse van het huis. Lekkere wijnen en aansluitend gezellig een cocktail gedronken. Een aanrader!
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten was top, verfijnd en heerlijk van smaak. Service was bedroevend. Het leek wel alsof de opdracht was ons zo snel mogelijk van tafel te krijgen en zo snel mogelijk veel te verkopen. Rustig even praten ging bijna niet, De bedoening kwam dan al weer aan de tafel staan om te vragen of we echt niet meer iets wilden drinken of of de borden al weer mee konden. Bedroevend. Zeker omdat we zon behoefte hadden om even rustig te ontspannen. Aan t einde hebben we er iets van gezegd. Ook dat werd niet begrepen. Er kwam namelijk een groep borrelen en onze maître gaf aan dat we dat wellicht niet fijn zouden vinden. Eten erin gewerkt dus en vervolgens eruitgewerkt. Jammer voor deze veelbelovende avond :((
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verrassend heerlijk gegeten. Net even wat extra. Vriendelijke bediening met hart voor hun werk .Zeker een aanrader, wij komen zeker terug.
tijink .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Smal en lang restaurant wat bijvoorbeeld het toiltbezoek wat moeilijk maakt.
Verder een fantastisch restaurant. Heerlijke gerechten en bediening die weet wat het is om service te verlenen. Aanrader !!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Voelden ons welkom, we hadden een viergangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechten en mooie presentatie. Huiswijn smaakt ook goed. Muziek mag wel iets zachter.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Attente en hartelijke bediening, gulle hand van schenken; het 4-gangen menu werd naadloos aangepast aan onze wensen. Eten was goed en verzorgd, het dessert was wat ge zoet.
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, met een hartelijke en persoonlijke ontvangst. Uitstekende bediening en sfeer. Zakelijk diner, maar een genoegen om met mensen van buiten de stad hier samen te eten.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant is Smaakvol ingericht maar door de vele gasten is het erg rumoerig. Wellicht ook door de smalle en lange eetzaal. Er zit weinig ruimte tussen de tafeltjes en dat maakt ook dat je de buren hoort praten. Het diner en de bediening waren overigens prima in orde.
bruinbottomley .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten en service prima. Wij eten zo’n 2 tot 3x per week uit en hadden deze avond een AH etentje. (Eindelijk eens een ‘goedkoper’ avondje dachten we nog). Uit de 3 hoofdgerechten konden ze er nog maar 2 aanbieden daar de catch of the day al op was om 19.45. Daar wij absoluut geen ‘rose eend’ eten moesten we ‘kiezen’ voor de entrecote waarvoor een meer prijs van 7 Euro werd berekend. Ook voor de huis gerookte zalm vooraf werd een 3.50 Euro meerprijs berekent. Logisch want het is een duur product maar in ons geval hadden wij voor het hoofdgerecht geen keuze. De rekening kwam op 93.25 Euro incl flesje Prosecco van 30 Euro. De meerprijzen (in totaal 21 Euro) werden dus 2x berekend terwijl de AH deal toch duidelijk betekend dat de tweede maaltijd gratis is. Wij betaalden de rekening en praatten na afloop met de bediening die daar natuurlijk niet veel aan kan doen. De manager wel en die stond vlak bij mee te luisteren maar greep absoluut niet in; jammer. Ik had hem gewoon even willen vragen of hij dit eerlijk vond voor de klant om een meerprijs te berekenen terwijl hij geen catch of the day kon aanbieden. Dus, ga daar lekker eten maar forget je AH deal. Ikzelf had liever gewoon het volle pond betaald zodat ik me niet zo ontzettend teleurgesteld had hoeven voelen na afloop.
jeannevandoorn .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en jassen werden aangenomen.
De prijsstelling aan de hoge kant. Naast het hoofdgerecht afzonderlijk in rekening brengen van een mini bakje frietjes is opvallend en doet niet prettig aan.
Kwaliteit van de gerechten was prima!
truusreiber .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten .Enigste nadeel is dat als je tafeltje bij de bank zit je erg dicht naast elkaar zit. Naast ons 2 mensen die alletwee continu aan het hoesten waren. Dit was niet prettig
gnoomnaomi .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Niet eerder in Applaus gegeten, maar was een heerlijke verrassing. Ontdekt met de Albert Heijn-dinerbonnen, stelde niet teleur! Uitstekende service en heerlijk eten, we komen zeker nog een keer
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een prima adres voor een heerlijke hapje eten, maar het wordt als wat opdringerig ervaren, dat er door de bediening gevraagd wordt of je allerlei extra's wil, buiten het bestelde menu.
Als er wat extra's gewenst is, dan wordt dat wel gevraagd.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten was goed, maar wel veel bijkomende kosten. Toen er navraag werd gedaan naar een post op de rekening werd de kaart op tafel gegooid en dit door de eigenaar zelf, personeel vriendelijk. Eigenaar kan aan het personeel een voorbeeld nemen.